Материалдар / Өзін-өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге керек, осы материалдан мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2019
465
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адамзаттың шынайы көшбасшылары

1 слайд
Адамзаттың шынайы көшбасшылары

1 слайд

Адамзаттың шынайы көшбасшылары

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

Мақсаты: Оқушыларға адамзаттың шынай көшбасшылары туралы мәлімет бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттер

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға адамзаттың шынай көшбасшылары туралы мәлімет бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасау мәнін түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жанашыр болуға тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға адамзаттың шынай көшбасшылары туралы мәлімет бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасау мәнін түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жанашыр болуға тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №29 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №30, «Менің сүйікті әкем» мәтінін оқып келу.

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №29 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №30, «Менің сүйікті әкем» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Неліктен әкенің әрекеті мақтауға лайық болды? 2. Әкенің бойынан көшбасшыға тән қандай қасиеттерді байқадыңдар? 3. Көшбасшы болу үшін міндетті түрде атақты болу шарт па? 4. Өздерің шынайы көшбасшы болуға қалай талпынып жүрсіңдер?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №29 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №30, «Менің сүйікті әкем» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Неліктен әкенің әрекеті мақтауға лайық болды? 2. Әкенің бойынан көшбасшыға тән қандай қасиеттерді байқадыңдар? 3. Көшбасшы болу үшін міндетті түрде атақты болу шарт па? 4. Өздерің шынайы көшбасшы болуға қалай талпынып жүрсіңдер?

Сабақтың дәйексөзі. Ерінген қалар ұятқа, Іздеген жетер, мұратқа. Халық даналығы. Сұра

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Ерінген қалар ұятқа, Іздеген жетер, мұратқа. Халық даналығы. Сұрақтар: 1. Мақсатқа ұмтылушылықтың мәні неде? 2. Адамды қандай қасиеттер табысқа жетелейді? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Ерінген қалар ұятқа, Іздеген жетер, мұратқа. Халық даналығы. Сұрақтар: 1. Мақсатқа ұмтылушылықтың мәні неде? 2. Адамды қандай қасиеттер табысқа жетелейді? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Махатма Ганди

8 слайд
Мұғалім сыйы. Махатма Ганди

8 слайд

Мұғалім сыйы. Махатма Ганди

 Өз елін бодандықтан босатудағы Махатма Гандидің жетістігі неде?  Гандидің пікірі бойынша «ақиқат» және «қиянат

9 слайд
 Өз елін бодандықтан босатудағы Махатма Гандидің жетістігі неде?  Гандидің пікірі бойынша «ақиқат» және «қиянат жасамау» дегеніміз не? Ол оларды бір-бірімен қалай байланыстырады?  Өз тәжірибелеріңнен ақиқатты ұғынумен байланысты қиянат жасамаудың үлгілерін сипаттаңдар.  Қиянат жасамау құндылығын тәжірибеде қолдану барысындағы мысалдарды сипаттаңдар.

9 слайд

 Өз елін бодандықтан босатудағы Махатма Гандидің жетістігі неде?  Гандидің пікірі бойынша «ақиқат» және «қиянат жасамау» дегеніміз не? Ол оларды бір-бірімен қалай байланыстырады?  Өз тәжірибелеріңнен ақиқатты ұғынумен байланысты қиянат жасамаудың үлгілерін сипаттаңдар.  Қиянат жасамау құндылығын тәжірибеде қолдану барысындағы мысалдарды сипаттаңдар.

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Тапсырма: « Көшбасшы болу үшін керекті құндылықтар» тақырыбында жоба қорғау. 1 – топ: «Ақиқат

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Тапсырма: « Көшбасшы болу үшін керекті құндылықтар» тақырыбында жоба қорғау. 1 – топ: «Ақиқат» Шындыққа бөленген жүрек – ақиқаттың қайнар көзі. Ж.К.Руссо 2 – топ: «Сүйіспеншілік» Адам дүниеге үлкен сүйіспеншілік сезіммен келеді? Оны дамыту әр адамның өз қолында. К.Роджерс. 3 – топ: «Дұрыс әрекет» Бақытқа жеткізетін тамаша қадам – дұрыс әрекет. Әл – Фараби. 4 – топ: «Ішкі тыныштық» Өзінен таппаған жан тыныштығын, ешкім де, ешуақытта да басқадан таба алмайды. 5 – топ: «Қиянат жасамау» Арлы, ақылды адам қиянатты, зорлықты, өзімшілдікті білмейді және істемейді. Ш.Құдайбердіұлы.

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Тапсырма: « Көшбасшы болу үшін керекті құндылықтар» тақырыбында жоба қорғау. 1 – топ: «Ақиқат» Шындыққа бөленген жүрек – ақиқаттың қайнар көзі. Ж.К.Руссо 2 – топ: «Сүйіспеншілік» Адам дүниеге үлкен сүйіспеншілік сезіммен келеді? Оны дамыту әр адамның өз қолында. К.Роджерс. 3 – топ: «Дұрыс әрекет» Бақытқа жеткізетін тамаша қадам – дұрыс әрекет. Әл – Фараби. 4 – топ: «Ішкі тыныштық» Өзінен таппаған жан тыныштығын, ешкім де, ешуақытта да басқадан таба алмайды. 5 – топ: «Қиянат жасамау» Арлы, ақылды адам қиянатты, зорлықты, өзімшілдікті білмейді және істемейді. Ш.Құдайбердіұлы.

Үй тапсырмасы. 1. №30 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №31, «Бір күйдің тарихы» мәтінін оқып келу.

11 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №30 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №31, «Бір күйдің тарихы» мәтінін оқып келу.

11 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №30 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №31, «Бір күйдің тарихы» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!

12 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!