Материалдар / Өзін-өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге керек, осы материалдан мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2019
615
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Отбасын қадірлеу

1 слайд
Отбасын қадірлеу

1 слайд

Отбасын қадірлеу

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Кешірімшіл болу, шынайылық, жанашырлық.

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Кешірімшіл болу, шынайылық, жанашырлық.

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Кешірімшіл болу, шынайылық, жанашырлық.

Мақсаты: Оқушыларға Отбасын қадірлеудің қажет екенін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1.

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Отбасын қадірлеудің қажет екенін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға кешірімшіл болудың маңызын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды шынайы болуға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға Отбасын қадірлеудің қажет екенін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға кешірімшіл болудың маңызын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды шынайы болуға тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. № 16 – сабақ. «Менің Отаным – шұғылалы тәуелсіз Қазақстан» тақырыбына эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №17,

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. № 16 – сабақ. «Менің Отаным – шұғылалы тәуелсіз Қазақстан» тақырыбына эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №17, «Қала мен қыз бала» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Айгүл ауылдағы өмірді неге ертегімен салытырады? 2. Ол неге өзін әжесінің баласымын дейді? 3. Әжесі неге айгүлдің маңдайына күйе жағады? 4. Әжесі мен Айгүл біріне – бірі неліктен разы болды?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. № 16 – сабақ. «Менің Отаным – шұғылалы тәуелсіз Қазақстан» тақырыбына эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №17, «Қала мен қыз бала» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Айгүл ауылдағы өмірді неге ертегімен салытырады? 2. Ол неге өзін әжесінің баласымын дейді? 3. Әжесі неге айгүлдің маңдайына күйе жағады? 4. Әжесі мен Айгүл біріне – бірі неліктен разы болды?

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Отбасы – ол үлкен қуаныш, шаттық, мейірімділік, қамқорлық,

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Отбасы – ол үлкен қуаныш, шаттық, мейірімділік, қамқорлық, сүйіспеншіліктің ортасы. Халық даналығы. Сұрақтар: 1. Отбасында сүйіспеншілік қалай болуы керек? 2. Сіздер ата - аналарыңызға сүйіспеншіліктеріңізді қалай білдіресіздер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Отбасы – ол үлкен қуаныш, шаттық, мейірімділік, қамқорлық, сүйіспеншіліктің ортасы. Халық даналығы. Сұрақтар: 1. Отбасында сүйіспеншілік қалай болуы керек? 2. Сіздер ата - аналарыңызға сүйіспеншіліктеріңізді қалай білдіресіздер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Жақсы көретініңізді айтыңыз Сұрақтар: 1. Ғалымның сөзі неліктен Джонды қатты ойландырды? 2. Джонның ә

8 слайд
Мұғалім сыйы. Жақсы көретініңізді айтыңыз Сұрақтар: 1. Ғалымның сөзі неліктен Джонды қатты ойландырды? 2. Джонның әкесіне жақсы көретінін айтқанда неліктен үстінен жүк түскендей болды? 3. Жақсы көретін адамдармен ренжісуге бола ма? Неліктен? 4. Өздерің басқаларға жақсы көретіндеріңді айтасыңдар ма? Қалай?

8 слайд

Мұғалім сыйы. Жақсы көретініңізді айтыңыз Сұрақтар: 1. Ғалымның сөзі неліктен Джонды қатты ойландырды? 2. Джонның әкесіне жақсы көретінін айтқанда неліктен үстінен жүк түскендей болды? 3. Жақсы көретін адамдармен ренжісуге бола ма? Неліктен? 4. Өздерің басқаларға жақсы көретіндеріңді айтасыңдар ма? Қалай?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. «Ата - ана махаббаты» тақырыбына сурет салу.

9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. «Ата - ана махаббаты» тақырыбына сурет салу.

9 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. «Ата - ана махаббаты» тақырыбына сурет салу.

Топпен ән айту. Еркін Нұржанов. «Анашым» Елжіреп жататын ертегімде, Есімде балапан күндерім. Сол айтқан ер

10 слайд
Топпен ән айту. Еркін Нұржанов. «Анашым» Елжіреп жататын ертегімде, Есімде балапан күндерім. Сол айтқан ертегі жетелеген, Керемет түсінген түндерім. Қайырмасы: Шуақты нұрыңмен Нұрбақыт ержеткен Анашым аяулы сағындым Кейелі бесіктен Әлдилеп тербеткен Келеді сәби боп танылғым Ақниет арайлы келбетіңнен Күтіп ем бақыттың ақтаным Осынау дөңгелек жер бетінде Өзындей асыл жан таппадым Қайырмасы: Жан ана әлемде сіздер үшін Ешкім жоқ өзіңдей құрметті Арналған ән арнап сіздер үшін Бас иіп тұруға міндетті.

10 слайд

Топпен ән айту. Еркін Нұржанов. «Анашым» Елжіреп жататын ертегімде, Есімде балапан күндерім. Сол айтқан ертегі жетелеген, Керемет түсінген түндерім. Қайырмасы: Шуақты нұрыңмен Нұрбақыт ержеткен Анашым аяулы сағындым Кейелі бесіктен Әлдилеп тербеткен Келеді сәби боп танылғым Ақниет арайлы келбетіңнен Күтіп ем бақыттың ақтаным Осынау дөңгелек жер бетінде Өзындей асыл жан таппадым Қайырмасы: Жан ана әлемде сіздер үшін Ешкім жоқ өзіңдей құрметті Арналған ән арнап сіздер үшін Бас иіп тұруға міндетті.

Үй тапсырмасы. 1. №17 – сабақ. Оқулықта 81 – бетте берілген суретке қарап мәтін құрастыру. 2. Келесі сабақ. №18, «Қайдасын, қас

11 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №17 – сабақ. Оқулықта 81 – бетте берілген суретке қарап мәтін құрастыру. 2. Келесі сабақ. №18, «Қайдасын, қасқа құлыным» мәтінін оқып келу.

11 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №17 – сабақ. Оқулықта 81 – бетте берілген суретке қарап мәтін құрастыру. 2. Келесі сабақ. №18, «Қайдасын, қасқа құлыным» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қа

12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

12 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.