1 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
“ Қайназар №1 орта мектеп бастауыш мектебімен”
“ Педагогикалық процестегі
вербалды емес өзара әрекет”
Педагог-психолог: Умирзакова Гулзар Куанышовна
Ұзынағаш, 2019
2 слайд
“ Жаңартылған білім – болашақтың кепілі”
“ Жаңартылған білім беру – заман талабы”
3 слайд
4 слайд
Ым-ишара туралы пікірлер мен зерттеулер:
Альберт Мейерабиан: “7-38-55” ережесі:
7 %-c өз арқылы, 38 %- дауыс ырғағы,
55 %- жест, мимика.
А.С. Макаренко:
“ Мимиканы игермеген ұстазды жақсы
тәрбиеші деуге болмайды”
А.С. Макаренко:
«Бері кел – сөзін 15 түрлі дауыспен айтуды және
бет-әлпетімізде 20 түрлі мимиканы жасауды
үйренген кезде ғана шебер ұстаз атануға болады».
5 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕГІ
БЕЙВЕРБАЛДЫ ҚАТЫНАСТАР:
Бет әлпеті Визуалды
байланыс Тұлғаара
лық
кеңістік Тактильды
байланыс Дауыс
аппараты
6 слайд
Тұлғааралық кеңістік (проксемика) түрлері:
Жыныстық зона - 15-46 см
Жеке зона - қонақта, ресми кездесулерде,
кештерде орын алатын қашықтық. Ара
қашықтығы - 45-75 см (45см-1,2 м).
Әлеуметтік зона - ресми сипаттағы қатынас.
Ара қашықтығы - 75- 3 00 см (1,2-3м.).
Қоғамдық зона - аудиториямен жұмыс
кезінде (оратор, лектор, сахнадағы әртіс) орын
алады. Ара қашықтығы – 3м жоғары.
7 слайд
Мұрнын ұстау немесе
мұрын ұшына қолын
тигізу
Сұқ саусағы жоғары
бағытталған
Алақанымен (саусағымен,
жұдырығымен) аузын
жауып отыру
Мұрнының үстін, қасын
немесе көзінің
айналасын қасу
Саусақтарының ұшы
біріктірілген,
алақаны ашық сыни немесе жағымсыз
қатынасты білдіреді . «сізбен келіспеймін
немесе сіздің сөзіңіз
сенімсіздеу»
алаңдаушылық,
күмәндану.
өзіне сенімділік, өз пікірін білдіріп,
белгілі бір идея ұсынған
кезде байқалады.Педагогикалық процесте көрініс табатын негізгі вербалды емес
сипаттамалар:
жалған сөйлеу немесе
шындықты жасыру, кейде
күмән мен сенімсіздік.
8 слайд
Педагогикалық процесте көрініс табатын негізгі вербалды емес
сипаттамалар:
Иегін қасу –
келесі әрекетін
немесе айтар
сөзін ойластыру
және шешім
қабылдау.
Саусақтарын немесе
шынашағын аузына
салу - ішкі қажеттілік
пен қолдауды қажет
етеді.Құлағына қол
тигізу, құлағын қасу
немесе құлағының
ұшын ұстау - «сізді
жеткілікті тыңдадым,
енді мен айтайын».Көзілдірігін
шешу немесе
көзілдірікке
қатысты басқа да
іс-қимылдар –
«тоқтай тұрыңыз,
енді мен
айтайын», «енді
мені тыңдаңыз»;
9 слайд
В.А. Лабунская –
«Қарым-қатынастың
вербалды емес
сипаттамалары»
сауалнамасы“ Қайназар №1 орта
мектеп бастауыш
мектебімен”
Қатысқандар –
32 мұғалімЖүргізілген мерзімі:
30.10.2019-01.11.2019 ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕСІ:
10 слайд
1) қолынан ұстау;
6) көзіне қарау;
13) екі аяғын айқастырып, кеуде тұсында саусақтарын айқастырып отыру;
28) аузын қолымен жауып тұру
32) ым-ишараны белсенді қолдану
39) қуану
45) құрметтеу
47) жақсы көру
52) күлу Мінез-құлық сипаттамалары:
11 слайд
Жауап парағы:
№ «Әріптеспен» қарым-қатынаста:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Жасыңыз:
Жынысыңыз:
Еңбек өтіліңіз:
12 слайд
Зерттеу
нәтижесі:2 адам - 6 % -
ым-ишараны
белсенді
қолдану
3 адам - 9 % -
таңдану
6 адам – 19 % -
“қуану”
5 адам – 16 % -
“ еркін отыру”
7 адам – 22 % -
“ көзіне қарау”
8 адам – 25 % - “денесіне қарау”
21 адам – 66 % - “құрметтеу”
13 слайд
Түзету-дамыту
жаттығулары:
Коммуникацияның
вербалды емес
құралдарына
сезімталдықты дамыту
“ Айна”
“ Жест”
“ Эмоциялық күй”
“ Сәлемдесу” Педагогикалық
қарым-қатынаста
ым-ишараны
сезіну және
жүзеге асыру
“ Жағдайдан
шығу”
“ Лектор”
“ Ескертулер” Дауыс ырғағының
ерекшеліктерін
сезіну
“ Фраза”
“ Дауыс
тембрі” Визуалды
байланыс
маңыздылығын
түсінуге арналған
“ Бос орын”
“ Көзбен
байланыс”
14 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз