Материалдар / "Педагогика ғылымының ерекшеліктері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Педагогика ғылымының ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2020
646
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз Өңірлік Университеті Тараз қаласы 2020Сынып жетекшісінің кәсіби қабілеттері мен біліктіл

1 слайд
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз Өңірлік Университеті Тараз қаласы 2020Сынып жетекшісінің кәсіби қабілеттері мен біліктілігі

1 слайд

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз Өңірлік Университеті Тараз қаласы 2020Сынып жетекшісінің кәсіби қабілеттері мен біліктілігі

Мектептегі сынып жетекшісінің тәрбие жұмысындағы негізгі міндеті- оқушылардың жеке басын қоғамның талабына сай тәрбиелеу.Бұл

2 слайд
Мектептегі сынып жетекшісінің тәрбие жұмысындағы негізгі міндеті- оқушылардың жеке басын қоғамның талабына сай тәрбиелеу.Бұл міндетті орындау, әдетте оқушылар ұжымын қалыптастырудан басталады.Мектеп құрылымындағы ең тұрақты ұжым болып- сынып ұжымы есептелінеді. Соның негізінде оқушылардың негізгі оқу әрекеті жүзеге асады. Тек сынып ұжымында ғана оқушылар арасында өзара байланыс және қарым- қатынасытң алғышарттары пайда болып, берік қалыптасады. Соның шеңберінде жалпы мектеп ұжымының іргесі қаланады.

2 слайд

Мектептегі сынып жетекшісінің тәрбие жұмысындағы негізгі міндеті- оқушылардың жеке басын қоғамның талабына сай тәрбиелеу.Бұл міндетті орындау, әдетте оқушылар ұжымын қалыптастырудан басталады.Мектеп құрылымындағы ең тұрақты ұжым болып- сынып ұжымы есептелінеді. Соның негізінде оқушылардың негізгі оқу әрекеті жүзеге асады. Тек сынып ұжымында ғана оқушылар арасында өзара байланыс және қарым- қатынасытң алғышарттары пайда болып, берік қалыптасады. Соның шеңберінде жалпы мектеп ұжымының іргесі қаланады.

С ынып жетекші қызметін 3 бағытта қарастыруға болады: Педагогикалық және әлеуметтік – гуманитарлық Ұйымдастырушылы қ Оқуш

3 слайд
  С ынып жетекші қызметін 3 бағытта қарастыруға болады: Педагогикалық және әлеуметтік – гуманитарлық Ұйымдастырушылы қ Оқушылардың жалпы әрекетін басқару Оның бұл қызметі балаға барлық бағытта көмектесу: оның әлеуметтік қалыптасуы мен дамуына жағдай тудыруға,баланың тұлғалық өзекті мәселесін шешуге, оны әлеуметтік        өмірге араластыру және өз бетінше өмір суре білуіне көмектесуге бағытталған. Баланың отбасымен, тәрбиенің басқада мекемелерімен тығыз байланыс орнату.Рухани – адамгершілік және рухани – эстетикалық мәдениетін қалыптастыру. Тәрбие процесін ұйымдастыру.Балалардың орынды талап – тілектерін қолдай отыра, ынтымағы жарасқан, саналы да белсенді әрі іскер сынып ұжымын қалыптастыру.Олардың танымдық,еңбек, эстетикалық әрекеттерін және демалысы мен еркін қарым – қатынасын ұйымдастыру.Сыныптағы өзін – өзін басқаруды дамыту. Оған: диагностикалық,мақса т қоюшылық (целеполагания),жосп арлау, болжам жасау немесе жобалау (проектировать), бақылау және түзету (коррекция) енгізіп отыру қызметін   жатқызуға болады.Педагогикалық және әлеуметтік – гуманитарлық Ұйымдастырушылы қ Оқушылардың жалпы әрекетін басқару

3 слайд

  С ынып жетекші қызметін 3 бағытта қарастыруға болады: Педагогикалық және әлеуметтік – гуманитарлық Ұйымдастырушылы қ Оқушылардың жалпы әрекетін басқару Оның бұл қызметі балаға барлық бағытта көмектесу: оның әлеуметтік қалыптасуы мен дамуына жағдай тудыруға,баланың тұлғалық өзекті мәселесін шешуге, оны әлеуметтік        өмірге араластыру және өз бетінше өмір суре білуіне көмектесуге бағытталған. Баланың отбасымен, тәрбиенің басқада мекемелерімен тығыз байланыс орнату.Рухани – адамгершілік және рухани – эстетикалық мәдениетін қалыптастыру. Тәрбие процесін ұйымдастыру.Балалардың орынды талап – тілектерін қолдай отыра, ынтымағы жарасқан, саналы да белсенді әрі іскер сынып ұжымын қалыптастыру.Олардың танымдық,еңбек, эстетикалық әрекеттерін және демалысы мен еркін қарым – қатынасын ұйымдастыру.Сыныптағы өзін – өзін басқаруды дамыту. Оған: диагностикалық,мақса т қоюшылық (целеполагания),жосп арлау, болжам жасау немесе жобалау (проектировать), бақылау және түзету (коррекция) енгізіп отыру қызметін   жатқызуға болады.Педагогикалық және әлеуметтік – гуманитарлық Ұйымдастырушылы қ Оқушылардың жалпы әрекетін басқару

Сынып жетекшісі білуі тиіс: • Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» заңын • Бала құқықтары туралы конвенцияны • Педагог

4 слайд
Сынып жетекшісі білуі тиіс: • Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» заңын • Бала құқықтары туралы конвенцияны • Педагогиканы, балалардың жас ерекшелік және әлеуметтік психологиясын, қарым-қатынас психологиясын,балалардың және жеткіншектердің жеке және жас ерекшеліктерін • Жас ерекшелік физиологиясын, мектеп гигиенасын • Педагогикалық этиканы • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін • Оқушылардың (тәрбиеленушілердің ) бос уақытын ұйымдастыру • Еңбек заңнамасының негіздерін • Нұсқаулық-нормативті құжаттарды, еңбекті қорғаудың нормаларымен ережелерінСынып жетекшісі білуі тиіс:

4 слайд

Сынып жетекшісі білуі тиіс: • Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» заңын • Бала құқықтары туралы конвенцияны • Педагогиканы, балалардың жас ерекшелік және әлеуметтік психологиясын, қарым-қатынас психологиясын,балалардың және жеткіншектердің жеке және жас ерекшеліктерін • Жас ерекшелік физиологиясын, мектеп гигиенасын • Педагогикалық этиканы • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін • Оқушылардың (тәрбиеленушілердің ) бос уақытын ұйымдастыру • Еңбек заңнамасының негіздерін • Нұсқаулық-нормативті құжаттарды, еңбекті қорғаудың нормаларымен ережелерінСынып жетекшісі білуі тиіс:

Сынып жетекшісіні ң кәсіби біліктері : зерттеу және әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік психологиялық мәселелерді шешу әді

5 слайд
Сынып жетекшісіні ң кәсіби біліктері  : зерттеу және әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік психологиялық мәселелерді шешу әдістерін игеружеке, тұлғааралық қиындықтар мен қақтығыстарды анықтау ұжымдармен, балалардың бірлестіктерімен және үлкен, кіші топтармен жұмыс жасау балалармен әлеуметтік маңызды іс-әрекеттер ұйымдастыру, олардың әлеуметтік өзін-өзі анықтау мен қалыптасуы үшін жағдай жасау «ересектер-бала» және «ересектер-ересектер», сонымен қатар «сынып жетекшісі-бала-ата-ана» жүйесіндегі педагогикалық тұрғысынан мақсатқа сай және психологиялық дұрыс қарым- қатынасты ұйымдастыру шығармашылық бейімділіктерін және балалардың қабілетін анықтау, оларды іске асыру үшін жағдай жасауСынып жетекшісіні ң кәсіби біліктері  :

5 слайд

Сынып жетекшісіні ң кәсіби біліктері  : зерттеу және әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік психологиялық мәселелерді шешу әдістерін игеружеке, тұлғааралық қиындықтар мен қақтығыстарды анықтау ұжымдармен, балалардың бірлестіктерімен және үлкен, кіші топтармен жұмыс жасау балалармен әлеуметтік маңызды іс-әрекеттер ұйымдастыру, олардың әлеуметтік өзін-өзі анықтау мен қалыптасуы үшін жағдай жасау «ересектер-бала» және «ересектер-ересектер», сонымен қатар «сынып жетекшісі-бала-ата-ана» жүйесіндегі педагогикалық тұрғысынан мақсатқа сай және психологиялық дұрыс қарым- қатынасты ұйымдастыру шығармашылық бейімділіктерін және балалардың қабілетін анықтау, оларды іске асыру үшін жағдай жасауСынып жетекшісіні ң кәсіби біліктері  :

«Ұстаздық — ұлық емес, ұлы қызмет» Бауыржан Момышұлы

6 слайд
«Ұстаздық — ұлық емес, ұлы қызмет» Бауыржан Момышұлы

6 слайд

«Ұстаздық — ұлық емес, ұлы қызмет» Бауыржан Момышұлы

Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көб

7 слайд
Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім. Ахмет Байтұрсынов

7 слайд

Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім. Ахмет Байтұрсынов

Қазіргі мектептің тәрбие жұмысы Оқыту процесіндегі тәрбие Мектеп ұжымындағы стиль, тон , моральдық психологиялық климат С

8 слайд
Қазіргі мектептің тәрбие жұмысы Оқыту процесіндегі тәрбие Мектеп ұжымындағы стиль, тон , моральдық психологиялық климат Сабақтан тыс іс - әрекет Сыныптан тыс тәрбие жұмысы Мектептен тыс тәрбие жұмысы Ата - аналармен және қоғамдық ұжымдармен жұмыс

8 слайд

Қазіргі мектептің тәрбие жұмысы Оқыту процесіндегі тәрбие Мектеп ұжымындағы стиль, тон , моральдық психологиялық климат Сабақтан тыс іс - әрекет Сыныптан тыс тәрбие жұмысы Мектептен тыс тәрбие жұмысы Ата - аналармен және қоғамдық ұжымдармен жұмыс

Бүгінгі күні сынып жетекшісі- кәсіпкер- педагог, ал өсіп келе жатқан бала үшін; - Жалпы адамзаттың мәдениетті меңгеруде оқушы ме

9 слайд
Бүгінгі күні сынып жетекшісі- кәсіпкер- педагог, ал өсіп келе жатқан бала үшін; - Жалпы адамзаттың мәдениетті меңгеруде оқушы мен қоғамның арасындағы рухпни жалғастырушы; - Сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен іс-шаралары барысында олардың өзара ынтымақтастық қарым-қатынасының қалыптасуын ұйымдастырушы; -Оқушы тұлғасының қалыптасуына қолайлы жағдай жасау мақсатымен, олардың дамуын бақылаушы; тәрбие жүйесін қажетті өзгерістер енгізуі; мектеп психологымен бірігіп оқушының қоғамдық өміріне кейбір түзетулер жасаушы оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін ұйымдастыруда, кәсіби бағдар беруде, қоғам өмірінің әлеуметтік,экономикалық,саяси ерекшеліктерін түсінуде көмекші, кеңесші. Сыныпта қолайлы, жайлы моральдық-психологиялық ахуал қалыптастыру үшін, сынып ерекшеліктерін ескере отырып, қажетті тәрбиелік ықпалдар жасаушы; - Оқушының дамуы мен жетілуіне ықпал жасайтын барлық тәрбиесін күштердің (мектеп, отбасы, қоғам) басын қосушы, үйлестіруші.

9 слайд

Бүгінгі күні сынып жетекшісі- кәсіпкер- педагог, ал өсіп келе жатқан бала үшін; - Жалпы адамзаттың мәдениетті меңгеруде оқушы мен қоғамның арасындағы рухпни жалғастырушы; - Сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен іс-шаралары барысында олардың өзара ынтымақтастық қарым-қатынасының қалыптасуын ұйымдастырушы; -Оқушы тұлғасының қалыптасуына қолайлы жағдай жасау мақсатымен, олардың дамуын бақылаушы; тәрбие жүйесін қажетті өзгерістер енгізуі; мектеп психологымен бірігіп оқушының қоғамдық өміріне кейбір түзетулер жасаушы оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін ұйымдастыруда, кәсіби бағдар беруде, қоғам өмірінің әлеуметтік,экономикалық,саяси ерекшеліктерін түсінуде көмекші, кеңесші. Сыныпта қолайлы, жайлы моральдық-психологиялық ахуал қалыптастыру үшін, сынып ерекшеліктерін ескере отырып, қажетті тәрбиелік ықпалдар жасаушы; - Оқушының дамуы мен жетілуіне ықпал жасайтын барлық тәрбиесін күштердің (мектеп, отбасы, қоғам) басын қосушы, үйлестіруші.

Сынып жетекшісінің диагностикалық картасы Р.с Әрекеттер мазмұны Жақсы білемін Аздаған қиындықтар бар Көмек қажет етемін 1.

10 слайд
Сынып жетекшісінің диагностикалық картасы Р.с Әрекеттер мазмұны Жақсы білемін Аздаған қиындықтар бар Көмек қажет етемін 1. Баланың жас ерекшелігі туралы       2. Оқушы тұлғасының психологиясы туралы       3. Мұғалім мен оқушының өзара қатынасын түзеу       4. Сынып жетекшісінің психологиялық – педагогикалық мінездемесін құруды         5. Сыныпта ұйымшыл ұжым қалыптастыруды       6. Сыныптағы өзін-өзі басқару мәселелерін       7. «Қиын» оқушымен жұмысты       8. Бала тұлғасын зерттеудің психологиялық әдістері       9. Оқушылардың саналы тәртібін қалыптастыру       10. Оқушыны мадақтау және жазалау әдістері       11. Тәрбие жұмысының жоспарын құру       12. Сынып сағатының тақырыбын таңдау       13. Сынып сағатын өткізу формасын таңдау       14. Оқушылармен тест, сауалнама жүргізу       15. Сыныптың бос уақытын дұрыс жоспарлау теориясы мен практикасы       16. Тәрбиедегі бала-бақша, бастауыш саты, орта буын арасындағы сабақтастық мәселелері       17 Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың негізгі бағыттары мен мазмұны       18 Ата-аналар жиналысының тақырыптарын таңдау     19 Аутотренинг теориясы мен практикасы туралы       20 Жаңа педагогикалық әдебиеттер мен басылымдарды оқуы      

10 слайд

Сынып жетекшісінің диагностикалық картасы Р.с Әрекеттер мазмұны Жақсы білемін Аздаған қиындықтар бар Көмек қажет етемін 1. Баланың жас ерекшелігі туралы       2. Оқушы тұлғасының психологиясы туралы       3. Мұғалім мен оқушының өзара қатынасын түзеу       4. Сынып жетекшісінің психологиялық – педагогикалық мінездемесін құруды         5. Сыныпта ұйымшыл ұжым қалыптастыруды       6. Сыныптағы өзін-өзі басқару мәселелерін       7. «Қиын» оқушымен жұмысты       8. Бала тұлғасын зерттеудің психологиялық әдістері       9. Оқушылардың саналы тәртібін қалыптастыру       10. Оқушыны мадақтау және жазалау әдістері       11. Тәрбие жұмысының жоспарын құру       12. Сынып сағатының тақырыбын таңдау       13. Сынып сағатын өткізу формасын таңдау       14. Оқушылармен тест, сауалнама жүргізу       15. Сыныптың бос уақытын дұрыс жоспарлау теориясы мен практикасы       16. Тәрбиедегі бала-бақша, бастауыш саты, орта буын арасындағы сабақтастық мәселелері       17 Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың негізгі бағыттары мен мазмұны       18 Ата-аналар жиналысының тақырыптарын таңдау     19 Аутотренинг теориясы мен практикасы туралы       20 Жаңа педагогикалық әдебиеттер мен басылымдарды оқуы      

Қорытынды: Сынып жетекшісі әр оқушыны дамыту, оның ерекшеліктерін сақтау, оның потенциалды қабілеттерін ашу, интеллектісінің дұ

11 слайд
Қорытынды: Сынып жетекшісі әр оқушыны дамыту, оның ерекшеліктерін сақтау, оның потенциалды қабілеттерін ашу, интеллектісінің дұрыс дамып, жетілуіне жағдай жасайды.Оқушы тұлғасын және оның қызығушылығы мен қабілет мүмкіндіктерін зерттеуді жүзеге асырады. Жағымды өз ортасын құрып, сыныпта әр бала үшін моральдық-психологиялық ахуал жасайды. «Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі» деп ұлы педагог Ушинский айтып кеткендей , ұстаз келешек ұрпақты тәрбиелеуші ұлы тұлға. Сол себепті, әр ұстаздың өзінің шығармашылық қабілеттері мен тұлғалық қасиеттерін,  кәсіби   біліктілігін  жетілдіріп, үздіксіз даму үстінде болуы өте маңызды деп есептеймін.

11 слайд

Қорытынды: Сынып жетекшісі әр оқушыны дамыту, оның ерекшеліктерін сақтау, оның потенциалды қабілеттерін ашу, интеллектісінің дұрыс дамып, жетілуіне жағдай жасайды.Оқушы тұлғасын және оның қызығушылығы мен қабілет мүмкіндіктерін зерттеуді жүзеге асырады. Жағымды өз ортасын құрып, сыныпта әр бала үшін моральдық-психологиялық ахуал жасайды. «Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі» деп ұлы педагог Ушинский айтып кеткендей , ұстаз келешек ұрпақты тәрбиелеуші ұлы тұлға. Сол себепті, әр ұстаздың өзінің шығармашылық қабілеттері мен тұлғалық қасиеттерін,  кәсіби   біліктілігін  жетілдіріп, үздіксіз даму үстінде болуы өте маңызды деп есептеймін.