Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал болашақ педагтарға қажет. Педагог мамандығының пайдасын,айырмашылығын,қазіргі заман мұғалімінің ерекшеліктерін біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

#1 слайд
Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

1 слайд

Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

 Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең алдымен жрецы болды.  Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты аз

#2 слайд
 Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең алдымен жрецы болды.  Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты азаматтардан алынды: педономдар, педотрибтар, дидаскалдар, педагогтар.  Ежелгі Римде император мұғалім ретінде мемлекеттік лауазымдағы адамдарды, ғылымды жақсы білген, саяхатшыларды, көп көргендерді қойды, яғни бұндай адамдар басқа халықтың тілін, салт-дәстүрін білетін адамдар.  Ежелгі Қытай жазбаларында біздің эрамызға дейінгі XX ғасырларда елде халық ағарту ісімен айналысатын министрлік болғаны айтылады. Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы

2 слайд

 Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең алдымен жрецы болды.  Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты азаматтардан алынды: педономдар, педотрибтар, дидаскалдар, педагогтар.  Ежелгі Римде император мұғалім ретінде мемлекеттік лауазымдағы адамдарды, ғылымды жақсы білген, саяхатшыларды, көп көргендерді қойды, яғни бұндай адамдар басқа халықтың тілін, салт-дәстүрін білетін адамдар.  Ежелгі Қытай жазбаларында біздің эрамызға дейінгі XX ғасырларда елде халық ағарту ісімен айналысатын министрлік болғаны айтылады. Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы

Педагог мамандығының негізгі міндеті – қоғамдық мақсатты түсініп, басқа адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа жетуге бағыттау

#3 слайд
Педагог мамандығының негізгі міндеті – қоғамдық мақсатты түсініп, басқа адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа жетуге бағыттау.

3 слайд

Педагог мамандығының негізгі міндеті – қоғамдық мақсатты түсініп, басқа адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа жетуге бағыттау.

Педагогикалық мамандықтың ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық және шығармашылық сипаттамалардан тұрады

#4 слайд
Педагогикалық мамандықтың ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық және шығармашылық сипаттамалардан тұрады

4 слайд

Педагогикалық мамандықтың ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық және шығармашылық сипаттамалардан тұрады

ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс- әрек

#5 слайд
ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс- әрекет ерекшеліктерін жан-жақты талдауға бағытталады: 1. педагогикалық іс-әрекет құрылымы (Н.В:Кузьмина, А.И.Щербаков т.б.); 2. педагогикалық техника (Ю.П.Азаров т.б.); 3. мұғалім профессиограммасы (С.А.Сластенин, О.А.Абдуллина т.б.)

5 слайд

ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс- әрекет ерекшеліктерін жан-жақты талдауға бағытталады: 1. педагогикалық іс-әрекет құрылымы (Н.В:Кузьмина, А.И.Щербаков т.б.); 2. педагогикалық техника (Ю.П.Азаров т.б.); 3. мұғалім профессиограммасы (С.А.Сластенин, О.А.Абдуллина т.б.)

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ – педагогикалық процесте жас ұрпақты оқытып, тәрбиелеп, дамытуға, өздерін өздері іске асыруға және е

#6 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ – педагогикалық процесте жас ұрпақты оқытып, тәрбиелеп, дамытуға, өздерін өздері іске асыруға және еркін шығармашылық тұрғыдан өздерін таныта алуларына қолайлы жағдай жасауға бағытталған кәсіби іс-әрекет.

6 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ – педагогикалық процесте жас ұрпақты оқытып, тәрбиелеп, дамытуға, өздерін өздері іске асыруға және еркін шығармашылық тұрғыдан өздерін таныта алуларына қолайлы жағдай жасауға бағытталған кәсіби іс-әрекет.

Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі – МҰҒАЛІМ.

#7 слайд
Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі – МҰҒАЛІМ.

7 слайд

Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі – МҰҒАЛІМ.

Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: 1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. 2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағ

#8 слайд
Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: 1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. 2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс- әрекет.  3. Іс-әрекет субъект – субъектілік және субъект- объектілік сипатта болады.  4. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша жүргізілетін педагогикалық қарым-қатынастың нәтижелері болашықта ғана айқындалады. 

8 слайд

Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: 1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. 2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс- әрекет.  3. Іс-әрекет субъект – субъектілік және субъект- объектілік сипатта болады.  4. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша жүргізілетін педагогикалық қарым-қатынастың нәтижелері болашықта ғана айқындалады. 

Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар: А.К.Маркова, Л.М.Митина, Н.В.Кузьмина, В.П.Симонов

#9 слайд
Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар: А.К.Маркова, Л.М.Митина, Н.В.Кузьмина, В.П.Симонов, К.Д.Успанов, А.А.Молдажанова т.б.

9 слайд

Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар: А.К.Маркова, Л.М.Митина, Н.В.Кузьмина, В.П.Симонов, К.Д.Успанов, А.А.Молдажанова т.б.

Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне мыналар жатады: * оқушыларға деген сүйіспеншілігі, *педагогикалық процесті жүйелі жүргі

#10 слайд
Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне мыналар жатады: * оқушыларға деген сүйіспеншілігі,  *педагогикалық процесті жүйелі жүргізе алуы,  *бақылағыштылығы,  *педагогикалық құбылыстарға талдау жасай алуы,  *педагогикалық ойлаудың қалыптасуы,  *қарым-қатынас жасай алуы,  *ұжымшылдығы,  *шығармашылығы  

10 слайд

Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне мыналар жатады: * оқушыларға деген сүйіспеншілігі,  *педагогикалық процесті жүйелі жүргізе алуы,  *бақылағыштылығы,  *педагогикалық құбылыстарға талдау жасай алуы,  *педагогикалық ойлаудың қалыптасуы,  *қарым-қатынас жасай алуы,  *ұжымшылдығы,  *шығармашылығы  

Н.В.Кузьмина бойынша педагогикалық іс - әрекет дәрежесі І (минималды) репродуктивті; педагог өз білгенін өзгелерге айт

#11 слайд
Н.В.Кузьмина бойынша  педагогикалық іс - әрекет   дәрежесі   І (минималды) репродуктивті;  педагог өз білгенін өзгелерге айтып бере алады;  продуктивті емес.   ІІ (төмен) бейімделуші;   педагог өз хабарламасын аудитория ерекшелігіне бейімдей алады;  аз продуктивті.   ІІІ (орташа) локальді модельдеуші ; педагог оқушыларды курстың әр бөлімдері бойынша білімге, дағдыларға, іскерліктерге үйрету стратегияларына ие (яғни, педагогикалық мақсат қою, іздестіру нәтижесі бойынша өзіне жауап беру және оқушыларды оқу- танымдық іс- әрекетке бірітіндеп енгізу);  орташа продуктивті.   І V ( жоғары)   – оқушылардың жүйелі модельдеуші білімдері; педагог жалпы пән бойынша орқушылардың дағдылар, іскерліктер ізденісіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру стратегиясын меңгерген;  продуктивті.   V ( ең жоғары)   – оқушылардың жүйелі модельдеуші іс- әрекеттері мен мінез- құлықтары; педагог өз пәнін оқушы тұлғасын қалыптастыру, оның өзін- өзі тәрбиелеу,  өзін - өзі оқыту , өзін- өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру құралына айналдыру стратегиясын меңгерген;  жоғары продуктивті.

11 слайд

Н.В.Кузьмина бойынша  педагогикалық іс - әрекет   дәрежесі   І (минималды) репродуктивті;  педагог өз білгенін өзгелерге айтып бере алады;  продуктивті емес.   ІІ (төмен) бейімделуші;   педагог өз хабарламасын аудитория ерекшелігіне бейімдей алады;  аз продуктивті.   ІІІ (орташа) локальді модельдеуші ; педагог оқушыларды курстың әр бөлімдері бойынша білімге, дағдыларға, іскерліктерге үйрету стратегияларына ие (яғни, педагогикалық мақсат қою, іздестіру нәтижесі бойынша өзіне жауап беру және оқушыларды оқу- танымдық іс- әрекетке бірітіндеп енгізу);  орташа продуктивті.   І V ( жоғары)   – оқушылардың жүйелі модельдеуші білімдері; педагог жалпы пән бойынша орқушылардың дағдылар, іскерліктер ізденісіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру стратегиясын меңгерген;  продуктивті.   V ( ең жоғары)   – оқушылардың жүйелі модельдеуші іс- әрекеттері мен мінез- құлықтары; педагог өз пәнін оқушы тұлғасын қалыптастыру, оның өзін- өзі тәрбиелеу,  өзін - өзі оқыту , өзін- өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру құралына айналдыру стратегиясын меңгерген;  жоғары продуктивті.

Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері:  түсіндіру;  көрсету (иллюстрация);  оқушылармен бірігіп атқарылатын жұмыс;  оқуш

#12 слайд
Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері:    түсіндіру;   көрсету (иллюстрация);   оқушылармен бірігіп атқарылатын жұмыс;   оқушы тәжірибесі;   тренингтер

12 слайд

Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері:    түсіндіру;   көрсету (иллюстрация);   оқушылармен бірігіп атқарылатын жұмыс;   оқушы тәжірибесі;   тренингтер

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі мақсатының орындалуы ретінде оқушының тұлғалық, интеллект

#13 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі мақсатының орындалуы ретінде оқушының тұлғалық, интеллектуалдық дамуы, оны тұлға ретінде, іс- әрекет субъектісі ретінде жетілуі, қалыптасуы.

13 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі мақсатының орындалуы ретінде оқушының тұлғалық, интеллектуалдық дамуы, оны тұлға ретінде, іс- әрекет субъектісі ретінде жетілуі, қалыптасуы.

Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең басты ерекшеліктердің бірі – жастарға рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту, сол арқы

#14 слайд
Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең басты ерекшеліктердің бірі – жастарға рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту, сол арқылы еліміздің нағыз белсенді азаматтарын, еңбеккерлерін, Отан қорғаушыларын тәрбиелеп шығару.  

14 слайд

Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең басты ерекшеліктердің бірі – жастарға рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту, сол арқылы еліміздің нағыз белсенді азаматтарын, еңбеккерлерін, Отан қорғаушыларын тәрбиелеп шығару.  

Файл форматы:
pptx
06.01.2021
2393
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі