Педагогикалық ұжымдағы басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
LOGOПедагогикалық ұжымдағы басқарушылық
қарым-қатынас ерекшеліктері.
Алматы облысы Талдықорған қаласы
«М.Жұмабаев атындағы №19 орта
мектеп-гимназиясы»
Ибраимова Н.Н.
1 слайд
LOGOПедагогикалық ұжымдағы басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері. Алматы облысы Талдықорған қаласы «М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы» Ибраимова Н.Н.
2 слайд
Басқару әдістері дегеніміз бұл басқарудың мақсатқа жетудегі іс-әрекеттік
жолдары. Басқару субъектісінің басқару объектісіне ықпал жасау әдістері
басқару әдістері деп түсіндіріледі. Басқару әдістері ұжымдар қызметінің
жоғары тиімділігін, олардың ынтымақты жұмысын қамтамасыз етуге тиіс.
Басқарудың дұрыс әдістерін таңдай білу-әлеуметтік-психологиялық мәселенің
ең өзектісі. Басшы жұмысының стилі-оның басқару процесінде пайдаланатын
тәсілдердің, амалдардың іс-әрекет жиынтығы. Басшының стилі бұл шешім
қабылдау және қызметкерлерге тапсырма беру әдісі.
2 слайд
Басқару әдістері дегеніміз бұл басқарудың мақсатқа жетудегі іс-әрекеттік жолдары. Басқару субъектісінің басқару объектісіне ықпал жасау әдістері басқару әдістері деп түсіндіріледі. Басқару әдістері ұжымдар қызметінің жоғары тиімділігін, олардың ынтымақты жұмысын қамтамасыз етуге тиіс. Басқарудың дұрыс әдістерін таңдай білу-әлеуметтік-психологиялық мәселенің ең өзектісі. Басшы жұмысының стилі-оның басқару процесінде пайдаланатын тәсілдердің, амалдардың іс-әрекет жиынтығы. Басшының стилі бұл шешім қабылдау және қызметкерлерге тапсырма беру әдісі.
3 слайд
Әр басшының дербес стилі алуан түрлі факторлардың ықпалымен қалыптасады
Ол: Іс-әрекет сипаты
Басшы мен педагогтар арасындағы өзара
байланыс
Психологиялық қасиеті
Орындау тәртібінің жағдайы
3 слайд
Әр басшының дербес стилі алуан түрлі факторлардың ықпалымен қалыптасады Ол: Іс-әрекет сипаты Басшы мен педагогтар арасындағы өзара байланыс Психологиялық қасиеті Орындау тәртібінің жағдайы
4 слайд
Басқару әдістері басқару процесін мүлтіксіз ұйымдастыру, осы замаңғы
техниканы пайдалану, еңбек пен өндірісті прогресті жолмен ұйымдастыру үшін
жағдайлар жасайды, олардың барынша тиімді болуын қамтамасыз етеді.
Сонымен, әдістер-басқару қызметінің мәні және негізгі мазмұны болып
табылады, өйткені басқару міндеттері солар арқылы іске асырылады.
Басқару ілімінде бірнеше әдістер бар:
1.Ұйымдастырушылық-нұсқаулық басқару
2.Нұсқаулық әдістері
3.Қатаң тәртіптік ықпал ету
4. Әлеуметтік басқару
5.Басқарудың психологиялық.
4 слайд
Басқару әдістері басқару процесін мүлтіксіз ұйымдастыру, осы замаңғы техниканы пайдалану, еңбек пен өндірісті прогресті жолмен ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, олардың барынша тиімді болуын қамтамасыз етеді. Сонымен, әдістер-басқару қызметінің мәні және негізгі мазмұны болып табылады, өйткені басқару міндеттері солар арқылы іске асырылады. Басқару ілімінде бірнеше әдістер бар: 1.Ұйымдастырушылық-нұсқаулық басқару 2.Нұсқаулық әдістері 3.Қатаң тәртіптік ықпал ету 4. Әлеуметтік басқару 5.Басқарудың психологиялық.
5 слайд
Басқарудың әлеуметтік әдістеріне: нормалау әдістері, тәрбиелік әдістер,
реттеу әдістері, жаңашылдық, сабақтастық, ынталандыру жатады.
Психологиялық әдістерге: кіші топтарды жинақтау, еңбектің ізгілікті
болуы, кәсіби таңдау, зерттеулер, болжау, жоспарлау.
Басқарудың шеберлігі осы әдістерді толық, пайдаланып, алға қойған
мақсатқа байланысты олардың ара-салмағын дұрыс ұстауда.
5 слайд
Басқарудың әлеуметтік әдістеріне: нормалау әдістері, тәрбиелік әдістер, реттеу әдістері, жаңашылдық, сабақтастық, ынталандыру жатады. Психологиялық әдістерге: кіші топтарды жинақтау, еңбектің ізгілікті болуы, кәсіби таңдау, зерттеулер, болжау, жоспарлау. Басқарудың шеберлігі осы әдістерді толық, пайдаланып, алға қойған мақсатқа байланысты олардың ара-салмағын дұрыс ұстауда.
6 слайд
Қазіргі заман басшысы – ол:
стереотиптерді еңсере алып, мектеп
алдында тұрған міндеттерді шешудің
дәстүрден тыс жолдарын табуға,
инновациялық басқару технологияларын
құрып, пайдалануға қабілетті шығармашыл
тұлға;
қолда бар әлеуметтік жағдайлар мен
қорлары ескере отырып, өз ұйымының
даму болашағын бірнеше жыл алдын көре
алатын стратег;
мәселелерді шешуде жаңа тәсілдерді
әзірлеуші, қызметкерлер арасында жаңа
құндылықтарды насихаттаушы, есіл дерті
идеяға берілген, оны іске асыруда белгілі
бір қиындықтарды жеңуге дайын болатын
ұйымдастырушылық өзгерістерді
тасымалдаушы:
өзін үнемі бақылап, өзінің кәсіби және
жеке қасиеттерімен жұмыс жасайтын
тұлға.
6 слайд
Қазіргі заман басшысы – ол: стереотиптерді еңсере алып, мектеп алдында тұрған міндеттерді шешудің дәстүрден тыс жолдарын табуға, инновациялық басқару технологияларын құрып, пайдалануға қабілетті шығармашыл тұлға; қолда бар әлеуметтік жағдайлар мен қорлары ескере отырып, өз ұйымының даму болашағын бірнеше жыл алдын көре алатын стратег; мәселелерді шешуде жаңа тәсілдерді әзірлеуші, қызметкерлер арасында жаңа құндылықтарды насихаттаушы, есіл дерті идеяға берілген, оны іске асыруда белгілі бір қиындықтарды жеңуге дайын болатын ұйымдастырушылық өзгерістерді тасымалдаушы: өзін үнемі бақылап, өзінің кәсіби және жеке қасиеттерімен жұмыс жасайтын тұлға.
7 слайд
Басшының қызметі бірқатар
психологиялық ерекшеліктерімен
де мінезделеді. Біріншіден, басшы өзінің жүйесіне
сай мазмұны әр түрлі жұмысты
орындауы керек.
Екіншіден, өзінің қызмет нәтижесіне
жоғары жауапкершілігі болуы қажет.
Үшіншіден, басшының жұмысы
әрдайым шығармашыл болуы керек.
Төртіншіден, қарым-қатынас
психологиясы саласын жақсы білуі
тиіс.
Бесіншіден, жұмыс істеуде күш-қуаты
жоғары болуы керек.
7 слайд
Басшының қызметі бірқатар психологиялық ерекшеліктерімен де мінезделеді. Біріншіден, басшы өзінің жүйесіне сай мазмұны әр түрлі жұмысты орындауы керек. Екіншіден, өзінің қызмет нәтижесіне жоғары жауапкершілігі болуы қажет. Үшіншіден, басшының жұмысы әрдайым шығармашыл болуы керек. Төртіншіден, қарым-қатынас психологиясы саласын жақсы білуі тиіс. Бесіншіден, жұмыс істеуде күш-қуаты жоғары болуы керек.
8 слайд
Үш ұстанымнан басқару
әдістері де бар, олар:бірінші
ұстанымда-басқару қызмет
ретінде анықталады.Бұған:
жоспарлау, ұйымдастыру,
бақылау және басқару
жатады.Екінші ұстанымға-
бір жүйенің екінші жүйеге
ықпал етуі немесе бір
адамның бір адамға ықпалы.
Үшінші ұстанымға-басқару-
субъектілер арасындағы
өзара әрекеттесу. Басқару принциптері:
1.Тәрбиелік ықпал ету.
2.Демократизациялық принцип.
3.Коллегиалдық принцип
4.Ғылыми принцип
5.Кешендік принцип
6.Жоспарлық принцип
7.Адамды құрметтеу
8.Бірлесіп әрекеттену
9.Ұжымдық шешім қабылдау
10.Басқаруға мұғалімдерді
қатыстыру
11.Әрдайым жаңару
8 слайд
Үш ұстанымнан басқару әдістері де бар, олар:бірінші ұстанымда-басқару қызмет ретінде анықталады.Бұған: жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және басқару жатады.Екінші ұстанымға- бір жүйенің екінші жүйеге ықпал етуі немесе бір адамның бір адамға ықпалы. Үшінші ұстанымға-басқару- субъектілер арасындағы өзара әрекеттесу. Басқару принциптері: 1.Тәрбиелік ықпал ету. 2.Демократизациялық принцип. 3.Коллегиалдық принцип 4.Ғылыми принцип 5.Кешендік принцип 6.Жоспарлық принцип 7.Адамды құрметтеу 8.Бірлесіп әрекеттену 9.Ұжымдық шешім қабылдау 10.Басқаруға мұғалімдерді қатыстыру 11.Әрдайым жаңару
9 слайд
Қазіргі қоғамдағы процестерді басқару адамның қарым-қатынастары
арқылы жүзеге асырылады. Басқарушылық қарым-қатынастар
бірлескен қызметті ұйымдастыру бойынша адамдардың
байланыстары.
9 слайд
Қазіргі қоғамдағы процестерді басқару адамның қарым-қатынастары арқылы жүзеге асырылады. Басқарушылық қарым-қатынастар бірлескен қызметті ұйымдастыру бойынша адамдардың байланыстары.