Педагог мамандығының дамуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагог мамандығының қалыптасуы
мен дамуы
Тексерген: Жантаева К.Е
Орындаған: Ошақбай Г
1 слайд
Педагог мамандығының қалыптасуы мен дамуы Тексерген: Жантаева К.Е Орындаған: Ошақбай Г
2 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫ
Педагогикалық ойлардың дамып жетілуі ертедегі шығыс
елдерінің
философиялық жүйесінде қалыптасқан:
Египет
Вавилон
ҚытайҮнді г рек
философиясының
өкілдері Сократ
(469-399), Платон
(427-347),
Аристотель (384-
322), Демокрит
(460-370)
еңбектерінде
саясат, тәрбие,
мемлекет, жеке
адам туралы құнды
пікірлерімен
жалғасын тапты.
2 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫ Педагогикалық ойлардың дамып жетілуі ертедегі шығыс елдерінің философиялық жүйесінде қалыптасқан: Египет Вавилон ҚытайҮнді г рек философиясының өкілдері Сократ (469-399), Платон (427-347), Аристотель (384- 322), Демокрит (460-370) еңбектерінде саясат, тәрбие, мемлекет, жеке адам туралы құнды пікірлерімен жалғасын тапты.
3 слайд
ҚҰЛДЫҚ ҚОҒАМ ДӘУІРІНІҢ
ОЙШЫЛДАРЫ ПЛАТОН ЖӘНЕ
АРИСТОТЕЛЬ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫ
МЕМЛЕКЕТ ТАРАПЫНАН
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК
құлдардың балаларына білім
беруге қарсы болды дене еңбегі құлдардың төл ісі деп
санады, тәрбиенің мақсатын
өздері өмір сүріп отырған
қоғамдағы мемлекеттің саяси
міндеттерімен ұштастыруға
тырысты
3 слайд
ҚҰЛДЫҚ ҚОҒАМ ДӘУІРІНІҢ ОЙШЫЛДАРЫ ПЛАТОН ЖӘНЕ АРИСТОТЕЛЬ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫ МЕМЛЕКЕТ ТАРАПЫНАН ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК құлдардың балаларына білім беруге қарсы болды дене еңбегі құлдардың төл ісі деп санады, тәрбиенің мақсатын өздері өмір сүріп отырған қоғамдағы мемлекеттің саяси міндеттерімен ұштастыруға тырысты
4 слайд
ҚАЙТА ӨРЛЕУ ДӘУІРІНДЕ (XIV-XVI Ғ.) ОҚУ-
ТӘРБИЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖАЙЫНДА
“ГУМАНИСТІК” БАҒЫТ ҚАЛЫПТАСТЫ• Ф
ра
нс
уа
Ра
бл
е
(1
49
4-
1 5
3 3
)
Гуманист
педагогтар
• То
ма
с
Мо
р
(1
47
8-
15
35
)
балаларға дене
тәрбиесін,
эстетикалық тәрбие,
математика,
астрономия,
• То
ма
зз
о
Ка
мп
ан
ел
ла
оқыту арқылы
білім беруді талап
етті
4 слайд
ҚАЙТА ӨРЛЕУ ДӘУІРІНДЕ (XIV-XVI Ғ.) ОҚУ- ТӘРБИЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖАЙЫНДА “ГУМАНИСТІК” БАҒЫТ ҚАЛЫПТАСТЫ• Ф ра нс уа Ра бл е (1 49 4- 1 5 3 3 ) Гуманист педагогтар • То ма с Мо р (1 47 8- 15 35 ) балаларға дене тәрбиесін, эстетикалық тәрбие, математика, астрономия, • То ма зз о Ка мп ан ел ла оқыту арқылы білім беруді талап етті
5 слайд
Педагогика ғылымының философия шеңберінен өз
алдына дербес ғылыми пән болып қалыптасуына
айырықша үлес қосқан чех халқының ұлы педагогы Ян
Амос Коменский (1592-1671). Оның “Ұлы дидактика”
атты ғылыми еңбегі – педагогика теориясындағы
тұнғыш шығармалардың бірі.
“ Ұлы дидактика” – Я.А. Коменскийдің педагогикалық жүйесінде
толық және дәлелді түрде баяндалған шығарма. Бұл еңбекте ақыл-ой,
адамгершілік тәрбиесінің мәселелері, сондай-ақ ұлы педагог ұсынған
жаңа мектепті ұйымдастыру мәселелері зерттелді. “Осыдан келіп ол
орта ғасырлық мектеп тәртібіне қарсы шықты, мектеп балаға
сүйіспеншілікті, адамгершілік жақсы қасиеттерді тәрбиелейтін
“адамгершілік шеберханасы” болуға тиіс деген көзқарасты ұсынды.
5 слайд
Педагогика ғылымының философия шеңберінен өз алдына дербес ғылыми пән болып қалыптасуына айырықша үлес қосқан чех халқының ұлы педагогы Ян Амос Коменский (1592-1671). Оның “Ұлы дидактика” атты ғылыми еңбегі – педагогика теориясындағы тұнғыш шығармалардың бірі. “ Ұлы дидактика” – Я.А. Коменскийдің педагогикалық жүйесінде толық және дәлелді түрде баяндалған шығарма. Бұл еңбекте ақыл-ой, адамгершілік тәрбиесінің мәселелері, сондай-ақ ұлы педагог ұсынған жаңа мектепті ұйымдастыру мәселелері зерттелді. “Осыдан келіп ол орта ғасырлық мектеп тәртібіне қарсы шықты, мектеп балаға сүйіспеншілікті, адамгершілік жақсы қасиеттерді тәрбиелейтін “адамгершілік шеберханасы” болуға тиіс деген көзқарасты ұсынды.
6 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕОРИЯНЫҢ ДАМУЫНА
ОДАН ӘРІ ҮЛЕС ҚОСҚАН “ПРОГРЕСШІЛ”
КӨЗҚАРАСТЫҢ ӨКІЛДЕРІ:
Джон Локк (1632-1704)
•
Клод Адриан Гельвеций
Дени Дидро (1713-1784)
•
Жан Жак Руссо
6 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕОРИЯНЫҢ ДАМУЫНА ОДАН ӘРІ ҮЛЕС ҚОСҚАН “ПРОГРЕСШІЛ” КӨЗҚАРАСТЫҢ ӨКІЛДЕРІ: Джон Локк (1632-1704) • Клод Адриан Гельвеций Дени Дидро (1713-1784) • Жан Жак Руссо
7 слайд
XVIII ҒАСЫРДАҒЫ ФИЛОСОФ-АҒАРТУШЫЛАРЫ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫНА НӘТИЖЕЛІ
ҮЛЕС ҚОСҚАНДАР XIX ҒАСЫРДЫҢ СОЦИАЛ-
ҚИЯЛШЫЛДАРЫ КЛОД АНРИ СЕН-СИМОН (1760-
1825), ШАРЛЬ ФУРЬЕ (1772-1837), РОБЕРТ ОУЭН (1771-
1858). ОЛАР ӨЗ ДӘУІРНДЕГІ КАПИТАЛИСТІК
ҚОҒАМДЫ СЫНАП, АДАМДЫ АДАМ ҚАНАУ
ЖОЙЫЛАТЫН ЖАҢА СОЦИАЛИСТІК ҚОҒАМДЫ
АҢСАДЫ.
7 слайд
XVIII ҒАСЫРДАҒЫ ФИЛОСОФ-АҒАРТУШЫЛАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРДЫҢ ДАМУЫНА НӘТИЖЕЛІ ҮЛЕС ҚОСҚАНДАР XIX ҒАСЫРДЫҢ СОЦИАЛ- ҚИЯЛШЫЛДАРЫ КЛОД АНРИ СЕН-СИМОН (1760- 1825), ШАРЛЬ ФУРЬЕ (1772-1837), РОБЕРТ ОУЭН (1771- 1858). ОЛАР ӨЗ ДӘУІРНДЕГІ КАПИТАЛИСТІК ҚОҒАМДЫ СЫНАП, АДАМДЫ АДАМ ҚАНАУ ЖОЙЫЛАТЫН ЖАҢА СОЦИАЛИСТІК ҚОҒАМДЫ АҢСАДЫ.
8 слайд
Россиядағы педагогика ғылымының және
орыс халық мектебінің негізін қалаушы
К.Д. Ушинскийдің “Балалар әлемі”, “Ана –
тілі”, “Педагогикалық антропология” атты
құнды еңбектері орыс педагогикалық
әдебиетінің баға жетпес классикалық
шығармалары болып есептеледі, әрі оның
бұл еңбектері педагогика ғылымының
алтын қорына қосылды және дүние жүзіне
әйгілі де болды.
8 слайд
Россиядағы педагогика ғылымының және орыс халық мектебінің негізін қалаушы К.Д. Ушинскийдің “Балалар әлемі”, “Ана – тілі”, “Педагогикалық антропология” атты құнды еңбектері орыс педагогикалық әдебиетінің баға жетпес классикалық шығармалары болып есептеледі, әрі оның бұл еңбектері педагогика ғылымының алтын қорына қосылды және дүние жүзіне әйгілі де болды.
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!