Педагогикалық технология түсінігі. Педагогикалық технологияларды жіктеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагогикалық технология түсінігі.
Педагогикалық технологияларды
жіктеу. Баланың жеке тұлғасы
оқыту технологиялардағы объект
және субъект ретінде
1 слайд
Педагогикалық технология түсінігі. Педагогикалық технологияларды жіктеу. Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде
2 слайд
Дәйексөз
Взрослые должны понимать детей,а не
наоборот.Ведь взрослые уже были детьми,а
дети ещё не были взрослыми.
Антуан де Сент - Экзюпери
« Le Petit Prince ” 1943
2 слайд
Дәйексөз Взрослые должны понимать детей,а не наоборот.Ведь взрослые уже были детьми,а дети ещё не были взрослыми. Антуан де Сент - Экзюпери « Le Petit Prince ” 1943
3 слайд
Жоспары:
Педагогикалық технология түсінігі
педагогикалық технологияларды
жіктеу
Білім беру үрдісіндегі объект және
субъект ұғымдары
Баланың жеке тұлғасы объект және
субъект ретінде
3 слайд
Жоспары: Педагогикалық технология түсінігі педагогикалық технологияларды жіктеу Білім беру үрдісіндегі объект және субъект ұғымдары Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде
4 слайд
Технология - өнім алу үшін керекті
материалдарды өңдеу әдістері мен
өңдеу шығаруға керекті жүйелі
процесс
4 слайд
Технология - өнім алу үшін керекті материалдарды өңдеу әдістері мен өңдеу шығаруға керекті жүйелі процесс
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Объект
•
Объект - субъектінің іс-қимылы бағытталған
заттардың, құбылыстардың жиынтығы. Оларға:
әдебі мен іс-әрекетін сырттай мөлшерлеу
сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі басқарудың,
мақсатты бағытты белсенділіктің,
шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және
қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы
жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы
адамды, оның ішінде баланы да объект санатына
жатқызуға мүмкіндік туғызады.
6 слайд
Объект • Объект - субъектінің іс-қимылы бағытталған заттардың, құбылыстардың жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің, шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы адамды, оның ішінде баланы да объект санатына жатқызуға мүмкіндік туғызады.
7 слайд
Субъект
•
«Субъект» ұғымы өзінің негізгі
сипаттарына қарай объектіге
тура қарама-қарсы, субъект
практикалық әрекет пен танымды
жеткізуші, объектіге немесе
объектілер жүйесіне бағытталған
белсенділік көзі ретінде
анықталады.
7 слайд
Субъект • «Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы, субъект практикалық әрекет пен танымды жеткізуші, объектіге немесе объектілер жүйесіне бағытталған белсенділік көзі ретінде анықталады.
8 слайд
В. В. Горшкованың құралында субъектінің
мынадай белгілері көрсетіледі:
белсенділік саналылық еркіндік
жауапкершілік бірегейлік шығармашылыққ
а қабілеттілік
өз нанымы
бойынша әрекет
жасау жағымсыз
жағдайларға
дәлелді түрде
қарсы тұра алу
8 слайд
В. В. Горшкованың құралында субъектінің мынадай белгілері көрсетіледі: белсенділік саналылық еркіндік жауапкершілік бірегейлік шығармашылыққ а қабілеттілік өз нанымы бойынша әрекет жасау жағымсыз жағдайларға дәлелді түрде қарсы тұра алу
9 слайд
Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық
әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады:
S-O қатынасы
негізінде оқу тәртіптік үлгі
құрылады. Негізгі қызмет
атқаратын оқыту мен тәрбиенің
мақсаты мен бағдарламасын
жүзеге асырушы ретінде педагог
негізгі қызмет атқаратын тұлға
болып есептеледі. Оқушы –әсер
ету нысаны. Бала , оқушы
студент берілген нақты
нормативтер арасында берілген
мағлұматты өз еркінен тыс
қабылдауға тиісті. Тұлғаның
орындаушылық тәртіптілік
тілалғыштық қасиеттері
бағаланады. Негізгі күш оқытуға
емес педагогтың қолданатын
әдістемесіне түседі. S-S қатынасы
педагогикалық үдерістің
тең дәрежелі субъектілері
тәрбиеші мен
тәрбиеленуші болып
табылатындықтан, өзіндік
«Мен» ұғымын дамытуға
және жүзеге асыруға күш
салады. Жеке тоұлғаның
қасиеттерін жоғарылатуға
аса көп мән беріледі.
Басшылық жасау стилі-
демократиялық O-S қатынасы
негізінде құрылған үлгі-
мұнда тәрбиешіге енжар
рөл, ал субъект ретіндегі
тәрбиеленушіге еркін
тәрбиелену рөлі берілген.
Міндет жүктеу негізінде
қарама-қайшылықты жою
жүзеге асырылады.
Басшылық жасау стилі
ымырашыл болса, ал
басты қатынас түрі
жағымды тамсанушылық
болып табылады.
9 слайд
Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады: S-O қатынасы негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы –әсер ету нысаны. Бала , оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын әдістемесіне түседі. S-S қатынасы педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі. Басшылық жасау стилі- демократиялық O-S қатынасы негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама-қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса, ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.
10 слайд
Субъект-субъект қатынасы
Педагог Оқушылар
немесе
студенттер
Ата-аналар
Әріптестері
Әкімшілік
өкілдері
Қоғамдық
ұйымдар
10 слайд
Субъект-субъект қатынасы Педагог Оқушылар немесе студенттер Ата-аналар Әріптестері Әкімшілік өкілдері Қоғамдық ұйымдар
11 слайд
Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық
технологиялар арқылы оқыту
Мұғалімнің ролі. Дайын білімді түсіндіруші,
бақылаушы, бағалаушы тәртіпті
қадағалаушы білім насихатшысы. Танымдық іс-әрекеті,
ұйымдастырушы, ұжымдық істердің
ұйытқысы, кеңшісі.
Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе
Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы.
Мұғаліммен
оқушының өзара қарым-
қатынастық стилі Монологты
( мұғалім жағынан ) Диалогты.
Оқытудың басын әдісі Мәліметілік
Ізд е ністі- зерттеушілік.
Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық.
Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру
бақылау бағалау. Оқу мақсаттарының қойылуы,
ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті
табылған шешімді дәлелдеу шешімді
тексеру.
Әрекеттік
түрі Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік
ынтымақтастық.
Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің
өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде
дамуға жағдай жасау, қасиет-
қабілеттерін дамыту.
11 слайд
Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту Мұғалімнің ролі. Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы тәртіпті қадағалаушы білім насихатшысы. Танымдық іс-әрекеті, ұйымдастырушы, ұжымдық істердің ұйытқысы, кеңшісі. Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы. Мұғаліммен оқушының өзара қарым- қатынастық стилі Монологты ( мұғалім жағынан ) Диалогты. Оқытудың басын әдісі Мәліметілік Ізд е ністі- зерттеушілік. Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық. Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру бақылау бағалау. Оқу мақсаттарының қойылуы, ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті табылған шешімді дәлелдеу шешімді тексеру. Әрекеттік түрі Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік ынтымақтастық. Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде дамуға жағдай жасау, қасиет- қабілеттерін дамыту.
12 слайд
Педагог
(учитель)
Кумир
Любимый человек
Друг
Товарищ
Воспитатель
Врач
Психотерапевт
Утешитель
Наблюдатель
Исследователь
Ученый
Проповедник
Оратор
Рассказчик
Артист
Клоун
Шут
Контролер
Надсмотрщик
?!
Оценщик Инструктор
Критик
Суд
Тренер
Дрессировщик
Информатор
Консультант
Эксперт
Опекун
Нянька
Лидер
Организатор
Наставник
Просветитель
Советник
Руководитель
Фасилитатор
Аналитик
12 слайд
Педагог (учитель) Кумир Любимый человек Друг Товарищ Воспитатель Врач Психотерапевт Утешитель Наблюдатель Исследователь Ученый Проповедник Оратор Рассказчик Артист Клоун Шут Контролер Надсмотрщик ?! Оценщик Инструктор Критик Суд Тренер Дрессировщик Информатор Консультант Эксперт Опекун Нянька Лидер Организатор Наставник Просветитель Советник Руководитель Фасилитатор Аналитик
13 слайд
“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін
оны барлық жағынан білу керек”
К. Д. Ушинский
13 слайд
“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек” К. Д. Ушинский
14 слайд
Баланың тиісті қасиеттерін
қалыптастыру үшін оған
субъект ретінде қарау
жеткілікті ме?
Баламен қарым-қатынасты
қалай орнату керек?
Жас және жеке ерекшеліктерін
қалай ескеру керек
Баланың объектіден субъектіге
ауысу тетіктері қанда й ? Педагогикалық
технологиялар
14 слайд
Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау жеткілікті ме? Баламен қарым-қатынасты қалай орнату керек? Жас және жеке ерекшеліктерін қалай ескеру керек Баланың объектіден субъектіге ауысу тетіктері қанда й ? Педагогикалық технологиялар
15 слайд
15 слайд