өзін-өзі тану қащықтық сабақ 4- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

өзін-өзі тану қащықтық сабақ 4- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өзән өзі тану мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы “Нұрлы орта мектебі” КММ

#1 слайд
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы “Нұрлы орта мектебі” КММ 4 “А” сынып Өзін –өзі тану пәні

1 слайд

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы “Нұрлы орта мектебі” КММ 4 “А” сынып Өзін –өзі тану пәні

Сәуірдің алтысы Сынып жұмысы Жанды су 27-сабақ 123-бет

#2 слайд
Сәуірдің алтысы Сынып жұмысы Жанды су 27-сабақ 123-бет

2 слайд

Сәуірдің алтысы Сынып жұмысы Жанды су 27-сабақ 123-бет

Құндылық: Дұрыс әрекет  5 «Т» ережесі  Тәртіп,  Тыныштық,  Тазалық,  Татулық  Талап

#3 слайд
Құндылық: Дұрыс әрекет  5 «Т» ережесі  Тәртіп,  Тыныштық,  Тазалық,  Татулық  Талап

3 слайд

Құндылық: Дұрыс әрекет  5 «Т» ережесі  Тәртіп,  Тыныштық,  Тазалық,  Татулық  Талап

. Дәйексөз. Бұлақ көрсең, көзін аш! Нақыл сөз

#4 слайд
. Дәйексөз. Бұлақ көрсең, көзін аш! Нақыл сөз

4 слайд

. Дәйексөз. Бұлақ көрсең, көзін аш! Нақыл сөз

Әңгімелеу. Көзата бұлағы (Аңыз әңгіме)  Бағзы замандардың бірінде Қазығұрт тауын әрі әулие, әрі емші адам мекендепті. Ол

#5 слайд
Әңгімелеу. Көзата бұлағы (Аңыз әңгіме)  Бағзы замандардың бірінде Қазығұрт тауын әрі әулие, әрі емші адам мекендепті. Ол емші болғанда көз ауруын ғана жазады екен. Сондықтан зағип болғандардың барлығы осы емшінің дақпыртын естіп, дертінен айығу үшін арнайы іздеп келіп, емделіп жүріпті. Бір ғажабы шын ниетімен емделуге келген сырқаттардың барлығы айығып кететін көрінеді. Жанары ашылып, жарық дүниенің келбетін көрген пенделер емшіге шексіз алғыс -тарын жаудырыпты. Өмір бар жерде, өлім бар демекші, күндердің күнінде дәм-тұзы таусылған емші көз жұмады. Жақсылығы жалпақ дүниеге жайылған әулиені дүйім жұрт жиналып, Қазығұрттың баурайына жерлепті. Арада қырық күн өткенде әулие мазарының дәл жанынан жерді жарып бұлақ ағып шығады. Бір ғажабы, осы бұлақтың суынан ішіп, бетіқолын жуған адам көз ауруынан құлан таза айығатын болыпты. Сөйтіп халық бұл бастауды «Көзатаның бұлағы» деп атапты.

5 слайд

Әңгімелеу. Көзата бұлағы (Аңыз әңгіме)  Бағзы замандардың бірінде Қазығұрт тауын әрі әулие, әрі емші адам мекендепті. Ол емші болғанда көз ауруын ғана жазады екен. Сондықтан зағип болғандардың барлығы осы емшінің дақпыртын естіп, дертінен айығу үшін арнайы іздеп келіп, емделіп жүріпті. Бір ғажабы шын ниетімен емделуге келген сырқаттардың барлығы айығып кететін көрінеді. Жанары ашылып, жарық дүниенің келбетін көрген пенделер емшіге шексіз алғыс -тарын жаудырыпты. Өмір бар жерде, өлім бар демекші, күндердің күнінде дәм-тұзы таусылған емші көз жұмады. Жақсылығы жалпақ дүниеге жайылған әулиені дүйім жұрт жиналып, Қазығұрттың баурайына жерлепті. Арада қырық күн өткенде әулие мазарының дәл жанынан жерді жарып бұлақ ағып шығады. Бір ғажабы, осы бұлақтың суынан ішіп, бетіқолын жуған адам көз ауруынан құлан таза айығатын болыпты. Сөйтіп халық бұл бастауды «Көзатаның бұлағы» деп атапты.

Сұрақтар  Қазығұрт тауының етегінде қандай адам өмір сүрген?  Оған неліктен адамдар ағылып келетін болған?  Әулие

#6 слайд
Сұрақтар  Қазығұрт тауының етегінде қандай адам өмір сүрген?  Оған неліктен адамдар ағылып келетін болған?  Әулие мазарының жанында қандай ғажап оқиға болды?  Бастауды неліктен шипалы дейді?  Өзің «Бұлақтай таза болу» дегенді қалай түсінесің? Айтып бер.

6 слайд

Сұрақтар  Қазығұрт тауының етегінде қандай адам өмір сүрген?  Оған неліктен адамдар ағылып келетін болған?  Әулие мазарының жанында қандай ғажап оқиға болды?  Бастауды неліктен шипалы дейді?  Өзің «Бұлақтай таза болу» дегенді қалай түсінесің? Айтып бер.

Шығармашылық жұмыс  1-тапсырма: Судың қандай қасиеті болатынын өздерің тәжірибе жасап, біліп алыңдар.  № 1 Тәжірибе:

#7 слайд
Шығармашылық жұмыс  1-тапсырма: Судың қандай қасиеті болатынын өздерің тәжірибе жасап, біліп алыңдар.  № 1 Тәжірибе: Суды бір стақаннан екінші стақанға құйыңдар. Не байқадыңдар? Судың қандай қасиетін байқадыңдар? Түйін: Су ағады, ол сұйық.  № 2 Тәжірибе : Балалар судың дәмін көріңдер. (Балалар өздерінің күнделікті су ішетін стақандарын қолданады) Дәмі қандай? Түйін: Судың дәмі жоқ.  № 3 Тәжірибе : Суы бар стақанды алыңдар. Оған қасық салыңдар. Қасық көріне ме? Түйін: Су мөлдір.  № 4 Тәжірибе: Стақандағы суға түрлі-түсті таяқшаны салыңдар. Судың түсі қандай? Түйін: Су түссіз.  № 5 Тәжірибе: Мынау белгісіз сұйық. Мұның иісі жағымсыз болуы мүмкін. Сондықтан қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, оның иісін білуіміз керек. Ол үшін сұйық тұрған ыдысты алысырақ қоямыз. Қолымызбен толқын тәрізді қимыл жасап, ыдыстағы суды өзімізге шақырамыз. Мұрнымыз не сезді? Судың иісі бар ма? Түйін: Судың иісі жоқ.   

7 слайд

Шығармашылық жұмыс  1-тапсырма: Судың қандай қасиеті болатынын өздерің тәжірибе жасап, біліп алыңдар.  № 1 Тәжірибе: Суды бір стақаннан екінші стақанға құйыңдар. Не байқадыңдар? Судың қандай қасиетін байқадыңдар? Түйін: Су ағады, ол сұйық.  № 2 Тәжірибе : Балалар судың дәмін көріңдер. (Балалар өздерінің күнделікті су ішетін стақандарын қолданады) Дәмі қандай? Түйін: Судың дәмі жоқ.  № 3 Тәжірибе : Суы бар стақанды алыңдар. Оған қасық салыңдар. Қасық көріне ме? Түйін: Су мөлдір.  № 4 Тәжірибе: Стақандағы суға түрлі-түсті таяқшаны салыңдар. Судың түсі қандай? Түйін: Су түссіз.  № 5 Тәжірибе: Мынау белгісіз сұйық. Мұның иісі жағымсыз болуы мүмкін. Сондықтан қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, оның иісін білуіміз керек. Ол үшін сұйық тұрған ыдысты алысырақ қоямыз. Қолымызбен толқын тәрізді қимыл жасап, ыдыстағы суды өзімізге шақырамыз. Мұрнымыз не сезді? Судың иісі бар ма? Түйін: Судың иісі жоқ.   

Рефлексия

#8 слайд
Рефлексия

8 слайд

Рефлексия

Файл форматы:
pptx
28.04.2020
797
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі