Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагогикалық кәсіп пен
іс-әрекеттің жалпы
сипаттамасы
1 слайд
Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы
2 слайд
Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең
алдымен жрецы болды.
Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты азаматтардан
алынды: педономдар, педотрибтар, дидаскалдар, педагогтар.
Ежелгі Римде император мұғалім ретінде мемлекеттік лауазымдағы
адамдарды, ғылымды жақсы білген, саяхатшыларды, көп көргендерді
қойды, яғни бұндай адамдар басқа халықтың тілін, салт-дәстүрін
білетін адамдар.
Ежелгі Қытай жазбаларында біздің эрамызға дейінгі XX ғасырларда
елде халық ағарту ісімен айналысатын министрлік болғаны айтылады. Педагогикалық мамандықтың
пайда болуы және қалыптасуы
2 слайд
Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең алдымен жрецы болды. Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты азаматтардан алынды: педономдар, педотрибтар, дидаскалдар, педагогтар. Ежелгі Римде император мұғалім ретінде мемлекеттік лауазымдағы адамдарды, ғылымды жақсы білген, саяхатшыларды, көп көргендерді қойды, яғни бұндай адамдар басқа халықтың тілін, салт-дәстүрін білетін адамдар. Ежелгі Қытай жазбаларында біздің эрамызға дейінгі XX ғасырларда елде халық ағарту ісімен айналысатын министрлік болғаны айтылады. Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы
3 слайд
Педагог мамандығының негізгі міндеті –
қоғамдық мақсатты түсініп, басқа
адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа
жетуге бағыттау.
3 слайд
Педагог мамандығының негізгі міндеті – қоғамдық мақсатты түсініп, басқа адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа жетуге бағыттау.
4 слайд
Педагогикалық мамандықтың
ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық
және шығармашылық
сипаттамалардан тұрады
4 слайд
Педагогикалық мамандықтың ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық және шығармашылық сипаттамалардан тұрады
5 слайд
ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген
ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім
мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс-
әрекет ерекшеліктерін жан-жақты талдауға
бағытталады:
1. педагогикалық іс-әрекет құрылымы
(Н.В:Кузьмина, А.И.Щербаков т.б.);
2. педагогикалық техника (Ю.П.Азаров т.б.);
3. мұғалім профессиограммасы (С.А.Сластенин,
О.А.Абдуллина т.б.)
5 слайд
ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс- әрекет ерекшеліктерін жан-жақты талдауға бағытталады: 1. педагогикалық іс-әрекет құрылымы (Н.В:Кузьмина, А.И.Щербаков т.б.); 2. педагогикалық техника (Ю.П.Азаров т.б.); 3. мұғалім профессиограммасы (С.А.Сластенин, О.А.Абдуллина т.б.)
6 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ –
педагогикалық процесте жас
ұрпақты оқытып, тәрбиелеп,
дамытуға, өздерін өздері іске асыруға
және еркін шығармашылық
тұрғыдан өздерін таныта алуларына
қолайлы жағдай жасауға
бағытталған кәсіби іс-әрекет.
6 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ – педагогикалық процесте жас ұрпақты оқытып, тәрбиелеп, дамытуға, өздерін өздері іске асыруға және еркін шығармашылық тұрғыдан өздерін таныта алуларына қолайлы жағдай жасауға бағытталған кәсіби іс-әрекет.
7 слайд
Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі
– МҰҒАЛІМ.
7 слайд
Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі – МҰҒАЛІМ.
8 слайд
Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі
ерекшеліктері:
1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады.
2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс-
әрекет.
3. Іс-әрекет субъект – субъектілік және субъект-
объектілік сипатта болады.
4. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша
жүргізілетін педагогикалық қарым-қатынастың
нәтижелері болашықта ғана айқындалады.
8 слайд
Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: 1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. 2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс- әрекет. 3. Іс-әрекет субъект – субъектілік және субъект- объектілік сипатта болады. 4. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша жүргізілетін педагогикалық қарым-қатынастың нәтижелері болашықта ғана айқындалады.
9 слайд
Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін
зерттеумен айналысқан педагогтар:
А.К.Маркова,
Л.М.Митина,
Н.В.Кузьмина,
В.П.Симонов,
К.Д.Успанов,
А.А.Молдажанова т.б.
9 слайд
Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар: А.К.Маркова, Л.М.Митина, Н.В.Кузьмина, В.П.Симонов, К.Д.Успанов, А.А.Молдажанова т.б.
10 слайд
Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне
мыналар жатады:
* оқушыларға деген сүйіспеншілігі,
*педагогикалық процесті жүйелі жүргізе алуы,
*бақылағыштылығы,
*педагогикалық құбылыстарға талдау жасай
алуы,
*педагогикалық ойлаудың қалыптасуы,
*қарым-қатынас жасай алуы,
*ұжымшылдығы,
*шығармашылығы
10 слайд
Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне мыналар жатады: * оқушыларға деген сүйіспеншілігі, *педагогикалық процесті жүйелі жүргізе алуы, *бақылағыштылығы, *педагогикалық құбылыстарға талдау жасай алуы, *педагогикалық ойлаудың қалыптасуы, *қарым-қатынас жасай алуы, *ұжымшылдығы, *шығармашылығы
11 слайд
Н.В.Кузьмина бойынша педагогикалық іс - әрекет дәрежесі
І (минималды) репродуктивті; педагог өз білгенін өзгелерге айтып бере
алады; продуктивті емес.
ІІ (төмен) бейімделуші; педагог өз хабарламасын аудитория ерекшелігіне бейімдей
алады; аз продуктивті.
ІІІ (орташа) локальді модельдеуші ; педагог оқушыларды курстың әр бөлімдері бойынша
білімге, дағдыларға, іскерліктерге үйрету стратегияларына ие (яғни, педагогикалық мақсат
қою, іздестіру нәтижесі бойынша өзіне жауап беру және оқушыларды оқу- танымдық іс-
әрекетке бірітіндеп енгізу); орташа продуктивті.
І V ( жоғары) – оқушылардың жүйелі модельдеуші білімдері; педагог жалпы пән бойынша
орқушылардың дағдылар, іскерліктер ізденісіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру
стратегиясын меңгерген; продуктивті.
V ( ең жоғары) – оқушылардың жүйелі модельдеуші іс- әрекеттері мен мінез- құлықтары;
педагог өз пәнін оқушы тұлғасын қалыптастыру, оның өзін- өзі тәрбиелеу, өзін - өзі оқыту ,
өзін- өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру құралына айналдыру стратегиясын
меңгерген; жоғары продуктивті.
11 слайд
Н.В.Кузьмина бойынша педагогикалық іс - әрекет дәрежесі І (минималды) репродуктивті; педагог өз білгенін өзгелерге айтып бере алады; продуктивті емес. ІІ (төмен) бейімделуші; педагог өз хабарламасын аудитория ерекшелігіне бейімдей алады; аз продуктивті. ІІІ (орташа) локальді модельдеуші ; педагог оқушыларды курстың әр бөлімдері бойынша білімге, дағдыларға, іскерліктерге үйрету стратегияларына ие (яғни, педагогикалық мақсат қою, іздестіру нәтижесі бойынша өзіне жауап беру және оқушыларды оқу- танымдық іс- әрекетке бірітіндеп енгізу); орташа продуктивті. І V ( жоғары) – оқушылардың жүйелі модельдеуші білімдері; педагог жалпы пән бойынша орқушылардың дағдылар, іскерліктер ізденісіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру стратегиясын меңгерген; продуктивті. V ( ең жоғары) – оқушылардың жүйелі модельдеуші іс- әрекеттері мен мінез- құлықтары; педагог өз пәнін оқушы тұлғасын қалыптастыру, оның өзін- өзі тәрбиелеу, өзін - өзі оқыту , өзін- өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру құралына айналдыру стратегиясын меңгерген; жоғары продуктивті.
12 слайд
Педагогикалық іс- әрекет
тәсілдері:
түсіндіру;
көрсету (иллюстрация);
оқушылармен бірігіп атқарылатын
жұмыс;
оқушы тәжірибесі;
тренингтер
12 слайд
Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері: түсіндіру; көрсету (иллюстрация); оқушылармен бірігіп атқарылатын жұмыс; оқушы тәжірибесі; тренингтер
13 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ
Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі
мақсатының орындалуы ретінде
оқушының тұлғалық, интеллектуалдық
дамуы, оны тұлға ретінде, іс- әрекет
субъектісі ретінде жетілуі, қалыптасуы.
13 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі мақсатының орындалуы ретінде оқушының тұлғалық, интеллектуалдық дамуы, оны тұлға ретінде, іс- әрекет субъектісі ретінде жетілуі, қалыптасуы.
14 слайд
Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең
басты ерекшеліктердің бірі – жастарға
рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту,
сол арқылы еліміздің нағыз белсенді
азаматтарын, еңбеккерлерін, Отан
қорғаушыларын тәрбиелеп шығару.
14 слайд
Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең басты ерекшеліктердің бірі – жастарға рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту, сол арқылы еліміздің нағыз белсенді азаматтарын, еңбеккерлерін, Отан қорғаушыларын тәрбиелеп шығару.