Материалдар / Өзін-өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге керек, осы материалдан мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2019
419
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адамзаттың шынайы көшбасшылары

1 слайд
Адамзаттың шынайы көшбасшылары

1 слайд

Адамзаттың шынайы көшбасшылары

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

Мақсаты: Сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасау мәнін тү

3 слайд
Мақсаты: Сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасау мәнін түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жанашыр болуға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасау мәнін түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жанашыр болуға тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №27 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №28, «Ізгілік, махаббат, мейірім» мәтінін оқып

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №27 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №28, «Ізгілік, махаббат, мейірім» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Мәтіндегі «Жүректің сырын шешер сыршы!» - дер ме» деген ойды қалай түсінесіңдер? 2. Ақын өлеңіндегі астарлы ой мен құнарлы сөз тіркестерінен қандай ізгі қасиеттерді байқадыңдар? 3. Адамның жаны сұлу болу үшін бойында қандай қасиеттер болуы керек екен? 4. Рухани – адамгершілікке талпыну адам бойына қандай ізгі қасиеттерді дарытады деп ойлайсың?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №27 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №28, «Ізгілік, махаббат, мейірім» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Мәтіндегі «Жүректің сырын шешер сыршы!» - дер ме» деген ойды қалай түсінесіңдер? 2. Ақын өлеңіндегі астарлы ой мен құнарлы сөз тіркестерінен қандай ізгі қасиеттерді байқадыңдар? 3. Адамның жаны сұлу болу үшін бойында қандай қасиеттер болуы керек екен? 4. Рухани – адамгершілікке талпыну адам бойына қандай ізгі қасиеттерді дарытады деп ойлайсың?

Сабақтың дәйексөзі. Ел қамын жеген ер - басшы Тоныкок Сұрақтар: 1. Ел қамын не

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Ел қамын жеген ер - басшы Тоныкок Сұрақтар: 1. Ел қамын не үшін ойлау керек? 2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Ел қамын жеген ер - басшы Тоныкок Сұрақтар: 1. Ел қамын не үшін ойлау керек? 2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Сүйіспеншілікке тола жүрек

8 слайд
Мұғалім сыйы. Сүйіспеншілікке тола жүрек  

8 слайд

Мұғалім сыйы. Сүйіспеншілікке тола жүрек  

Сұрақтар: 1. Неге сүйіспеншілікпен бөлісу керек? 2. Қандай сүйіспеншілік таза рухани сүйіспеншілік болады? 3. Неліктен барлы

9 слайд
  Сұрақтар: 1. Неге сүйіспеншілікпен бөлісу керек? 2. Қандай сүйіспеншілік таза рухани сүйіспеншілік болады? 3. Неліктен барлық дүниені риясыз сүйіспеншілікбіріктіреді? 4. Риясыз сүйіспеншіліктің көрінісімен байланысты мысалдар келтіріңіздер.

9 слайд

  Сұрақтар: 1. Неге сүйіспеншілікпен бөлісу керек? 2. Қандай сүйіспеншілік таза рухани сүйіспеншілік болады? 3. Неліктен барлық дүниені риясыз сүйіспеншілікбіріктіреді? 4. Риясыз сүйіспеншіліктің көрінісімен байланысты мысалдар келтіріңіздер.

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді. Тапсырма: шынайы көшбасшы мен жай көшбасшыға мінездеме беріп, о

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді. Тапсырма: шынайы көшбасшы мен жай көшбасшыға мінездеме беріп, оның портретін жасаңдар.

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді. Тапсырма: шынайы көшбасшы мен жай көшбасшыға мінездеме беріп, оның портретін жасаңдар.

Үй тапсырмасы. 1. №29 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №30, «Менің сүйікті әкем» мәтінін оқып келу.

11 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №29 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №30, «Менің сүйікті әкем» мәтінін оқып келу.

11 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №29 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №30, «Менің сүйікті әкем» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!

12 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!