Материалдар / Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал болашақ педагтарға қажет. Педагог мамандығының пайдасын,айырмашылығын,қазіргі заман мұғалімінің ерекшеліктерін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2021
2076
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

1 слайд
Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

1 слайд

Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы

 Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең алдымен жрецы болды.  Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты аз

2 слайд
 Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең алдымен жрецы болды.  Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты азаматтардан алынды: педономдар, педотрибтар, дидаскалдар, педагогтар.  Ежелгі Римде император мұғалім ретінде мемлекеттік лауазымдағы адамдарды, ғылымды жақсы білген, саяхатшыларды, көп көргендерді қойды, яғни бұндай адамдар басқа халықтың тілін, салт-дәстүрін білетін адамдар.  Ежелгі Қытай жазбаларында біздің эрамызға дейінгі XX ғасырларда елде халық ағарту ісімен айналысатын министрлік болғаны айтылады. Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы

2 слайд

 Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең алдымен жрецы болды.  Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты азаматтардан алынды: педономдар, педотрибтар, дидаскалдар, педагогтар.  Ежелгі Римде император мұғалім ретінде мемлекеттік лауазымдағы адамдарды, ғылымды жақсы білген, саяхатшыларды, көп көргендерді қойды, яғни бұндай адамдар басқа халықтың тілін, салт-дәстүрін білетін адамдар.  Ежелгі Қытай жазбаларында біздің эрамызға дейінгі XX ғасырларда елде халық ағарту ісімен айналысатын министрлік болғаны айтылады. Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы

Педагог мамандығының негізгі міндеті – қоғамдық мақсатты түсініп, басқа адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа жетуге бағыттау

3 слайд
Педагог мамандығының негізгі міндеті – қоғамдық мақсатты түсініп, басқа адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа жетуге бағыттау.

3 слайд

Педагог мамандығының негізгі міндеті – қоғамдық мақсатты түсініп, басқа адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа жетуге бағыттау.

Педагогикалық мамандықтың ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық және шығармашылық сипаттамалардан тұрады

4 слайд
Педагогикалық мамандықтың ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық және шығармашылық сипаттамалардан тұрады

4 слайд

Педагогикалық мамандықтың ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық және шығармашылық сипаттамалардан тұрады

ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс- әрек

5 слайд
ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс- әрекет ерекшеліктерін жан-жақты талдауға бағытталады: 1. педагогикалық іс-әрекет құрылымы (Н.В:Кузьмина, А.И.Щербаков т.б.); 2. педагогикалық техника (Ю.П.Азаров т.б.); 3. мұғалім профессиограммасы (С.А.Сластенин, О.А.Абдуллина т.б.)

5 слайд

ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс- әрекет ерекшеліктерін жан-жақты талдауға бағытталады: 1. педагогикалық іс-әрекет құрылымы (Н.В:Кузьмина, А.И.Щербаков т.б.); 2. педагогикалық техника (Ю.П.Азаров т.б.); 3. мұғалім профессиограммасы (С.А.Сластенин, О.А.Абдуллина т.б.)

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ – педагогикалық процесте жас ұрпақты оқытып, тәрбиелеп, дамытуға, өздерін өздері іске асыруға және е

6 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ – педагогикалық процесте жас ұрпақты оқытып, тәрбиелеп, дамытуға, өздерін өздері іске асыруға және еркін шығармашылық тұрғыдан өздерін таныта алуларына қолайлы жағдай жасауға бағытталған кәсіби іс-әрекет.

6 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ – педагогикалық процесте жас ұрпақты оқытып, тәрбиелеп, дамытуға, өздерін өздері іске асыруға және еркін шығармашылық тұрғыдан өздерін таныта алуларына қолайлы жағдай жасауға бағытталған кәсіби іс-әрекет.

Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі – МҰҒАЛІМ.

7 слайд
Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі – МҰҒАЛІМ.

7 слайд

Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі – МҰҒАЛІМ.

Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: 1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. 2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағ

8 слайд
Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: 1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. 2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс- әрекет.  3. Іс-әрекет субъект – субъектілік және субъект- объектілік сипатта болады.  4. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша жүргізілетін педагогикалық қарым-қатынастың нәтижелері болашықта ғана айқындалады. 

8 слайд

Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: 1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. 2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс- әрекет.  3. Іс-әрекет субъект – субъектілік және субъект- объектілік сипатта болады.  4. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша жүргізілетін педагогикалық қарым-қатынастың нәтижелері болашықта ғана айқындалады. 

Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар: А.К.Маркова, Л.М.Митина, Н.В.Кузьмина, В.П.Симонов

9 слайд
Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар: А.К.Маркова, Л.М.Митина, Н.В.Кузьмина, В.П.Симонов, К.Д.Успанов, А.А.Молдажанова т.б.

9 слайд

Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар: А.К.Маркова, Л.М.Митина, Н.В.Кузьмина, В.П.Симонов, К.Д.Успанов, А.А.Молдажанова т.б.

Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне мыналар жатады: * оқушыларға деген сүйіспеншілігі, *педагогикалық процесті жүйелі жүргі

10 слайд
Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне мыналар жатады: * оқушыларға деген сүйіспеншілігі,  *педагогикалық процесті жүйелі жүргізе алуы,  *бақылағыштылығы,  *педагогикалық құбылыстарға талдау жасай алуы,  *педагогикалық ойлаудың қалыптасуы,  *қарым-қатынас жасай алуы,  *ұжымшылдығы,  *шығармашылығы  

10 слайд

Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне мыналар жатады: * оқушыларға деген сүйіспеншілігі,  *педагогикалық процесті жүйелі жүргізе алуы,  *бақылағыштылығы,  *педагогикалық құбылыстарға талдау жасай алуы,  *педагогикалық ойлаудың қалыптасуы,  *қарым-қатынас жасай алуы,  *ұжымшылдығы,  *шығармашылығы  

Н.В.Кузьмина бойынша педагогикалық іс - әрекет дәрежесі І (минималды) репродуктивті; педагог өз білгенін өзгелерге айт

11 слайд
Н.В.Кузьмина бойынша  педагогикалық іс - әрекет   дәрежесі   І (минималды) репродуктивті;  педагог өз білгенін өзгелерге айтып бере алады;  продуктивті емес.   ІІ (төмен) бейімделуші;   педагог өз хабарламасын аудитория ерекшелігіне бейімдей алады;  аз продуктивті.   ІІІ (орташа) локальді модельдеуші ; педагог оқушыларды курстың әр бөлімдері бойынша білімге, дағдыларға, іскерліктерге үйрету стратегияларына ие (яғни, педагогикалық мақсат қою, іздестіру нәтижесі бойынша өзіне жауап беру және оқушыларды оқу- танымдық іс- әрекетке бірітіндеп енгізу);  орташа продуктивті.   І V ( жоғары)   – оқушылардың жүйелі модельдеуші білімдері; педагог жалпы пән бойынша орқушылардың дағдылар, іскерліктер ізденісіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру стратегиясын меңгерген;  продуктивті.   V ( ең жоғары)   – оқушылардың жүйелі модельдеуші іс- әрекеттері мен мінез- құлықтары; педагог өз пәнін оқушы тұлғасын қалыптастыру, оның өзін- өзі тәрбиелеу,  өзін - өзі оқыту , өзін- өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру құралына айналдыру стратегиясын меңгерген;  жоғары продуктивті.

11 слайд

Н.В.Кузьмина бойынша  педагогикалық іс - әрекет   дәрежесі   І (минималды) репродуктивті;  педагог өз білгенін өзгелерге айтып бере алады;  продуктивті емес.   ІІ (төмен) бейімделуші;   педагог өз хабарламасын аудитория ерекшелігіне бейімдей алады;  аз продуктивті.   ІІІ (орташа) локальді модельдеуші ; педагог оқушыларды курстың әр бөлімдері бойынша білімге, дағдыларға, іскерліктерге үйрету стратегияларына ие (яғни, педагогикалық мақсат қою, іздестіру нәтижесі бойынша өзіне жауап беру және оқушыларды оқу- танымдық іс- әрекетке бірітіндеп енгізу);  орташа продуктивті.   І V ( жоғары)   – оқушылардың жүйелі модельдеуші білімдері; педагог жалпы пән бойынша орқушылардың дағдылар, іскерліктер ізденісіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру стратегиясын меңгерген;  продуктивті.   V ( ең жоғары)   – оқушылардың жүйелі модельдеуші іс- әрекеттері мен мінез- құлықтары; педагог өз пәнін оқушы тұлғасын қалыптастыру, оның өзін- өзі тәрбиелеу,  өзін - өзі оқыту , өзін- өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру құралына айналдыру стратегиясын меңгерген;  жоғары продуктивті.

Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері:  түсіндіру;  көрсету (иллюстрация);  оқушылармен бірігіп атқарылатын жұмыс;  оқуш

12 слайд
Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері:    түсіндіру;   көрсету (иллюстрация);   оқушылармен бірігіп атқарылатын жұмыс;   оқушы тәжірибесі;   тренингтер

12 слайд

Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері:    түсіндіру;   көрсету (иллюстрация);   оқушылармен бірігіп атқарылатын жұмыс;   оқушы тәжірибесі;   тренингтер

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі мақсатының орындалуы ретінде оқушының тұлғалық, интеллект

13 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі мақсатының орындалуы ретінде оқушының тұлғалық, интеллектуалдық дамуы, оны тұлға ретінде, іс- әрекет субъектісі ретінде жетілуі, қалыптасуы.

13 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі мақсатының орындалуы ретінде оқушының тұлғалық, интеллектуалдық дамуы, оны тұлға ретінде, іс- әрекет субъектісі ретінде жетілуі, қалыптасуы.

Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең басты ерекшеліктердің бірі – жастарға рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту, сол арқы

14 слайд
Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең басты ерекшеліктердің бірі – жастарға рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту, сол арқылы еліміздің нағыз белсенді азаматтарын, еңбеккерлерін, Отан қорғаушыларын тәрбиелеп шығару.  

14 слайд

Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең басты ерекшеліктердің бірі – жастарға рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту, сол арқылы еліміздің нағыз белсенді азаматтарын, еңбеккерлерін, Отан қорғаушыларын тәрбиелеп шығару.