Материалдар / Портрет жанры

Портрет жанры

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар портрет түрлерімен танысады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2020
416
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Портрет жанры. Портрет Портрет жанры. Портрет түрлері.түрлері. Орындаған: Жаксибаева Галия ОрынтайевнаОрындаған: Жаксибаева Гал

1 слайд
Портрет жанры. Портрет Портрет жанры. Портрет түрлері.түрлері. Орындаған: Жаксибаева Галия ОрынтайевнаОрындаған: Жаксибаева Галия Орынтайевна Әйтеке би ауданы, Т.Жүргенов ЖОББМӘйтеке би ауданы, Т.Жүргенов ЖОББМ

1 слайд

Портрет жанры. Портрет Портрет жанры. Портрет түрлері.түрлері. Орындаған: Жаксибаева Галия ОрынтайевнаОрындаған: Жаксибаева Галия Орынтайевна Әйтеке би ауданы, Т.Жүргенов ЖОББМӘйтеке би ауданы, Т.Жүргенов ЖОББМ

Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар: портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі; • Оқушылардың басым

2 слайд
Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар: портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі; • Оқушылардың басым бөлігі: портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады; • Кейбір оқушылар: портрет түрлерін өз бетінше орындайды;

2 слайд

Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар: портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі; • Оқушылардың басым бөлігі: портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады; • Кейбір оқушылар: портрет түрлерін өз бетінше орындайды;

Бағалау критерийлері:Бағалау критерийлері: • Білу – портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді; • түсін

3 слайд
Бағалау критерийлері:Бағалау критерийлері: • Білу – портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді; • түсіну- шығармашылық идеяларды іске асыруда ақпарат көздері тиімді пайдаланады; • Қолдану – портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; • Анализ – түрлі ақпарат көздері арқылы портрет жанрындағы картиналарды қарастырып, оның түрлерін зерттейді; • Синтез терминологияны пайдалана отырып, бейнелеу өнерінің стиліне сипаттама бере алады;

3 слайд

Бағалау критерийлері:Бағалау критерийлері: • Білу – портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді; • түсіну- шығармашылық идеяларды іске асыруда ақпарат көздері тиімді пайдаланады; • Қолдану – портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; • Анализ – түрлі ақпарат көздері арқылы портрет жанрындағы картиналарды қарастырып, оның түрлерін зерттейді; • Синтез терминологияны пайдалана отырып, бейнелеу өнерінің стиліне сипаттама бере алады;

Сабақтың басы: (7 мин) “ Қол жесті” әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу; Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді. Әрбір топ

4 слайд
Сабақтың басы: (7 мин) “ Қол жесті” әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу; Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді. Әрбір топқа бір-бірін тану үшін 30 секунд беріледі. Кері байланыс: “Бір сөзбен” стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. “ Төзімділік”, “Ашу”, “Қауныш”,”Немқұрайлылық”, “Қанағаттану”, “Шабыт”, “Зерігу”, “Алаңдау”,”Тыныштық”, “Сенімділік”, “Рахаттану” Дескриптор: -Оқушылар портрет жанры туралы біледі; - Портреттің түрлерін талдайды; -Портреттің түрлерін талдайды Қалыптастырушы бағалау. “Үш шапалақ” әдісі Егер оқушы дұрыс жауап берсе сыныптастары – үш шапалақ, толық емес жауап берсе – екі шапалақ, дұрыс емес жауап берсе – бір шапалақ соғады. Саралау: дескриптор, сұрақ-жауап, ынтымақтастық формасы арқылы саралау, диалог және қарым – қатынас арқылы саралау.

4 слайд

Сабақтың басы: (7 мин) “ Қол жесті” әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу; Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді. Әрбір топқа бір-бірін тану үшін 30 секунд беріледі. Кері байланыс: “Бір сөзбен” стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. “ Төзімділік”, “Ашу”, “Қауныш”,”Немқұрайлылық”, “Қанағаттану”, “Шабыт”, “Зерігу”, “Алаңдау”,”Тыныштық”, “Сенімділік”, “Рахаттану” Дескриптор: -Оқушылар портрет жанры туралы біледі; - Портреттің түрлерін талдайды; -Портреттің түрлерін талдайды Қалыптастырушы бағалау. “Үш шапалақ” әдісі Егер оқушы дұрыс жауап берсе сыныптастары – үш шапалақ, толық емес жауап берсе – екі шапалақ, дұрыс емес жауап берсе – бір шапалақ соғады. Саралау: дескриптор, сұрақ-жауап, ынтымақтастық формасы арқылы саралау, диалог және қарым – қатынас арқылы саралау.

Портрет (тақтада әртүрлі портреттер ілінген) Салтанатты топтық жұптық автопортрет камералық Портрет – бейнелеу өнерінің адамды

5 слайд
Портрет (тақтада әртүрлі портреттер ілінген) Салтанатты топтық жұптық автопортрет камералық Портрет – бейнелеу өнерінің адамды бейнелейтін жанры.Портрет – бейнелеу өнерінің адамды бейнелейтін жанры. Салтанатты портрет – арнайы сәнді киінген, сымбатты адамды Салтанатты портрет – арнайы сәнді киінген, сымбатты адамды бейнелейді.бейнелейді. Камералық портрет- адам қарапайым, табиғи қалыпта Камералық портрет- адам қарапайым, табиғи қалыпта бейнеленеді.бейнеленеді. Топтық портрет – екі немесе бірнеше адам бейнеленеді.Топтық портрет – екі немесе бірнеше адам бейнеленеді. Жұптық портрет – ерлі-зайыптылар, туған-туыстар, жолдастар Жұптық портрет – ерлі-зайыптылар, туған-туыстар, жолдастар бейнеленеді.бейнеленеді. Автопортрет – суретшінің өзін бейнелеуі.Автопортрет – суретшінің өзін бейнелеуі.СабақСабақ ортасы: 15 мин ортасы: 15 мин

5 слайд

Портрет (тақтада әртүрлі портреттер ілінген) Салтанатты топтық жұптық автопортрет камералық Портрет – бейнелеу өнерінің адамды бейнелейтін жанры.Портрет – бейнелеу өнерінің адамды бейнелейтін жанры. Салтанатты портрет – арнайы сәнді киінген, сымбатты адамды Салтанатты портрет – арнайы сәнді киінген, сымбатты адамды бейнелейді.бейнелейді. Камералық портрет- адам қарапайым, табиғи қалыпта Камералық портрет- адам қарапайым, табиғи қалыпта бейнеленеді.бейнеленеді. Топтық портрет – екі немесе бірнеше адам бейнеленеді.Топтық портрет – екі немесе бірнеше адам бейнеленеді. Жұптық портрет – ерлі-зайыптылар, туған-туыстар, жолдастар Жұптық портрет – ерлі-зайыптылар, туған-туыстар, жолдастар бейнеленеді.бейнеленеді. Автопортрет – суретшінің өзін бейнелеуі.Автопортрет – суретшінің өзін бейнелеуі.СабақСабақ ортасы: 15 мин ортасы: 15 мин

Сабақтың соңы: Сабақтың соңы: жинақтау: 5 минжинақтау: 5 мин Бағалау Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.Оқушы

6 слайд
Сабақтың соңы: Сабақтың соңы: жинақтау: 5 минжинақтау: 5 мин Бағалау Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім?- нені толық түсінбедім?- немен жұмысты жалғастыру қажет?

6 слайд

Сабақтың соңы: Сабақтың соңы: жинақтау: 5 минжинақтау: 5 мин Бағалау Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім?- нені толық түсінбедім?- немен жұмысты жалғастыру қажет?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ