Материалдар / Өздік етіс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өздік етіс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл құжат мұғалімдерге көрнелілік ретінде қолдануға арналған. Оқушылар тақырыпты еркін, тәжірибие жүзінде еркін меңгере алуына көмекші құрал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
789
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілінен Ашық сабақ

1 слайд
Қазақ тілінен Ашық сабақ

1 слайд

Қазақ тілінен Ашық сабақ

Сабақ жоспары Күні:9.03.15 Сыныбы: 9б-сынып Пәні: Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Өздік етіс Сабақ

2 слайд
Сабақ жоспары Күні:9.03.15 Сыныбы: 9б-сынып Пәні: Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Өздік етіс Сабақтың мақсаты: Білімділік – Оқушыларға етіс категориясы жайлы түсінік беріп, етіс түрлерімен таныстыру; Дамытушылық- оқушылардың ойлау қабілетін дамыта отырып, сөздік қорын арттыру; Тәрбиелілік- өз ойын еркін, дұрыс жеткізе білуге тәрбиелеп, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

2 слайд

Сабақ жоспары Күні:9.03.15 Сыныбы: 9б-сынып Пәні: Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Өздік етіс Сабақтың мақсаты: Білімділік – Оқушыларға етіс категориясы жайлы түсінік беріп, етіс түрлерімен таныстыру; Дамытушылық- оқушылардың ойлау қабілетін дамыта отырып, сөздік қорын арттыру; Тәрбиелілік- өз ойын еркін, дұрыс жеткізе білуге тәрбиелеп, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: ашық сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, талдау, ізденіс. Сабақтың типі: дәстүрлі Сабақт

3 слайд
Сабақтың түрі: ашық сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, талдау, ізденіс. Сабақтың типі: дәстүрлі Сабақтың көренекілігі: слайд, кестелер, кеспе қағаздар Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларме сәлемдесу, Кезекшінің мәлеметін тыңдау, түгендеу, сынып тазалығыны қадағалау, Зейіндерін сабаққа аудару Үй тапсырмасын сұрау 142-беттегі 2-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап беру. Бүгінгі күн ретін жазу, тақырыпты қойып, онымен таныстыру.

3 слайд

Сабақтың түрі: ашық сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, талдау, ізденіс. Сабақтың типі: дәстүрлі Сабақтың көренекілігі: слайд, кестелер, кеспе қағаздар Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларме сәлемдесу, Кезекшінің мәлеметін тыңдау, түгендеу, сынып тазалығыны қадағалау, Зейіндерін сабаққа аудару Үй тапсырмасын сұрау 142-беттегі 2-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап беру. Бүгінгі күн ретін жазу, тақырыпты қойып, онымен таныстыру.

Жаңа сабақ Оқушылар өздерің білетіндей етістік сөз табының е

4 слайд
Жаңа сабақ Оқушылар өздерің білетіндей етістік сөз табының ең көлемдісі. Ең алдымен “етістік дегеніміз не ?” соны еске түсіріп көрейікші. (Оқушылар өз білгендірін қысқаша айтып өтеді) Етістіктің бірнеше категоиясы бар. Олар: Етіст ік кат- сыЕтіс Есімше Тұйық етістікКөсемш е

4 слайд

Жаңа сабақ Оқушылар өздерің білетіндей етістік сөз табының ең көлемдісі. Ең алдымен “етістік дегеніміз не ?” соны еске түсіріп көрейікші. (Оқушылар өз білгендірін қысқаша айтып өтеді) Етістіктің бірнеше категоиясы бар. Олар: Етіст ік кат- сыЕтіс Есімше Тұйық етістікКөсемш е

Өздік етіс- қимыл, әрекетті жүзеге асырушыны тікелей, нақты көрсететін етіс. Жұрнақтары: -ын, -ін, -н. Өзгелік етіс- іс-әреке

5 слайд
Өздік етіс- қимыл, әрекетті жүзеге асырушыны тікелей, нақты көрсететін етіс. Жұрнақтары: -ын, -ін, -н. Өзгелік етіс- іс-әрекеттің екінші біреу арқылы істелгенін н/е біреуге орындатқанын білдіретін етіс. Жұрнақтары: -ғыз, - гіз, -қыз, -кіз.. Ырықсыз етіс- қимыл, әрекет иесі белгісіз болатын етіс. Жұрнақтары: -ыл, -іл, -л Ортақ етіс- іс-әрекет істеушінің бірнешеу екенін білдіретін етіс. Жұрнақтары: -ыс, -іс, -с.Етіс- қимылдың, іс-әрекетті және осы әрекет пен оны жүзеге асырушы арасындағы ұатынасты білдіретін етістік түрі.

5 слайд

Өздік етіс- қимыл, әрекетті жүзеге асырушыны тікелей, нақты көрсететін етіс. Жұрнақтары: -ын, -ін, -н. Өзгелік етіс- іс-әрекеттің екінші біреу арқылы істелгенін н/е біреуге орындатқанын білдіретін етіс. Жұрнақтары: -ғыз, - гіз, -қыз, -кіз.. Ырықсыз етіс- қимыл, әрекет иесі белгісіз болатын етіс. Жұрнақтары: -ыл, -іл, -л Ортақ етіс- іс-әрекет істеушінің бірнешеу екенін білдіретін етіс. Жұрнақтары: -ыс, -іс, -с.Етіс- қимылдың, іс-әрекетті және осы әрекет пен оны жүзеге асырушы арасындағы ұатынасты білдіретін етістік түрі.

Тапсырмалар: 1.Қонақтың бас-аяғы жиналып, шешініп, қол жуып, залға дастарханға отырды 2.Теріс айналып, күйініп ке

6 слайд
Тапсырмалар: 1.Қонақтың бас-аяғы жиналып, шешініп, қол жуып, залға дастарханға отырды 2.Теріс айналып, күйініп кетті. Өздік етісті тап-....

6 слайд

Тапсырмалар: 1.Қонақтың бас-аяғы жиналып, шешініп, қол жуып, залға дастарханға отырды 2.Теріс айналып, күйініп кетті. Өздік етісті тап-....

Етістіктерге етіс жұрнағын жалғау Білгір, көрген, туған, тәрбиелейді, істейді, етеді, ашады, салдырады, жазад

7 слайд
Етістіктерге етіс жұрнағын жалғау Білгір, көрген, туған, тәрбиелейді, істейді, етеді, ашады, салдырады, жазады, арнап, үйрету, шығарады, арналған, көптеген, аударады, өсті. Өздік ( возвратный) -ын, -ін, -н Ырықсыз (страдательный) –ыл, -іл, -л Өзгелік (понудительный) –ғыз, -гіз, -қыз, -кіз, -дыр, -тыр Ортақ(взаймный) -ыс, -іс, -с 3 – тапсырма. Сөйлемдерді толықтырып жазыңдар

7 слайд

Етістіктерге етіс жұрнағын жалғау Білгір, көрген, туған, тәрбиелейді, істейді, етеді, ашады, салдырады, жазады, арнап, үйрету, шығарады, арналған, көптеген, аударады, өсті. Өздік ( возвратный) -ын, -ін, -н Ырықсыз (страдательный) –ыл, -іл, -л Өзгелік (понудительный) –ғыз, -гіз, -қыз, -кіз, -дыр, -тыр Ортақ(взаймный) -ыс, -іс, -с 3 – тапсырма. Сөйлемдерді толықтырып жазыңдар

Мәтінге қажетті қосымшаны қойыңыз : Ки...е бастадым. Ұйқылы-ояумын. Басым бұғалақтап кеудеме ауа береді. Енді ғой

8 слайд
Мәтінге қажетті қосымшаны қойыңыз : Ки...е бастадым. Ұйқылы-ояумын. Басым бұғалақтап кеудеме ауа береді. Енді ғой күні бойы ыстық күн астына тоңқаңдап шөмере саламы... . Әнеукүнгі ауданнан келген көзілдірікті дәрігер апай не деп кетті? Ия , бәсе не деп кетті? «Жазғы демалыста ұйқыларыңды жақсылап қандыр...дар, тірсектеріңді майыстыр... ауыр жұмыс істемеңдер. Балық аулау, суға сүңгіп рахаттана шомылу денсаулыққа пайдалы». Ал, балық аула..., суға шом... . Суға сүңгуді өзімізде жақсы көреміз. Бұлқынта қармаққа алтын бауыр сазан ілу де жанның рақаты. Соны бостан –босқа бізге сарнаға...ша, көкемді мектепке шақыртып алып неге түсіндірмейді? Әуелі дәрігер апай көзілдіріг... тәптіштеп сүрт... , қабағын қарс түйіп алуы керек .

8 слайд

Мәтінге қажетті қосымшаны қойыңыз : Ки...е бастадым. Ұйқылы-ояумын. Басым бұғалақтап кеудеме ауа береді. Енді ғой күні бойы ыстық күн астына тоңқаңдап шөмере саламы... . Әнеукүнгі ауданнан келген көзілдірікті дәрігер апай не деп кетті? Ия , бәсе не деп кетті? «Жазғы демалыста ұйқыларыңды жақсылап қандыр...дар, тірсектеріңді майыстыр... ауыр жұмыс істемеңдер. Балық аулау, суға сүңгіп рахаттана шомылу денсаулыққа пайдалы». Ал, балық аула..., суға шом... . Суға сүңгуді өзімізде жақсы көреміз. Бұлқынта қармаққа алтын бауыр сазан ілу де жанның рақаты. Соны бостан –босқа бізге сарнаға...ша, көкемді мектепке шақыртып алып неге түсіндірмейді? Әуелі дәрігер апай көзілдіріг... тәптіштеп сүрт... , қабағын қарс түйіп алуы керек .

Мақал – мәтелдерді жалғастырып өздік етісті табыңдар: І-топ 1.Істің ағы білінбейді

9 слайд
Мақал – мәтелдерді жалғастырып өздік етісті табыңдар: І-топ 1.Істің ағы білінбейді Жігіттің несі? Білінбейді (бағы) 2. Таз таранғанша не істейді? (той тарқайды) ІІ-топ 1. Дос досқа жалынса, Достың көңілі не істейді? (алынады ) 2. Жығылған кімге күледі? ( сүрінгенге)

9 слайд

Мақал – мәтелдерді жалғастырып өздік етісті табыңдар: І-топ 1.Істің ағы білінбейді Жігіттің несі? Білінбейді (бағы) 2. Таз таранғанша не істейді? (той тарқайды) ІІ-топ 1. Дос досқа жалынса, Достың көңілі не істейді? (алынады ) 2. Жығылған кімге күледі? ( сүрінгенге)

Тест • 1 2 3 4 5 6 • Б Б А С А БІ топ • 1 2 3 4 5 6 • Б С А С А БІІ то п

10 слайд
Тест • 1 2 3 4 5 6 • Б Б А С А БІ топ • 1 2 3 4 5 6 • Б С А С А БІІ то п

10 слайд

Тест • 1 2 3 4 5 6 • Б Б А С А БІ топ • 1 2 3 4 5 6 • Б С А С А БІІ то п

Сабақты қорытындылау: Бүгін біз етістік және етіс тақырыбын еске түсірдік, жасалу жолын мәтіндермен жұмыс жасау барысында мең

11 слайд
Сабақты қорытындылау: Бүгін біз етістік және етіс тақырыбын еске түсірдік, жасалу жолын мәтіндермен жұмыс жасау барысында меңгердік деп ойлаймын, екі топ та сабаққа белсене қатысты, дегенмен ІІ топ шапшаңдығымен, алғырлығымен алға озып отырды. Оларды жеңісімен құттықтаймыз. Бағалау: екі топтың да белсене қатысқан оқушыларын тиісті бағалармен бағалау. Үйге тапсырма: 3 жай сөйлем, 3 құрамалас сөйлем жазып, синтаксистік, морфологиялық талдау жасау.

11 слайд

Сабақты қорытындылау: Бүгін біз етістік және етіс тақырыбын еске түсірдік, жасалу жолын мәтіндермен жұмыс жасау барысында меңгердік деп ойлаймын, екі топ та сабаққа белсене қатысты, дегенмен ІІ топ шапшаңдығымен, алғырлығымен алға озып отырды. Оларды жеңісімен құттықтаймыз. Бағалау: екі топтың да белсене қатысқан оқушыларын тиісті бағалармен бағалау. Үйге тапсырма: 3 жай сөйлем, 3 құрамалас сөйлем жазып, синтаксистік, морфологиялық талдау жасау.

Назарларыңызға рахмет!!!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!