Отбасындағы мерекелер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу
мақсаты:
1.1.6.1. Отбасылық
мерекелердің бірін
сипаттау 1.1.6.2. Отбасы
мүшелерінің
арасындағы қамқор
қарым - қатынастың
маңызын түсініп,
мысалдар келтіру.СҚО, Петропавл
қаласы,
С. Шәймерденов
атындағы
қалалық
классикалық
гимназия
Бастауыш сынып
мұғалімі
Нұртазина Аида
Талғатқызы Дүниетану
пәні
Сабақтың тақырыбы:
Отбасылық мереке
S
M
A
R
T Отбасы мереке туралы
түсініктерін кеңейту
Нәтижелерді бағалау
критерий, дескрипторлар
арқылы қадағалау
Мақсаттар барлық,басым
бөлік және кейбір
оқушыларға өңделген
Дүниетану
бағдарламасының негізінде
құрылған
Мақсат сабақ соңына дейін
айқындалады Сабақтың
мақсаты:
Б.о.
Отбасылық
мерекелер
туралы
түсінеді,
түрлерін
ажырата
алады . О.б.б.
Отбасылық
дәстүрлердің
маңыздылығы
н біледі, бірін
сипаттай
алады.
К.о. Отбасылық
құндылықтардың
маңызын әңгімелеп,
айтып береді.
1 слайд
Оқу мақсаты: 1.1.6.1. Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау 1.1.6.2. Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым - қатынастың маңызын түсініп, мысалдар келтіру.СҚО, Петропавл қаласы, С. Шәймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия Бастауыш сынып мұғалімі Нұртазина Аида Талғатқызы Дүниетану пәні Сабақтың тақырыбы: Отбасылық мереке S M A R T Отбасы мереке туралы түсініктерін кеңейту Нәтижелерді бағалау критерий, дескрипторлар арқылы қадағалау Мақсаттар барлық,басым бөлік және кейбір оқушыларға өңделген Дүниетану бағдарламасының негізінде құрылған Мақсат сабақ соңына дейін айқындалады Сабақтың мақсаты: Б.о. Отбасылық мерекелер туралы түсінеді, түрлерін ажырата алады . О.б.б. Отбасылық дәстүрлердің маңыздылығы н біледі, бірін сипаттай алады. К.о. Отбасылық құндылықтардың маңызын әңгімелеп, айтып береді.
2 слайд
Отбасылық мерекелер
туралы мағлұмат алады,
біледі;
Отбасы дәстүрінің бірін
сипаттай алады;
Отбасылық
құндылықтарды
ажыратып, түсіне алады .Бағалау
критерийлері Тілдік мақсаттар :
Негізгі сөздер мен
сөз тіркестері:
Отбасылық дәстүр
(сөз тіркесінің
мағынасын ашу) Құндылықтарды
дарыту:
Шығармашылық
және сын
тұрғысынан ойлау;
Қарым - қатынас
жасау қабілеті;
Өзгелердің
мәдениетіне және
көзқарастарына
құрметпен қарау.
Пәнаралық
байланыстар:
сауат ашу,
музыка,
көркем еңбек АКТ қолдану
дағдылары:
слайд,
проектор,
интербелсенді
тақта Бастапқы білім:
отбасындағы
шағын мерекелері
туралы түсінік
бар. ( туған күн,
жаңа жыл,
наурыз )
2 слайд
Отбасылық мерекелер туралы мағлұмат алады, біледі; Отбасы дәстүрінің бірін сипаттай алады; Отбасылық құндылықтарды ажыратып, түсіне алады .Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар : Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: Отбасылық дәстүр (сөз тіркесінің мағынасын ашу) Құндылықтарды дарыту: Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; Қарым - қатынас жасау қабілеті; Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. Пәнаралық байланыстар: сауат ашу, музыка, көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары: слайд, проектор, интербелсенді тақта Бастапқы білім: отбасындағы шағын мерекелері туралы түсінік бар. ( туған күн, жаңа жыл, наурыз )
3 слайд
Сабақтың
басы Ынтымақтастық
атмосфераны
орнату мақсатында “ Иық тірескен
шеңбер” әдісі
Ширату
жаттығуы, сын
тұрғысынан
ойлау
дағдыларын
дамыту,
тақырыпты ашу Отбасылық
құндылықтар
бейне жазба
(сілтеме: http://
m.youtube.com˃
watch)
Топқа
бөлу
Туған күнБесікке салу
Тұсау кесу
3 слайд
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосфераны орнату мақсатында “ Иық тірескен шеңбер” әдісі Ширату жаттығуы, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту, тақырыпты ашу Отбасылық құндылықтар бейне жазба (сілтеме: http:// m.youtube.com˃ watch) Топқа бөлу Туған күнБесікке салу Тұсау кесу
4 слайд
Сабақтың
ортасы Белсенді
оқыту
Көптеген
дидактикалық
стратегиялар,
ойындар
оқушылардың
сабаққа деген
қызығушылығын
арттыру
мақсатында: “ Адасқан
сөздер”
әдісі
“ Семантикал
ық карта”
әдісіДескрипторлар:
•
Мерекелерді атайды,
ажыратады;
•
Мерекелердің
маңыздылығын
біледі;
•
Семантикалық
картаны дұрыс
толтырады.Бағалау
критерий
і:
Отбасы
дәстүрінің
бірін
сипаттай
алады
ҚБ күлегеш, бас
бармақ арқылы
4 слайд
Сабақтың ортасы Белсенді оқыту Көптеген дидактикалық стратегиялар, ойындар оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында: “ Адасқан сөздер” әдісі “ Семантикал ық карта” әдісіДескрипторлар: • Мерекелерді атайды, ажыратады; • Мерекелердің маңыздылығын біледі; • Семантикалық картаны дұрыс толтырады.Бағалау критерий і: Отбасы дәстүрінің бірін сипаттай алады ҚБ күлегеш, бас бармақ арқылы
5 слайд
•I – топ
•«Өз пікірін
білдіру » әдісі
арқылы саған
қандай
отбасыл ық
мереке е рекше
ұнай ды? Не ге? Саралап оқыту
әдістері
II – топ
Суретте қандай
ұлттық дәстүрлер
көрсетілген?
Дәстүрдің біреуін
сипаттау III – топ
Мұғалімнің көмегімен наурыз
мерекесінің әр халықта тойлау
ерекшелігін сипаттап айтып
бер. 4 - тапсырма
•
“ Қызықты тапсырма”әдісі
арқылы берілген қима
қағаздарға жазылған жақсы
қасиеттерді үйіміздің
уықтарына қадап,
шаңырағымызды биік етіп
көтерейік.
Бағалау
критериийі:
•
Отбасылық
құндылықтар
ды
ажыратады,
түсіндіре
алады
Дескрипторл
ар:
•
Өз пікірін
толық
жеткізеді;
•
Дәстүрлерді
ажыратады;
•
Құндылықта
рды түсінеді ҚБ : Үш
шапала
қ,
бағалау
кестесі
5 слайд
•I – топ •«Өз пікірін білдіру » әдісі арқылы саған қандай отбасыл ық мереке е рекше ұнай ды? Не ге? Саралап оқыту әдістері II – топ Суретте қандай ұлттық дәстүрлер көрсетілген? Дәстүрдің біреуін сипаттау III – топ Мұғалімнің көмегімен наурыз мерекесінің әр халықта тойлау ерекшелігін сипаттап айтып бер. 4 - тапсырма • “ Қызықты тапсырма”әдісі арқылы берілген қима қағаздарға жазылған жақсы қасиеттерді үйіміздің уықтарына қадап, шаңырағымызды биік етіп көтерейік. Бағалау критериийі: • Отбасылық құндылықтар ды ажыратады, түсіндіре алады Дескрипторл ар: • Өз пікірін толық жеткізеді; • Дәстүрлерді ажыратады; • Құндылықта рды түсінеді ҚБ : Үш шапала қ, бағалау кестесі
6 слайд
Кері байланыс жасау мақсатында
“ Табыс ағашы”
сабақ бойынша тілектерін
жазады . “ Серпілген сауал”
әдісі Оқушылардың сабақ
материалды қаншалықты
меңгерді деңгейін анықтау
мақсатындаСабақтың
соңы
6 слайд
Кері байланыс жасау мақсатында “ Табыс ағашы” сабақ бойынша тілектерін жазады . “ Серпілген сауал” әдісі Оқушылардың сабақ материалды қаншалықты меңгерді деңгейін анықтау мақсатындаСабақтың соңы