Материалдар / Оян ауылындағы МДШО бар орта мектеп химия пәні мұғалімі А.Ж Есимбекованың ПОРТФОЛИОСЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оян ауылындағы МДШО бар орта мектеп химия пәні мұғалімі А.Ж Есимбекованың ПОРТФОЛИОСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Аты-жөні: Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл Ұлты: қазақ Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13 Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
323
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВНА

1 слайд
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВНА

Аты-жөні: Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңб

2 слайд
Аты-жөні: Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл Ұлты: қазақ Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13 Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі Мамандығы: Химия пәні мұғалімі Бітірген оқу орны: Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті, 2011 ж Біліктілігі: І санат Білім жетілдіру курсынан өтуі: 2020 жыл Тел: 28-8-18 Эл.адрес: aynur_esimbekova@mail . ru

Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолд

3 слайд
Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеру. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіру. Міндетім: Оқушының танымдық, қажеттілігін дамыту, өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізуіне жағдай жасау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру; алған теориялық білімін өмірлік тәжірибеде қолдануға үйрету;

«Серпілген сауал» әдісі «Шытырман» әдісі «Табыс сатысы» стратегиясы «Көршіңмен бөліс!» әдісі «Бэкроним» әдісі «Ойлан, жұп

4 слайд
«Серпілген сауал» әдісі «Шытырман» әдісі «Табыс сатысы» стратегиясы «Көршіңмен бөліс!» әдісі «Бэкроним» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Әдіс- тәсілдер

Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, б

5 слайд
Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіруде мен оқушылармен жеке жұмыс жасау арқылы , дарынды оқушыларымды әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы олардың шығармашылық қасиеттерін аша отырып әр түрлі байқауларға қатыстырдым. К үшті жақтарым 1. Әрбір сабақта жаңашыл платформаларды, әдіс-тәсілдерді қолданып, сабақты түрлендіріп, тізбекті сабақтарды өткізудің нәтижесінен: оқушылардың пәнге деген қызығыушылығын, белсенділігін, өз бетінше жұмыс істеу қаблеттерінің, өз ойларын қысылмай жеткізе алатындығын байқадым. Әлсіз жақтарым 1. Химия пәнінен оқушыларымның басым көпшілігі сан есептерін шығаруда: химиялық элементтердің валенттіліктерін анықтауда, химиялық формула құруда, химиялық теңдеуді аяқтап дұрыс теңестіруде және химиялық сан есептерді шығарауда қыйналады. Аудандық олимпиадаға ауданнан орын алмау. Мүмкіндіктерім 1. Үлгерімі төмен және дарынды оқушылармен ұдайы жұмыс жүргізу. Үлгерімі төмен оқушының деңгейін көтеру, дарынды оқушының қабілетін, іздемпаздылығын, ой-ұшқырлығын дамыту арқылы нәтижеге жету. Қауіп-қатер 1. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты түбегейлі қолға алмауым.    

7 с 8 с 9с 10с 11с 5с 0 20 40 60 80 100 120 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 4 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 4 тоқсан 7 с 58

6 слайд
7 с 8 с 9с 10с 11с 5с 0 20 40 60 80 100 120 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 4 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 4 тоқсан 7 с 58,3 66,6 8 с 57,1 57,1 71,2 71,2 9с 60 60 60 60 10с 60 60 60 60 11с 66,6 66,6 66,6 100 5с 73,3 73,3 73 73,3Білім сапасы 2020-2021оқу жылы 7 10 54 56 58 60 62 64 66 68 70 72 жылдық көрсеткіш жылдық көрсеткіш жылдық көрсеткіш 7 66,7 8 71 9 60 10 60 11 66,7 Пән бойынша 65,6

Өз білімін көтеру құжаттары

7 слайд
Өз білімін көтеру құжаттары

8 слайд

Менің жетістігім

9 слайд
Менің жетістігім

10 слайд

Аудандық химия- биология пәндері бойынша іс – тәжірибе: *Заманауи әдіс – тәсілдер *Химия пәнін оқытуда телеграмм, quizlet пла

11 слайд
Аудандық химия- биология пәндері бойынша іс – тәжірибе: *Заманауи әдіс – тәсілдер *Химия пәнін оқытуда телеграмм, quizlet платформасының тиімділігі * Иондық байланыс және коваленттік байланыс Ionic bond and covalent bond