Материалдар / Педагогикалық талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагогикалық талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2019
1486
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
/ іскерлік ойын / Дайындаған: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Батаева Дина

1 слайд
/ іскерлік ойын / Дайындаған: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Батаева Дина

1 слайд

/ іскерлік ойын / Дайындаған: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Батаева Дина

- мектеп, сынып құжаттарын, педагогикалық жағдаятты талдау,

2 слайд
- мектеп, сынып құжаттарын, педагогикалық жағдаятты талдау, - әр нәрсеге әділ баға беру, - талдау нәтижесінен қорытынды тұжырымдау, - қателіктердің алдын-алу немесе түзеудің оңтайлы жолдарын табу, - шығармашылыққа, педагогикалық сауаттылыққа тәрбиелеу және педагогикалық шеберлігін арттыру.

2 слайд

- мектеп, сынып құжаттарын, педагогикалық жағдаятты талдау, - әр нәрсеге әділ баға беру, - талдау нәтижесінен қорытынды тұжырымдау, - қателіктердің алдын-алу немесе түзеудің оңтайлы жолдарын табу, - шығармашылыққа, педагогикалық сауаттылыққа тәрбиелеу және педагогикалық шеберлігін арттыру.

№ 1 педагогикалық жағдаят /мұғалім мен оқушы / Сіз сыныпқа келсеңіз бір қыз бала жылап отыр, кіргеніңізді

3 слайд
№ 1 педагогикалық жағдаят /мұғалім мен оқушы / Сіз сыныпқа келсеңіз бір қыз бала жылап отыр, кіргеніңізді көрсе де қоймады, сабақты не істейсіз?

3 слайд

№ 1 педагогикалық жағдаят /мұғалім мен оқушы / Сіз сыныпқа келсеңіз бір қыз бала жылап отыр, кіргеніңізді көрсе де қоймады, сабақты не істейсіз?

№ 2 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Қоңырау кезінде шулап жатқан балалар қоңыраудың соғылып, сіз

4 слайд
№ 2 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Қоңырау кезінде шулап жатқан балалар қоңыраудың соғылып, сіздің кіргеніңізді байқамағандықтан, біреуінің лақтырған бас киімі сіздің бетіңізге тиіп кетті. Не істейсіз? Сабақты бастау керек қой.

4 слайд

№ 2 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Қоңырау кезінде шулап жатқан балалар қоңыраудың соғылып, сіздің кіргеніңізді байқамағандықтан, біреуінің лақтырған бас киімі сіздің бетіңізге тиіп кетті. Не істейсіз? Сабақты бастау керек қой.

№ 3 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен ата-ана / Сіз жайбарақат сабақ жүргізіп жатырсыз. Мектепке сирек к

5 слайд
№ 3 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен ата-ана / Сіз жайбарақат сабақ жүргізіп жатырсыз. Мектепке сирек келетін ата-ананың бірі әй-шәй жоқ, есік қақпастан ентелеп кіріп келіп, үшінші партада отырған қызының жанына жүгіріп келіп, үйіріліп- айналып қолынан ұстап, ала жүгірді. Сіздің реакцияңыз?

5 слайд

№ 3 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен ата-ана / Сіз жайбарақат сабақ жүргізіп жатырсыз. Мектепке сирек келетін ата-ананың бірі әй-шәй жоқ, есік қақпастан ентелеп кіріп келіп, үшінші партада отырған қызының жанына жүгіріп келіп, үйіріліп- айналып қолынан ұстап, ала жүгірді. Сіздің реакцияңыз?

№ 4 педагогикалық жағдаят / сынып жетекшісі мен оқушы / Көшеде келе жатып, отырғышта темекі шегіп тұрған жақсы оқитын, үл

6 слайд
№ 4 педагогикалық жағдаят / сынып жетекшісі мен оқушы / Көшеде келе жатып, отырғышта темекі шегіп тұрған жақсы оқитын, үлгілі оқушыңызды көрдіңіз. Не істейсіз?

6 слайд

№ 4 педагогикалық жағдаят / сынып жетекшісі мен оқушы / Көшеде келе жатып, отырғышта темекі шегіп тұрған жақсы оқитын, үлгілі оқушыңызды көрдіңіз. Не істейсіз?

№ 5 педагогикалық жағдаят / әкімшілік пен мұғалім / Директор шақырады, тез келсеңіз деп дейді. Жүгіріп кірсеңіз ашуланып

7 слайд
№ 5 педагогикалық жағдаят / әкімшілік пен мұғалім / Директор шақырады, тез келсеңіз деп дейді. Жүгіріп кірсеңіз ашуланып тұрған директор сіз мүлде ұқпайтын бір оқиға туралы сізге ұрса жөнелді. Сіз не істейсіз?

7 слайд

№ 5 педагогикалық жағдаят / әкімшілік пен мұғалім / Директор шақырады, тез келсеңіз деп дейді. Жүгіріп кірсеңіз ашуланып тұрған директор сіз мүлде ұқпайтын бір оқиға туралы сізге ұрса жөнелді. Сіз не істейсіз?

№ 6 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Қоңырауда қатарластарымен жанжалдасып ашуланып отырған оқушы сабақ бастал

8 слайд
№ 6 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Қоңырауда қатарластарымен жанжалдасып ашуланып отырған оқушы сабақ басталды, жұмыс істе деген сөзіңізге “ мазамды алмаңызшы” деп дөрекі жауап берді. Не дейсіз? Оқушыларға не дейсіз?

8 слайд

№ 6 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Қоңырауда қатарластарымен жанжалдасып ашуланып отырған оқушы сабақ басталды, жұмыс істе деген сөзіңізге “ мазамды алмаңызшы” деп дөрекі жауап берді. Не дейсіз? Оқушыларға не дейсіз?

№ 7 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен мұғалім және оқушылар / Әріптесіңіз оқушылардың көзінше орынсыз ренжіп, қатты сөз айтты

9 слайд
№ 7 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен мұғалім және оқушылар / Әріптесіңіз оқушылардың көзінше орынсыз ренжіп, қатты сөз айтты. Не істейсіз? Оқушыларға не дейсіз?

9 слайд

№ 7 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен мұғалім және оқушылар / Әріптесіңіз оқушылардың көзінше орынсыз ренжіп, қатты сөз айтты. Не істейсіз? Оқушыларға не дейсіз?

№ 8 педагогикалық жағдаят / сынып жетекшісі мен оқушылар / Сыныпқа кірсеңіз сөмкеңізден 2000 теңге ақшаңыз жоғалған. Өз сыныбың

10 слайд
№ 8 педагогикалық жағдаят / сынып жетекшісі мен оқушылар / Сыныпқа кірсеңіз сөмкеңізден 2000 теңге ақшаңыз жоғалған. Өз сыныбыңыз 11-сынып, қоңырауда тастап кеткен өзіңіз. Не істейсіз?

10 слайд

№ 8 педагогикалық жағдаят / сынып жетекшісі мен оқушылар / Сыныпқа кірсеңіз сөмкеңізден 2000 теңге ақшаңыз жоғалған. Өз сыныбыңыз 11-сынып, қоңырауда тастап кеткен өзіңіз. Не істейсіз?

№ 9 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Таңертең асығып етегі сөгілген көйлек кигеніңізді байқамадыңыз. Сабақ жүргізіп

11 слайд
№ 9 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Таңертең асығып етегі сөгілген көйлек кигеніңізді байқамадыңыз. Сабақ жүргізіп жатып та байқамадыңыз. Тек 15 минуттан соң бір оқушыңыз “апай көйлегіңіздің етегі сөгіліп кетіпті ғой” деп дауыстап, сыныпқа естіртіп айтты. Не дейсіз?

11 слайд

№ 9 педагогикалық жағдаят / мұғалім мен оқушы / Таңертең асығып етегі сөгілген көйлек кигеніңізді байқамадыңыз. Сабақ жүргізіп жатып та байқамадыңыз. Тек 15 минуттан соң бір оқушыңыз “апай көйлегіңіздің етегі сөгіліп кетіпті ғой” деп дауыстап, сыныпқа естіртіп айтты. Не дейсіз?

№ 10 педагогикалық жағдаят / Әкімшілік пен мұғалім және ата-ана / Тоқсандық баға шығарғанда талас бағаны байқамай оқушыға төмен

12 слайд
№ 10 педагогикалық жағдаят / Әкімшілік пен мұғалім және ата-ана / Тоқсандық баға шығарғанда талас бағаны байқамай оқушыға төмен баға қорыттыңыз. Әрі оны ұмытып кеттіңіз. Оқушының ата-анасы директорға шағымданып келеді, сізді шақырады. Директорға не дейсіз? Ата-анаға не дейсіз? Өзіңізге өзіңіз не дейсіз?

12 слайд

№ 10 педагогикалық жағдаят / Әкімшілік пен мұғалім және ата-ана / Тоқсандық баға шығарғанда талас бағаны байқамай оқушыға төмен баға қорыттыңыз. Әрі оны ұмытып кеттіңіз. Оқушының ата-анасы директорға шағымданып келеді, сізді шақырады. Директорға не дейсіз? Ата-анаға не дейсіз? Өзіңізге өзіңіз не дейсіз?

№ 11 педагогикалық жағдаят / Сынып жетекшісі мен ата-ана / 8-сыныптағы Айдостың әкесі сынып жетекшісінен: - Балам күні бо

13 слайд
№ 11 педагогикалық жағдаят / Сынып жетекшісі мен ата-ана / 8-сыныптағы Айдостың әкесі сынып жетекшісінен: - Балам күні бойы кітаптан бас алмайды. Көшеде бұзықтық жасамайды. Сонымен қатар ата-аналар жиналысында сіздің оны үлгілі тәртібі мен оқуы үшін мақтауыңыз да орынды әрі маған жағымды шығар. Бірақ, мен бір нәрсемен келіспеймін. Мәселен, оған өзі қатарлас ер балалар үстемдік көрсеткенде, мысықтан қашқан тышқандай зыта жөнеліп, бұрышқа жоғалады. Сонда ол әрі қарай не болмақ? Есейгенде қандай ер азамат болады? Қазірдің өзінде қорқам, тек қыз балаларға үйірсек. Не істеуге болады? – деп шағымданады.

13 слайд

№ 11 педагогикалық жағдаят / Сынып жетекшісі мен ата-ана / 8-сыныптағы Айдостың әкесі сынып жетекшісінен: - Балам күні бойы кітаптан бас алмайды. Көшеде бұзықтық жасамайды. Сонымен қатар ата-аналар жиналысында сіздің оны үлгілі тәртібі мен оқуы үшін мақтауыңыз да орынды әрі маған жағымды шығар. Бірақ, мен бір нәрсемен келіспеймін. Мәселен, оған өзі қатарлас ер балалар үстемдік көрсеткенде, мысықтан қашқан тышқандай зыта жөнеліп, бұрышқа жоғалады. Сонда ол әрі қарай не болмақ? Есейгенде қандай ер азамат болады? Қазірдің өзінде қорқам, тек қыз балаларға үйірсек. Не істеуге болады? – деп шағымданады.

Пікірталас сұрақтары: 1. Әкенің қорқынышы бала тағдыры үшін орынды деп ойлайсыз ба? Неге? 2. Еге

14 слайд
Пікірталас сұрақтары: 1. Әкенің қорқынышы бала тағдыры үшін орынды деп ойлайсыз ба? Неге? 2. Егер, ұл баланың мінезі жұмсақ болса, бұл соншалықты қауіпті ме? 3. Неге балалар оқудан тыс кезде әр түрлі мінезді? Қандай жұмыс жүргізер едіңіз? 4. Баланың әкесіне не дер едіңіз? 5. Қателік кімнен кеткен?

14 слайд

Пікірталас сұрақтары: 1. Әкенің қорқынышы бала тағдыры үшін орынды деп ойлайсыз ба? Неге? 2. Егер, ұл баланың мінезі жұмсақ болса, бұл соншалықты қауіпті ме? 3. Неге балалар оқудан тыс кезде әр түрлі мінезді? Қандай жұмыс жүргізер едіңіз? 4. Баланың әкесіне не дер едіңіз? 5. Қателік кімнен кеткен?

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд