Материалдар / Педагог мамандығының дамуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагог мамандығының дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Даму тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2020
348
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагог мамандығының қалыптасуы мен дамуы Тексерген: Жантаева К.Е Орындаған: Ошақбай Г

1 слайд
Педагог мамандығының қалыптасуы мен дамуы Тексерген: Жантаева К.Е Орындаған: Ошақбай Г

1 слайд

Педагог мамандығының қалыптасуы мен дамуы Тексерген: Жантаева К.Е Орындаған: Ошақбай Г

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫ Педагогикалық ойлардың дамып жетілуі ертедегі шығыс елдерінің философиялық жүйесінде қалыпта

2 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫ Педагогикалық ойлардың дамып жетілуі ертедегі шығыс елдерінің философиялық жүйесінде қалыптасқан: Египет Вавилон ҚытайҮнді г рек философиясының өкілдері Сократ (469-399), Платон (427-347), Аристотель (384- 322), Демокрит (460-370) еңбектерінде саясат, тәрбие, мемлекет, жеке адам туралы құнды пікірлерімен жалғасын тапты.

2 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫ Педагогикалық ойлардың дамып жетілуі ертедегі шығыс елдерінің философиялық жүйесінде қалыптасқан: Египет Вавилон ҚытайҮнді г рек философиясының өкілдері Сократ (469-399), Платон (427-347), Аристотель (384- 322), Демокрит (460-370) еңбектерінде саясат, тәрбие, мемлекет, жеке адам туралы құнды пікірлерімен жалғасын тапты.

ҚҰЛДЫҚ ҚОҒАМ ДӘУІРІНІҢ ОЙШЫЛДАРЫ ПЛАТОН ЖӘНЕ АРИСТОТЕЛЬ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫ МЕМЛЕКЕТ ТАРАПЫНАН ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК құлдардың ба

3 слайд
ҚҰЛДЫҚ ҚОҒАМ ДӘУІРІНІҢ ОЙШЫЛДАРЫ ПЛАТОН ЖӘНЕ АРИСТОТЕЛЬ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫ МЕМЛЕКЕТ ТАРАПЫНАН ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК құлдардың балаларына білім беруге қарсы болды дене еңбегі құлдардың төл ісі деп санады, тәрбиенің мақсатын өздері өмір сүріп отырған қоғамдағы мемлекеттің саяси міндеттерімен ұштастыруға тырысты

3 слайд

ҚҰЛДЫҚ ҚОҒАМ ДӘУІРІНІҢ ОЙШЫЛДАРЫ ПЛАТОН ЖӘНЕ АРИСТОТЕЛЬ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫ МЕМЛЕКЕТ ТАРАПЫНАН ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК құлдардың балаларына білім беруге қарсы болды дене еңбегі құлдардың төл ісі деп санады, тәрбиенің мақсатын өздері өмір сүріп отырған қоғамдағы мемлекеттің саяси міндеттерімен ұштастыруға тырысты

ҚАЙТА ӨРЛЕУ ДӘУІРІНДЕ (XIV-XVI Ғ.) ОҚУ- ТӘРБИЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖАЙЫНДА “ГУМАНИСТІК” БАҒЫТ ҚАЛЫПТАСТЫ• Ф ра нс уа Ра бл е (1 49 4-

4 слайд
ҚАЙТА ӨРЛЕУ ДӘУІРІНДЕ (XIV-XVI Ғ.) ОҚУ- ТӘРБИЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖАЙЫНДА “ГУМАНИСТІК” БАҒЫТ ҚАЛЫПТАСТЫ• Ф ра нс уа Ра бл е (1 49 4- 1 5 3 3 ) Гуманист педагогтар • То ма с Мо р (1 47 8- 15 35 ) балаларға дене тәрбиесін, эстетикалық тәрбие, математика, астрономия, • То ма зз о Ка мп ан ел ла оқыту арқылы білім беруді талап етті

4 слайд

ҚАЙТА ӨРЛЕУ ДӘУІРІНДЕ (XIV-XVI Ғ.) ОҚУ- ТӘРБИЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖАЙЫНДА “ГУМАНИСТІК” БАҒЫТ ҚАЛЫПТАСТЫ• Ф ра нс уа Ра бл е (1 49 4- 1 5 3 3 ) Гуманист педагогтар • То ма с Мо р (1 47 8- 15 35 ) балаларға дене тәрбиесін, эстетикалық тәрбие, математика, астрономия, • То ма зз о Ка мп ан ел ла оқыту арқылы білім беруді талап етті

Педагогика ғылымының философия шеңберінен өз алдына дербес ғылыми пән болып қалыптасуына айырықша үлес қосқан чех халқының ұлы

5 слайд
Педагогика ғылымының философия шеңберінен өз алдына дербес ғылыми пән болып қалыптасуына айырықша үлес қосқан чех халқының ұлы педагогы Ян Амос Коменский (1592-1671). Оның “Ұлы дидактика” атты ғылыми еңбегі – педагогика теориясындағы тұнғыш шығармалардың бірі. “ Ұлы дидактика” – Я.А. Коменскийдің педагогикалық жүйесінде толық және дәлелді түрде баяндалған шығарма. Бұл еңбекте ақыл-ой, адамгершілік тәрбиесінің мәселелері, сондай-ақ ұлы педагог ұсынған жаңа мектепті ұйымдастыру мәселелері зерттелді. “Осыдан келіп ол орта ғасырлық мектеп тәртібіне қарсы шықты, мектеп балаға сүйіспеншілікті, адамгершілік жақсы қасиеттерді тәрбиелейтін “адамгершілік шеберханасы” болуға тиіс деген көзқарасты ұсынды.

5 слайд

Педагогика ғылымының философия шеңберінен өз алдына дербес ғылыми пән болып қалыптасуына айырықша үлес қосқан чех халқының ұлы педагогы Ян Амос Коменский (1592-1671). Оның “Ұлы дидактика” атты ғылыми еңбегі – педагогика теориясындағы тұнғыш шығармалардың бірі. “ Ұлы дидактика” – Я.А. Коменскийдің педагогикалық жүйесінде толық және дәлелді түрде баяндалған шығарма. Бұл еңбекте ақыл-ой, адамгершілік тәрбиесінің мәселелері, сондай-ақ ұлы педагог ұсынған жаңа мектепті ұйымдастыру мәселелері зерттелді. “Осыдан келіп ол орта ғасырлық мектеп тәртібіне қарсы шықты, мектеп балаға сүйіспеншілікті, адамгершілік жақсы қасиеттерді тәрбиелейтін “адамгершілік шеберханасы” болуға тиіс деген көзқарасты ұсынды.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕОРИЯНЫҢ ДАМУЫНА ОДАН ӘРІ ҮЛЕС ҚОСҚАН “ПРОГРЕСШІЛ” КӨЗҚАРАСТЫҢ ӨКІЛДЕРІ: Джон Локк (1632-1704) • Клод Адриан Ге

6 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕОРИЯНЫҢ ДАМУЫНА ОДАН ӘРІ ҮЛЕС ҚОСҚАН “ПРОГРЕСШІЛ” КӨЗҚАРАСТЫҢ ӨКІЛДЕРІ: Джон Локк (1632-1704) • Клод Адриан Гельвеций Дени Дидро (1713-1784) • Жан Жак Руссо

6 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕОРИЯНЫҢ ДАМУЫНА ОДАН ӘРІ ҮЛЕС ҚОСҚАН “ПРОГРЕСШІЛ” КӨЗҚАРАСТЫҢ ӨКІЛДЕРІ: Джон Локк (1632-1704) • Клод Адриан Гельвеций Дени Дидро (1713-1784) • Жан Жак Руссо

XVIII ҒАСЫРДАҒЫ ФИЛОСОФ-АҒАРТУШЫЛАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫНА НӘТИЖЕЛІ ҮЛЕС ҚОСҚАНДАР XIX ҒАСЫРДЫҢ СОЦИАЛ- ҚИЯЛШЫЛДАРЫ

7 слайд
XVIII ҒАСЫРДАҒЫ ФИЛОСОФ-АҒАРТУШЫЛАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫНА НӘТИЖЕЛІ ҮЛЕС ҚОСҚАНДАР XIX ҒАСЫРДЫҢ СОЦИАЛ- ҚИЯЛШЫЛДАРЫ КЛОД АНРИ СЕН-СИМОН (1760- 1825), ШАРЛЬ ФУРЬЕ (1772-1837), РОБЕРТ ОУЭН (1771- 1858). ОЛАР ӨЗ ДӘУІРНДЕГІ КАПИТАЛИСТІК ҚОҒАМДЫ СЫНАП, АДАМДЫ АДАМ ҚАНАУ ЖОЙЫЛАТЫН ЖАҢА СОЦИАЛИСТІК ҚОҒАМДЫ АҢСАДЫ.

7 слайд

XVIII ҒАСЫРДАҒЫ ФИЛОСОФ-АҒАРТУШЫЛАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫНА НӘТИЖЕЛІ ҮЛЕС ҚОСҚАНДАР XIX ҒАСЫРДЫҢ СОЦИАЛ- ҚИЯЛШЫЛДАРЫ КЛОД АНРИ СЕН-СИМОН (1760- 1825), ШАРЛЬ ФУРЬЕ (1772-1837), РОБЕРТ ОУЭН (1771- 1858). ОЛАР ӨЗ ДӘУІРНДЕГІ КАПИТАЛИСТІК ҚОҒАМДЫ СЫНАП, АДАМДЫ АДАМ ҚАНАУ ЖОЙЫЛАТЫН ЖАҢА СОЦИАЛИСТІК ҚОҒАМДЫ АҢСАДЫ.

Россиядағы педагогика ғылымының және орыс халық мектебінің негізін қалаушы К.Д. Ушинскийдің “Балалар әлемі”, “Ана – тіл

8 слайд
Россиядағы педагогика ғылымының және орыс халық мектебінің негізін қалаушы К.Д. Ушинскийдің “Балалар әлемі”, “Ана – тілі”, “Педагогикалық антропология” атты құнды еңбектері орыс педагогикалық әдебиетінің баға жетпес классикалық шығармалары болып есептеледі, әрі оның бұл еңбектері педагогика ғылымының алтын қорына қосылды және дүние жүзіне әйгілі де болды.

8 слайд

Россиядағы педагогика ғылымының және орыс халық мектебінің негізін қалаушы К.Д. Ушинскийдің “Балалар әлемі”, “Ана – тілі”, “Педагогикалық антропология” атты құнды еңбектері орыс педагогикалық әдебиетінің баға жетпес классикалық шығармалары болып есептеледі, әрі оның бұл еңбектері педагогика ғылымының алтын қорына қосылды және дүние жүзіне әйгілі де болды.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

9 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!