Материалдар / Педагогикалық оқу З.Батталханов ОМ

Педагогикалық оқу З.Батталханов ОМ

Материал туралы қысқаша түсінік
География сабағында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2023
157
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр аудандық білім бөлімі «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Заманбек Батталханов атындағ

1 слайд
Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр аудандық білім бөлімі «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Заманбек Батталханов атындағы орта мектеп» КММ «Заманауи білім беру жүйесіндегі әдістемелік қызмет» Баяндаманы әзірлеген: География пәнінің мұғалімі Шормакова Анар Салимовна

1 слайд

Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр аудандық білім бөлімі «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Заманбек Батталханов атындағы орта мектеп» КММ «Заманауи білім беру жүйесіндегі әдістемелік қызмет» Баяндаманы әзірлеген: География пәнінің мұғалімі Шормакова Анар Салимовна

Сөз сөйлейді кейбіреу алыс тұрып, Қойыпты ұстаздарды жарыстырып. Бүгінгі пед оқудың алдында Кетейін мен өзімді таныстырып Өзім

2 слайд
Сөз сөйлейді кейбіреу алыс тұрып, Қойыпты ұстаздарды жарыстырып. Бүгінгі пед оқудың алдында Кетейін мен өзімді таныстырып Өзім жайл ы Мінезім бар қорғасындай салмақты, Қырым да көп ашылмаған жан – жақты. Болаттай шыңдаламын әр сайыста, Бағаласа әділқазы ардақты. Қиын емес өзіме сабақ деген, Жылда мен ұстаздықты қалап келем. Заманбек Батталханов орта мектебінде, География пәнінен сабақ берем.

2 слайд

Сөз сөйлейді кейбіреу алыс тұрып, Қойыпты ұстаздарды жарыстырып. Бүгінгі пед оқудың алдында Кетейін мен өзімді таныстырып Өзім жайл ы Мінезім бар қорғасындай салмақты, Қырым да көп ашылмаған жан – жақты. Болаттай шыңдаламын әр сайыста, Бағаласа әділқазы ардақты. Қиын емес өзіме сабақ деген, Жылда мен ұстаздықты қалап келем. Заманбек Батталханов орта мектебінде, География пәнінен сабақ берем.

« Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жаңаны табатын өнер» Ж.Аймауытов Қазақстан Республикасының Тұңғыш Пр

3 слайд
« Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жаңаны табатын өнер» Ж.Аймауытов Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында «Қазақстан 2050» стратегиясы-барлық саланы қамтитын және үздіксіз өсуді қамтамасыз ететін жаңғыру жолы» делінген. Елдігіміз бен бірлігіміз, ерлігіміз бен еңбегіміз сыналатын, сынала жүріп шыңдалатын үлкен емтихан екендігі айтылған. Онда «ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз-белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар» делінген. Барлық дамыған елдерде сапалы бірегей білім беру жүйесі бар. Ұлттық білім берудің барлық буынының сапасын жақсартуда заманауи бағдарламалар мен оқыту әдістемелерін, білікті мамандар ұсынудың маңыздылығы айтылған.

3 слайд

« Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жаңаны табатын өнер» Ж.Аймауытов Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында «Қазақстан 2050» стратегиясы-барлық саланы қамтитын және үздіксіз өсуді қамтамасыз ететін жаңғыру жолы» делінген. Елдігіміз бен бірлігіміз, ерлігіміз бен еңбегіміз сыналатын, сынала жүріп шыңдалатын үлкен емтихан екендігі айтылған. Онда «ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз-белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар» делінген. Барлық дамыған елдерде сапалы бірегей білім беру жүйесі бар. Ұлттық білім берудің барлық буынының сапасын жақсартуда заманауи бағдарламалар мен оқыту әдістемелерін, білікті мамандар ұсынудың маңыздылығы айтылған.

Мектептің білім беру жүйесінде жас ұрпақты жан-жақты дамыту мен тәрбиелеуде, олардың жалпы мәдениетін қалыптастыруд

4 слайд
Мектептің білім беру жүйесінде жас ұрпақты жан-жақты дамыту мен тәрбиелеуде, олардың жалпы мәдениетін қалыптастыруда тұлғаны шығармашылыққа баулуда, табиғат пен қоғам алдындағы жауапкершілігін сезінуде, Жер бетінде тіршілікті сақтауда география пәнінің ролі өте зор! Мектеп үйрететін орта, оның жүрегі-мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше нәрсе-оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атына лайық болу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау-әр мұғалімнің борышы. Ол өз кәсібін, өз пәнін, барлық шәкірттерін, мектебін шексіз сүйетін адам. Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын талаптар: бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі. Оқушы оқу процесінің басты өзегі, сондықтан назардың барлығы оқушының дамуына, оның ойлау стилінің тәуелсіздігіне аударылады.Педагогикалық инновацияның мұғалімдер алдына қоятын талаптарының бірі оқушылардың өз бетінше жұмыс жасап үйренуін қалыптастыру.

4 слайд

Мектептің білім беру жүйесінде жас ұрпақты жан-жақты дамыту мен тәрбиелеуде, олардың жалпы мәдениетін қалыптастыруда тұлғаны шығармашылыққа баулуда, табиғат пен қоғам алдындағы жауапкершілігін сезінуде, Жер бетінде тіршілікті сақтауда география пәнінің ролі өте зор! Мектеп үйрететін орта, оның жүрегі-мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше нәрсе-оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атына лайық болу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау-әр мұғалімнің борышы. Ол өз кәсібін, өз пәнін, барлық шәкірттерін, мектебін шексіз сүйетін адам. Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын талаптар: бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі. Оқушы оқу процесінің басты өзегі, сондықтан назардың барлығы оқушының дамуына, оның ойлау стилінің тәуелсіздігіне аударылады.Педагогикалық инновацияның мұғалімдер алдына қоятын талаптарының бірі оқушылардың өз бетінше жұмыс жасап үйренуін қалыптастыру.

5 слайд

5 слайд

Сондықтан да мен оқулықтағы материалды жан-жақты түсіндіріп, ұқтыру мен қатар, оқушының кейбір мәселелерді өз бетімен оқып, жа

6 слайд
Сондықтан да мен оқулықтағы материалды жан-жақты түсіндіріп, ұқтыру мен қатар, оқушының кейбір мәселелерді өз бетімен оқып, жазып, нәтижесінде жаңаша бір мәселені біліп үйреніп жаттығуларына мүмкіндік жасаймын. Жаңа білім беру мақсатында оқушының өз бетімен жасаған жұмыстарына үнемі көңіл бөліп, ұйымдастырып отырамын. География пәнінің ерекшелігі сол сарамандық жұмыстар мен өзіндік жұмыстар әрқашан бірін-бірі толықтырып отырады. Оқушының өз бетінше орындалуына берілетін әрбір тапсырма түсінікті, көлемі жағынан бағдарламаға сай, мазмұны оқушыларды қызықтыратындай әр түрлі болуын қадағалаймын. Өз бетімен жұмыс істеу оқушыларды тиянақтылыққа, төзімділікке, бастаған ісін жемісті аяқтауға тәрбиелесе, ал мен үшін оқушы еңбегін бағалайтын ең жақсы көрсеткіштің бірі. Мысалы оқушылардың өз бетімен жүргізілетін жұмыстарының бірнеше түрлерін сабақ барысында әр кезеңінде ұйымдастырамын.

6 слайд

Сондықтан да мен оқулықтағы материалды жан-жақты түсіндіріп, ұқтыру мен қатар, оқушының кейбір мәселелерді өз бетімен оқып, жазып, нәтижесінде жаңаша бір мәселені біліп үйреніп жаттығуларына мүмкіндік жасаймын. Жаңа білім беру мақсатында оқушының өз бетімен жасаған жұмыстарына үнемі көңіл бөліп, ұйымдастырып отырамын. География пәнінің ерекшелігі сол сарамандық жұмыстар мен өзіндік жұмыстар әрқашан бірін-бірі толықтырып отырады. Оқушының өз бетінше орындалуына берілетін әрбір тапсырма түсінікті, көлемі жағынан бағдарламаға сай, мазмұны оқушыларды қызықтыратындай әр түрлі болуын қадағалаймын. Өз бетімен жұмыс істеу оқушыларды тиянақтылыққа, төзімділікке, бастаған ісін жемісті аяқтауға тәрбиелесе, ал мен үшін оқушы еңбегін бағалайтын ең жақсы көрсеткіштің бірі. Мысалы оқушылардың өз бетімен жүргізілетін жұмыстарының бірнеше түрлерін сабақ барысында әр кезеңінде ұйымдастырамын.

1.Оқулықпен жұмыс істеу -әсіресе жоғарғы сынып о

7 слайд
1.Оқулықпен жұмыс істеу -әсіресе жоғарғы сынып оқушыларымен жүргізілетін негізгі жұмыс түрі. Оқушылар статистикалық материалдарды, кесте, сызба-нұсқаларды талдау арқылы оқулықтағы білімдерін кеңейтіп, негізгі білімдерін жүйелейді.(көбіне бұл жұмысты жаңа сабақты түсіндіру кезеңінде пайдаланған тиімді) 2.Атласпен, кескін картамен жұмыс: география пәнінде атлас, кескін картамен жұмыс барлық сыныптарда жүйелі жүргізілуі тиіс. Географиялық нысандарды ажырату, олардың ерекшеліктерін, жату бағыттарын, орналасуын тек карта арқылы түсіндіруге болады. Сондай-ақ өнеркәсіп орталықтарын, олардың мамандану салаларын карта арқылы білуге болады. Бастапқы курсты оқу барысында оқушыларға түрлі-түсті бояу арқылы жер бедерінің азғантай бөліктерін салғыза отырып, олардың биіктіктерді ажырату, ойпаттардың, қырат-үстірттердің, таулардың бояуларын қалыптастыру дағдыларын дамытуға болады.«Карта-географияның тілі» деп тектен текке айтылмаған. Атлас және кескін картамен жұмыс жасай алмайтын оқушы география пәнін меңгермеген оқушы деп санаймын.

7 слайд

1.Оқулықпен жұмыс істеу -әсіресе жоғарғы сынып оқушыларымен жүргізілетін негізгі жұмыс түрі. Оқушылар статистикалық материалдарды, кесте, сызба-нұсқаларды талдау арқылы оқулықтағы білімдерін кеңейтіп, негізгі білімдерін жүйелейді.(көбіне бұл жұмысты жаңа сабақты түсіндіру кезеңінде пайдаланған тиімді) 2.Атласпен, кескін картамен жұмыс: география пәнінде атлас, кескін картамен жұмыс барлық сыныптарда жүйелі жүргізілуі тиіс. Географиялық нысандарды ажырату, олардың ерекшеліктерін, жату бағыттарын, орналасуын тек карта арқылы түсіндіруге болады. Сондай-ақ өнеркәсіп орталықтарын, олардың мамандану салаларын карта арқылы білуге болады. Бастапқы курсты оқу барысында оқушыларға түрлі-түсті бояу арқылы жер бедерінің азғантай бөліктерін салғыза отырып, олардың биіктіктерді ажырату, ойпаттардың, қырат-үстірттердің, таулардың бояуларын қалыптастыру дағдыларын дамытуға болады.«Карта-географияның тілі» деп тектен текке айтылмаған. Атлас және кескін картамен жұмыс жасай алмайтын оқушы география пәнін меңгермеген оқушы деп санаймын.

3. Географиялық есептер шығару, диктанттар орындау: Географиялық диктант жазу мен есептер шығару арқылы оқушылардың

8 слайд
3. Географиялық есептер шығару, диктанттар орындау: Географиялық диктант жазу мен есептер шығару арқылы оқушылардың қисынды ойлау дағдыларын дамытып, пәнаралық байланысты қалыптастыруға мүмкіндік болады. Мысалы қысым мен температура арасындағы байланысқа арналған есептер, географиялық градус торы арқылы жер бетіндегі қашықтықты анықтауға арналған есептер құрастыруға болады. т.с.с 4.Географиялық сөздік, анықтамалық, қосымша материалдармен жұмыс . Оқулықтардың соңында географиялық терминдер мен ұғымдардың түсіндірме сөздігімен жұмыс жүргізіп, кездеспейтін ұғымдарды күнделікті жұмыс дәптерлеріне жазып отырса ол оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. 5.Кестелерді толтыру. Кесте толтыру арқылы оқушылардың салыстыру, нақтылау, ойлау қабілеттері дамиды.

8 слайд

3. Географиялық есептер шығару, диктанттар орындау: Географиялық диктант жазу мен есептер шығару арқылы оқушылардың қисынды ойлау дағдыларын дамытып, пәнаралық байланысты қалыптастыруға мүмкіндік болады. Мысалы қысым мен температура арасындағы байланысқа арналған есептер, географиялық градус торы арқылы жер бетіндегі қашықтықты анықтауға арналған есептер құрастыруға болады. т.с.с 4.Географиялық сөздік, анықтамалық, қосымша материалдармен жұмыс . Оқулықтардың соңында географиялық терминдер мен ұғымдардың түсіндірме сөздігімен жұмыс жүргізіп, кездеспейтін ұғымдарды күнделікті жұмыс дәптерлеріне жазып отырса ол оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. 5.Кестелерді толтыру. Кесте толтыру арқылы оқушылардың салыстыру, нақтылау, ойлау қабілеттері дамиды.

6. График, профиль, диаграммалар сызу: 6-сыныптан бастап температура графигін салу, бағандық диаграмма арқылы жыл

9 слайд
6. График, профиль, диаграммалар сызу: 6-сыныптан бастап температура графигін салу, бағандық диаграмма арқылы жылдық жауын-шашынның айлар бойынша таралуын сыздырту-оқушыларды төзімділікке, ыждаһаттылыққа тәрбиелейді. Сондай-ақ 9-шы сыныпта статистикалық материалдарды пайдалана отырып, шеңберлік диаграмма сызу арқылы білім, білік дағдыларын дамытуға мүмкіндік болады. 7.Қосымша әдебиетпен интернетпен жұмыс. Қосымша әдебиет пен интернеттен саяхатшылардың өмір- тарихы, зерттеулерін, қызықты әңгімелерін іздеп, оқу арқылы оқушылардың жан-жақты дамуына, дүниетанымының артуына мүмкіндік туындайды. 8.Табиғатқа бақылау: (топсеруендегі бақылаулар мен ауа райына күнделікті бақылау жүргізу) 9. Карта-сызба нұсқаларды қарау, Филвордтарды шешу: 10.Әңгіме, синквейн құра білу

9 слайд

6. График, профиль, диаграммалар сызу: 6-сыныптан бастап температура графигін салу, бағандық диаграмма арқылы жылдық жауын-шашынның айлар бойынша таралуын сыздырту-оқушыларды төзімділікке, ыждаһаттылыққа тәрбиелейді. Сондай-ақ 9-шы сыныпта статистикалық материалдарды пайдалана отырып, шеңберлік диаграмма сызу арқылы білім, білік дағдыларын дамытуға мүмкіндік болады. 7.Қосымша әдебиетпен интернетпен жұмыс. Қосымша әдебиет пен интернеттен саяхатшылардың өмір- тарихы, зерттеулерін, қызықты әңгімелерін іздеп, оқу арқылы оқушылардың жан-жақты дамуына, дүниетанымының артуына мүмкіндік туындайды. 8.Табиғатқа бақылау: (топсеруендегі бақылаулар мен ауа райына күнделікті бақылау жүргізу) 9. Карта-сызба нұсқаларды қарау, Филвордтарды шешу: 10.Әңгіме, синквейн құра білу

.Оқушылардың өз бетімен жасаған нәтижесі білім ұстанымының тұрақты болуына әсерін тигізеді. Ұлы ойшыл қытай философы Конфуций:

10 слайд
.Оқушылардың өз бетімен жасаған нәтижесі білім ұстанымының тұрақты болуына әсерін тигізеді. Ұлы ойшыл қытай философы Конфуций: «Естігенімді ұмытамын, көргенімді есте сақтаймын, ал өз ақыл ойыммен істеген ісімді түсінемін» дегендей оқушылардың негізгі білім, білік дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі кезде білім беру технологияларының негізгі бағыттарының бірі саралап оқытуға көп көңіл бөлінуде. Оқушыларды саралап оқыту(деңгейлік тапсырмалар беру арқылы) Америкада бастауыш сыныптардан, ал Жапония мен Франция елдерін ортаңғы және жоғарғы сыныптарда жүзеге асырылуда. Ал бізде күнделікті сабақтарда әсіресе 5-7 сынып оқушыларымен деңгейлік тапсырмалар беру арқылы саралап оқыту технологиясын пайдаланған өте тиімді. Себебі бұл сынып оқушыларының жас ерекшелігіндегі психологиялық жағдайларын пайдаланып, олардың бір-біріне деген қызығушылығын, еліктеу қасиеттерін ескере отырып дамытуға мүмкіндік туындайды. Саралап оқыту- бұл ұстаздың оқу үрдісінде оқушылардың жалпы бір қасиеттерін ескере отырып топқа бөліп жұмыс жасауы.

10 слайд

.Оқушылардың өз бетімен жасаған нәтижесі білім ұстанымының тұрақты болуына әсерін тигізеді. Ұлы ойшыл қытай философы Конфуций: «Естігенімді ұмытамын, көргенімді есте сақтаймын, ал өз ақыл ойыммен істеген ісімді түсінемін» дегендей оқушылардың негізгі білім, білік дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі кезде білім беру технологияларының негізгі бағыттарының бірі саралап оқытуға көп көңіл бөлінуде. Оқушыларды саралап оқыту(деңгейлік тапсырмалар беру арқылы) Америкада бастауыш сыныптардан, ал Жапония мен Франция елдерін ортаңғы және жоғарғы сыныптарда жүзеге асырылуда. Ал бізде күнделікті сабақтарда әсіресе 5-7 сынып оқушыларымен деңгейлік тапсырмалар беру арқылы саралап оқыту технологиясын пайдаланған өте тиімді. Себебі бұл сынып оқушыларының жас ерекшелігіндегі психологиялық жағдайларын пайдаланып, олардың бір-біріне деген қызығушылығын, еліктеу қасиеттерін ескере отырып дамытуға мүмкіндік туындайды. Саралап оқыту- бұл ұстаздың оқу үрдісінде оқушылардың жалпы бір қасиеттерін ескере отырып топқа бөліп жұмыс жасауы.

Айта кететін жағдай: бұл технологияны пайдаланғанда сынып оқушыларын білім,білік дағдыларының қалыптасуына, зейіні мен

11 слайд
Айта кететін жағдай: бұл технологияны пайдаланғанда сынып оқушыларын білім,білік дағдыларының қалыптасуына, зейіні мен есте сақтау қабілеттеріне қарай бірнеше топқа бөлу қажет. «А», «Б», «С» тобы деп немесе І, ІІ және ІІІ-топ деп бөлуге болады. Тағы бір ескеретін жағдай білім алу барысында оқушылар бір топтан екінші топқа даму қабілетіне қарай көшіп отырады. Жалпы «технология» деген ұғым гректің techne-өнер, кәсіп, шеберлік, ал logos-ғылым, ілім деген сөздерінен құралған, «мағынасы- шеберлік туралы ілім» дегенге келеді. Шетелдік басылымдар бойынша «технология» дегеніміз - «қағидаларды анықтау және құрастыру, тәсілдерді және материалдарды қолдану жолымен, сонымен қатар қолданылатын әдістерді бағалау көмегімен білімдік тиімділікті жоғарлататын, білім процесінің тиімді тәсілдерін, фактілерді талдау жолымен жасау мақсатында зерттеу»

11 слайд

Айта кететін жағдай: бұл технологияны пайдаланғанда сынып оқушыларын білім,білік дағдыларының қалыптасуына, зейіні мен есте сақтау қабілеттеріне қарай бірнеше топқа бөлу қажет. «А», «Б», «С» тобы деп немесе І, ІІ және ІІІ-топ деп бөлуге болады. Тағы бір ескеретін жағдай білім алу барысында оқушылар бір топтан екінші топқа даму қабілетіне қарай көшіп отырады. Жалпы «технология» деген ұғым гректің techne-өнер, кәсіп, шеберлік, ал logos-ғылым, ілім деген сөздерінен құралған, «мағынасы- шеберлік туралы ілім» дегенге келеді. Шетелдік басылымдар бойынша «технология» дегеніміз - «қағидаларды анықтау және құрастыру, тәсілдерді және материалдарды қолдану жолымен, сонымен қатар қолданылатын әдістерді бағалау көмегімен білімдік тиімділікті жоғарлататын, білім процесінің тиімді тәсілдерін, фактілерді талдау жолымен жасау мақсатында зерттеу»

Технология дегеніміз-кез-келген іс- әрекетте қолданатын әр түрлі әдістер мен құралдардың жиынтығы. Педагогикалық технология -

12 слайд
Технология дегеніміз-кез-келген іс- әрекетте қолданатын әр түрлі әдістер мен құралдардың жиынтығы. Педагогикалық технология -оқу үдерісін жүзеге асыратын мазмұнды құрал (В.П.Беспалько)

12 слайд

Технология дегеніміз-кез-келген іс- әрекетте қолданатын әр түрлі әдістер мен құралдардың жиынтығы. Педагогикалық технология -оқу үдерісін жүзеге асыратын мазмұнды құрал (В.П.Беспалько)

Педагогикалық технология құрлымы: .Оқу үдерісін ұйымдастыру; .оқушылардың оқу іс-әрекетіндегі әдістері мен құралдары;

13 слайд
Педагогикалық технология құрлымы: .Оқу үдерісін ұйымдастыру; .оқушылардың оқу іс-әрекетіндегі әдістері мен құралдары; .материалды меңгеру барысында ұстаздың қызметі; .оқыту үдерісінің диагностикасы

13 слайд

Педагогикалық технология құрлымы: .Оқу үдерісін ұйымдастыру; .оқушылардың оқу іс-әрекетіндегі әдістері мен құралдары; .материалды меңгеру барысында ұстаздың қызметі; .оқыту үдерісінің диагностикасы

Педагогикалық технологиялардың жіктелуі .Дәстүрлі технология .Инновациялық технологиялар Әдіс - білім беру, тәрбиелеу және дамы

14 слайд
Педагогикалық технологиялардың жіктелуі .Дәстүрлі технология .Инновациялық технологиялар Әдіс - білім беру, тәрбиелеу және дамыту барысында белгіленген мақсатқа жетуді қамтамасыз етуге, ғылымда зерттеуді жүзеге асыруға көмектесетін тәсіл, алға қойған міндеттерді шешу үшін ұйымдастырылған адамдардың, ұжымдардың іс-әрекетінің бір жолы. Оқыту әдістері деп оқу- тәрбие мақсатына жетуге бағытталған мұғалім (оқытушы) мен оқушылардың өзара байланысты іс-әрекет тәсілдері.

14 слайд

Педагогикалық технологиялардың жіктелуі .Дәстүрлі технология .Инновациялық технологиялар Әдіс - білім беру, тәрбиелеу және дамыту барысында белгіленген мақсатқа жетуді қамтамасыз етуге, ғылымда зерттеуді жүзеге асыруға көмектесетін тәсіл, алға қойған міндеттерді шешу үшін ұйымдастырылған адамдардың, ұжымдардың іс-әрекетінің бір жолы. Оқыту әдістері деп оқу- тәрбие мақсатына жетуге бағытталған мұғалім (оқытушы) мен оқушылардың өзара байланысты іс-әрекет тәсілдері.

15 слайд

15 слайд

«Интерактивті» - ағылшын сөзі «interact» (« inter» - «өзара», «act» - «әрекет ету») Интерактивті оқыту Интерактивті әдістер бел

16 слайд
«Интерактивті» - ағылшын сөзі «interact» (« inter» - «өзара», «act» - «әрекет ету») Интерактивті оқыту Интерактивті әдістер белсенді әдістерге қарағанда оқушылардың тек мұғаліммен белсенді әрекеттесуге ғана негізделмеген, онда оқушылар бір-бірімен белсенді түрде әрекеттеседі. Педагогикалық мүмкіндіктердің арасында ең жемістісі – ол интерактивті оқыту! Интерактивті оқыту: білім беру процесіне қатысушылардың өзара әрекеттесуі диалогты формаға негізделген тәсіл; өзара араласуға (сөйлеуге) негізделген оқу, оның барысында оқушылардың жұмысты бірлесе орындау дағдысы қалыптасады; «барлығы әр қайсысын зерттейді (таниды) және әркім барлығын зерттейді» . Интерактивті оқытудың мақсаты – мұғалім оқушының өзі білім алуға және құрастыруға жағдай жасау.

16 слайд

«Интерактивті» - ағылшын сөзі «interact» (« inter» - «өзара», «act» - «әрекет ету») Интерактивті оқыту Интерактивті әдістер белсенді әдістерге қарағанда оқушылардың тек мұғаліммен белсенді әрекеттесуге ғана негізделмеген, онда оқушылар бір-бірімен белсенді түрде әрекеттеседі. Педагогикалық мүмкіндіктердің арасында ең жемістісі – ол интерактивті оқыту! Интерактивті оқыту: білім беру процесіне қатысушылардың өзара әрекеттесуі диалогты формаға негізделген тәсіл; өзара араласуға (сөйлеуге) негізделген оқу, оның барысында оқушылардың жұмысты бірлесе орындау дағдысы қалыптасады; «барлығы әр қайсысын зерттейді (таниды) және әркім барлығын зерттейді» . Интерактивті оқытудың мақсаты – мұғалім оқушының өзі білім алуға және құрастыруға жағдай жасау.

Интерактивті әдіс қолдану кезінде мыналар ескерілуі керек: - тұлғаның еркіндігі мен құқықтарының сақталуы; - тұлғаның өзін к

17 слайд
Интерактивті әдіс қолдану кезінде мыналар ескерілуі керек: - тұлғаның еркіндігі мен құқықтарының сақталуы; - тұлғаның өзін көрсете алуына жағдай жасау; - педагогикалық қолдау көрсету. Интерактивті негізде оқу мақсаты – білу емес, үйрете бiлу. Оқушылар кейбiр нақты дұрыс жауабы жоқ, проблемалы сұрақтарды шешу барысында келесіге жол беріледі: -өздеріне деген сенiмдері тәрбиеленеді; - шешендiк өнерлерi жетiледi; - танымның мәнiн түсiнуге көмектеседi (яғни, кейде абсолюттi шындық болмайтынын); - сыни ойлау дағдыларын дамытады; - өз пiкiрлерiне деген құқығын түйсiнуi артады; - пiкiрлердiң көптiгiн ұғынады және т.б. Интерактивті әрекеттесу біреумен (адаммен) бір затпен (компьютермен және т.б. техникалық құралдар арқылы жүзеге асады.

17 слайд

Интерактивті әдіс қолдану кезінде мыналар ескерілуі керек: - тұлғаның еркіндігі мен құқықтарының сақталуы; - тұлғаның өзін көрсете алуына жағдай жасау; - педагогикалық қолдау көрсету. Интерактивті негізде оқу мақсаты – білу емес, үйрете бiлу. Оқушылар кейбiр нақты дұрыс жауабы жоқ, проблемалы сұрақтарды шешу барысында келесіге жол беріледі: -өздеріне деген сенiмдері тәрбиеленеді; - шешендiк өнерлерi жетiледi; - танымның мәнiн түсiнуге көмектеседi (яғни, кейде абсолюттi шындық болмайтынын); - сыни ойлау дағдыларын дамытады; - өз пiкiрлерiне деген құқығын түйсiнуi артады; - пiкiрлердiң көптiгiн ұғынады және т.б. Интерактивті әрекеттесу біреумен (адаммен) бір затпен (компьютермен және т.б. техникалық құралдар арқылы жүзеге асады.

Интерактивті оқытудың негізгі варианттары : Модерация «Ми штурмы» (шабуылы) Case-study (нақты практикалық жағдайларды тал

18 слайд
Интерактивті оқытудың негізгі варианттары : Модерация «Ми штурмы» (шабуылы) Case-study (нақты практикалық жағдайларды талдау) Ситуациялық міндеттерді шешу. Сахналау Мозайка Рөлдік ойындар Ойындық жаттуғылар Мини-жобалар жасау Іскерлік ойындар Инсерт Дебат және т.б. әдіс-тәсілдерден көрінеді.

18 слайд

Интерактивті оқытудың негізгі варианттары : Модерация «Ми штурмы» (шабуылы) Case-study (нақты практикалық жағдайларды талдау) Ситуациялық міндеттерді шешу. Сахналау Мозайка Рөлдік ойындар Ойындық жаттуғылар Мини-жобалар жасау Іскерлік ойындар Инсерт Дебат және т.б. әдіс-тәсілдерден көрінеді.

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ