өзін-өзі тану қащықтық сабақ 4- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы
“Нұрлы орта мектебі” КММ
4 “А” сынып
Өзін –өзі тану пәні
1 слайд
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы “Нұрлы орта мектебі” КММ 4 “А” сынып Өзін –өзі тану пәні
2 слайд
Сәуірдің алтысы
Сынып жұмысы
Жанды су
27-сабақ
123-бет
2 слайд
Сәуірдің алтысы Сынып жұмысы Жанды су 27-сабақ 123-бет
3 слайд
Құндылық: Дұрыс әрекет
5 «Т» ережесі
Тәртіп,
Тыныштық,
Тазалық,
Татулық
Талап
3 слайд
Құндылық: Дұрыс әрекет 5 «Т» ережесі Тәртіп, Тыныштық, Тазалық, Татулық Талап
4 слайд
.
Дәйексөз.
Бұлақ көрсең, көзін аш!
Нақыл сөз
4 слайд
. Дәйексөз. Бұлақ көрсең, көзін аш! Нақыл сөз
5 слайд
Әңгімелеу.
Көзата бұлағы (Аңыз әңгіме)
Бағзы замандардың бірінде Қазығұрт тауын әрі әулие, әрі емші адам
мекендепті. Ол емші болғанда көз ауруын ғана жазады екен.
Сондықтан зағип болғандардың барлығы осы емшінің дақпыртын
естіп, дертінен айығу үшін арнайы іздеп келіп, емделіп жүріпті. Бір
ғажабы шын ниетімен емделуге келген сырқаттардың барлығы айығып
кететін көрінеді. Жанары ашылып, жарық дүниенің келбетін көрген
пенделер емшіге шексіз алғыс -тарын жаудырыпты. Өмір бар жерде,
өлім бар демекші, күндердің күнінде дәм-тұзы таусылған емші көз
жұмады. Жақсылығы жалпақ дүниеге жайылған әулиені дүйім жұрт
жиналып, Қазығұрттың баурайына жерлепті. Арада қырық күн
өткенде әулие мазарының дәл жанынан жерді жарып бұлақ ағып
шығады. Бір ғажабы, осы бұлақтың суынан ішіп, бетіқолын жуған
адам көз ауруынан құлан таза айығатын болыпты. Сөйтіп халық бұл
бастауды «Көзатаның бұлағы» деп атапты.
5 слайд
Әңгімелеу. Көзата бұлағы (Аңыз әңгіме) Бағзы замандардың бірінде Қазығұрт тауын әрі әулие, әрі емші адам мекендепті. Ол емші болғанда көз ауруын ғана жазады екен. Сондықтан зағип болғандардың барлығы осы емшінің дақпыртын естіп, дертінен айығу үшін арнайы іздеп келіп, емделіп жүріпті. Бір ғажабы шын ниетімен емделуге келген сырқаттардың барлығы айығып кететін көрінеді. Жанары ашылып, жарық дүниенің келбетін көрген пенделер емшіге шексіз алғыс -тарын жаудырыпты. Өмір бар жерде, өлім бар демекші, күндердің күнінде дәм-тұзы таусылған емші көз жұмады. Жақсылығы жалпақ дүниеге жайылған әулиені дүйім жұрт жиналып, Қазығұрттың баурайына жерлепті. Арада қырық күн өткенде әулие мазарының дәл жанынан жерді жарып бұлақ ағып шығады. Бір ғажабы, осы бұлақтың суынан ішіп, бетіқолын жуған адам көз ауруынан құлан таза айығатын болыпты. Сөйтіп халық бұл бастауды «Көзатаның бұлағы» деп атапты.
6 слайд
Сұрақтар
Қазығұрт тауының етегінде қандай адам өмір
сүрген?
Оған неліктен адамдар ағылып келетін болған?
Әулие мазарының жанында қандай ғажап оқиға
болды?
Бастауды неліктен шипалы дейді?
Өзің «Бұлақтай таза болу» дегенді қалай түсінесің?
Айтып бер.
6 слайд
Сұрақтар Қазығұрт тауының етегінде қандай адам өмір сүрген? Оған неліктен адамдар ағылып келетін болған? Әулие мазарының жанында қандай ғажап оқиға болды? Бастауды неліктен шипалы дейді? Өзің «Бұлақтай таза болу» дегенді қалай түсінесің? Айтып бер.
7 слайд
Шығармашылық жұмыс
1-тапсырма: Судың қандай қасиеті болатынын өздерің тәжірибе жасап, біліп алыңдар.
№ 1 Тәжірибе: Суды бір стақаннан екінші стақанға құйыңдар. Не байқадыңдар?
Судың қандай қасиетін байқадыңдар? Түйін: Су ағады, ол сұйық.
№ 2 Тәжірибе : Балалар судың дәмін көріңдер. (Балалар өздерінің күнделікті су ішетін
стақандарын қолданады) Дәмі қандай? Түйін: Судың дәмі жоқ.
№ 3 Тәжірибе : Суы бар стақанды алыңдар. Оған қасық салыңдар. Қасық көріне ме?
Түйін: Су мөлдір.
№ 4 Тәжірибе: Стақандағы суға түрлі-түсті таяқшаны салыңдар. Судың түсі қандай?
Түйін: Су түссіз.
№ 5 Тәжірибе: Мынау белгісіз сұйық. Мұның иісі жағымсыз болуы мүмкін.
Сондықтан қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, оның иісін білуіміз керек. Ол үшін
сұйық тұрған ыдысты алысырақ қоямыз. Қолымызбен толқын тәрізді қимыл жасап,
ыдыстағы суды өзімізге шақырамыз. Мұрнымыз не сезді? Судың иісі бар ма? Түйін:
Судың иісі жоқ.
7 слайд
Шығармашылық жұмыс 1-тапсырма: Судың қандай қасиеті болатынын өздерің тәжірибе жасап, біліп алыңдар. № 1 Тәжірибе: Суды бір стақаннан екінші стақанға құйыңдар. Не байқадыңдар? Судың қандай қасиетін байқадыңдар? Түйін: Су ағады, ол сұйық. № 2 Тәжірибе : Балалар судың дәмін көріңдер. (Балалар өздерінің күнделікті су ішетін стақандарын қолданады) Дәмі қандай? Түйін: Судың дәмі жоқ. № 3 Тәжірибе : Суы бар стақанды алыңдар. Оған қасық салыңдар. Қасық көріне ме? Түйін: Су мөлдір. № 4 Тәжірибе: Стақандағы суға түрлі-түсті таяқшаны салыңдар. Судың түсі қандай? Түйін: Су түссіз. № 5 Тәжірибе: Мынау белгісіз сұйық. Мұның иісі жағымсыз болуы мүмкін. Сондықтан қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, оның иісін білуіміз керек. Ол үшін сұйық тұрған ыдысты алысырақ қоямыз. Қолымызбен толқын тәрізді қимыл жасап, ыдыстағы суды өзімізге шақырамыз. Мұрнымыз не сезді? Судың иісі бар ма? Түйін: Судың иісі жоқ.
8 слайд
Рефлексия
8 слайд
Рефлексия