Материалдар / Өзін-өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге керек, осы материалдан мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2019
389
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қоғам игілігі үшін еңбек

1 слайд
Қоғам игілігі үшін еңбек

1 слайд

Қоғам игілігі үшін еңбек

Құндылығы: Ішкі тыныштық. Қасиеттері: Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық. Құндылығы: Қиянат жасамау Қасие

2 слайд
Құндылығы: Ішкі тыныштық. Қасиеттері: Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық. Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Қоғам меншігін қамқорлау, ақжарқындылық, татулық

2 слайд

Құндылығы: Ішкі тыныштық. Қасиеттері: Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық. Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Қоғам меншігін қамқорлау, ақжарқындылық, татулық

Мақсаты: Оқушыларға қоғам игілігі үшін аянбай қызмет жасау қажет екенін түсіндіре отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін а

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға қоғам игілігі үшін аянбай қызмет жасау қажет екенін түсіндіре отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға қоғам меншігін қамқорлаудың маңыздылығын түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардағы ақжарқындылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға қоғам игілігі үшін аянбай қызмет жасау қажет екенін түсіндіре отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға қоғам меншігін қамқорлаудың маңыздылығын түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардағы ақжарқындылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №22 – сабақ. Табиғат туралы мақал – мәтелдер жазу. 2. Келесі сабақ. №23, «Кемеңгер немесе Елбасы тур

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №22 – сабақ. Табиғат туралы мақал – мәтелдер жазу. 2. Келесі сабақ. №23, «Кемеңгер немесе Елбасы туралы тебіреніс» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың игілікті іс атқаруының мәні неде деп ойлайсыңдар? 2. «Президентті қолтығын демеген де, демейтін де, қолдаған да, қолдайтын да – өзіні туған халқы» деген сөзді қалай түсінесіңдер? 3. Елбасының: «мен халқымның тәуекеліне сендім» деген сөзінен нені аңғаруға болады? 4. Қоғамға риясыз қызмет ету адам бойындағы қандай құндылықтардың дамуына ықпал етеді? 5. Ел мен жерге қызмет ету үшін адам бойында қандай құндылықтар мен қасиеттер болуы керек деп ойлайсыңдар?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №22 – сабақ. Табиғат туралы мақал – мәтелдер жазу. 2. Келесі сабақ. №23, «Кемеңгер немесе Елбасы туралы тебіреніс» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың игілікті іс атқаруының мәні неде деп ойлайсыңдар? 2. «Президентті қолтығын демеген де, демейтін де, қолдаған да, қолдайтын да – өзіні туған халқы» деген сөзді қалай түсінесіңдер? 3. Елбасының: «мен халқымның тәуекеліне сендім» деген сөзінен нені аңғаруға болады? 4. Қоғамға риясыз қызмет ету адам бойындағы қандай құндылықтардың дамуына ықпал етеді? 5. Ел мен жерге қызмет ету үшін адам бойында қандай құндылықтар мен қасиеттер болуы керек деп ойлайсыңдар?

Сабақтың дәйексөзі. Ұлы нәрсе іздемеңдер, алайда кішкентай істі ұлы сүйіспеншілікпен қарау керек.

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Ұлы нәрсе іздемеңдер, алайда кішкентай істі ұлы сүйіспеншілікпен қарау керек. Тереза ана. Тереза ана Калькутталық (нағыз аты Агнес Гонджа Бояджиу 26.08.1910, — 5.09.1997, Калькутта) — кедей және науқас адамдарға қызмет көрсеткен, Бейбітшілік саласындағы Нобель сыйлығының лауреаты (1979). Терезе ана отыз алты жасқа келгенде жағдайы нашар әйел өзінің мейірімге толы жүрегі мен ерекше ынтасының арқасында Халықаралық Қайырымдылық Ұйымын құрады. Қазір бұл қордың құрамында әлемнің сексен елінен тіркелген 300 мың адам бар. Ұйым балалар мен жетімдер үйін, ауруханаларды, қарттар үйін қамтиды. Қазір Калькуттадағы бір ғана орталықтың өзінде 10 000-ға жуық адам емделіп жатыр. Сұрақтар: Ұлы нәрсе дегенді қалай түсінесіңдер? Сүйіспеншілік дегеніміз не? Кішкентай істі ұлы сүйіспеншілікпен қарау керек дегенді қалай түсінесіндер? Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Ұлы нәрсе іздемеңдер, алайда кішкентай істі ұлы сүйіспеншілікпен қарау керек. Тереза ана. Тереза ана Калькутталық (нағыз аты Агнес Гонджа Бояджиу 26.08.1910, — 5.09.1997, Калькутта) — кедей және науқас адамдарға қызмет көрсеткен, Бейбітшілік саласындағы Нобель сыйлығының лауреаты (1979). Терезе ана отыз алты жасқа келгенде жағдайы нашар әйел өзінің мейірімге толы жүрегі мен ерекше ынтасының арқасында Халықаралық Қайырымдылық Ұйымын құрады. Қазір бұл қордың құрамында әлемнің сексен елінен тіркелген 300 мың адам бар. Ұйым балалар мен жетімдер үйін, ауруханаларды, қарттар үйін қамтиды. Қазір Калькуттадағы бір ғана орталықтың өзінде 10 000-ға жуық адам емделіп жатыр. Сұрақтар: Ұлы нәрсе дегенді қалай түсінесіңдер? Сүйіспеншілік дегеніміз не? Кішкентай істі ұлы сүйіспеншілікпен қарау керек дегенді қалай түсінесіндер? Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Ана қиялы.

8 слайд
Мұғалім сыйы. Ана қиялы.

8 слайд

Мұғалім сыйы. Ана қиялы.

Сұрақтар: 1. Ана қиялының астарында қандай ақиқат жатыр еді? 2. Қандай қасиеттер арқылы балалары анасының қиялын іске асырды?

9 слайд
Сұрақтар: 1. Ана қиялының астарында қандай ақиқат жатыр еді? 2. Қандай қасиеттер арқылы балалары анасының қиялын іске асырды? 3. «Бірлік түбі - тірлік» дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Бірлігі жарасқан адамдардың бойынан қандай құндылықтар мен қасиеттер көрінеді? 5. Өздерің аналарыңның арман-қиялын іске асыру үшін қандай әрекет жасап жүрсіңдер? Әңгімелеп беріңдер

9 слайд

Сұрақтар: 1. Ана қиялының астарында қандай ақиқат жатыр еді? 2. Қандай қасиеттер арқылы балалары анасының қиялын іске асырды? 3. «Бірлік түбі - тірлік» дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Бірлігі жарасқан адамдардың бойынан қандай құндылықтар мен қасиеттер көрінеді? 5. Өздерің аналарыңның арман-қиялын іске асыру үшін қандай әрекет жасап жүрсіңдер? Әңгімелеп беріңдер

1 – топ: «Ақылдылар» 1. Өнерпаз болсаң.... 2. Ізденген жетер .... 3. Жігітке жетпіс ... ... 4. Талаптыға ... жауар 2 – топ: «Бі

10 слайд
1 – топ: «Ақылдылар» 1. Өнерпаз болсаң.... 2. Ізденген жетер .... 3. Жігітке жетпіс ... ... 4. Талаптыға ... жауар 2 – топ: «Білгірлер» 5. ... - теңіз, ... - қайық. 6. ... - ғалым - тілсіз .... 3. Ақынның тілі ... өткір. 4. Тәрбие ... басталады. 3 – топ: «Алғырлар» 7. Көп ... — көңілді. 8. Ата өнері - ... мұра. 9. Қол өнері - ..., Сөз өнері - .... 4.Оқу - ... азығы, Білім – ... қазығы. 4 – топ: «Тапқырлар» 10. Ана сүті ... өсіреді, Ата тілі ... өсіреді. 11. Ел боламын десең — ... .... 12. Асыл ... шығады, Өнер ... шығады 13. Қолың ... болсын, сөзің ... болсын. 5 – топ: «Зеректілер» 1. Ынтымақ түбі – .... 2. Ана алақанының ..., Ақ шынардың ... 3.Күш - білімде, білім – кітапта 4. Б ілім ..., білу ....Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Тапсырма: Мақалдардың жалғасын тап:

10 слайд

1 – топ: «Ақылдылар» 1. Өнерпаз болсаң.... 2. Ізденген жетер .... 3. Жігітке жетпіс ... ... 4. Талаптыға ... жауар 2 – топ: «Білгірлер» 5. ... - теңіз, ... - қайық. 6. ... - ғалым - тілсіз .... 3. Ақынның тілі ... өткір. 4. Тәрбие ... басталады. 3 – топ: «Алғырлар» 7. Көп ... — көңілді. 8. Ата өнері - ... мұра. 9. Қол өнері - ..., Сөз өнері - .... 4.Оқу - ... азығы, Білім – ... қазығы. 4 – топ: «Тапқырлар» 10. Ана сүті ... өсіреді, Ата тілі ... өсіреді. 11. Ел боламын десең — ... .... 12. Асыл ... шығады, Өнер ... шығады 13. Қолың ... болсын, сөзің ... болсын. 5 – топ: «Зеректілер» 1. Ынтымақ түбі – .... 2. Ана алақанының ..., Ақ шынардың ... 3.Күш - білімде, білім – кітапта 4. Б ілім ..., білу ....Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Тапсырма: Мақалдардың жалғасын тап:

Топпен ән айту. Ақ көгершін. Ақ көгершін көгершін. Қол қанат құс сен едің Бар кезіп қайт ел үшін Кең дүниенің көлемін ӘдІлеттің

11 слайд
Топпен ән айту. Ақ көгершін. Ақ көгершін көгершін. Қол қанат құс сен едің Бар кезіп қайт ел үшін Кең дүниенің көлемін ӘдІлеттің құсы деп, Көз алмастан жолыңда Бақыт болып қонсын деп Ұшырамын қолымнан Қ\СЫ   Ел тілегін алып ұш Адамзаттың бағына Қара бұлтты жарып ұш Мұхиттың арғы жағына 2.Тыныш бейбіт өмірдің Белгісі боп қанат қақ Әлемге ортақ көңілді Қайт шыңына қонақтап

11 слайд

Топпен ән айту. Ақ көгершін. Ақ көгершін көгершін. Қол қанат құс сен едің Бар кезіп қайт ел үшін Кең дүниенің көлемін ӘдІлеттің құсы деп, Көз алмастан жолыңда Бақыт болып қонсын деп Ұшырамын қолымнан Қ\СЫ   Ел тілегін алып ұш Адамзаттың бағына Қара бұлтты жарып ұш Мұхиттың арғы жағына 2.Тыныш бейбіт өмірдің Белгісі боп қанат қақ Әлемге ортақ көңілді Қайт шыңына қонақтап

Үй тапсырмасы. 1. №23 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №24, «Ата ақылы» мәтінін оқып келу

12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №23 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №24, «Ата ақылы» мәтінін оқып келу

12 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №23 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №24, «Ата ақылы» мәтінін оқып келу

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

13 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.