Практика кезіндегі портфолио
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау
практикасы
Практика жетекшісі : Дәулетбаева М. П.
Сәдібеков Қ. С.
Студент-практикант : Иманқұл Б.Б.
Топ: 21 “И”
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-
педагогтік колледжі
Мамандық: 011100- “Негізгі
орта білім беру”
Біліктілік: 0111093-
“Информтаика мұғалімі”
1 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Практика жетекшісі : Дәулетбаева М. П. Сәдібеков Қ. С. Студент-практикант : Иманқұл Б.Б. Топ: 21 “И” № 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық- педагогтік колледжі Мамандық: 011100- “Негізгі орта білім беру” Біліктілік: 0111093- “Информтаика мұғалімі”
2 слайд
Иманқұл Балнұр 4-сынып
2 слайд
Иманқұл Балнұр 4-сынып
3 слайд
Иманқұл Балнұр 5-сынып
3 слайд
Иманқұл Балнұр 5-сынып
4 слайд
Иманқұл Балнұр 8-сынып
4 слайд
Иманқұл Балнұр 8-сынып
5 слайд
Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу).
“ Шашу” әдісі. Оқушылар
шеңбер құрып тұрады. Мұғалім
ортаға 3 түрлі кәмпиттерді
шашады. Ал, оқушылар теріп
алады. Кәмпиттің түріне
қарай оқушылар топтасады.
“ Геометриялық фигуралар”
арқылы топқа бөлу. Партада
әр түрлі фигуралар жиынтығы
тұрады. Оқушылар өздеріне
ұнаған фигураларды таңдап,
сол арқылы топтасады.
5 слайд
Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу). “ Шашу” әдісі. Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Мұғалім ортаға 3 түрлі кәмпиттерді шашады. Ал, оқушылар теріп алады. Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топтасады. “ Геометриялық фигуралар” арқылы топқа бөлу. Партада әр түрлі фигуралар жиынтығы тұрады. Оқушылар өздеріне ұнаған фигураларды таңдап, сол арқылы топтасады.
6 слайд
“ Мозайка” әдісі. Оқушыларға
суреттің қиындылары
таратылады. Қиындыларды
құрастыру арқылы оқушылар
топ- топқа бірігеді. “Мозайка”
әдісін қолдану оқушылардың
дамуына ықпал етеді.
“ Себеттегі алма” арқылы
топтастыру. Себетте қызыл,
сары, жасыл алмалар болады.
Оқушылар өздеріне ұнаған
алманы таңдап алып, топқа
бірігеді.Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу).
6 слайд
“ Мозайка” әдісі. Оқушыларға суреттің қиындылары таратылады. Қиындыларды құрастыру арқылы оқушылар топ- топқа бірігеді. “Мозайка” әдісін қолдану оқушылардың дамуына ықпал етеді. “ Себеттегі алма” арқылы топтастыру. Себетте қызыл, сары, жасыл алмалар болады. Оқушылар өздеріне ұнаған алманы таңдап алып, топқа бірігеді.Әдіс- тәсілдер (топқа бөлу).
7 слайд
“ Бас бармақ” әдісі арқылы
бағалау. Бұл әдісті
мұғалімдерде, оқушыларда
қолдана алады. Оқушылар
сабақ барысында бір- бірлерін
бас бармақ арқылы бағалайды.
“ Формативті бағалау” әдісі.
Мұғалімдер оқушыларды
смайликтер арқылы
бағалайды. Мысалы: Өте
жақсы, орташа, т. с. с. Әдіс- тәсілдер (бағалау).
7 слайд
“ Бас бармақ” әдісі арқылы бағалау. Бұл әдісті мұғалімдерде, оқушыларда қолдана алады. Оқушылар сабақ барысында бір- бірлерін бас бармақ арқылы бағалайды. “ Формативті бағалау” әдісі. Мұғалімдер оқушыларды смайликтер арқылы бағалайды. Мысалы: Өте жақсы, орташа, т. с. с. Әдіс- тәсілдер (бағалау).
8 слайд
“ Шапалақтау” әдісі.
Оқушыларды ынталандыру
мақсатында жеткен
жетістіктері үшін оқушыларды
шапалақ ұру арқылы мадақтау.
“ Күн, ағаш, бұлт” арқылы
бағалау. Яғни мұғалім немесе
топ басшылары оқушыларды
бағалайды. Күннің суретін
берсе- 5, ағаштың суретін берсе-
4, бұлттың суретін берсе- 3.Әдіс- тәсілдер (бағалау).
8 слайд
“ Шапалақтау” әдісі. Оқушыларды ынталандыру мақсатында жеткен жетістіктері үшін оқушыларды шапалақ ұру арқылы мадақтау. “ Күн, ағаш, бұлт” арқылы бағалау. Яғни мұғалім немесе топ басшылары оқушыларды бағалайды. Күннің суретін берсе- 5, ағаштың суретін берсе- 4, бұлттың суретін берсе- 3.Әдіс- тәсілдер (бағалау).
9 слайд
“ Бағдаршам” әдісі. Оқушылар
сабақты қалай түсінгендерін
айтады. Қызыл түс- түсініксіз
болды. Сары түс- менің
білмейтінім бар. Жасыл түс-
маған барлығы түсінікті.
“ Пирамида” әдісі. Оқушылар
сабақ соңында пирамиданың
суретін салып, ішіне сабақ
туралы өз ойларын жазады.Әдіс- тәсілдер (рефлексия).
9 слайд
“ Бағдаршам” әдісі. Оқушылар сабақты қалай түсінгендерін айтады. Қызыл түс- түсініксіз болды. Сары түс- менің білмейтінім бар. Жасыл түс- маған барлығы түсінікті. “ Пирамида” әдісі. Оқушылар сабақ соңында пирамиданың суретін салып, ішіне сабақ туралы өз ойларын жазады.Әдіс- тәсілдер (рефлексия).
10 слайд
“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі.
Оқушылар А5 форматтағы
қағазға сабақ туралы жазады.
Яғни аяқталмаған сөйлемді
аяқтап жазады.
“ Интервью” әдісі. Мұғалім
оқушыларға сұрақтар қояды, ал
оқушылар мұғалімге жауап береді.
Яғни, сабақ ұнадыма? Сабақ
қызықты өттіме? Деген сияқты. Әдіс- тәсілдер (рефлексия).
10 слайд
“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі. Оқушылар А5 форматтағы қағазға сабақ туралы жазады. Яғни аяқталмаған сөйлемді аяқтап жазады. “ Интервью” әдісі. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды, ал оқушылар мұғалімге жауап береді. Яғни, сабақ ұнадыма? Сабақ қызықты өттіме? Деген сияқты. Әдіс- тәсілдер (рефлексия).