Материалдар / Өзін-өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге керек, осы материалдан мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2019
413
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Сыныптағы достық

1 слайд
Тақырыбы: Сыныптағы достық

1 слайд

Тақырыбы: Сыныптағы достық

Құндылығы: Сүйіспеншелік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет жасау, шынайылық, жанашырлық

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншелік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет жасау, шынайылық, жанашырлық

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншелік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет жасау, шынайылық, жанашырлық

Мақсаты: Оқушыларға сыныптағы достықтың маңыздылығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1.

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға сыныптағы достықтың маңыздылығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға, жанашыр болуға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға сыныптағы достықтың маңыздылығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға, жанашыр болуға тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №18 – сабақ. Оқулықта берілген 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №19, «Аптаның ақырғы күндері

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №18 – сабақ. Оқулықта берілген 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №19, «Аптаның ақырғы күндері» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. «Дос», «Достық» туралы ойларыңды мәтінмен байланыстырып ортаға салыңдар. 2. Достар арасындағы ізгі қарым – қатынасқа кедергі келтірмеу үшін не істеуіміз керек? 3. Достар арасындағы сенім мен құрмет қайткенде тереңдей түседі? Ол үшін не істеуіміз керек? 4. «Досы көппен - сыйлас, досы жоқпен - сырлас» дегенді қалай түсінесің?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №18 – сабақ. Оқулықта берілген 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №19, «Аптаның ақырғы күндері» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. «Дос», «Достық» туралы ойларыңды мәтінмен байланыстырып ортаға салыңдар. 2. Достар арасындағы ізгі қарым – қатынасқа кедергі келтірмеу үшін не істеуіміз керек? 3. Достар арасындағы сенім мен құрмет қайткенде тереңдей түседі? Ол үшін не істеуіміз керек? 4. «Досы көппен - сыйлас, досы жоқпен - сырлас» дегенді қалай түсінесің?

Сабақтың дәйексөзі. Айнымас досы бар адам – ең бақытты адам. Халық мақалы

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Айнымас досы бар адам – ең бақытты адам. Халық мақалы 1. Досқа адал, қамқор болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы тиіс деп ойлайсыңда? 2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Айнымас досы бар адам – ең бақытты адам. Халық мақалы 1. Досқа адал, қамқор болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы тиіс деп ойлайсыңда? 2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Достық.

8 слайд
Мұғалім сыйы. Достық.

8 слайд

Мұғалім сыйы. Достық.

Сұрақтар: 1. Әйтімбет шешеннің достықтың түрлері туралы айтқан сөзін қалай түсіндіңдер? 2. Адал дос бола білетін адамның бойын

9 слайд
Сұрақтар: 1. Әйтімбет шешеннің достықтың түрлері туралы айтқан сөзін қалай түсіндіңдер? 2. Адал дос бола білетін адамның бойынан қандай құндылықтар мен қасиеттер көрінеді? 3. Қандай адамдардың адал достары көп болады? Неліктен? 4. Өздеріңнің достықты қалай бағалайтындарыңды әңгімелеп беріңдер.

9 слайд

Сұрақтар: 1. Әйтімбет шешеннің достықтың түрлері туралы айтқан сөзін қалай түсіндіңдер? 2. Адал дос бола білетін адамның бойынан қандай құндылықтар мен қасиеттер көрінеді? 3. Қандай адамдардың адал достары көп болады? Неліктен? 4. Өздеріңнің достықты қалай бағалайтындарыңды әңгімелеп беріңдер.

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Мақалды аяқта» 1 – топ: «Ынтымақ» 1. Тірлік, тірлік т

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Мақалды аяқта» 1 – топ: «Ынтымақ» 1. Тірлік, тірлік түбі – .... 2. Ағайын тату болса – ат көп, Абысын тату болса – ... .... 3. Теңге – тиыннан, Ынтымақ – .... 4. Ынтымақ түбі — .... 2 – топ: «Татулық» 5. Бір жеңнен қол шығар, ... бас шығар. 6. Қырық кісі — бір жақ, ... кісі — бір жақ. 7. Ынтымақ — бұзылмайтын ..., Қосылып еккен ағаш — орман. 8. Аздың азаншысы болғанша, Көптің ... бол. Бір жағадан, қыңыр, қорған, қазаншысы. 3 – топ: «Бірлік» 9. Күш — .... 2. Саусақ ... — Ине ілікпейді. 3. Итпен ит ырылдасса, Тамағының тоқтығы. Жігітпен жігіт қырындасса, ... жоқтығы. 4. .. күші — бірлікте.

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Мақалды аяқта» 1 – топ: «Ынтымақ» 1. Тірлік, тірлік түбі – .... 2. Ағайын тату болса – ат көп, Абысын тату болса – ... .... 3. Теңге – тиыннан, Ынтымақ – .... 4. Ынтымақ түбі — .... 2 – топ: «Татулық» 5. Бір жеңнен қол шығар, ... бас шығар. 6. Қырық кісі — бір жақ, ... кісі — бір жақ. 7. Ынтымақ — бұзылмайтын ..., Қосылып еккен ағаш — орман. 8. Аздың азаншысы болғанша, Көптің ... бол. Бір жағадан, қыңыр, қорған, қазаншысы. 3 – топ: «Бірлік» 9. Күш — .... 2. Саусақ ... — Ине ілікпейді. 3. Итпен ит ырылдасса, Тамағының тоқтығы. Жігітпен жігіт қырындасса, ... жоқтығы. 4. .. күші — бірлікте.

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Мақалды аяқта» 1 – топ: «Ынтымақ» 1. Тірлік, тірлік т

11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Мақалды аяқта» 1 – топ: «Ынтымақ» 1. Тірлік, тірлік түбі – .... 2. Ағайын тату болса – ат көп, Абысын тату болса – ... .... 3. Теңге – тиыннан, Ынтымақ – .... 4. Ынтымақ түбі — .... Бірлік, ас көп, ұйымнан, игілік. 2 – топ: «Татулық» 5. Бір жеңнен қол шығар, ... бас шығар. 6. Қырық кісі — бір жақ, ... кісі — бір жақ. 7. Ынтымақ — бұзылмайтын ..., Қосылып еккен ағаш — орман. 8. Аздың азаншысы болғанша, Көптің ... бол. Бір жағадан, қыңыр, қорған, қазаншысы. 3 – топ: «Бірлік» 9. Күш — .... 10. Саусақ ... —Ине ілікпейді. 11. Итпен ит ырылдасса, Тамағының тоқтығы. Жігітпен жігіт қырындасса, ... жоқтығы. 12. ... күші — бірлікте. Бірлікте, бірікпей, ынтымағының, тірліктің.

11 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: «Мақалды аяқта» 1 – топ: «Ынтымақ» 1. Тірлік, тірлік түбі – .... 2. Ағайын тату болса – ат көп, Абысын тату болса – ... .... 3. Теңге – тиыннан, Ынтымақ – .... 4. Ынтымақ түбі — .... Бірлік, ас көп, ұйымнан, игілік. 2 – топ: «Татулық» 5. Бір жеңнен қол шығар, ... бас шығар. 6. Қырық кісі — бір жақ, ... кісі — бір жақ. 7. Ынтымақ — бұзылмайтын ..., Қосылып еккен ағаш — орман. 8. Аздың азаншысы болғанша, Көптің ... бол. Бір жағадан, қыңыр, қорған, қазаншысы. 3 – топ: «Бірлік» 9. Күш — .... 10. Саусақ ... —Ине ілікпейді. 11. Итпен ит ырылдасса, Тамағының тоқтығы. Жігітпен жігіт қырындасса, ... жоқтығы. 12. ... күші — бірлікте. Бірлікте, бірікпей, ынтымағының, тірліктің.

Топпен ән айту. Қайрат Нұртас. Ой ойлатқан талай -талай өтті күндер алыс, Міне бүгін бізде үй-жай, ол да біздің парыз. Өз үйіміз

12 слайд
Топпен ән айту. Қайрат Нұртас. Ой ойлатқан талай -талай өтті күндер алыс, Міне бүгін бізде үй-жай, ол да біздің парыз. Өз үйіміз бір отан бір береке, Қандай қызық бір қыдырсаң жанұямен бірге.   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.   Адал жаным сен қолыма гүл боп біттің менің, Тосу менен өтті талай күні менен түнім, Шарашап келсем жұмыстан мен үйге, Жадырап сен қарсы аласың нұрын шашқан күнім   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.   Жанұяның бір қызығы арадағы бала, Онсыз үйде болған емес құт- береке сірә, Жастайымнан еркелетіп өсірген, Аман болшы теңдесі жоқ Ата менен Ана!   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.

12 слайд

Топпен ән айту. Қайрат Нұртас. Ой ойлатқан талай -талай өтті күндер алыс, Міне бүгін бізде үй-жай, ол да біздің парыз. Өз үйіміз бір отан бір береке, Қандай қызық бір қыдырсаң жанұямен бірге.   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.   Адал жаным сен қолыма гүл боп біттің менің, Тосу менен өтті талай күні менен түнім, Шарашап келсем жұмыстан мен үйге, Жадырап сен қарсы аласың нұрын шашқан күнім   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.   Жанұяның бір қызығы арадағы бала, Онсыз үйде болған емес құт- береке сірә, Жастайымнан еркелетіп өсірген, Аман болшы теңдесі жоқ Ата менен Ана!   Қайырмасы: Аман болсын ата-анамыз бізді өсіріп баптаған, Аман жүрсін баурымыз алыстағы аңсаған. Берік болсын босағамыз, отауымыз қосылған, Ең керегі тату-тәтті болсын менің жанұям.

Үй тапсырмасы. 1. №19 – сабақ. Оқулықта берілген 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №20, «Қоңыр күз еді» мәтінін оқып к

13 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №19 – сабақ. Оқулықта берілген 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №20, «Қоңыр күз еді» мәтінін оқып келу.

13 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №19 – сабақ. Оқулықта берілген 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №20, «Қоңыр күз еді» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

14 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.