Презентация "1931-1933 жылдардағы ашаршылық" 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "1931-1933 жылдардағы ашаршылық" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәнінің мұғалімдеріне қосымша материал ретінде қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
© www.ZHARAR.com

#1 слайд
© www.ZHARAR.com

1 слайд

© www.ZHARAR.com

Сабақтың тақарыбы: Пәні: Қазақтан тарихы 11 сынып

#2 слайд
Сабақтың тақарыбы: Пәні: Қазақтан тарихы 11 сынып

2 слайд

Сабақтың тақарыбы: Пәні: Қазақтан тарихы 11 сынып

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ «Мен»

#3 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ «Мен»

3 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ «Мен»

«Мен» Психологиялық дайындық Жігер деген - МЕН Күш деген - МЕН Кешірім деген -МЕН Денсаулық деген- МЕН Жарқын

#4 слайд
«Мен» Психологиялық дайындық Жігер деген - МЕН Күш деген - МЕН Кешірім деген -МЕН Денсаулық деген- МЕН Жарқындық деген -МЕН Бар ғажайып деген -МЕН Бәрі маған байланысты- Бәрі менің қолымда.

4 слайд

«Мен» Психологиялық дайындық Жігер деген - МЕН Күш деген - МЕН Кешірім деген -МЕН Денсаулық деген- МЕН Жарқындық деген -МЕН Бар ғажайып деген -МЕН Бәрі маған байланысты- Бәрі менің қолымда.

#5 слайд

5 слайд

Сұрақ – жауап арқылы үй тапсырмасын сұрау

#6 слайд
Сұрақ – жауап арқылы үй тапсырмасын сұрау

6 слайд

Сұрақ – жауап арқылы үй тапсырмасын сұрау

1. Жергілікті халықтың таптық жіктелуін тереңдету саясатының мәні неде? 2. Қарсы шығушылар қандай ұсыныстар айтты? Оны қалай н

#7 слайд
1. Жергілікті халықтың таптық жіктелуін тереңдету саясатының мәні неде? 2. Қарсы шығушылар қандай ұсыныстар айтты? Оны қалай негіздеді? 3.Голощекиннің ұстанған бағытының зиянды жақтарын неден көруге болады? 4. “Кіші қазан ” науқанының мәні және шынайы мағынасы қандай деп ойлайсындар? Ондай науқан қажетпе еді? Өз ойларынды дәлелдендер 5. Кеңес кезіңіндегі отырықшыландырудың мәні мен барысы туралы не білесіңдер? 6. Тәркілеу қалай жүргізілді? Оның барысы мен салдары жөнінде не ойлайсындар?

7 слайд

1. Жергілікті халықтың таптық жіктелуін тереңдету саясатының мәні неде? 2. Қарсы шығушылар қандай ұсыныстар айтты? Оны қалай негіздеді? 3.Голощекиннің ұстанған бағытының зиянды жақтарын неден көруге болады? 4. “Кіші қазан ” науқанының мәні және шынайы мағынасы қандай деп ойлайсындар? Ондай науқан қажетпе еді? Өз ойларынды дәлелдендер 5. Кеңес кезіңіндегі отырықшыландырудың мәні мен барысы туралы не білесіңдер? 6. Тәркілеу қалай жүргізілді? Оның барысы мен салдары жөнінде не ойлайсындар?

Жақтаушылар Даттаушылар Қазақ зиялыларының басты мақсаты-мүддесі не еді? Кеңес үкіметі тұсында

#8 слайд
Жақтаушылар Даттаушылар Қазақ зиялыларының басты мақсаты-мүддесі не еді? Кеңес үкіметі тұсында олардың үміті ақталды ма?

8 слайд

Жақтаушылар Даттаушылар Қазақ зиялыларының басты мақсаты-мүддесі не еді? Кеңес үкіметі тұсында олардың үміті ақталды ма?

#9 слайд

9 слайд

1932-1933 жыл - Жаппай ашаршылық

#10 слайд
1932-1933 жыл - Жаппай ашаршылық

10 слайд

1932-1933 жыл - Жаппай ашаршылық

Демографиялық жағдай 1930 жылдары - 313мыңнан астам адам қайтыс болды. 1931 жылдары - 755 мыңнан астам адам қайтыс болды. 193

#11 слайд
Демографиялық жағдай 1930 жылдары -  313мыңнан астам адам қайтыс болды. 1931 жылдары -  755 мыңнан астам адам қайтыс болды. 1932 жылдары -  769мыңнан астам адам қайтыс болды. 1 млн-нан  астам қазақ республикадан тыс жерлерге көшірілді. 616 мыңы қайтып оралмады. 414 мыңы елге қайтып келді. 1931-1933 жылдары 2, 1 млн. адам қырылды. 1930-1932 жылдары 1 млн.750 мың қазақ қырылды. Қазақтың  жаппай қырылуы -40%  құрады.

11 слайд

Демографиялық жағдай 1930 жылдары -  313мыңнан астам адам қайтыс болды. 1931 жылдары -  755 мыңнан астам адам қайтыс болды. 1932 жылдары -  769мыңнан астам адам қайтыс болды. 1 млн-нан  астам қазақ республикадан тыс жерлерге көшірілді. 616 мыңы қайтып оралмады. 414 мыңы елге қайтып келді. 1931-1933 жылдары 2, 1 млн. адам қырылды. 1930-1932 жылдары 1 млн.750 мың қазақ қырылды. Қазақтың  жаппай қырылуы -40%  құрады.

Геноцид - [грек,genos- тек, тайпа және лат.caedo- өлтіру] - халықаралық құқық бойынша аса ауыр қылмыс; қандай да бір ұлттық,

#12 слайд
Геноцид - [грек,genos- тек, тайпа және лат.caedo- өлтіру] - халықаралық құқық бойынша аса ауыр қылмыс; қандай да бір ұлттық, этникалық, нәсілдік немесе діни топтың өкілдерін түгелдей немесе жекелеп қасақана қырып-жоюдыбілдіреді.

12 слайд

Геноцид - [грек,genos- тек, тайпа және лат.caedo- өлтіру] - халықаралық құқық бойынша аса ауыр қылмыс; қандай да бір ұлттық, этникалық, нәсілдік немесе діни топтың өкілдерін түгелдей немесе жекелеп қасақана қырып-жоюдыбілдіреді.

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

«Ұлы нәубет» жылдары Аштық құрбандары

#16 слайд
«Ұлы нәубет» жылдары Аштық құрбандары

16 слайд

«Ұлы нәубет» жылдары Аштық құрбандары

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

Аштық құрбандарына арналған ескерткіш тақта «Қазақ халқының қасіреті» кітабы

#20 слайд
Аштық құрбандарына арналған ескерткіш тақта «Қазақ халқының қасіреті» кітабы

20 слайд

Аштық құрбандарына арналған ескерткіш тақта «Қазақ халқының қасіреті» кітабы

#21 слайд

21 слайд

Оқулықпен жұмыс

#22 слайд
Оқулықпен жұмыс

22 слайд

Оқулықпен жұмыс

#23 слайд

23 слайд

#24 слайд

24 слайд

#25 слайд

25 слайд

#26 слайд

26 слайд

#27 слайд

27 слайд

1997 жылдан бастап «31-мамыр – саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні» болып ресми бекітілген болатын.1937-1939 жылдар а

#28 слайд
1997 жылдан бастап «31-мамыр – саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні» болып ресми бекітілген болатын.1937-1939 жылдар аралығында қазақтың бас көтерер зиялы қауымының көпшілігі қуғын-сүргін құрбанына айналды. Жұбан Молдағалиев «Мен қазақпын» атты өлеңінде: Мен – қазақпын мың өліп, мың тірілген, Жөргегімде таныстым мұң тіліммен. Жылағанда жүрегім күн тұтылып, Қуанғанда күлкімнен түн түрілген 31 мамыр – бүкіл қазақ баласы көкірегін қарс айырып, бір сәт күрсінетін күн. Өлгенге иман, өткенге салауат тілейтін күн. Қаскөй саясаттың қанқұйлы қасап-қыспағынан қапыда мерт болған қаншама қазақ баласын жоқтайтын күн.

28 слайд

1997 жылдан бастап «31-мамыр – саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні» болып ресми бекітілген болатын.1937-1939 жылдар аралығында қазақтың бас көтерер зиялы қауымының көпшілігі қуғын-сүргін құрбанына айналды. Жұбан Молдағалиев «Мен қазақпын» атты өлеңінде: Мен – қазақпын мың өліп, мың тірілген, Жөргегімде таныстым мұң тіліммен. Жылағанда жүрегім күн тұтылып, Қуанғанда күлкімнен түн түрілген 31 мамыр – бүкіл қазақ баласы көкірегін қарс айырып, бір сәт күрсінетін күн. Өлгенге иман, өткенге салауат тілейтін күн. Қаскөй саясаттың қанқұйлы қасап-қыспағынан қапыда мерт болған қаншама қазақ баласын жоқтайтын күн.

Файл форматы:
pptx
01.06.2018
5590
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі