Материалдар / Панорамалық сабақ «Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері» пәнінде СLIL - оқыту технологиясын пайдалану»

Панорамалық сабақ «Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері» пәнінде СLIL - оқыту технологиясын пайдалану»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал «Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері» пәнінен сабақ беретін колледж оқытушыларына көмек ретінде қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
591
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері» пәнінде СLIL - оқыту технологиясын пайдалану»

1 слайд
«Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері» пәнінде СLIL - оқыту технологиясын пайдалану»

1 слайд

«Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері» пәнінде СLIL - оқыту технологиясын пайдалану»

CLIL –екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі 1.Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту 2.Пән арқылы тілді оқыту CLIL әдісі

2 слайд
CLIL –екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі 1.Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту 2.Пән арқылы тілді оқыту CLIL әдісін қолданатын мұғалім пән мен тілді қатар оқытуы керек Сабақта қолдануға арналған активитилер Starter және Plenary . Активити-белсенді іс-әркетке бағытталған тапсырмалар. Starter сабақтың басында қолданатын активитилер Plenary сабақтың соңында қолданатын активитилер

2 слайд

CLIL –екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі 1.Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту 2.Пән арқылы тілді оқыту CLIL әдісін қолданатын мұғалім пән мен тілді қатар оқытуы керек Сабақта қолдануға арналған активитилер Starter және Plenary . Активити-белсенді іс-әркетке бағытталған тапсырмалар. Starter сабақтың басында қолданатын активитилер Plenary сабақтың соңында қолданатын активитилер

Сабақ тақырыбы : Delphi визуалды бағдарламалау ортасы Сабақ түрі : теориялық Сабақтың мақсаты: Жаңа білімді меңгерту және п

3 слайд
Сабақ тақырыбы : Delphi визуалды бағдарламалау ортасы Сабақ түрі : теориялық Сабақтың мақсаты: Жаңа білімді меңгерту және пәнге қызығушылықты арттыру а ) білім беру – Бағдарлама құрылымы. Тілдің операторлары бойынша оқушылардың білімін тексеру, алған білімдерін тапсырмаларды орындау барысында пайдалана білу,қойған мақсатына жете білуге дағдыландыру, қызығушылығын арттыру; б ) тәрбиелеу және ой-өрісін дамыту мақсаты – оқушылардың білімге деген құштарлығы мен сүйіспеншілігін арттыру, жауапкершілік, іскерлікке, тиянақтылыққа баулу, өмірге дұрыс көзқарасын және эстетикалық мәдениетін қалыптастыру,ойлау қабілетін дамыту,көпшілікке, ұқыптылыққа үйрету; в) дамытушылық – оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін жан-жақты дамыту,білім жинақтау,шығармашылыққа баулу,өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру, қалыпастыру, ой-өрісі мен танымдық қабілеттерін дамыту. Тілдік мақсаты: Тақырып бойынша негізгі терминдерді біліп, Delphi ортасында бағдарлама құрғанда пайдалана білу

3 слайд

Сабақ тақырыбы : Delphi визуалды бағдарламалау ортасы Сабақ түрі : теориялық Сабақтың мақсаты: Жаңа білімді меңгерту және пәнге қызығушылықты арттыру а ) білім беру – Бағдарлама құрылымы. Тілдің операторлары бойынша оқушылардың білімін тексеру, алған білімдерін тапсырмаларды орындау барысында пайдалана білу,қойған мақсатына жете білуге дағдыландыру, қызығушылығын арттыру; б ) тәрбиелеу және ой-өрісін дамыту мақсаты – оқушылардың білімге деген құштарлығы мен сүйіспеншілігін арттыру, жауапкершілік, іскерлікке, тиянақтылыққа баулу, өмірге дұрыс көзқарасын және эстетикалық мәдениетін қалыптастыру,ойлау қабілетін дамыту,көпшілікке, ұқыптылыққа үйрету; в) дамытушылық – оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін жан-жақты дамыту,білім жинақтау,шығармашылыққа баулу,өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру, қалыпастыру, ой-өрісі мен танымдық қабілеттерін дамыту. Тілдік мақсаты: Тақырып бойынша негізгі терминдерді біліп, Delphi ортасында бағдарлама құрғанда пайдалана білу

4 слайд

4 слайд

1. Ұйымдастыру кезеңі Organization moment: a) Greeting: - Who is on duty today? - What is the day today? - What is the d

5 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі Organization moment: a) Greeting: - Who is on duty today? - What is the day today? - What is the date today? - What is the weather like today? - Is anybody absent today? b) Checking the preparation of students and auditory; c) Filling the registrar; d) Explanation of the objectives and tasks of the lesson; ( Топқа бөлу – оқытушы студенттерді берілген реттік номер бойынша топтарға бөледі)

5 слайд

1. Ұйымдастыру кезеңі Organization moment: a) Greeting: - Who is on duty today? - What is the day today? - What is the date today? - What is the weather like today? - Is anybody absent today? b) Checking the preparation of students and auditory; c) Filling the registrar; d) Explanation of the objectives and tasks of the lesson; ( Топқа бөлу – оқытушы студенттерді берілген реттік номер бойынша топтарға бөледі)

 Оқытушы сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстырады . «Today we talk about Delphi systems of programming . The purpose of this

6 слайд
 Оқытушы сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстырады . «Today we talk about Delphi systems of programming . The purpose of this lesson to learn how to create programs on Delphi»

6 слайд

 Оқытушы сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстырады . «Today we talk about Delphi systems of programming . The purpose of this lesson to learn how to create programs on Delphi»

Ағылшын тіліндегі терминдерді енгізу және түсіндіру р/с Негізгі терминдері Ағылшын тілінде 1 MainMenu Бас меню 2 PopupMenu Қалқ

7 слайд
Ағылшын тіліндегі терминдерді енгізу және түсіндіру р/с Негізгі терминдері Ағылшын тілінде 1 MainMenu Бас меню 2 PopupMenu Қалқымалы меню. 3 Label Белгі. 4 Edit Енгізу жолы. 5 Memo Көп жолдық мәтіндік редактор. 6 Button Командалық батырма. 7 CheckBox Тәуелсіз ауыстырып қосқыш.. 8 RadioButton Тәуелді ауыстырып қосқыш. 9 ListBox Таңдау тізімі. 10 ComboBox Таңдаудың аралас тізімі. 11 ScrollBar Айналдыру жолақтары. 12 GroupBox Компонентердің топтық контейнері. 13 RadioGroup Тәуелді ауыстырып қосқыштар 14 Panel Панель/Тақта. 15 ActionList Әрекеттер тізімі..

7 слайд

Ағылшын тіліндегі терминдерді енгізу және түсіндіру р/с Негізгі терминдері Ағылшын тілінде 1 MainMenu Бас меню 2 PopupMenu Қалқымалы меню. 3 Label Белгі. 4 Edit Енгізу жолы. 5 Memo Көп жолдық мәтіндік редактор. 6 Button Командалық батырма. 7 CheckBox Тәуелсіз ауыстырып қосқыш.. 8 RadioButton Тәуелді ауыстырып қосқыш. 9 ListBox Таңдау тізімі. 10 ComboBox Таңдаудың аралас тізімі. 11 ScrollBar Айналдыру жолақтары. 12 GroupBox Компонентердің топтық контейнері. 13 RadioGroup Тәуелді ауыстырып қосқыштар 14 Panel Панель/Тақта. 15 ActionList Әрекеттер тізімі..

Терминдерді бекітуге арналған Активити «True/False»  Студенттерге өтілген тақырып бойынша бірнеше сөйлемдер беріледі. Бұл с

8 слайд
Терминдерді бекітуге арналған Активити «True/False»  Студенттерге өтілген тақырып бойынша бірнеше сөйлемдер беріледі. Бұл сөйлемдердің жартысы дұрыс, бір жартысы дұрыс емес. Осы сөйлемдердің дұрыстығын студенттер анықтап шығу керек.

8 слайд

Терминдерді бекітуге арналған Активити «True/False»  Студенттерге өтілген тақырып бойынша бірнеше сөйлемдер беріледі. Бұл сөйлемдердің жартысы дұрыс, бір жартысы дұрыс емес. Осы сөйлемдердің дұрыстығын студенттер анықтап шығу керек.

«True/False» 1. Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысындағы ретімен орындалатын түсінікті дәл ұйғарым алгорит

9 слайд
«True/False» 1. Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысындағы ретімен орындалатын түсінікті дәл ұйғарым алгоритм деп аталады FALSE / TRUE 2. Түбір астындағы Х-ті Паскаль тілінде MOD (X) деп жазылады FALSE / TRUE 3. Алгоритмнің түрлері: циклдік, қайталану, шарттық, сызықтық FALSE / TRUE 4. Sqr операторының қызметі -Санның квадраты  FALSE / TRUE 5. Паскаль программалау тілінің авторы - Никлаус Вирт FALSE / TRUE

9 слайд

«True/False» 1. Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысындағы ретімен орындалатын түсінікті дәл ұйғарым алгоритм деп аталады FALSE / TRUE 2. Түбір астындағы Х-ті Паскаль тілінде MOD (X) деп жазылады FALSE / TRUE 3. Алгоритмнің түрлері: циклдік, қайталану, шарттық, сызықтық FALSE / TRUE 4. Sqr операторының қызметі -Санның квадраты  FALSE / TRUE 5. Паскаль программалау тілінің авторы - Никлаус Вирт FALSE / TRUE

Жаңа тақырыпты Джигсо әдісімен түсіндіру  "Джигсо" - оқушылардың топтық жұмыс негізінде бірін-бірі өзара оқытудың дидактикалық

10 слайд
Жаңа тақырыпты Джигсо әдісімен түсіндіру  "Джигсо" - оқушылардың топтық жұмыс негізінде бірін-бірі өзара оқытудың дидактикалық әдісі. « Джигсо »  әдісі  бойынша оқытушы лекцияны үш бөлікке бөліп үш топқа береді.Топ мүшелері лекцияны оқиды, бір - біріне түсіндіреді. Оқытушы қазақша/ағылшынша тілде бөлімдерді әр топқа таратып береді.  Delphi systems of programming . Windows Delphi (Дельфи терезесі)  Delphi systems of programming . Delphi Component Palette (Дельфи компоненттер палитрасы)  Delphi systems of programming .Standard Components (Стандартты компоненттер)  Әр топ өзіне берілген материалды оқып өзара талқылайды.Топ мүшесі тақтаға шығып басқа топқа түсіндіреді.Оқытушы жауаптарды қажет болса толықтырады

10 слайд

Жаңа тақырыпты Джигсо әдісімен түсіндіру  "Джигсо" - оқушылардың топтық жұмыс негізінде бірін-бірі өзара оқытудың дидактикалық әдісі. « Джигсо »  әдісі  бойынша оқытушы лекцияны үш бөлікке бөліп үш топқа береді.Топ мүшелері лекцияны оқиды, бір - біріне түсіндіреді. Оқытушы қазақша/ағылшынша тілде бөлімдерді әр топқа таратып береді.  Delphi systems of programming . Windows Delphi (Дельфи терезесі)  Delphi systems of programming . Delphi Component Palette (Дельфи компоненттер палитрасы)  Delphi systems of programming .Standard Components (Стандартты компоненттер)  Әр топ өзіне берілген материалды оқып өзара талқылайды.Топ мүшесі тақтаға шығып басқа топқа түсіндіреді.Оқытушы жауаптарды қажет болса толықтырады

11 слайд

11 слайд

 Бағдарламалаудың жалпы модульдік, обьектілі- бағдарланған және құрылымдық сияқты негізгі әдістері бар. Ол әдістердің ішінен о

12 слайд
 Бағдарламалаудың жалпы модульдік, обьектілі- бағдарланған және құрылымдық сияқты негізгі әдістері бар. Ол әдістердің ішінен обьектілі-бағдарланған түріне тоқталайық. Бұл әдіс обьектілі-бағдарланған визуалды бағдарламалау тіліне негізделген. Мұндай бағдарламалау тілдеріне: Smalltalk, C++, Actor, Iava және басқалар жатады. Соңғы жылдары дайындалған бағдарламалар осы визуалды бағдарламалау тәрізді жүзеге асырылады.     Визуалды бағдарламалау ортасын пайдаланудың басты ерекшелігі, ол бағдарламалық жобаны құру болып табылады.  Ондай жүйе қатарына: Visual Basic, Delphi, C++ Builder, Visual C++ және тағы басқалар енеді.  Осы жүйелер ішінен бағдарламалаушылар арасында жиі қолданылып жүрген Delphi визуалды бағдарламалау жүйесінің 7.0 версиясын қарастыруға кірісейік.

12 слайд

 Бағдарламалаудың жалпы модульдік, обьектілі- бағдарланған және құрылымдық сияқты негізгі әдістері бар. Ол әдістердің ішінен обьектілі-бағдарланған түріне тоқталайық. Бұл әдіс обьектілі-бағдарланған визуалды бағдарламалау тіліне негізделген. Мұндай бағдарламалау тілдеріне: Smalltalk, C++, Actor, Iava және басқалар жатады. Соңғы жылдары дайындалған бағдарламалар осы визуалды бағдарламалау тәрізді жүзеге асырылады.     Визуалды бағдарламалау ортасын пайдаланудың басты ерекшелігі, ол бағдарламалық жобаны құру болып табылады.  Ондай жүйе қатарына: Visual Basic, Delphi, C++ Builder, Visual C++ және тағы басқалар енеді.  Осы жүйелер ішінен бағдарламалаушылар арасында жиі қолданылып жүрген Delphi визуалды бағдарламалау жүйесінің 7.0 версиясын қарастыруға кірісейік.

 1. Delphi – дің басты терезелері.   Delphi бағдарламасын жүктейік. Сонда экраннан оның төмендегі 4 терезесі көрінеді.  О

13 слайд
 1. Delphi – дің басты терезелері.     Delphi бағдарламасын жүктейік. Сонда экраннан оның төмендегі 4 терезесі көрінеді.  Осылардың тұтас созылып жатқаны – бас терезе . Сол жақтағысы – обьектілер терезесі . Ол терезеде осы бағдарламаны құрайтын компоненттердің қасиеттері беріледі. Ортасында бірінің үстіне бірі орналасқан екі терезе – болашақ бағдарламаның Пішіні /формасы/ және бағдарламасы бар терезе тұр. Пішін терезесі енді дайындалатын бағдарламаның визуалды көрінісі болып табылады.  Дельфи-де бағдарлама дайындау үшін мына әрекеттерді орындау жеткілікті:  Бас терезедегі үшбұрышты жасыл бағдаршаға маус нұсқағышын қойыңыз;

13 слайд

 1. Delphi – дің басты терезелері.     Delphi бағдарламасын жүктейік. Сонда экраннан оның төмендегі 4 терезесі көрінеді.  Осылардың тұтас созылып жатқаны – бас терезе . Сол жақтағысы – обьектілер терезесі . Ол терезеде осы бағдарламаны құрайтын компоненттердің қасиеттері беріледі. Ортасында бірінің үстіне бірі орналасқан екі терезе – болашақ бағдарламаның Пішіні /формасы/ және бағдарламасы бар терезе тұр. Пішін терезесі енді дайындалатын бағдарламаның визуалды көрінісі болып табылады.  Дельфи-де бағдарлама дайындау үшін мына әрекеттерді орындау жеткілікті:  Бас терезедегі үшбұрышты жасыл бағдаршаға маус нұсқағышын қойыңыз;

 Windows-тың барлық бағдарламасына тән: тақырып жолы, жүйелік меню, жиыру, жаймалау, жабу батырмалары сияқты атрибуттар бар ж

14 слайд
 Windows-тың барлық бағдарламасына тән: тақырып жолы, жүйелік меню, жиыру, жаймалау, жабу батырмалары сияқты атрибуттар бар және бұл терезенің өлшемдерін өзгертуге болады. Пішін-бағдарламаны жабайық.  Осы пішіннің пайдалы қасиеттерін қарастырайық:  Caption – тақырыптағы жазудың қасиетін анықтайды. Бізде бұл Form1 пішіні, ол Name қасиетімен сәйкес келеді. Обьектілер инспекторы арқылы ол қасиетті қалауымызша ауыстыруға болады. Caption қасиетіне «Алғашқы бағдарлама» деп жазайық.  Color – түсті білдіреді.  Width және Height – терезенің пикселмен берілген ені мен биіктігін білдіреді. Маус арқылы Пішіннің жиектерін қозғап, өзгертуге болады. Ал оның нақты өлшемін обьектілер инспекторы арқылы атқарған қолайлы.  Пішіннің экрандағы орны – Top және Left қасиеттері арқылы беріледі. Олар пішіннің экранның сол жақ және жоғарғы шекарасынан қашықтығын білдіреді. Егер Пішіннің қажетті өлшемі Delphi-дің басқару элементтерін жауып тастаса, онда жинай салыңыз.

14 слайд

 Windows-тың барлық бағдарламасына тән: тақырып жолы, жүйелік меню, жиыру, жаймалау, жабу батырмалары сияқты атрибуттар бар және бұл терезенің өлшемдерін өзгертуге болады. Пішін-бағдарламаны жабайық.  Осы пішіннің пайдалы қасиеттерін қарастырайық:  Caption – тақырыптағы жазудың қасиетін анықтайды. Бізде бұл Form1 пішіні, ол Name қасиетімен сәйкес келеді. Обьектілер инспекторы арқылы ол қасиетті қалауымызша ауыстыруға болады. Caption қасиетіне «Алғашқы бағдарлама» деп жазайық.  Color – түсті білдіреді.  Width және Height – терезенің пикселмен берілген ені мен биіктігін білдіреді. Маус арқылы Пішіннің жиектерін қозғап, өзгертуге болады. Ал оның нақты өлшемін обьектілер инспекторы арқылы атқарған қолайлы.  Пішіннің экрандағы орны – Top және Left қасиеттері арқылы беріледі. Олар пішіннің экранның сол жақ және жоғарғы шекарасынан қашықтығын білдіреді. Егер Пішіннің қажетті өлшемі Delphi-дің басқару элементтерін жауып тастаса, онда жинай салыңыз.

 Position қасиеті арқылы Пішіннің қажетті орынға автоматты түрде орналасуын реттеудің мынадай мүмкіндіктері бар:  - poDesig

15 слайд
 Position қасиеті арқылы Пішіннің қажетті орынға автоматты түрде орналасуын реттеудің мынадай мүмкіндіктері бар:  - poDesigned мәнінде Пішін бағдарлама жобалаушы-сының  белгілеген орнынан көрінеді, ол үнсіз келісім бойынша  қойылған мән.  - poDesktopCenter және poScreenCenter мәндерінде Пішін  экранның немесе жұмыс столының ортасында  орналасады.  - poMainFormCenter мәні бойынша Пішін бас терезенің  ортасында көрінеді.  - poOwnerFormCenter мәні арқылы Пішін шақырылған  терезенің ортасынан пайда болады.

15 слайд

 Position қасиеті арқылы Пішіннің қажетті орынға автоматты түрде орналасуын реттеудің мынадай мүмкіндіктері бар:  - poDesigned мәнінде Пішін бағдарлама жобалаушы-сының  белгілеген орнынан көрінеді, ол үнсіз келісім бойынша  қойылған мән.  - poDesktopCenter және poScreenCenter мәндерінде Пішін  экранның немесе жұмыс столының ортасында  орналасады.  - poMainFormCenter мәні бойынша Пішін бас терезенің  ортасында көрінеді.  - poOwnerFormCenter мәні арқылы Пішін шақырылған  терезенің ортасынан пайда болады.

Сергіту –Филворд шешу

16 слайд
Сергіту –Филворд шешу

16 слайд

Сергіту –Филворд шешу

17 слайд

17 слайд

Теорияны жалпылау  Delphi визуалды бағдарламалау ортасында жұмыс видеосы интербелсенді тақтадан көрсетіледі, студенттер өз о

18 слайд
Теорияны жалпылау  Delphi визуалды бағдарламалау ортасында жұмыс видеосы интербелсенді тақтадан көрсетіледі, студенттер өз ойларын ортаға салады

18 слайд

Теорияны жалпылау  Delphi визуалды бағдарламалау ортасында жұмыс видеосы интербелсенді тақтадан көрсетіледі, студенттер өз ойларын ортаға салады

Студенттердің өзіндік жұмысы  Видеоны көріп болғаннан кейін студенттер Delphi визуалды бағдарламалау ортасында алғашқы бағдар

19 слайд
Студенттердің өзіндік жұмысы  Видеоны көріп болғаннан кейін студенттер Delphi визуалды бағдарламалау ортасында алғашқы бағдарламасын құрады.

19 слайд

Студенттердің өзіндік жұмысы  Видеоны көріп болғаннан кейін студенттер Delphi визуалды бағдарламалау ортасында алғашқы бағдарламасын құрады.

20 слайд

20 слайд

Рефлексия  Студент негізгі терминдерді қайталап, Активитиді ағылшынша нұсқасын жазады.

21 слайд
Рефлексия  Студент негізгі терминдерді қайталап, Активитиді ағылшынша нұсқасын жазады.

21 слайд

Рефлексия  Студент негізгі терминдерді қайталап, Активитиді ағылшынша нұсқасын жазады.

Жауабы:

22 слайд
Жауабы:

22 слайд

Жауабы:

 Студенттер төмендегі сұрақтарға жауап береді:  1. Осы сабақта мен не үйрендім?  2.Осы сабақта мен не түсіндім ?  3. Оны қ

23 слайд
 Студенттер төмендегі сұрақтарға жауап береді:  1. Осы сабақта мен не үйрендім?  2.Осы сабақта мен не түсіндім ?  3. Оны қалай қолдана аламын ?  Conclusion:  1. What new have you known at the lesson today?  2. Have you any questions?

23 слайд

 Студенттер төмендегі сұрақтарға жауап береді:  1. Осы сабақта мен не үйрендім?  2.Осы сабақта мен не түсіндім ?  3. Оны қалай қолдана аламын ?  Conclusion:  1. What new have you known at the lesson today?  2. Have you any questions?

Оқушылардың жұмысын бағалау,хабарлау  Сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды атап өту, сонымен қатар, оқушы

24 слайд
Оқушылардың жұмысын бағалау,хабарлау  Сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды атап өту, сонымен қатар, оқушылардың жетістіктері мен кемшіліктеріне тоқталу  Үй жұмысы  Giving home-task:  Lecture Фаронов В.В. DELPHI. Программирование на языке высокого уровня: Учебник для вузов-СПб,: Питер, 2005. -640  b) Evaluation of the results of the lesson  Today I want to say that such students as---- work very well

24 слайд

Оқушылардың жұмысын бағалау,хабарлау  Сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды атап өту, сонымен қатар, оқушылардың жетістіктері мен кемшіліктеріне тоқталу  Үй жұмысы  Giving home-task:  Lecture Фаронов В.В. DELPHI. Программирование на языке высокого уровня: Учебник для вузов-СПб,: Питер, 2005. -640  b) Evaluation of the results of the lesson  Today I want to say that such students as---- work very well

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ