Материалдар / Практика кезіндегі портфолио

Практика кезіндегі портфолио

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл портфолиода практика кезіндегі қмж, сабақта қолданылатын əдіс- тəсілдер туралы жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
3554
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Практика жетекшісі : Дәулетбаева М. П. Сәдібеков Қ. С. Студент-практикант : Иманқ

1 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Практика жетекшісі : Дәулетбаева М. П. Сәдібеков Қ. С. Студент-практикант : Иманқұл Б.Б. Топ: 21 “И” № 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық- педагогтік колледжі Мамандық: 011100- “Негізгі орта білім беру” Біліктілік: 0111093- “Информтаика мұғалімі”

1 слайд

Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Практика жетекшісі : Дәулетбаева М. П. Сәдібеков Қ. С. Студент-практикант : Иманқұл Б.Б. Топ: 21 “И” № 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық- педагогтік колледжі Мамандық: 011100- “Негізгі орта білім беру” Біліктілік: 0111093- “Информтаика мұғалімі”

Иманқұл Балнұр 4-сынып

2 слайд
Иманқұл Балнұр 4-сынып

2 слайд

Иманқұл Балнұр 4-сынып

Иманқұл Балнұр 5-сынып

3 слайд
Иманқұл Балнұр 5-сынып

3 слайд

Иманқұл Балнұр 5-сынып

Иманқұл Балнұр 8-сынып

4 слайд
Иманқұл Балнұр 8-сынып

4 слайд

Иманқұл Балнұр 8-сынып

Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу). “ Шашу” әдісі. Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Мұғалім ортаға 3 түрлі кәмпиттерді шашады. Ал, оқу

5 слайд
Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу). “ Шашу” әдісі. Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Мұғалім ортаға 3 түрлі кәмпиттерді шашады. Ал, оқушылар теріп алады. Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топтасады. “ Геометриялық фигуралар” арқылы топқа бөлу. Партада әр түрлі фигуралар жиынтығы тұрады. Оқушылар өздеріне ұнаған фигураларды таңдап, сол арқылы топтасады.

5 слайд

Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу). “ Шашу” әдісі. Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Мұғалім ортаға 3 түрлі кәмпиттерді шашады. Ал, оқушылар теріп алады. Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топтасады. “ Геометриялық фигуралар” арқылы топқа бөлу. Партада әр түрлі фигуралар жиынтығы тұрады. Оқушылар өздеріне ұнаған фигураларды таңдап, сол арқылы топтасады.

“ Мозайка” әдісі. Оқушыларға суреттің қиындылары таратылады. Қиындыларды құрастыру арқылы оқушылар топ- топқа бірігеді. “Моз

6 слайд
“ Мозайка” әдісі. Оқушыларға суреттің қиындылары таратылады. Қиындыларды құрастыру арқылы оқушылар топ- топқа бірігеді. “Мозайка” әдісін қолдану оқушылардың дамуына ықпал етеді. “ Себеттегі алма” арқылы топтастыру. Себетте қызыл, сары, жасыл алмалар болады. Оқушылар өздеріне ұнаған алманы таңдап алып, топқа бірігеді.Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу).

6 слайд

“ Мозайка” әдісі. Оқушыларға суреттің қиындылары таратылады. Қиындыларды құрастыру арқылы оқушылар топ- топқа бірігеді. “Мозайка” әдісін қолдану оқушылардың дамуына ықпал етеді. “ Себеттегі алма” арқылы топтастыру. Себетте қызыл, сары, жасыл алмалар болады. Оқушылар өздеріне ұнаған алманы таңдап алып, топқа бірігеді.Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу).

“ Бас бармақ” әдісі арқылы бағалау. Бұл әдісті мұғалімдерде, оқушыларда қолдана алады. Оқушылар сабақ барысында бір- бірлер

7 слайд
“ Бас бармақ” әдісі арқылы бағалау. Бұл әдісті мұғалімдерде, оқушыларда қолдана алады. Оқушылар сабақ барысында бір- бірлерін бас бармақ арқылы бағалайды. “ Формативті бағалау” әдісі. Мұғалімдер оқушыларды смайликтер арқылы бағалайды. Мысалы: Өте жақсы, орташа, т. с. с. Әдіс- тәсілдер (бағалау).

7 слайд

“ Бас бармақ” әдісі арқылы бағалау. Бұл әдісті мұғалімдерде, оқушыларда қолдана алады. Оқушылар сабақ барысында бір- бірлерін бас бармақ арқылы бағалайды. “ Формативті бағалау” әдісі. Мұғалімдер оқушыларды смайликтер арқылы бағалайды. Мысалы: Өте жақсы, орташа, т. с. с. Әдіс- тәсілдер (бағалау).

“ Шапалақтау” әдісі. Оқушыларды ынталандыру мақсатында жеткен жетістіктері үшін оқушыларды шапалақ ұру арқылы мадақтау. “ К

8 слайд
“ Шапалақтау” әдісі. Оқушыларды ынталандыру мақсатында жеткен жетістіктері үшін оқушыларды шапалақ ұру арқылы мадақтау. “ Күн, ағаш, бұлт” арқылы бағалау. Яғни мұғалім немесе топ басшылары оқушыларды бағалайды. Күннің суретін берсе- 5, ағаштың суретін берсе- 4, бұлттың суретін берсе- 3.Әдіс- тәсілдер (бағалау).

8 слайд

“ Шапалақтау” әдісі. Оқушыларды ынталандыру мақсатында жеткен жетістіктері үшін оқушыларды шапалақ ұру арқылы мадақтау. “ Күн, ағаш, бұлт” арқылы бағалау. Яғни мұғалім немесе топ басшылары оқушыларды бағалайды. Күннің суретін берсе- 5, ағаштың суретін берсе- 4, бұлттың суретін берсе- 3.Әдіс- тәсілдер (бағалау).

“ Бағдаршам” әдісі. Оқушылар сабақты қалай түсінгендерін айтады. Қызыл түс- түсініксіз болды. Сары түс- менің білмейтінім ба

9 слайд
“ Бағдаршам” әдісі. Оқушылар сабақты қалай түсінгендерін айтады. Қызыл түс- түсініксіз болды. Сары түс- менің білмейтінім бар. Жасыл түс- маған барлығы түсінікті. “ Пирамида” әдісі. Оқушылар сабақ соңында пирамиданың суретін салып, ішіне сабақ туралы өз ойларын жазады.Әдіс- тәсілдер (рефлексия).

9 слайд

“ Бағдаршам” әдісі. Оқушылар сабақты қалай түсінгендерін айтады. Қызыл түс- түсініксіз болды. Сары түс- менің білмейтінім бар. Жасыл түс- маған барлығы түсінікті. “ Пирамида” әдісі. Оқушылар сабақ соңында пирамиданың суретін салып, ішіне сабақ туралы өз ойларын жазады.Әдіс- тәсілдер (рефлексия).

“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі. Оқушылар А5 форматтағы қағазға сабақ туралы жазады. Яғни аяқталмаған сөйлемді аяқтап жазады. “

10 слайд
“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі. Оқушылар А5 форматтағы қағазға сабақ туралы жазады. Яғни аяқталмаған сөйлемді аяқтап жазады. “ Интервью” әдісі. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды, ал оқушылар мұғалімге жауап береді. Яғни, сабақ ұнадыма? Сабақ қызықты өттіме? Деген сияқты. Әдіс- тәсілдер (рефлексия).

10 слайд

“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі. Оқушылар А5 форматтағы қағазға сабақ туралы жазады. Яғни аяқталмаған сөйлемді аяқтап жазады. “ Интервью” әдісі. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды, ал оқушылар мұғалімге жауап береді. Яғни, сабақ ұнадыма? Сабақ қызықты өттіме? Деген сияқты. Әдіс- тәсілдер (рефлексия).

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ