Материалдар / Өзін-өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге керек, осы материалдан мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2019
592
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Отбасының жылуы

1 слайд
Отбасының жылуы

1 слайд

Отбасының жылуы

Құндылығы: Сүйіспеншелік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет жасау, шынайылық, жанашырлық

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншелік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет жасау, шынайылық, жанашырлық

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншелік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет жасау, шынайылық, жанашырлық

Мақсаты: Оқушыларға отбасылық құндылықтар туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Біл

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға отбасылық құндылықтар туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға, жанашыр болуға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға отбасылық құндылықтар туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға, жанашыр болуға тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №16 – сабақ. Оқулықта берілген 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №17, «Ата - анам ізгі адамд

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №16 – сабақ. Оқулықта берілген 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №17, «Ата - анам ізгі адамдар» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Ата – ананың бойындағы қандай ізгі қасиеттер ерекше сүйсіндірді? 2. Ата – ананың рөлі туралы әңгімелеп беріңдер. 3. Автор қандай құндылықты бойына сіңіріп өсті деп ойлайсыңдар? 4. Ата – ана мен Отан алдыңдағы парызды қалай түсінесіңдер? 5. Жүрегі сүйіспеншілікке толы адам болу үшін қандай қасиеттерді өз бойларыңда дамытқыларың келеді?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №16 – сабақ. Оқулықта берілген 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №17, «Ата - анам ізгі адамдар» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Ата – ананың бойындағы қандай ізгі қасиеттер ерекше сүйсіндірді? 2. Ата – ананың рөлі туралы әңгімелеп беріңдер. 3. Автор қандай құндылықты бойына сіңіріп өсті деп ойлайсыңдар? 4. Ата – ана мен Отан алдыңдағы парызды қалай түсінесіңдер? 5. Жүрегі сүйіспеншілікке толы адам болу үшін қандай қасиеттерді өз бойларыңда дамытқыларың келеді?

Сабақтың дәйексөзі. Үйінде бақытты адам – әлемде бақытты адам.

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Үйінде бақытты адам – әлемде бақытты адам. Л.Н.Толстой Лев Николаевич Толстой  - орыс әдебиетінің әлемге аты шыққан жазушысы, ағартушы, публицист Сұрақтар: 1. Отбасында сүйіспеншілік қалай болуы керек? 2. Сіздер ата - аналарыңызға сүйіспеншіліктеріңізді қалай білдіресіздер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Үйінде бақытты адам – әлемде бақытты адам. Л.Н.Толстой Лев Николаевич Толстой  - орыс әдебиетінің әлемге аты шыққан жазушысы, ағартушы, публицист Сұрақтар: 1. Отбасында сүйіспеншілік қалай болуы керек? 2. Сіздер ата - аналарыңызға сүйіспеншіліктеріңізді қалай білдіресіздер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Асығыс үкім.

8 слайд
Мұғалім сыйы. Асығыс үкім. 

8 слайд

Мұғалім сыйы. Асығыс үкім. 

Сұрақтар: 1. Осы әңгімедегі әкенің әрекеті дұрыс болды ма? Себебін түсіндір. 2. Баланың осындай әрекетке баруына не себеп болд

9 слайд
Сұрақтар: 1. Осы әңгімедегі әкенің әрекеті дұрыс болды ма? Себебін түсіндір. 2. Баланың осындай әрекетке баруына не себеп болды? 3. Өздерің өзгелерге жаңашырлық танытасыңдар ма? 4. Жақындарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай көрсетесіңдер? 5. Әңгімеден не түсіндіңіздер?

9 слайд

Сұрақтар: 1. Осы әңгімедегі әкенің әрекеті дұрыс болды ма? Себебін түсіндір. 2. Баланың осындай әрекетке баруына не себеп болды? 3. Өздерің өзгелерге жаңашырлық танытасыңдар ма? 4. Жақындарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай көрсетесіңдер? 5. Әңгімеден не түсіндіңіздер?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Жанашырлық» Бала – ананың бауыр еті. 2 – топ: «Мейірім

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Жанашырлық» Бала – ананың бауыр еті. 2 – топ: «Мейірімділік» Ата-ананың қарызы, Ұрпақтың өмірлік парызы. 3 – топ: «Сүйіспеншілік» Ана алдында — құрмет, Ата алдында — қызмет. 4 – топ: «Ізгілік» Ана алақанының аясы — Ақ шынардың саясы. Тапсырма: Берілген нақыл сөздерді басшылыққа ала отырып сурет салу.

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Жанашырлық» Бала – ананың бауыр еті. 2 – топ: «Мейірімділік» Ата-ананың қарызы, Ұрпақтың өмірлік парызы. 3 – топ: «Сүйіспеншілік» Ана алдында — құрмет, Ата алдында — қызмет. 4 – топ: «Ізгілік» Ана алақанының аясы — Ақ шынардың саясы. Тапсырма: Берілген нақыл сөздерді басшылыққа ала отырып сурет салу.

Топпен ән айту Қайрат Нұртас Ой ойлатқан талай -талай өтті күндер алыс, Міне бүгін бізде үй-жай, ол да біздің парыз. Өз үйіміз б

11 слайд
Топпен ән айту Қайрат Нұртас Ой ойлатқан талай -талай өтті күндер алыс, Міне бүгін бізде үй-жай, ол да біздің парыз. Өз үйіміз бір отан бір береке, Қандай қызық бір қыдырсаң жанұямен бірге.   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.   Адал жаным сен қолыма гүл боп біттің менің, Тосу менен өтті талай күні менен түнім, Шарашап келсем жұмыстан мен үйге, Жадырап сен қарсы аласың нұрын шашқан күнім   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.   Жанұяның бір қызығы арадағы бала, Онсыз үйде болған емес құт- береке сірә, Жастайымнан еркелетіп өсірген, Аман болшы теңдесі жоқ Ата менен Ана!   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям

11 слайд

Топпен ән айту Қайрат Нұртас Ой ойлатқан талай -талай өтті күндер алыс, Міне бүгін бізде үй-жай, ол да біздің парыз. Өз үйіміз бір отан бір береке, Қандай қызық бір қыдырсаң жанұямен бірге.   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.   Адал жаным сен қолыма гүл боп біттің менің, Тосу менен өтті талай күні менен түнім, Шарашап келсем жұмыстан мен үйге, Жадырап сен қарсы аласың нұрын шашқан күнім   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.   Жанұяның бір қызығы арадағы бала, Онсыз үйде болған емес құт- береке сірә, Жастайымнан еркелетіп өсірген, Аман болшы теңдесі жоқ Ата менен Ана!   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям

Үй тапсырмасы. 1. №17 – сабақ. Оқулықта берілген 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №18, «Менің анам» мәтінін оқып келу

12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №17 – сабақ. Оқулықта берілген 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №18, «Менің анам» мәтінін оқып келу.

12 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №17 – сабақ. Оқулықта берілген 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №18, «Менің анам» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!

13 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!