Материалдар / “Педагогикалық процестегі вербалды емес өзара әрекет” Презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

“Педагогикалық процестегі вербалды емес өзара әрекет” Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентацияда мұғалімдердің педагогикалық процестегі вербалды емес қарым-қатынасы, өзара әрекетінің нәтижелері көрсетілген. Психологтарға ұжыммен жұмыс істеу барысында үлкен көмегін тигізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2020
470
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі “ Қайназар №1 орта мектеп бастауыш мектебімен” “ Педагогикалық

1 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі “ Қайназар №1 орта мектеп бастауыш мектебімен” “ Педагогикалық процестегі вербалды емес өзара әрекет” Педагог-психолог: Умирзакова Гулзар Куанышовна Ұзынағаш, 2019

“ Жаңартылған білім – болашақтың кепілі” “ Жаңартылған білім беру – заман талабы”

2 слайд
“ Жаңартылған білім – болашақтың кепілі” “ Жаңартылған білім беру – заман талабы”

3 слайд

Ым-ишара туралы пікірлер мен зерттеулер: Альберт Мейерабиан: “7-38-55” ережесі: 7 %-c өз арқылы, 38 %- дауыс ырғағы, 55 %- же

4 слайд
Ым-ишара туралы пікірлер мен зерттеулер: Альберт Мейерабиан: “7-38-55” ережесі: 7 %-c өз арқылы, 38 %- дауыс ырғағы, 55 %- жест, мимика. А.С. Макаренко: “ Мимиканы игермеген ұстазды жақсы тәрбиеші деуге болмайды” А.С. Макаренко: «Бері кел – сөзін 15 түрлі дауыспен айтуды және бет-әлпетімізде 20 түрлі мимиканы жасауды үйренген кезде ғана шебер ұстаз атануға болады».

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕГІ БЕЙВЕРБАЛДЫ ҚАТЫНАСТАР: Бет әлпеті Визуалды байланыс Тұлғаара лық кеңістік Тактильды байланыс Дау

5 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕГІ БЕЙВЕРБАЛДЫ ҚАТЫНАСТАР: Бет әлпеті Визуалды байланыс Тұлғаара лық кеңістік Тактильды байланыс Дауыс аппараты

Тұлғааралық кеңістік (проксемика) түрлері: Жыныстық зона - 15-46 см Жеке зона - қонақта, ресми кездесулерде, кештерде ор

6 слайд
Тұлғааралық кеңістік (проксемика) түрлері: Жыныстық зона - 15-46 см Жеке зона - қонақта, ресми кездесулерде, кештерде орын алатын қашықтық. Ара қашықтығы - 45-75 см (45см-1,2 м). Әлеуметтік зона - ресми сипаттағы қатынас. Ара қашықтығы - 75- 3 00 см (1,2-3м.). Қоғамдық зона - аудиториямен жұмыс кезінде (оратор, лектор, сахнадағы әртіс) орын алады. Ара қашықтығы – 3м жоғары.

Мұрнын ұстау немесе мұрын ұшына қолын тигізу Сұқ саусағы жоғары бағытталған Алақанымен (саусағымен, жұдырығымен) аузын жау

7 слайд
Мұрнын ұстау немесе мұрын ұшына қолын тигізу Сұқ саусағы жоғары бағытталған Алақанымен (саусағымен, жұдырығымен) аузын жауып отыру Мұрнының үстін, қасын немесе көзінің айналасын қасу Саусақтарының ұшы біріктірілген, алақаны ашық сыни немесе жағымсыз қатынасты білдіреді . «сізбен келіспеймін немесе сіздің сөзіңіз сенімсіздеу» алаңдаушылық, күмәндану. өзіне сенімділік, өз пікірін білдіріп, белгілі бір идея ұсынған кезде байқалады.Педагогикалық процесте көрініс табатын негізгі вербалды емес сипаттамалар: жалған сөйлеу немесе шындықты жасыру, кейде күмән мен сенімсіздік.

Педагогикалық процесте көрініс табатын негізгі вербалды емес сипаттамалар: Иегін қасу – келесі әрекетін немесе айтар сөзін

8 слайд
Педагогикалық процесте көрініс табатын негізгі вербалды емес сипаттамалар: Иегін қасу – келесі әрекетін немесе айтар сөзін ойластыру және шешім қабылдау. Саусақтарын немесе шынашағын аузына салу - ішкі қажеттілік пен қолдауды қажет етеді.Құлағына қол тигізу, құлағын қасу немесе құлағының ұшын ұстау - «сізді жеткілікті тыңдадым, енді мен айтайын».Көзілдірігін шешу немесе көзілдірікке қатысты басқа да іс-қимылдар – «тоқтай тұрыңыз, енді мен айтайын», «енді мені тыңдаңыз»;

В.А. Лабунская – «Қарым-қатынастың вербалды емес сипаттамалары» сауалнамасы“ Қайназар №1 орта мектеп бастауыш мектебімен” Қ

9 слайд
В.А. Лабунская – «Қарым-қатынастың вербалды емес сипаттамалары» сауалнамасы“ Қайназар №1 орта мектеп бастауыш мектебімен” Қатысқандар – 32 мұғалімЖүргізілген мерзімі: 30.10.2019-01.11.2019 ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕСІ:

1) қолынан ұстау; 6) көзіне қарау; 13) екі аяғын айқастырып, кеуде тұсында саусақтарын айқастырып отыру; 28) аузын қолымен жауып

10 слайд
1) қолынан ұстау; 6) көзіне қарау; 13) екі аяғын айқастырып, кеуде тұсында саусақтарын айқастырып отыру; 28) аузын қолымен жауып тұру 32) ым-ишараны белсенді қолдану 39) қуану 45) құрметтеу 47) жақсы көру 52) күлу Мінез-құлық сипаттамалары:

Жауап парағы: № «Әріптеспен» қарым-қатынаста: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Жасыңыз: Жынысыңыз: Еңбек өтіліңіз:

11 слайд
Жауап парағы: № «Әріптеспен» қарым-қатынаста: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Жасыңыз: Жынысыңыз: Еңбек өтіліңіз:

Зерттеу нәтижесі:2 адам - 6 % - ым-ишараны белсенді қолдану 3 адам - 9 % - таңдану 6 адам – 19 % - “қуану” 5 адам – 1

12 слайд
Зерттеу нәтижесі:2 адам - 6 % - ым-ишараны белсенді қолдану 3 адам - 9 % - таңдану 6 адам – 19 % - “қуану” 5 адам – 16 % - “ еркін отыру” 7 адам – 22 % - “ көзіне қарау” 8 адам – 25 % - “денесіне қарау” 21 адам – 66 % - “құрметтеу”

Түзету-дамыту жаттығулары: Коммуникацияның вербалды емес құралдарына сезімталдықты дамыту “ Айна” “ Жест” “ Эмоциялық күй”

13 слайд
Түзету-дамыту жаттығулары: Коммуникацияның вербалды емес құралдарына сезімталдықты дамыту “ Айна” “ Жест” “ Эмоциялық күй” “ Сәлемдесу” Педагогикалық қарым-қатынаста ым-ишараны сезіну және жүзеге асыру “ Жағдайдан шығу” “ Лектор” “ Ескертулер” Дауыс ырғағының ерекшеліктерін сезіну “ Фраза” “ Дауыс тембрі” Визуалды байланыс маңыздылығын түсінуге арналған “ Бос орын” “ Көзбен байланыс”

Назарларыңызға рахмет!!!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!