Материалдар / Презентация 11 сынып Қазақстан – ынтымақ  ордасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация 11 сынып Қазақстан – ынтымақ  ордасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға Қазақстан – ынтымақ ордасы екенін, дұрыс әрекет құндылығы арқылы ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2020
1090
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақстан – ынтымақ ордасы

1 слайд
Қазақстан – ынтымақ  ордасы

1 слайд

Қазақстан – ынтымақ  ордасы

Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Қоғамға риясыз қызмет ету, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік, сүйіспеншілікпен жән

2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Қоғамға риясыз қызмет ету, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік, сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеу

2 слайд

Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Қоғамға риясыз қызмет ету, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік, сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеу

Мақсаты: Оқушыларға Қазақстан – ынтымақ ордасы екенін, дұрыс әрекет құндылығы арқылы ұғындыру. Міндеттері: 1. Білімділік: О

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Қазақстан – ынтымақ ордасы екенін, дұрыс әрекет құндылығы арқылы ұғындыру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеудің маңыздылығын түсіндіру;  2. Дамытушылық. Оқушылардың бойындағы әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікті сезіну қасиеттерін дамыту;  3. Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет етуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға Қазақстан – ынтымақ ордасы екенін, дұрыс әрекет құндылығы арқылы ұғындыру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға сүйіспеншілікпен және шынайылықпен жұмыс істеудің маңыздылығын түсіндіру;  2. Дамытушылық. Оқушылардың бойындағы әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікті сезіну қасиеттерін дамыту;  3. Оқушыларды қоғамға риясыз қызмет етуге тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №26 – сабақ. «Ұлт руханияты-өскелең ұрпақтың қасиетті парызы» атты эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №27,

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №26 – сабақ. «Ұлт руханияты-өскелең ұрпақтың қасиетті парызы» атты эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №27, Е.Сағымбаевтың мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Ел бірлігіндегі қазақ халқының ролі туралы не ойлайсыңдар? 2. Ел бірлігін сақтауда жастардың міндеті қандай деп ойлайсыңдар? 3. Ел бірлігін сақтауда қазақ халқының салт – дәстүрінің әсері бар ма?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №26 – сабақ. «Ұлт руханияты-өскелең ұрпақтың қасиетті парызы» атты эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №27, Е.Сағымбаевтың мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Ел бірлігіндегі қазақ халқының ролі туралы не ойлайсыңдар? 2. Ел бірлігін сақтауда жастардың міндеті қандай деп ойлайсыңдар? 3. Ел бірлігін сақтауда қазақ халқының салт – дәстүрінің әсері бар ма?

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Алтын анам, Отаным! Сенен аяр жаным жоқ, сенен іркер күшім

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Алтын анам, Отаным! Сенен аяр жаным жоқ, сенен іркер күшім жоқ» М. Әуезов Мұхтар Омарханұлы Әуезов  – қазақтың ұлы жазушысы, қоғам қайраткері, ғұлама ғалым, Қазақстан ғылым академиясының академигі (1946) филология ғылымдарының докторы, профессор (1946),  Қазақ КСР-нің еңбек сіңірген ғылым қайраткері (1957) Сұрақтар: 1. Ынтымақты ел қандай болу керек? 2. Халқымыздың ел бірлігін сақтау дегенді қалай түсінесін? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) «Алтын анам, Отаным! Сенен аяр жаным жоқ, сенен іркер күшім жоқ» М. Әуезов Мұхтар Омарханұлы Әуезов  – қазақтың ұлы жазушысы, қоғам қайраткері, ғұлама ғалым, Қазақстан ғылым академиясының академигі (1946) филология ғылымдарының докторы, профессор (1946),  Қазақ КСР-нің еңбек сіңірген ғылым қайраткері (1957) Сұрақтар: 1. Ынтымақты ел қандай болу керек? 2. Халқымыздың ел бірлігін сақтау дегенді қалай түсінесін? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Достық пен ұлтаралық келісім мұратымыз

8 слайд
Мұғалім сыйы. Достық пен ұлтаралық келісім мұратымыз

8 слайд

Мұғалім сыйы. Достық пен ұлтаралық келісім мұратымыз

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Бірлік» 2 – топ: «Татулық» 3 – топ: «Ынтымақ» 4 – т

9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Бірлік» 2 – топ: «Татулық» 3 – топ: «Ынтымақ» 4 – топ: «Достық» Тапсырма: «Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен келешегі» жоба қорғау

9 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Бірлік» 2 – топ: «Татулық» 3 – топ: «Ынтымақ» 4 – топ: «Достық» Тапсырма: «Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен келешегі» жоба қорғау

Топпен ән айту. Қазақ елі осындай. Сөзі: Ә.Асылбектікі Әні: Б.Оралұлынікі 1.Қарашы қазақ еліме, Қарашы қазақ жеріме, Кең өлке -

10 слайд
Топпен ән айту. Қазақ елі осындай. Сөзі: Ә.Асылбектікі Әні: Б.Оралұлынікі 1.Қарашы қазақ еліме, Қарашы қазақ жеріме, Кең өлке - Сарыарқасы, Береке, дән алқасы. Мереке, ән алқасы.   Арайлы, алтын таңдары, Жайдары жарқын жандары. Азғарлы арманы бар, Аспанды таулары бар, Бақшалы баулары бар.   Қайырмасы: Иә, солай! Иә, солай! Қазақ жері осындай! Иә, солай! Иә, солай! Қазақ елі осындай!   2.  Алатау, Алтай арасы, Еділ мен Ертіс саласы, Үстірт пен терістігі, Көрінбес кемістігі. Қиырсыз кеңістігі.   Даламдай дархан пейілді, Анамдай артқан мейірі, Біртұтас халқымыз бар, Мызғымас қалпымыз бар. Әлемге даңқымыз бар! Қайырмасы. 3.  Көгінде күлген ай, күні Шалқыған шалқар тау-қыры Сарқылмас кеніміз бар, Айтулы көліміз бар, Айбынды еліміз бар!

10 слайд

Топпен ән айту. Қазақ елі осындай. Сөзі: Ә.Асылбектікі Әні: Б.Оралұлынікі 1.Қарашы қазақ еліме, Қарашы қазақ жеріме, Кең өлке - Сарыарқасы, Береке, дән алқасы. Мереке, ән алқасы.   Арайлы, алтын таңдары, Жайдары жарқын жандары. Азғарлы арманы бар, Аспанды таулары бар, Бақшалы баулары бар.   Қайырмасы: Иә, солай! Иә, солай! Қазақ жері осындай! Иә, солай! Иә, солай! Қазақ елі осындай!   2.  Алатау, Алтай арасы, Еділ мен Ертіс саласы, Үстірт пен терістігі, Көрінбес кемістігі. Қиырсыз кеңістігі.   Даламдай дархан пейілді, Анамдай артқан мейірі, Біртұтас халқымыз бар, Мызғымас қалпымыз бар. Әлемге даңқымыз бар! Қайырмасы. 3.  Көгінде күлген ай, күні Шалқыған шалқар тау-қыры Сарқылмас кеніміз бар, Айтулы көліміз бар, Айбынды еліміз бар!

Үй тапсырмасы. 1. №27 – сабақ. «Қазақстан - ынтымақ ордасы» тақырыбына шығарма жазу. 2. Келесі сабақ. №28, А.Айталы мәтінін оқ

11 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №27 – сабақ. «Қазақстан - ынтымақ ордасы» тақырыбына шығарма жазу. 2. Келесі сабақ. №28, А.Айталы мәтінін оқып келу.

11 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №27 – сабақ. «Қазақстан - ынтымақ ордасы» тақырыбына шығарма жазу. 2. Келесі сабақ. №28, А.Айталы мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

12 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.