1 слайд
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ
МҰҒАЛІМІ
ЕСИМБЕКОВА
АЙНУР
ЖАНАТОВНА
2 слайд
Аты-жөні: Есимбекова Айнур Жанатовна
Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл
Білімі: жоғары
Еңбек өтілі: 8 жыл
Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл
Ұлты: қазақ
Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13
Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар
орта мектебі
Мамандығы: Химия пәні мұғалімі
Бітірген оқу орны: Қазақ Мемлекеттік Қыздар
Педагогикалық Университеті, 2011 ж
Біліктілігі: І санат
Білім жетілдіру курсынан өтуі: 2020 жыл
Тел: 28-8-18
Эл.адрес: aynur_esimbekova@mail . ru
3 слайд
Мақсатым:
Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім
алып, дами алатын жеке тұлғаны
тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып,
білім сапасын көтеру.
Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім
беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі
интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін,
болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін
жетілдіру.
Міндетім:
Оқушының танымдық, қажеттілігін дамыту, өз
бетінше зерттеу жұмысын жүргізуіне жағдай
жасау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы
оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру;
алған теориялық білімін өмірлік тәжірибеде
қолдануға үйрету;
4 слайд
«Серпілген сауал»
әдісі «Шытырман» әдісі
«Табыс сатысы» стратегиясы
«Көршіңмен бөліс!» әдісі
«Бэкроним» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі Әдіс- тәсілдер
5 слайд
Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі
дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін,
болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіруде мен
оқушылармен жеке жұмыс жасау арқылы , дарынды оқушыларымды
әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы олардың шығармашылық
қасиеттерін аша отырып әр түрлі байқауларға қатыстырдым.
К үшті жақтарым
1. Әрбір сабақта жаңашыл платформаларды, әдіс-тәсілдерді
қолданып, сабақты түрлендіріп, тізбекті сабақтарды өткізудің
нәтижесінен: оқушылардың пәнге деген қызығыушылығын,
белсенділігін, өз бетінше жұмыс істеу қаблеттерінің, өз ойларын
қысылмай жеткізе алатындығын байқадым.
Әлсіз жақтарым
1. Химия пәнінен оқушыларымның басым көпшілігі сан
есептерін шығаруда: химиялық элементтердің валенттіліктерін
анықтауда, химиялық формула құруда, химиялық теңдеуді аяқтап
дұрыс теңестіруде және химиялық сан есептерді шығарауда
қыйналады. Аудандық олимпиадаға ауданнан орын алмау.
Мүмкіндіктерім
1. Үлгерімі төмен және дарынды оқушылармен ұдайы жұмыс
жүргізу. Үлгерімі төмен оқушының деңгейін көтеру, дарынды
оқушының қабілетін, іздемпаздылығын, ой-ұшқырлығын дамыту
арқылы нәтижеге жету.
Қауіп-қатер
1. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты түбегейлі қолға
алмауым.
6 слайд
7 с 8 с 9с 10с 11с 5с
0
20
40
60
80
100
120
1 тоқсан
2 тоқсан
3 тоқсан
4 тоқсан 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 4 тоқсан
7 с 58,3 66,6
8 с 57,1 57,1 71,2 71,2
9с 60 60 60 60
10с 60 60 60 60
11с 66,6 66,6 66,6 100
5с 73,3 73,3 73 73,3Білім сапасы
2020-2021оқу жылы
7
10
54
56
58
60
62
64
66
68
70
72
жылдық көрсеткіш
жылдық
көрсеткіш
жылдық көрсеткіш
7 66,7
8 71
9 60
10 60
11 66,7
Пән бойынша 65,6
7 слайд
Өз білімін көтеру құжаттары
8 слайд
9 слайд
Менің жетістігім
10 слайд
11 слайд
Аудандық химия- биология
пәндері бойынша іс – тәжірибе:
*Заманауи әдіс – тәсілдер
*Химия пәнін оқытуда телеграмм,
quizlet платформасының
тиімділігі
* Иондық байланыс және
коваленттік байланыс
Ionic bond and covalent bond
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз