Материалдар / Практик психолог құжаттары мен қызметтері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Практик психолог құжаттары мен қызметтері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал студенттерге қосымша жұмыс ретінде керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2020
1123
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
z Практик психолог құжаттары мен міндеттері

1 слайд
z Практик психолог құжаттары мен міндеттері

1 слайд

z Практик психолог құжаттары мен міндеттері

z Жоспары  Практик психолог жұмысының іс-қағаздары  Мектептегі психологиялық қызмет мазмұны  Мектеп психологының кабинеті

2 слайд
z Жоспары  Практик психолог жұмысының іс-қағаздары  Мектептегі психологиялық қызмет мазмұны  Мектеп психологының кабинеті

2 слайд

z Жоспары  Практик психолог жұмысының іс-қағаздары  Мектептегі психологиялық қызмет мазмұны  Мектеп психологының кабинеті

z Білім беру ұйымындағы психолог жұмысының жоспары (форма № 1). Психодиагностикалық сараптама нәтижелері бойынша қорытынды

3 слайд
z Білім беру ұйымындағы психолог жұмысының жоспары (форма № 1). Психодиагностикалық сараптама нәтижелері бойынша қорытынды (форма № 2). Психологтың кеңес беру журналы (форма № 3). Жұмыстың топтық формаларын тіркеу журналы (форма № 4).Балаға психологиялық, медициналық және әлеуметтік көмек көрсету картасы (формы № 5, 5А, 5Б, 5 B ).Психолгтың топпен жұмыс істеу бағдарламасы (формы № 6, 6А). Коррекциялық жұмыс (форма № 7). Түзету-дамыту жұмысының бағдарламасы (форма № 8). Психологтың жұмысы туралы аналитикалық есеп (форма № 9).Психолог жұмысының іс-қағаздары (РФ 1999 жылғы 1 наурыздағы № 3 Білім беру министрлігінің нұсқамалық хатының қосымшада)

3 слайд

z Білім беру ұйымындағы психолог жұмысының жоспары (форма № 1). Психодиагностикалық сараптама нәтижелері бойынша қорытынды (форма № 2). Психологтың кеңес беру журналы (форма № 3). Жұмыстың топтық формаларын тіркеу журналы (форма № 4).Балаға психологиялық, медициналық және әлеуметтік көмек көрсету картасы (формы № 5, 5А, 5Б, 5 B ).Психолгтың топпен жұмыс істеу бағдарламасы (формы № 6, 6А). Коррекциялық жұмыс (форма № 7). Түзету-дамыту жұмысының бағдарламасы (форма № 8). Психологтың жұмысы туралы аналитикалық есеп (форма № 9).Психолог жұмысының іс-қағаздары (РФ 1999 жылғы 1 наурыздағы № 3 Білім беру министрлігінің нұсқамалық хатының қосымшада)

z Мектеп психологының құжаттары 1.Мектеп психологының нормативтік-құқықтық және концептуалдық құжаттар 2.Психологиялық қызмет

4 слайд
z Мектеп психологының құжаттары 1.Мектеп психологының нормативтік-құқықтық және концептуалдық құжаттар 2.Психологиялық қызмет бағыттарын көрсететін перспективтік жұмыс жоспар; 3.Мекеме басшысымен бекітілген бір жылға арналған жылдық жоспар; 4.Психологиялық қызмет көрсету кабинет жоспары; 5.Айлық немесе апталық жұмыс жоспары 6.Диагносткалық материалдар картотекасы; 7.Сынып оқушыларын зерттеуге арналған психодиагностикалық папкалар; 8.Психодиагностикалық әдістемелер жинақтары; 9.Психологиялық қызмет көрсетуге сұраныс журналы; 10.Кеңес беру, коррекциялау, жеке түзету-дамыту іс-шараларын тіркеу журналы; 11.Өткізілген сабақтардың қысқаша жоспары және бағдарламасы; 12.Түзету жұмыста қолданылатын аудио материалдар; 13.Кабинет паспорты, мүліктер мен құралдар тізімі; 14.Жылдық есеп. Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау, қолдау көрсету

4 слайд

z Мектеп психологының құжаттары 1.Мектеп психологының нормативтік-құқықтық және концептуалдық құжаттар 2.Психологиялық қызмет бағыттарын көрсететін перспективтік жұмыс жоспар; 3.Мекеме басшысымен бекітілген бір жылға арналған жылдық жоспар; 4.Психологиялық қызмет көрсету кабинет жоспары; 5.Айлық немесе апталық жұмыс жоспары 6.Диагносткалық материалдар картотекасы; 7.Сынып оқушыларын зерттеуге арналған психодиагностикалық папкалар; 8.Психодиагностикалық әдістемелер жинақтары; 9.Психологиялық қызмет көрсетуге сұраныс журналы; 10.Кеңес беру, коррекциялау, жеке түзету-дамыту іс-шараларын тіркеу журналы; 11.Өткізілген сабақтардың қысқаша жоспары және бағдарламасы; 12.Түзету жұмыста қолданылатын аудио материалдар; 13.Кабинет паспорты, мүліктер мен құралдар тізімі; 14.Жылдық есеп. Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау, қолдау көрсету

z Психологиялық қызметтің мақсаты Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметті

5 слайд
z Психологиялық қызметтің мақсаты Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау, қолдау көрсету

5 слайд

z Психологиялық қызметтің мақсаты Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау, қолдау көрсету

z Психологиялық қызметтің міндеттері: Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және

6 слайд
z Психологиялық қызметтің міндеттері: Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру Білім алушылардың тұлғасын психологиялық- педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата- аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету

6 слайд

z Психологиялық қызметтің міндеттері: Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру Білім алушылардың тұлғасын психологиялық- педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата- аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету

z Педагог-психолог Педагогикалық ұжым Ата-аналар Мектеп оқушылары Бастауыш мектеп кезеңі 1-4 сынып Жасөспірімдік кезең 10

7 слайд
z Педагог-психолог Педагогикалық ұжым Ата-аналар Мектеп оқушылары Бастауыш мектеп кезеңі 1-4 сынып Жасөспірімдік кезең 10-11 сынып Жеткіншектік кезең 5-9 сынып

7 слайд

z Педагог-психолог Педагогикалық ұжым Ата-аналар Мектеп оқушылары Бастауыш мектеп кезеңі 1-4 сынып Жасөспірімдік кезең 10-11 сынып Жеткіншектік кезең 5-9 сынып

z Психологиялық қызмет жұмысында педагог-психолог өзара байланысты Педагог- психологтардың әдістемелік бірлестіктері Тәжіриб

8 слайд
z Психологиялық қызмет жұмысында педагог-психолог өзара байланысты Педагог- психологтардың әдістемелік бірлестіктері Тәжірибелі психологтар кафедралары Психологиялық орталықтары Психологтар қауымдастығы Білім бөлімдерінің әдістемелік кабинеттері

8 слайд

z Психологиялық қызмет жұмысында педагог-психолог өзара байланысты Педагог- психологтардың әдістемелік бірлестіктері Тәжірибелі психологтар кафедралары Психологиялық орталықтары Психологтар қауымдастығы Білім бөлімдерінің әдістемелік кабинеттері

z Психодиагностикалық бағыт Консультациялық бағыт Ағартушылық – профилактикалық бағыт Түзету – дамытушылық бағыт Әлеуметтік дисп

9 слайд
z Психодиагностикалық бағыт Консультациялық бағыт Ағартушылық – профилактикалық бағыт Түзету – дамытушылық бағыт Әлеуметтік диспетчерлік бағыт Психологиялық қызмет жұмысының бағыттары

9 слайд

z Психодиагностикалық бағыт Консультациялық бағыт Ағартушылық – профилактикалық бағыт Түзету – дамытушылық бағыт Әлеуметтік диспетчерлік бағыт Психологиялық қызмет жұмысының бағыттары

z Психодиагностикалық бағыт  Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтенуі мақсатында оларды кешенді психологиял

10 слайд
z Психодиагностикалық бағыт  Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтенуі мақсатында оларды кешенді психологиялық тексеру;  Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығушылығы мен икемділігін психологиялық диагностикалау;  Білім алушылардың психикалық дамуын анықтау мақсатында олардың психологиялық диагностикалау;  Психологиялық диагностикасының қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен ұсыныстар дайындау;

10 слайд

z Психодиагностикалық бағыт  Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтенуі мақсатында оларды кешенді психологиялық тексеру;  Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығушылығы мен икемділігін психологиялық диагностикалау;  Білім алушылардың психикалық дамуын анықтау мақсатында олардың психологиялық диагностикалау;  Психологиялық диагностикасының қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен ұсыныстар дайындау;

z Консультациялық бағыт  Білім алушыларға, ата-аналар мен педагогтарға олардың сұраныстары бойынша консультация беру; 

11 слайд
z Консультациялық бағыт  Білім алушыларға, ата-аналар мен педагогтарға олардың сұраныстары бойынша консультация беру;  Білім алушыларға жеке тұлғалық, кәсіптік өзін-өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен консультация жүргізу;  Күйзелістік, жанжалдық, эмоционалдық жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;

11 слайд

z Консультациялық бағыт  Білім алушыларға, ата-аналар мен педагогтарға олардың сұраныстары бойынша консультация беру;  Білім алушыларға жеке тұлғалық, кәсіптік өзін-өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен консультация жүргізу;  Күйзелістік, жанжалдық, эмоционалдық жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;

z Ағартушылық-профилактикалық бағыт  Білім алушылар мен педагогтардың өзін-өзі айқындауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;

12 слайд
z Ағартушылық-профилактикалық бағыт  Білім алушылар мен педагогтардың өзін-өзі айқындауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;  Білім алушылардың бейімсіздігінің алдын алу;  Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын алу;  Әдістемелік бірлестіктермен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету;

12 слайд

z Ағартушылық-профилактикалық бағыт  Білім алушылар мен педагогтардың өзін-өзі айқындауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;  Білім алушылардың бейімсіздігінің алдын алу;  Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын алу;  Әдістемелік бірлестіктермен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету;

z Түзету-дамытушылық бағыт  Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;  Білім алушылардың эмоционалдық, интеллектуал

13 слайд
z Түзету-дамытушылық бағыт  Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;  Білім алушылардың эмоционалдық, интеллектуалдық ,шығармашылық даму үйлесімділігі бойынша түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;  Жанжалдық тұлғааралық қатынастарды түзетуді жоспарлау;

13 слайд

z Түзету-дамытушылық бағыт  Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;  Білім алушылардың эмоционалдық, интеллектуалдық ,шығармашылық даму үйлесімділігі бойынша түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;  Жанжалдық тұлғааралық қатынастарды түзетуді жоспарлау;

z Әлеуметтік-диспетчерлік бағыт  Педагог-психологтың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері бойынша проблемалар

14 слайд
z Әлеуметтік-диспетчерлік бағыт  Педагог-психологтың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері бойынша проблемаларды шешу жолында мамандармен жұмыс жүргізу;  Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру;  Аралас мамандармен және шұғыл көмек көрсету бойынша мүдделер орындармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу;

14 слайд

z Әлеуметтік-диспетчерлік бағыт  Педагог-психологтың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері бойынша проблемаларды шешу жолында мамандармен жұмыс жүргізу;  Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру;  Аралас мамандармен және шұғыл көмек көрсету бойынша мүдделер орындармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу;

z Мектеп психологының кабинеті. Мектепте психолог өзінің бір орташа кабинетіне ие болуға құқылы(10-12 кв.м).Ол кабинет толық жа

15 слайд
z Мектеп психологының кабинеті. Мектепте психолог өзінің бір орташа кабинетіне ие болуға құқылы(10-12 кв.м).Ол кабинет толық жабдықталған болуы керек: 2 үстел, орындық, 2 кресло, кітаптар қоятын шкаф, репродукциялар, перде, гүлдер, телефон, басатын машина, (немесе компьютер), сейф,(онда диагностикалық нұсқаулар және әртүрлі психологиялық зерттеулердің материалдары сақталады). Психологтың кабинетінде жеке психологиялық жұмыстар жүргізіледі(консультациялар, психотерапевтикалық сеанстар, әңгімелер, т.б.) Психологтың кабинетінен басқа психологқа жеке бөлме бөлінуі тиіс. Ол көпшілікпен өткізілетін әртүрлі дәрістерге керек: оқу ойындарға, психологиялық дәрістерге, педагогикалық клубтың дәрістеріне және т.б. Ол 20-24 кв.м. кем болмауы керек. Әрине, барлық мектептерде психологтарға ондай жағдай жасалмайды. Сондықтан мұндай кезде психолог акт залын пайдалану мүмкіншілігі бар. Бөлменің жабдықталуы төмендегідей болуы керек: 20-30 орындық, үлкен үстел, кілем, обойлар, перделер, әртүрлі репродукциялар, гүлдер. Видеотренинг өткізу үшін арнайы құралдар болуы керек(магнитофон, видеомагнитофон т.б.)

15 слайд

z Мектеп психологының кабинеті. Мектепте психолог өзінің бір орташа кабинетіне ие болуға құқылы(10-12 кв.м).Ол кабинет толық жабдықталған болуы керек: 2 үстел, орындық, 2 кресло, кітаптар қоятын шкаф, репродукциялар, перде, гүлдер, телефон, басатын машина, (немесе компьютер), сейф,(онда диагностикалық нұсқаулар және әртүрлі психологиялық зерттеулердің материалдары сақталады). Психологтың кабинетінде жеке психологиялық жұмыстар жүргізіледі(консультациялар, психотерапевтикалық сеанстар, әңгімелер, т.б.) Психологтың кабинетінен басқа психологқа жеке бөлме бөлінуі тиіс. Ол көпшілікпен өткізілетін әртүрлі дәрістерге керек: оқу ойындарға, психологиялық дәрістерге, педагогикалық клубтың дәрістеріне және т.б. Ол 20-24 кв.м. кем болмауы керек. Әрине, барлық мектептерде психологтарға ондай жағдай жасалмайды. Сондықтан мұндай кезде психолог акт залын пайдалану мүмкіншілігі бар. Бөлменің жабдықталуы төмендегідей болуы керек: 20-30 орындық, үлкен үстел, кілем, обойлар, перделер, әртүрлі репродукциялар, гүлдер. Видеотренинг өткізу үшін арнайы құралдар болуы керек(магнитофон, видеомагнитофон т.б.)