Материалдар / Платонның обьективті идеализмі және Аристотельдің ғылымдар классификациясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Платонның обьективті идеализмі және Аристотельдің ғылымдар классификациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы бұл презентация философияға қатысты.Оқушыларға және студенттерге керек деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2021
1063
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Платонның объектитві идеализмі және Аристотельдің ғылымдар классификациясы Орындаған:Сатан Аяулым

1 слайд
Платонның объектитві идеализмі және Аристотельдің ғылымдар классификациясы Орындаған:Сатан Аяулым

1 слайд

Платонның объектитві идеализмі және Аристотельдің ғылымдар классификациясы Орындаған:Сатан Аяулым

Мазмұны: I. Кіріспе II. Негізгі бөлім 1. Платонның өмірбаяны мен еңбектері. 2. Аристотельдің өмірбаяны мен еңбектері. 3. Аристот

2 слайд
Мазмұны: I. Кіріспе II. Негізгі бөлім 1. Платонның өмірбаяны мен еңбектері. 2. Аристотельдің өмірбаяны мен еңбектері. 3. Аристотель ғылымдарының жіктелуі. 4. Платонның объективті идеализмі III. Қорытынды IV. Пайдаланылған әдебиеттер

2 слайд

Мазмұны: I. Кіріспе II. Негізгі бөлім 1. Платонның өмірбаяны мен еңбектері. 2. Аристотельдің өмірбаяны мен еңбектері. 3. Аристотель ғылымдарының жіктелуі. 4. Платонның объективті идеализмі III. Қорытынды IV. Пайдаланылған әдебиеттер

Бұл данышпан ойшылдардың философиялық мұрасы өте кең, оның әсері орасан зор және көптеген жылдар бойы рухани және ғылыми өмірді

3 слайд
Бұл данышпан ойшылдардың философиялық мұрасы өте кең, оның әсері орасан зор және көптеген жылдар бойы рухани және ғылыми өмірдің барлық салаларында байқалады. Олар философияның көптеген салаларына үлкен үлес қосты және олардың идеялары әлеуметтік ойға, мысалы, саяси ғылым мен білім теориясына жан-жақты әсер етті. Платон -адамзаттың мәңгілік серіктері және жаңа дәуірлер мен адамдар ұрпақтарының замандастары болып табылатын шындық іздеушілер мен Ой кейіпкерлерінің бірі, олардың ақиқат пен әділеттілікті іздеуі, ақылға қонымды және кемелді өмірге деген ұмтылысы. Аристотельдің еңбектері- біздің Аристотельге дейінгі философия саласындағы біліміміздің маңызды көзі. Аристотель ежелгі ғылым мен философияның дамуында жинақталған үлкен танымдық материалды қамтып, жинақтай алды.

3 слайд

Бұл данышпан ойшылдардың философиялық мұрасы өте кең, оның әсері орасан зор және көптеген жылдар бойы рухани және ғылыми өмірдің барлық салаларында байқалады. Олар философияның көптеген салаларына үлкен үлес қосты және олардың идеялары әлеуметтік ойға, мысалы, саяси ғылым мен білім теориясына жан-жақты әсер етті. Платон -адамзаттың мәңгілік серіктері және жаңа дәуірлер мен адамдар ұрпақтарының замандастары болып табылатын шындық іздеушілер мен Ой кейіпкерлерінің бірі, олардың ақиқат пен әділеттілікті іздеуі, ақылға қонымды және кемелді өмірге деген ұмтылысы. Аристотельдің еңбектері- біздің Аристотельге дейінгі философия саласындағы біліміміздің маңызды көзі. Аристотель ежелгі ғылым мен философияның дамуында жинақталған үлкен танымдық материалды қамтып, жинақтай алды.

Платон(б.з. д. 427 - 347 ж. ж.) - Ежелгі Грецияның ең ірі философы, Сократтың шәкірті, өзінің философиялық мектеп — академия

4 слайд
Платон(б.з. д. 427 - 347 ж. ж.) - Ежелгі Грецияның ең ірі философы, Сократтың шәкірті, өзінің философиялық мектеп — академиясының негізін қалаушы, философиядағы идеалистік бағыттың негізін қалаушы.

4 слайд

Платон(б.з. д. 427 - 347 ж. ж.) - Ежелгі Грецияның ең ірі философы, Сократтың шәкірті, өзінің философиялық мектеп — академиясының негізін қалаушы, философиядағы идеалистік бағыттың негізін қалаушы.

Платонға әсер еткен адамдар: Сократ, Архит, Демокрит, Парменид, Пифагор, Гераклит. Платонның алғашқы ұстазы Кратил болды. Ал

5 слайд
Платонға әсер еткен адамдар: Сократ, Архит, Демокрит, Парменид, Пифагор, Гераклит. Платонның алғашқы ұстазы Кратил болды. Алайда, шамамен 407 жылы Платон Сократты кездестіргенде, ол оның шәкірттерінің бірі болды. Сократтың тарихи және кейде ойдан шығарылған кейіпкерлер арасындағы диалог түрінде жазылған Платонның барлық дерлік шығармаларының тұрақты қатысушысы екендігі тән.

5 слайд

Платонға әсер еткен адамдар: Сократ, Архит, Демокрит, Парменид, Пифагор, Гераклит. Платонның алғашқы ұстазы Кратил болды. Алайда, шамамен 407 жылы Платон Сократты кездестіргенде, ол оның шәкірттерінің бірі болды. Сократтың тарихи және кейде ойдан шығарылған кейіпкерлер арасындағы диалог түрінде жазылған Платонның барлық дерлік шығармаларының тұрақты қатысушысы екендігі тән.

Аристотель Фракияда, Грек Стагир колониясында дүниеге келген, сондықтан оның фамилиясына Стагирит лақап аты жиі қосылады. Оның

6 слайд
Аристотель Фракияда, Грек Стагир колониясында дүниеге келген, сондықтан оның фамилиясына Стагирит лақап аты жиі қосылады. Оның әкесі Никомах грек Андрос аралынан, ал анасы Эвбея аралынан шыққан. Аристотельдің әкесі македон патшасы Аминт II- нің досы болып саналды және оның сотында дәрігер міндетін атқарды. Аристотель де сотта болды және Филипппен бірге тәрбиеленді-Македонияның болашақ патшасы Филипп II және Александр Македонскийдің әкесі.

6 слайд

Аристотель Фракияда, Грек Стагир колониясында дүниеге келген, сондықтан оның фамилиясына Стагирит лақап аты жиі қосылады. Оның әкесі Никомах грек Андрос аралынан, ал анасы Эвбея аралынан шыққан. Аристотельдің әкесі македон патшасы Аминт II- нің досы болып саналды және оның сотында дәрігер міндетін атқарды. Аристотель де сотта болды және Филипппен бірге тәрбиеленді-Македонияның болашақ патшасы Филипп II және Александр Македонскийдің әкесі.

Аристотель, ежелгі грек философы сияқты, әмбебап болған. Ол қоршаған әлемді, табиғатты, заттардың қасиеттерін ғана емес, сон

7 слайд
Аристотель, ежелгі грек философы сияқты, әмбебап болған. Ол қоршаған әлемді, табиғатты, заттардың қасиеттерін ғана емес, сонымен бірге қоғамның дамуын да зерттеді . Ол, Платонның сүйікті шәкірті, мұғалімінің идеалистік көзқарастарымен бөліспеді және кез-келген нәрсенің саны, сапасы, басқа заттарға қатынасы және оның іс-әрекеті тән екенін дәлелдеді. Материалдық әлем материалдық.Бірте- бірте ол ғылыми жіктеу жүйесін енгізді, қазіргі уақытта қолданылатын терминологиясын жасады.

7 слайд

Аристотель, ежелгі грек философы сияқты, әмбебап болған. Ол қоршаған әлемді, табиғатты, заттардың қасиеттерін ғана емес, сонымен бірге қоғамның дамуын да зерттеді . Ол, Платонның сүйікті шәкірті, мұғалімінің идеалистік көзқарастарымен бөліспеді және кез-келген нәрсенің саны, сапасы, басқа заттарға қатынасы және оның іс-әрекеті тән екенін дәлелдеді. Материалдық әлем материалдық.Бірте- бірте ол ғылыми жіктеу жүйесін енгізді, қазіргі уақытта қолданылатын терминологиясын жасады.

Платон-идеализмнің негізін қалаушы. Платон идеализмінің басты ережерелі болып: - материалдық заттар өзгермелі, тұрақты емес жә

8 слайд
Платон-идеализмнің негізін қалаушы. Платон идеализмінің басты ережерелі болып: - материалдық заттар өзгермелі, тұрақты емес және уақыт өте келе тоқтайды; - қоршаған әлем («заттар әлемі») сонымен қатар уақытша және өзгермелі және іс жүзінде тәуелсіз зат ретінде болмайды; - шын мәнінде тек таза (бөлшектелмеген) идеялар бар (Эйдос); -кез-келген нәрсе-бұл берілген заттың бастапқы идеясының (эйдостың) материалдық көрінісі (мысалы, жылқылар туады және өледі, бірақ олар тек мәңгілік және өзгермейтін жылқы идеясының көрінісі және т. б.); - бүкіл әлем-таза идеялардың (Эйдос ) көрінісі.

8 слайд

Платон-идеализмнің негізін қалаушы. Платон идеализмінің басты ережерелі болып: - материалдық заттар өзгермелі, тұрақты емес және уақыт өте келе тоқтайды; - қоршаған әлем («заттар әлемі») сонымен қатар уақытша және өзгермелі және іс жүзінде тәуелсіз зат ретінде болмайды; - шын мәнінде тек таза (бөлшектелмеген) идеялар бар (Эйдос); -кез-келген нәрсе-бұл берілген заттың бастапқы идеясының (эйдостың) материалдық көрінісі (мысалы, жылқылар туады және өледі, бірақ олар тек мәңгілік және өзгермейтін жылқы идеясының көрінісі және т. б.); - бүкіл әлем-таза идеялардың (Эйдос ) көрінісі.

Платон сонымен бірге Триада туралы философиялық ілімді алға тартады,оған сәйкес барлық заттар үш заттан тұрады: бірыңғай ақылж

9 слайд
Платон сонымен бірге Триада туралы философиялық ілімді алға тартады,оған сәйкес барлық заттар үш заттан тұрады: бірыңғай ақылжан

9 слайд

Платон сонымен бірге Триада туралы философиялық ілімді алға тартады,оған сәйкес барлық заттар үш заттан тұрады: бірыңғай ақылжан

Эпистемологияға (білім туралы ілімге) қатысты Платон өзі жасаған әлемнің идеалистік бейнесінен шыққан:  материалдық әлем тек

10 слайд
Эпистемологияға (білім туралы ілімге) қатысты Платон өзі жасаған әлемнің идеалистік бейнесінен шыққан:  материалдық әлем тек «Идеялар әлемінің» көрінісі болғандықтан, таным тақырыбы ең алдымен «таза идеялар» болуы керек";  «таза идеяларды» сенсорлық танымның көмегімен білу мүмкін емес (танымның бұл түрі сенімді Білім емес, тек «докса» пікірін береді);  «таза идеяларды» жоғары рухани іс-әрекеттің (идеалистік танымның) арқасында ақылмен ғана білуге болады);  жоғары рухани қызметпен тек білімді — білімді зиялы қауым, философтар ғана айналыса алады, сондықтан олар «таза идеяларды» көре және жүзеге асыра алады.

10 слайд

Эпистемологияға (білім туралы ілімге) қатысты Платон өзі жасаған әлемнің идеалистік бейнесінен шыққан:  материалдық әлем тек «Идеялар әлемінің» көрінісі болғандықтан, таным тақырыбы ең алдымен «таза идеялар» болуы керек";  «таза идеяларды» сенсорлық танымның көмегімен білу мүмкін емес (танымның бұл түрі сенімді Білім емес, тек «докса» пікірін береді);  «таза идеяларды» жоғары рухани іс-әрекеттің (идеалистік танымның) арқасында ақылмен ғана білуге болады);  жоғары рухани қызметпен тек білімді — білімді зиялы қауым, философтар ғана айналыса алады, сондықтан олар «таза идеяларды» көре және жүзеге асыра алады.

Платон философиясының тарихи маңызы мынада:а л ғ а ш р е т ф и л о с о ф і р г е л і ж ұ м ы с т а р д ы ң б ү к і л

11 слайд
Платон философиясының тарихи маңызы мынада:а л ғ а ш р е т ф и л о с о ф і р г е л і ж ұ м ы с т а р д ы ң б ү к і л ж и н а ғ ы н қ а л д ы р д ы ;и д е а л и з м н і ң ү л к е н ф и л о с о ф и я л ы қ б а ғ ы т р е т і н д е н е г і з і қ а л а н д ы ( « П л а т о н с ы з ы ғ ы » д е п а т а л а т ы н - м а т е р и а л и с т і к « Д е м о к р и т с ы з ы ғ ы н а қ а р а м а - қ а р с ы » ) ;а л ғ а ш р е т т а б и ғ а т т ы ң ғ а н а е м е с , қ о ғ а м н ы ң — м е м л е к е т т і ң , з а ң д а р д ы ң ж ә н е т . б . м ә с е л е л е р і т е р е ң з е р т т е л д і . ; к о н ц е п т у а л д ы о й л а у д ы ң н е г і з д е р і қ а л а н д ы , ф и л о с о ф и я л ы қ к а т е г о р и я л а р д ы ( б о л м ы с — қ а л ы п т а с у , М ә ң г і л і к — у а қ ы т ш а , д е м а л у — қ о з ғ а л ы с , б ө л і н б е й т і н — б ө л і н у ж ә н е т . б . ) а ж ы р а т у ғ а ә р е к е т ж а с а л д ы . ) ;ф и л о с о ф и я л ы қ м е к т е п ( А к а д е м и я ) қ ұ р ы л д ы , о л ш а м а м е н 1 0 0 0 ж ы л ғ а с о з ы л д ы , о н д а П л а т о н н ы ң к ө п т е г е н к ө р н е к т і і з б а с а р л а р ы ( А р и с т о т е л ь ж ә н е т . б . ) ө с т і .

11 слайд

Платон философиясының тарихи маңызы мынада:а л ғ а ш р е т ф и л о с о ф і р г е л і ж ұ м ы с т а р д ы ң б ү к і л ж и н а ғ ы н қ а л д ы р д ы ;и д е а л и з м н і ң ү л к е н ф и л о с о ф и я л ы қ б а ғ ы т р е т і н д е н е г і з і қ а л а н д ы ( « П л а т о н с ы з ы ғ ы » д е п а т а л а т ы н - м а т е р и а л и с т і к « Д е м о к р и т с ы з ы ғ ы н а қ а р а м а - қ а р с ы » ) ;а л ғ а ш р е т т а б и ғ а т т ы ң ғ а н а е м е с , қ о ғ а м н ы ң — м е м л е к е т т і ң , з а ң д а р д ы ң ж ә н е т . б . м ә с е л е л е р і т е р е ң з е р т т е л д і . ; к о н ц е п т у а л д ы о й л а у д ы ң н е г і з д е р і қ а л а н д ы , ф и л о с о ф и я л ы қ к а т е г о р и я л а р д ы ( б о л м ы с — қ а л ы п т а с у , М ә ң г і л і к — у а қ ы т ш а , д е м а л у — қ о з ғ а л ы с , б ө л і н б е й т і н — б ө л і н у ж ә н е т . б . ) а ж ы р а т у ғ а ә р е к е т ж а с а л д ы . ) ;ф и л о с о ф и я л ы қ м е к т е п ( А к а д е м и я ) қ ұ р ы л д ы , о л ш а м а м е н 1 0 0 0 ж ы л ғ а с о з ы л д ы , о н д а П л а т о н н ы ң к ө п т е г е н к ө р н е к т і і з б а с а р л а р ы ( А р и с т о т е л ь ж ә н е т . б . ) ө с т і .

Аристотельдің ғылыми қызметі ежелгі білімнің барлық салаларын қамтыды. Оның шығармалары энциклопедиялық сипатта. Оның еңбекте

12 слайд
Аристотельдің ғылыми қызметі ежелгі білімнің барлық салаларын қамтыды. Оның шығармалары энциклопедиялық сипатта. Оның еңбектері әртүрлі салаларға жатады - логика, жаратылыстану, тарих, саясат, этика, әдебиет. Аристотель қолданған нақты материалдардың көптігі ішінара оның керемет ұйымдастырушы болғандығымен түсіндіріледі. Аристотельдің кейбір шығармаларына, әсіресе грек мемлекеттерінің тарихы мен жануарлар мен өсімдіктер әлемінің тарихына арналған материалдарды оның студенттері таңдағанына күмән жоқ.

12 слайд

Аристотельдің ғылыми қызметі ежелгі білімнің барлық салаларын қамтыды. Оның шығармалары энциклопедиялық сипатта. Оның еңбектері әртүрлі салаларға жатады - логика, жаратылыстану, тарих, саясат, этика, әдебиет. Аристотель қолданған нақты материалдардың көптігі ішінара оның керемет ұйымдастырушы болғандығымен түсіндіріледі. Аристотельдің кейбір шығармаларына, әсіресе грек мемлекеттерінің тарихы мен жануарлар мен өсімдіктер әлемінің тарихына арналған материалдарды оның студенттері таңдағанына күмән жоқ.

Алдыңғы ғылымның даму тәжірибесін қорытындылай келе, Аристотель сол кезде белгілі болған барлық білім салаларын қамтитын бірыңғ

13 слайд
Алдыңғы ғылымның даму тәжірибесін қорытындылай келе, Аристотель сол кезде белгілі болған барлық білім салаларын қамтитын бірыңғай ғылым жүйесін құруға тырысты. Аристотельдің пікірінше, барлық ғылымдар теориялық болып бөлінеді, онда білім тек өзі үшін жүзеге асырылады, практикалық, адамның мінез-құлқына басшылық идеялар береді және шығармашылық, онда білім жақсылыққа жету немесе сұлулықты жүзеге асыру мақсатында жүзеге асырылады. Шығармашылық ғылымдарда шығармашылықтың қайнар көзі кім жасайды, не жасалады, не Өнер, не басқа қабілет. Сол сияқты, қызмет туралы ғылымда қозғалыс орындалатын істе емес, оны жасаушыларда болады.

13 слайд

Алдыңғы ғылымның даму тәжірибесін қорытындылай келе, Аристотель сол кезде белгілі болған барлық білім салаларын қамтитын бірыңғай ғылым жүйесін құруға тырысты. Аристотельдің пікірінше, барлық ғылымдар теориялық болып бөлінеді, онда білім тек өзі үшін жүзеге асырылады, практикалық, адамның мінез-құлқына басшылық идеялар береді және шығармашылық, онда білім жақсылыққа жету немесе сұлулықты жүзеге асыру мақсатында жүзеге асырылады. Шығармашылық ғылымдарда шығармашылықтың қайнар көзі кім жасайды, не жасалады, не Өнер, не басқа қабілет. Сол сияқты, қызмет туралы ғылымда қозғалыс орындалатын істе емес, оны жасаушыларда болады.

Ғ ы л ы м и з е р т т е у д і ң ж а л п ы е р е ж е с і , ғ ы л ы м и Қ ы з м е т т ү р і н е қ а р а м а с т а н

14 слайд
Ғ ы л ы м и з е р т т е у д і ң ж а л п ы е р е ж е с і , ғ ы л ы м и Қ ы з м е т т ү р і н е қ а р а м а с т а н , е р е ж е ж а р и я л а н а д ы : б і р і н ш і к е з е к т е з а т т а р д ы ң о б ъ е к т и в т і а қ и қ а т ы , т а б и ғ а т т ы ң ө з і б о л у ы к е р е к ж ә н е е ш қ а н д а й с у б ъ е к т и в т і м а қ с а т т а р з а т т а р д ы ң о с ы а қ и қ а т ы н б ұ р м а л а м а у ы к е р е к .А р и с т о т е л ь т е о р и я л ы қ ғ ы л ы м д а р д ы б і р і н ш і ф и л о с о ф и я ғ а , м а т е м а т и к а ғ а ж ә н е ф и з и к а ғ а б ө л е д і . Ф и з и к а т а б и ғ а т т а ғ ы д е н е л е р д і ң к ү й і н ж ә н е б е л г і л і б і р з а т т а р д ы з е р т т е й д і . М а т е м а т и к а а б с т р а к ц и я д а а л ы н ғ а н , д е н е д е н б ө л і н б е й т і н ж ә н е б і р у а қ ы т т а б е л г і л і б і р д е н е л е р д і ң к ү й і б о л ы п т а б ы л м а й т ы н қ а с и е т т е р д і з е р т т е й д і .Д е н е л е р д і ң қ а с и е т т е р і б а р л ы қ д е н е л е р д е н б ө л і н г е н д і к т е н , о л а р м е т а ф и з и к а л ы қ ф и л о с о ф т ы ң з е р т т е у т а қ ы р ы б ы н қ ұ р а й д ы . Б і р і н ш і ф и л о с о ф и я з а т т а р д ы ң ө з г е р м е й т і н қ а ғ и д а л а р ы н а ш а д ы .

14 слайд

Ғ ы л ы м и з е р т т е у д і ң ж а л п ы е р е ж е с і , ғ ы л ы м и Қ ы з м е т т ү р і н е қ а р а м а с т а н , е р е ж е ж а р и я л а н а д ы : б і р і н ш і к е з е к т е з а т т а р д ы ң о б ъ е к т и в т і а қ и қ а т ы , т а б и ғ а т т ы ң ө з і б о л у ы к е р е к ж ә н е е ш қ а н д а й с у б ъ е к т и в т і м а қ с а т т а р з а т т а р д ы ң о с ы а қ и қ а т ы н б ұ р м а л а м а у ы к е р е к .А р и с т о т е л ь т е о р и я л ы қ ғ ы л ы м д а р д ы б і р і н ш і ф и л о с о ф и я ғ а , м а т е м а т и к а ғ а ж ә н е ф и з и к а ғ а б ө л е д і . Ф и з и к а т а б и ғ а т т а ғ ы д е н е л е р д і ң к ү й і н ж ә н е б е л г і л і б і р з а т т а р д ы з е р т т е й д і . М а т е м а т и к а а б с т р а к ц и я д а а л ы н ғ а н , д е н е д е н б ө л і н б е й т і н ж ә н е б і р у а қ ы т т а б е л г і л і б і р д е н е л е р д і ң к ү й і б о л ы п т а б ы л м а й т ы н қ а с и е т т е р д і з е р т т е й д і .Д е н е л е р д і ң қ а с и е т т е р і б а р л ы қ д е н е л е р д е н б ө л і н г е н д і к т е н , о л а р м е т а ф и з и к а л ы қ ф и л о с о ф т ы ң з е р т т е у т а қ ы р ы б ы н қ ұ р а й д ы . Б і р і н ш і ф и л о с о ф и я з а т т а р д ы ң ө з г е р м е й т і н қ а ғ и д а л а р ы н а ш а д ы .

Аристотельдік ғылымдардың бөлінуінің артында қоғамның әлеуметтік бөлінуі тұр: өнер- қолөнершілердің ісі, ғылым - данагөйлер

15 слайд
Аристотельдік ғылымдардың бөлінуінің артында қоғамның әлеуметтік бөлінуі тұр: өнер- қолөнершілердің ісі, ғылым - данагөйлердің ісі, практика - саясаткерлердің ісі. Сондықтан практикалық және шығармашылық ғылымдар теориялық ғылымдардан төмен (алыпсатарлық (теориялық пәндер) жасампаздардан жоғары).Сонымен қатар, Аристотель жеке ғылымдарды бір- бірімен терең қажетті байланыста деп санамайды; Аристотельдегі бұл байланыс көбінесе таным объектісінің құндылық өлшемін енгізу арқылы субъективті негіздеме алады.Аристотельдік ғылымдардың жіктелуінің сәйкес келмеуі, ең алдымен, бірінші философияны басқа ғылымдардан бірінші философияны бөлуде болмысты зерттейтін барлық басқа ғылымдардың мәні туралы ғылым ретінде шамадан тыс қарама-қайшылықта көрінеді.

15 слайд

Аристотельдік ғылымдардың бөлінуінің артында қоғамның әлеуметтік бөлінуі тұр: өнер- қолөнершілердің ісі, ғылым - данагөйлердің ісі, практика - саясаткерлердің ісі. Сондықтан практикалық және шығармашылық ғылымдар теориялық ғылымдардан төмен (алыпсатарлық (теориялық пәндер) жасампаздардан жоғары).Сонымен қатар, Аристотель жеке ғылымдарды бір- бірімен терең қажетті байланыста деп санамайды; Аристотельдегі бұл байланыс көбінесе таным объектісінің құндылық өлшемін енгізу арқылы субъективті негіздеме алады.Аристотельдік ғылымдардың жіктелуінің сәйкес келмеуі, ең алдымен, бірінші философияны басқа ғылымдардан бірінші философияны бөлуде болмысты зерттейтін барлық басқа ғылымдардың мәні туралы ғылым ретінде шамадан тыс қарама-қайшылықта көрінеді.

ҚОРЫТЫНДЫ -әрине, Платон да, Аристотель де рухани және ғылыми өмірдің барлық салаларына үлкен үлес қосты. Саясат, этика, эстети

16 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ -әрине, Платон да, Аристотель де рухани және ғылыми өмірдің барлық салаларына үлкен үлес қосты. Саясат, этика, эстетика, табиғи философия, логика, білім теориясы, метафизика - Платон мен Аристотельдің іс-әрекеті арқасында жаңа көрініс алды; -Платон мен Аристотельдің идеялары әлеуметтік ойға, мысалы, саяси ғылым мен білім теориясына қатты әсер етті. Платон - ғылымдағы негізгі ағымдардың бірі- объективті идеализмнің негізін қалаушы. Оның объективті идеализмі – «идеялардың» жалпы және жалпы ұғымдар ретінде тәуелсіз өмір сүруі туралы ілім (жақсылық туралы ілім). Платонның шәкірті-Аристотель - басқа әдіснамалық бағдарламаны енгізді-дерексіз, алыпсатарлық ойлау емес, бақылау мен тәжірибеге сүйену;

16 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ -әрине, Платон да, Аристотель де рухани және ғылыми өмірдің барлық салаларына үлкен үлес қосты. Саясат, этика, эстетика, табиғи философия, логика, білім теориясы, метафизика - Платон мен Аристотельдің іс-әрекеті арқасында жаңа көрініс алды; -Платон мен Аристотельдің идеялары әлеуметтік ойға, мысалы, саяси ғылым мен білім теориясына қатты әсер етті. Платон - ғылымдағы негізгі ағымдардың бірі- объективті идеализмнің негізін қалаушы. Оның объективті идеализмі – «идеялардың» жалпы және жалпы ұғымдар ретінде тәуелсіз өмір сүруі туралы ілім (жақсылық туралы ілім). Платонның шәкірті-Аристотель - басқа әдіснамалық бағдарламаны енгізді-дерексіз, алыпсатарлық ойлау емес, бақылау мен тәжірибеге сүйену;

Қорытындылай келе, Платон мен Аристотель жасаған философиялық және Саяси жүйелер, ғылыми гипотезалар қазіргі уақытқа дейін көп

17 слайд
Қорытындылай келе, Платон мен Аристотель жасаған философиялық және Саяси жүйелер, ғылыми гипотезалар қазіргі уақытқа дейін көптеген ізбасарларды тапқанын және олар айтқан идеялар көптеген кейінгі философтардың, саясаткерлер мен ғалымдардың еңбектерінде көрініс тапқанын атап өткен жөн.

17 слайд

Қорытындылай келе, Платон мен Аристотель жасаған философиялық және Саяси жүйелер, ғылыми гипотезалар қазіргі уақытқа дейін көптеген ізбасарларды тапқанын және олар айтқан идеялар көптеген кейінгі философтардың, саясаткерлер мен ғалымдардың еңбектерінде көрініс тапқанын атап өткен жөн.

Пайдаланылған әдебиеттер: 1.Губинн В.Д, Сидорина Т.Ю., Филатов В.П. Философия. М.: Тон, 1998. 2.История философии в кратком изл

18 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: 1.Губинн В.Д, Сидорина Т.Ю., Филатов В.П. Философия. М.: Тон, 1998. 2.История философии в кратком изложении. М.: Мысль, 1995 г. 3.Спиркин А. Г.Философия: Учебник. - 2-е издание. - М.: Гардарики, 2004 г. 4. . .

18 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер: 1.Губинн В.Д, Сидорина Т.Ю., Филатов В.П. Философия. М.: Тон, 1998. 2.История философии в кратком изложении. М.: Мысль, 1995 г. 3.Спиркин А. Г.Философия: Учебник. - 2-е издание. - М.: Гардарики, 2004 г. 4. . .