“Өз-өзіне сенімділікті дамыту”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Өз-өзіне
сенімділікті
дамыту”
№ 63 Қ. Сәтбаев атындағы
жалпы орта мектеп педагог-
психологы Умаров Камилжан
Курбантаевич
1 слайд
“ Өз-өзіне сенімділікті дамыту” № 63 Қ. Сәтбаев атындағы жалпы орта мектеп педагог- психологы Умаров Камилжан Курбантаевич
2 слайд
•
«Өз- өзіне сенімділікті дамыту»
•
Мақсаты: «Өмір», «Бақыт» ұғымдарына
тереңірек үңілуге ықпал жасау,өзінде
бар құндылықтарды бағалай
білуге.Бақытқа қол жеткізе алатынына
сенім білдіру,өмірге құштарлықтарын
арттыру.
•
Сізге не қымбат,не нәрсеге сенесіз,өз
өміріңізді қалай көргіңіз келеді, соны
шешіңіз.Өз жоспарларыңызды
талдаңыз және оны бүгінгі күннің
көзқарасымен бағалаңыз.
2 слайд
• «Өз- өзіне сенімділікті дамыту» • Мақсаты: «Өмір», «Бақыт» ұғымдарына тереңірек үңілуге ықпал жасау,өзінде бар құндылықтарды бағалай білуге.Бақытқа қол жеткізе алатынына сенім білдіру,өмірге құштарлықтарын арттыру. • Сізге не қымбат,не нәрсеге сенесіз,өз өміріңізді қалай көргіңіз келеді, соны шешіңіз.Өз жоспарларыңызды талдаңыз және оны бүгінгі күннің көзқарасымен бағалаңыз.
3 слайд
•
Алға ілгерілеу кезінде оны
қолданыңыз.Не нәрсенің
болсын түбіне дейін
жетіңіз.Өткенді талдай отыра
қазіргі жағдайға сізді жеткізген
нәрсені іздеңіз.Сізді қорлаған
немесе қолынан келсе де
көмектесе алмаған адамды
түсінуге және кешіруге
тырысыңыз.Өзіңізді өткендегі
қателіктер мен күнәңіз үшін
кешіңіз.
3 слайд
• Алға ілгерілеу кезінде оны қолданыңыз.Не нәрсенің болсын түбіне дейін жетіңіз.Өткенді талдай отыра қазіргі жағдайға сізді жеткізген нәрсені іздеңіз.Сізді қорлаған немесе қолынан келсе де көмектесе алмаған адамды түсінуге және кешіруге тырысыңыз.Өзіңізді өткендегі қателіктер мен күнәңіз үшін кешіңіз.
4 слайд
•
Ауыр жағдайларды еске алғаннан қандай да бір
пайда тапсаңыз ол туралы ұмытыңыз және оған
оралмаңыз.Өткен күндердегі жағымсыз
жайттарды есіңізден шығармасаңыз ол сізді
мазалауын қоймайды.Одан да кішкентай болса
да болған жетістікті еске алуға орын беріңіз.Ұят
пен күнә сезімі сізге жетістікке жетуге
көмектеспейді.Оған берілуге жол
бермеңіз.Өзіңіздің босаңсуыңызға жол
бермеңіз,өз ойыңызға құлақ асыңыз,оңашада
өзіңізбен өзіңіз не істегіңіз келсе сонымен
айналысыңыз.Осылай өзіңізді өте жақсы
түсінесіз.Өзіңіздің «Мен»-іңізді өте қатаң
бақылауды қойыңыз. Ол иіледі,бірақ
сынбайды.Әр жетістігіңізді назардан тыс
қалдырмаңыз және өзіңізді мақтап және
қолпаштап қоюды ұмытпаңыз.
4 слайд
• Ауыр жағдайларды еске алғаннан қандай да бір пайда тапсаңыз ол туралы ұмытыңыз және оған оралмаңыз.Өткен күндердегі жағымсыз жайттарды есіңізден шығармасаңыз ол сізді мазалауын қоймайды.Одан да кішкентай болса да болған жетістікті еске алуға орын беріңіз.Ұят пен күнә сезімі сізге жетістікке жетуге көмектеспейді.Оған берілуге жол бермеңіз.Өзіңіздің босаңсуыңызға жол бермеңіз,өз ойыңызға құлақ асыңыз,оңашада өзіңізбен өзіңіз не істегіңіз келсе сонымен айналысыңыз.Осылай өзіңізді өте жақсы түсінесіз.Өзіңіздің «Мен»-іңізді өте қатаң бақылауды қойыңыз. Ол иіледі,бірақ сынбайды.Әр жетістігіңізді назардан тыс қалдырмаңыз және өзіңізді мақтап және қолпаштап қоюды ұмытпаңыз.
5 слайд
•
Сенімділікті машықтандыру үшін төмендегі
жаттығуларды ұсынамын:
•
Жаттығу «Дәліз»
•
Мақсаты: Топта нағыз сенімділікті орнату.
•
Осы жаттығуды орындау барысында
ойыншылардың біреуі өзгелеріне
қаншалықты сенетінін тексереді.Ойыншы
кез келген жағдайда,басқалары үнемі
қасында екенін және ол құлауды бастаған
кезде оны ұстап алатынын білуі керек.Бір-
бірлерінен арасы қолдарының
қашықтығындай болатындай топ мүшелері
қарама-қарсы,дәліз құрап тұрады.Өз
еркімен шыққан ойыншы дәліз бойымен
жүреді және бір мезетте артқа қарай
құлайды.
5 слайд
• Сенімділікті машықтандыру үшін төмендегі жаттығуларды ұсынамын: • Жаттығу «Дәліз» • Мақсаты: Топта нағыз сенімділікті орнату. • Осы жаттығуды орындау барысында ойыншылардың біреуі өзгелеріне қаншалықты сенетінін тексереді.Ойыншы кез келген жағдайда,басқалары үнемі қасында екенін және ол құлауды бастаған кезде оны ұстап алатынын білуі керек.Бір- бірлерінен арасы қолдарының қашықтығындай болатындай топ мүшелері қарама-қарсы,дәліз құрап тұрады.Өз еркімен шыққан ойыншы дәліз бойымен жүреді және бір мезетте артқа қарай құлайды.
6 слайд
•
Қалғандары кез-келген сәтте оны ұстап алуға
әзір тұру керек.
•
Көзі жұмулы немесе ашық қалпында жүре
ме,оны әркім өзі шешеді.
•
Талдау: - Құлауды бастау өзіңізді мәжбүр ету
жеңіл болды ма?
•
Топ көңіл аудармайды деп қорықтыңыз ба?
•
Құлау сәтінде өзіңізді қалай сезіндіңіз?
•
Сізді ұстап алған кезде,сіз қандай сезімде
болдыңыз?
•
Ескерту: Қорқатын және жолдастарына
сенбейтін қатысушылар тапсырманы бірнеше
рет орындауларына болады.
6 слайд
• Қалғандары кез-келген сәтте оны ұстап алуға әзір тұру керек. • Көзі жұмулы немесе ашық қалпында жүре ме,оны әркім өзі шешеді. • Талдау: - Құлауды бастау өзіңізді мәжбүр ету жеңіл болды ма? • Топ көңіл аудармайды деп қорықтыңыз ба? • Құлау сәтінде өзіңізді қалай сезіндіңіз? • Сізді ұстап алған кезде,сіз қандай сезімде болдыңыз? • Ескерту: Қорқатын және жолдастарына сенбейтін қатысушылар тапсырманы бірнеше рет орындауларына болады.
7 слайд
•
Жаттығу
«Ырылда,арыстан,ырылда:тықылдат,поез
д,тықылдат»
•
Мақсаты: Сенімсіздіктен құтылу,сенімділік
дағдысын машықтандыру.
•
Бұл ойынды өзіне сенімсіз,енжар,көп
қозғалмайтын балалармен ойнаған жақсы.
•
«Біз бәріміз – арыстанбыз,арыстандардың
үлкен отбасымыз. Кім қатты ырылдайды
екен соған жарыс ұйымдастырайық Мен
«Ырылда,арыстан,ырылда!»дегенде өте
қатты ырыл естілсін».
7 слайд
• Жаттығу «Ырылда,арыстан,ырылда:тықылдат,поез д,тықылдат» • Мақсаты: Сенімсіздіктен құтылу,сенімділік дағдысын машықтандыру. • Бұл ойынды өзіне сенімсіз,енжар,көп қозғалмайтын балалармен ойнаған жақсы. • «Біз бәріміз – арыстанбыз,арыстандардың үлкен отбасымыз. Кім қатты ырылдайды екен соған жарыс ұйымдастырайық Мен «Ырылда,арыстан,ырылда!»дегенде өте қатты ырыл естілсін».
8 слайд
•
«Кім бұдан да қатты ырылдай алады?
Жақсы,ырылдаңдар,арыстандар...Бұл
арыстанның ырылы ма? Бұл мысықтың
шиқылы.Зор дауысты ырыл керек».
•
Осыдан кейін барлығы бірінің артына бірі
тұрып,алдыңғы ойыншының иығына
қолдарын салып тұрады .Сіз-
паровозсыз.Бөлменің периметрі бойынша
пысылдап және ысқырып баяу қозғалысты
бастаңыздар.Бөлмені бір рет жүріп
шыққан соң ең соңына барып тұрыңыз,ал
паровоздың орнын сізден кейін тұрған
бала алады.
8 слайд
• «Кім бұдан да қатты ырылдай алады? Жақсы,ырылдаңдар,арыстандар...Бұл арыстанның ырылы ма? Бұл мысықтың шиқылы.Зор дауысты ырыл керек». • Осыдан кейін барлығы бірінің артына бірі тұрып,алдыңғы ойыншының иығына қолдарын салып тұрады .Сіз- паровозсыз.Бөлменің периметрі бойынша пысылдап және ысқырып баяу қозғалысты бастаңыздар.Бөлмені бір рет жүріп шыққан соң ең соңына барып тұрыңыз,ал паровоздың орнын сізден кейін тұрған бала алады.
9 слайд
•
Ол жылдамырақ қозғалып,дауысты
қаттырақ шығару керек.Әр бала
паровоздың рөлінде болып шыққанша
ойын жалғасады.
•
Талдау: Ойын ұнады ма? Несімен
ұнады? Ырылдау жеңіл тиді ме? Өзіңізді
қалай сезінудесіз?
9 слайд
• Ол жылдамырақ қозғалып,дауысты қаттырақ шығару керек.Әр бала паровоздың рөлінде болып шыққанша ойын жалғасады. • Талдау: Ойын ұнады ма? Несімен ұнады? Ырылдау жеңіл тиді ме? Өзіңізді қалай сезінудесіз?
10 слайд
•
«Үш орындық» жаттығуы.
•
Біреуі орындықта отырады, екеуі
жанында тұрып, сұрақтар қояды. Ал
отырған сұрақтарға тек «ИЯ»және
“Жоқ” деп жауап беру керек, сұрақтар
әр түрлі болады, сол жерде ойдан
құрастырылады.
•
Талдау: Сізге жаттығу ұнады ма?
Отырған мен тұрып тұрған өздерін
қалай сезінеді екен? Не ыңғайсыздық
туғызды?
10 слайд
• «Үш орындық» жаттығуы. • Біреуі орындықта отырады, екеуі жанында тұрып, сұрақтар қояды. Ал отырған сұрақтарға тек «ИЯ»және “Жоқ” деп жауап беру керек, сұрақтар әр түрлі болады, сол жерде ойдан құрастырылады. • Талдау: Сізге жаттығу ұнады ма? Отырған мен тұрып тұрған өздерін қалай сезінеді екен? Не ыңғайсыздық туғызды?
11 слайд
•
«Өзіңді мақта» жаттығуы.
•
Мақсаты:
•
Балаларға өз ойын ашық
айтуға және сыйлата
білуге жақсы жағынан
көрсетуге қабілетін
оятады.
•
Бір-бірімізді мақтау
үшін, бізге сиқырлы доп
көмектеседі, осы доп
кімде болса сол өзін
мақтайды.
11 слайд
• «Өзіңді мақта» жаттығуы. • Мақсаты: • Балаларға өз ойын ашық айтуға және сыйлата білуге жақсы жағынан көрсетуге қабілетін оятады. • Бір-бірімізді мақтау үшін, бізге сиқырлы доп көмектеседі, осы доп кімде болса сол өзін мақтайды.
12 слайд
•
«Он құндылық» жаттығуы.
•
Ойыншыларға он бөлікке бөлінген таза парақ
пен қалам беріледі. Сол парақтарға өздерінің
бойындағы адамгершілік құндылықтарды әр
параққа ең керектісін ойланып жазу. Жазып
болған соң, ең үш құндысын жинап алу, сосын
тағы да үшеуін жинап аламыз. Соңында
қалған біреуін ашып оқып береді. (оқығысы
келмесе қинауға болмайды) сол қалған құнды
сөз сіз үшін шынымен құнды ма?
•
Ескерту: Шын мәнінде өзіне ең құндысын
соңына алып қалу керектігі түсіндіріледі.
12 слайд
• «Он құндылық» жаттығуы. • Ойыншыларға он бөлікке бөлінген таза парақ пен қалам беріледі. Сол парақтарға өздерінің бойындағы адамгершілік құндылықтарды әр параққа ең керектісін ойланып жазу. Жазып болған соң, ең үш құндысын жинап алу, сосын тағы да үшеуін жинап аламыз. Соңында қалған біреуін ашып оқып береді. (оқығысы келмесе қинауға болмайды) сол қалған құнды сөз сіз үшін шынымен құнды ма? • Ескерту: Шын мәнінде өзіне ең құндысын соңына алып қалу керектігі түсіндіріледі.