Материалдар / Полиплоидия ашық сабақ 9-сынып

Полиплоидия ашық сабақ 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаз үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
534
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бағдарлау-мотивациялық

1 слайд
Бағдарлау-мотивациялық  

1 слайд

Бағдарлау-мотивациялық  

2 слайд

2 слайд

1 топ. Чарлз Дарвин өзінің ілімінде оның екі түрін анықтаған. Адамдар жануарларды үй жағдайына қолға үйретудің алғашқы кезеңі

3 слайд
1 топ. Чарлз Дарвин өзінің ілімінде оның екі түрін анықтаған. Адамдар жануарларды үй жағдайына қолға үйретудің алғашқы кезеңінде пайдаланған. Олар өздеріне ыңғайлы, жуас ұрпақ өрбітетін малдар мен мол өнім беретін өсімдіктердің түрін қалдырып, қолға үйретуге қиын, малдарды жойып немесе күштеп үйретуге тырысты . 2 топ. Өсімдіктердің сорттарын, жануарлардың жаңа тұқымын шығару үшін қолданады. Олар 2-ге бөлінеді. Мал шаруашылығында бір ата-анадан туған төлдерді бір-бірімен, не ата- анасын өз төлімен шағылыстырады. Бұл өсімдіктердің өздігінен тозаңдануына ұқсайды және гомозигота санын кебейтуге әкеледі. 3 топ. Бұл құбылыс кезінде ата-анасымен салыстырғанда буданның тіршілік қабілеті артып, мол өнім береді. Бірақ бұл қасиет кейінгі ұрпақтарында біртіндеп төмендеп өше бастайды. Бұл құбылысты өсімдіктер және жануарлар селекциясында жиі қолданады. Бұл құбылысты ең алғаш 1914 жылы Америка ғалымы В. Шелл жүгері өсімдігінен байқайды. Нақтырақ ойлан !

3 слайд

1 топ. Чарлз Дарвин өзінің ілімінде оның екі түрін анықтаған. Адамдар жануарларды үй жағдайына қолға үйретудің алғашқы кезеңінде пайдаланған. Олар өздеріне ыңғайлы, жуас ұрпақ өрбітетін малдар мен мол өнім беретін өсімдіктердің түрін қалдырып, қолға үйретуге қиын, малдарды жойып немесе күштеп үйретуге тырысты . 2 топ. Өсімдіктердің сорттарын, жануарлардың жаңа тұқымын шығару үшін қолданады. Олар 2-ге бөлінеді. Мал шаруашылығында бір ата-анадан туған төлдерді бір-бірімен, не ата- анасын өз төлімен шағылыстырады. Бұл өсімдіктердің өздігінен тозаңдануына ұқсайды және гомозигота санын кебейтуге әкеледі. 3 топ. Бұл құбылыс кезінде ата-анасымен салыстырғанда буданның тіршілік қабілеті артып, мол өнім береді. Бірақ бұл қасиет кейінгі ұрпақтарында біртіндеп төмендеп өше бастайды. Бұл құбылысты өсімдіктер және жануарлар селекциясында жиі қолданады. Бұл құбылысты ең алғаш 1914 жылы Америка ғалымы В. Шелл жүгері өсімдігінен байқайды. Нақтырақ ойлан !

Қаңтардың 15-і Полиплоидия. Әріден будандастыру. Жасанды мутагенез. Олардың селекциядағы маңызы. Селекция жетістіктері .

4 слайд
Қаңтардың 15-і Полиплоидия. Әріден будандастыру. Жасанды мутагенез. Олардың селекциядағы маңызы. Селекция жетістіктері .

4 слайд

Қаңтардың 15-і Полиплоидия. Әріден будандастыру. Жасанды мутагенез. Олардың селекциядағы маңызы. Селекция жетістіктері .

. Полиплоидия Автополиплоидия Аллополиплоидия

5 слайд
. Полиплоидия Автополиплоидия Аллополиплоидия

5 слайд

. Полиплоидия Автополиплоидия Аллополиплоидия

6 слайд

6 слайд

2 n =42 Жұмсақ бидай 2n=28 Еуропада өсірілген бидай 2n=14 Жабайы бидай

7 слайд
2 n =42 Жұмсақ бидай 2n=28 Еуропада өсірілген бидай 2n=14 Жабайы бидай

7 слайд

2 n =42 Жұмсақ бидай 2n=28 Еуропада өсірілген бидай 2n=14 Жабайы бидай

1-есеп. Бидайда негізгі хромосома саны х= 7, ал гаплоидты саны n диплоидтыға қарағанда 2 есе кем, х және n белгілерді па

8 слайд
1-есеп. Бидайда негізгі хромосома саны х= 7, ал гаплоидты саны n диплоидтыға қарағанда 2 есе кем, х және n белгілерді пайдаланып , бидай хромосомасының диплоидты санын жазыңдар: а) жұмсақ бидай – n = 21 ә) қатты бидай – n = 14 б) бірдәнділік – n = 7Бірге ойланайық

8 слайд

1-есеп. Бидайда негізгі хромосома саны х= 7, ал гаплоидты саны n диплоидтыға қарағанда 2 есе кем, х және n белгілерді пайдаланып , бидай хромосомасының диплоидты санын жазыңдар: а) жұмсақ бидай – n = 21 ә) қатты бидай – n = 14 б) бірдәнділік – n = 7Бірге ойланайық

2- есеп Қызылша өсімдігінің хромосома жиынтығының диплоидты саны 2n=18. Негізгі санды – х –ты қолданып , мынандай өсімдік

9 слайд
2- есеп Қызылша өсімдігінің хромосома жиынтығының диплоидты саны 2n=18. Негізгі санды – х –ты қолданып , мынандай өсімдік түрлерінің: А) Үшплоидты ; ә) тетраплоидты; б) пентаплоидты, гексаплоидты хромосома жиынтығын анықтаңдар.

9 слайд

2- есеп Қызылша өсімдігінің хромосома жиынтығының диплоидты саны 2n=18. Негізгі санды – х –ты қолданып , мынандай өсімдік түрлерінің: А) Үшплоидты ; ә) тетраплоидты; б) пентаплоидты, гексаплоидты хромосома жиынтығын анықтаңдар.

3-есеп Жералмұрттың гексаплоидты түрінде 2n = 102. Хромосоманың негізгі санын х және гаплоидты жиынтығын n анықтаңдар.

10 слайд
3-есеп Жералмұрттың гексаплоидты түрінде 2n = 102. Хромосоманың негізгі санын х және гаплоидты жиынтығын n анықтаңдар.

10 слайд

3-есеп Жералмұрттың гексаплоидты түрінде 2n = 102. Хромосоманың негізгі санын х және гаплоидты жиынтығын n анықтаңдар.

I топ. «Жасырын сөздер» Оқушылар жасырынған сөздерді тауып, мағынасын айтады. II топ. «Әуе шары» «Алшақ будандастыр

11 слайд
I топ. «Жасырын сөздер» Оқушылар жасырынған сөздерді тауып, мағынасын айтады.   II топ. «Әуе шары» «Алшақ будандастырудың маңызы» тақырыбында постер қорғайды.   III топ.«Суреттер сөйлейді» Оқушылар суреттерді ретімен қойып, суретті сөйлетеді.

11 слайд

I топ. «Жасырын сөздер» Оқушылар жасырынған сөздерді тауып, мағынасын айтады.   II топ. «Әуе шары» «Алшақ будандастырудың маңызы» тақырыбында постер қорғайды.   III топ.«Суреттер сөйлейді» Оқушылар суреттерді ретімен қойып, суретті сөйлетеді.

Company Logo « Зымыран » әдісі  1.Әріден будандастыру дегеніміз не? Оны алғаш зерттеген кім ?  2 .Полиплоидия дегеніміз не

12 слайд
Company Logo « Зымыран » әдісі  1.Әріден будандастыру дегеніміз не? Оны алғаш зерттеген кім ?  2 .Полиплоидия дегеніміз не ?  3 .Неге әріден будандастыруда будан ұрпақ бермейді ?

12 слайд

Company Logo « Зымыран » әдісі  1.Әріден будандастыру дегеніміз не? Оны алғаш зерттеген кім ?  2 .Полиплоидия дегеніміз не ?  3 .Неге әріден будандастыруда будан ұрпақ бермейді ?

Company LogoБілім қоржыны Көк қоржын – сабақты жақсы түсіндім және қызықты болды. Сары қоржын- сабақты жартылай түсінд

13 слайд
Company LogoБілім қоржыны Көк қоржын – сабақты жақсы түсіндім және қызықты болды. Сары қоржын- сабақты жартылай түсіндім. Ала қоржын- тақырып бойынша әлі де ізденуім керек.

13 слайд

Company LogoБілім қоржыны Көк қоржын – сабақты жақсы түсіндім және қызықты болды. Сары қоржын- сабақты жартылай түсіндім. Ала қоржын- тақырып бойынша әлі де ізденуім керек.

Полиплоидия. Әріден будандастыру. Жасанды мутагенез. Олардың селекциядағы маңызы. Селекция жетістіктері

14 слайд
Полиплоидия. Әріден будандастыру. Жасанды мутагенез. Олардың селекциядағы маңызы. Селекция жетістіктері

14 слайд

Полиплоидия. Әріден будандастыру. Жасанды мутагенез. Олардың селекциядағы маңызы. Селекция жетістіктері

15 слайд

15 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ