Презентация - Өнердегі заманауи бағыттар -7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізінде тәжірибелік жұмыс орындау. (2 D
немесе 3 D форматында)
Сабақтың мақсаты:
7.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі ( заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және
біріктіру
7.1.6.1. Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу,т оларды өңдеу, пайдалану және үйлестірудің тиімді жолдарын
( жолдарын немесе әдістерін) анықтау
7.1.1.1 Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері
мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау Сынып: 7
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізінде тәжірибелік жұмыс орындау. (2 D немесе 3 D форматында) Сабақтың мақсаты: 7.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі ( заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру 7.1.6.1. Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу,т оларды өңдеу, пайдалану және үйлестірудің тиімді жолдарын ( жолдарын немесе әдістерін) анықтау 7.1.1.1 Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау Сынып: 7
2 слайд
ӨНЕРДЕГІ ЗАМАНАУИ СТИЛЬДІК
БАҒЫТТАР
ИНСТАЛЛЯЦИЯ ОРФИЗМ
КУБИЗМ ПОП-АРТ
OP-ART ФУТУРИЗМ
ПУРИЗМ АБСТРАКЦИОНИЗМ
2 слайд
ӨНЕРДЕГІ ЗАМАНАУИ СТИЛЬДІК БАҒЫТТАР ИНСТАЛЛЯЦИЯ ОРФИЗМ КУБИЗМ ПОП-АРТ OP-ART ФУТУРИЗМ ПУРИЗМ АБСТРАКЦИОНИЗМ
3 слайд
3000 көгершін қағаздан жасалған Суретші қағаздан жасағанИНСТАЛЛЯЦИЯ
Орнату (ағыл. Installyation - орнату, орналастыру,
орнату) - белгілі бір кескін немесе құрылым; бұл
негізінен газеттер мен қолмен жасалған суреттерді
қолдануға байланысты қондырғылар).
3 слайд
3000 көгершін қағаздан жасалған Суретші қағаздан жасағанИНСТАЛЛЯЦИЯ Орнату (ағыл. Installyation - орнату, орналастыру, орнату) - белгілі бір кескін немесе құрылым; бұл негізінен газеттер мен қолмен жасалған суреттерді қолдануға байланысты қондырғылар).
4 слайд
КЕСКІНДЕМЕ– ең бір ежелгі өнер.
(Дальдің айтуы бойынша «живо»-жанды, «писать»-жазу,
бейнелеу) – жазық бетіне бояумен жазылатын бейнелеу
өнерінің бір түрі. Кескіндеме шеберлері әр заманда әр түрлі
әдіс қолданған. Ол көбіне-көп қандай тәсіл, қандай бояудың
пайдалануына тікелей байланысты. Яғни бұл суретшінің
талғамы мен, сол өмір сүрген дәуірге байланысты болды.
Мәселен, Қайта өрлеу дәуірінің шеберлері салған суретте қай
бояудың қалай жағылғаны, қыл қаламның кенеп бетіне қалай
тигені байқалмайды. Ол үшін негізгі бояу кепкеннен кейін
үстіне жұқалап, үстеме түссіз бояу жағатын болған. Мұндай
әдісті «лессировка» дейді.
Леонардо да Винчи: «Кез келген дене еш уақытта өз түсін
таза көрсетпейді... Оның олай көрінуі табиғат қоршаған
ортаға байланысты, көз бен нұсқа аралығындағы
қосылыстардың өзгерістердің қасиетінен» дейді
Кейін суретшілер кенепке бояуды қыл қаламның ұшын тиер
тигізбес қып жұқалап жағады. Екіншілері бояуды баттитып
батыл жағады да, өзіне керек реңкті бірте-бірте сатылы емес,
бірден табады. Мұндай әдіс бейнелеп отырған нәрсенің түрі
мен көлемін дәл жеткізуге көп септік жасайды.
4 слайд
КЕСКІНДЕМЕ– ең бір ежелгі өнер. (Дальдің айтуы бойынша «живо»-жанды, «писать»-жазу, бейнелеу) – жазық бетіне бояумен жазылатын бейнелеу өнерінің бір түрі. Кескіндеме шеберлері әр заманда әр түрлі әдіс қолданған. Ол көбіне-көп қандай тәсіл, қандай бояудың пайдалануына тікелей байланысты. Яғни бұл суретшінің талғамы мен, сол өмір сүрген дәуірге байланысты болды. Мәселен, Қайта өрлеу дәуірінің шеберлері салған суретте қай бояудың қалай жағылғаны, қыл қаламның кенеп бетіне қалай тигені байқалмайды. Ол үшін негізгі бояу кепкеннен кейін үстіне жұқалап, үстеме түссіз бояу жағатын болған. Мұндай әдісті «лессировка» дейді. Леонардо да Винчи: «Кез келген дене еш уақытта өз түсін таза көрсетпейді... Оның олай көрінуі табиғат қоршаған ортаға байланысты, көз бен нұсқа аралығындағы қосылыстардың өзгерістердің қасиетінен» дейді Кейін суретшілер кенепке бояуды қыл қаламның ұшын тиер тигізбес қып жұқалап жағады. Екіншілері бояуды баттитып батыл жағады да, өзіне керек реңкті бірте-бірте сатылы емес, бірден табады. Мұндай әдіс бейнелеп отырған нәрсенің түрі мен көлемін дәл жеткізуге көп септік жасайды.
5 слайд
Даниэль Буреннің жарық
қондырғылы
инсталяциясы ИНСТАЛЛЯЦИЯФОТОШОП
5 слайд
Даниэль Буреннің жарық қондырғылы инсталяциясы ИНСТАЛЛЯЦИЯФОТОШОП
6 слайд
АБСТРАКЦИОНИЗМ
(Латынша abstractio - алып тастау, алаңдату) - бейнелі емес, бейнелі емес өнер - көрнекі түрде
қабылданатын шындықты еліктеуге немесе бейнелеуге бағытталмайтын бейнелеу іс-әрекетінің
бір түрі. Абстрактная кескіндеме, графика, мүсін танымал объектілермен байланыстырмайды
6 слайд
АБСТРАКЦИОНИЗМ (Латынша abstractio - алып тастау, алаңдату) - бейнелі емес, бейнелі емес өнер - көрнекі түрде қабылданатын шындықты еліктеуге немесе бейнелеуге бағытталмайтын бейнелеу іс-әрекетінің бір түрі. Абстрактная кескіндеме, графика, мүсін танымал объектілермен байланыстырмайды
7 слайд
КУБИЗМ
(французша: Cubisme) - бейнелеу өнеріндегі модернистік бағыт, ең
алдымен кескіндеме, Францияда ХХ ғасырдың басында пайда болған.
Кубизм суретшінің бейнеленген үш өлшемді затты қарапайым
элементтерге бөліп, оны кенепке екі өлшемді кескінге жинауға деген
ұмтылысына негізделген. Осылайша, суретші объектіні бір уақытта әр
түрлі жағынан бейнелеуге және бір жағынан объектінің классикалық
бейнесінде көрінбейтін қасиеттерді атап көрсетуге қабілетті.Кубизм
қарапайым геометриялық фигуралардың таптырмайтын қолданылуын
білдірмейді. Кескіндемеде оларды пайдалану ең алдымен суретшінің
объектінің жекелеген «кескіндерін» бір-бірінен ажыратуға деген
ұмтылысына байланысты. Геометириялық денелер мен фигуралар
бейнелейді
7 слайд
КУБИЗМ (французша: Cubisme) - бейнелеу өнеріндегі модернистік бағыт, ең алдымен кескіндеме, Францияда ХХ ғасырдың басында пайда болған. Кубизм суретшінің бейнеленген үш өлшемді затты қарапайым элементтерге бөліп, оны кенепке екі өлшемді кескінге жинауға деген ұмтылысына негізделген. Осылайша, суретші объектіні бір уақытта әр түрлі жағынан бейнелеуге және бір жағынан объектінің классикалық бейнесінде көрінбейтін қасиеттерді атап көрсетуге қабілетті.Кубизм қарапайым геометриялық фигуралардың таптырмайтын қолданылуын білдірмейді. Кескіндемеде оларды пайдалану ең алдымен суретшінің объектінің жекелеген «кескіндерін» бір-бірінен ажыратуға деген ұмтылысына байланысты. Геометириялық денелер мен фигуралар бейнелейді
8 слайд
ФУТУРИЗМ
(лат. « futurum» - болашақ) - ХХ ғасырдың басындағы Италияда пайда болған және өз
отандарында және Ресейде ең үлкен дамуды алған авангардтық бағыт.Оның ізбасарлары өздерін
өнердегі революционер ретінде көрсетті, оның басты міндеті ескірген дәстүрлер мен
стереотиптерді толығыменжоққа шығару, технологиялық процестің және урбанизацияның
қағидаттарына негізделген әлемдік тәртіптің жаңа моделін құру болды.
8 слайд
ФУТУРИЗМ (лат. « futurum» - болашақ) - ХХ ғасырдың басындағы Италияда пайда болған және өз отандарында және Ресейде ең үлкен дамуды алған авангардтық бағыт.Оның ізбасарлары өздерін өнердегі революционер ретінде көрсетті, оның басты міндеті ескірген дәстүрлер мен стереотиптерді толығыменжоққа шығару, технологиялық процестің және урбанизацияның қағидаттарына негізделген әлемдік тәртіптің жаңа моделін құру болды.
9 слайд
OP-ART
( ағылшынша op art, оптикалық өнерге қысқаша -
оптикалық өнер) -Бейнелеу өнеріндегі жаңа авангардтық
қозғалыс, кейінгі модификациялардың бірі дерексіз өнер.
Оп-өнерде кеңістіктің жылжуы, бірігу және көтерілудің
әсері формаларға өткір түсті енгізу арқылы қол
жеткізілді тональды контрасттар, ырғақты қайталау,
спираль мен треллдің қиылысы орамдық желінің
конфигурациясы
ПУРИЗМ
Пуристтер эстетиканы машиналар әлеміне ұқсас
механикалық әлеммен үйлестіретін қарапайым,
функционалды кескіндеме мен архитектураны құру
мақсатын көздеді. Ең ұтымдысы геометриялық ою-
өрнектердің нақты комбинациясын қолдану болып
табылады. Дисплейдегі идеалды пропорция - бұл алтын
қатынас. Декоративтілік пен мәнерлілік
қабылданбайды.
9 слайд
OP-ART ( ағылшынша op art, оптикалық өнерге қысқаша - оптикалық өнер) -Бейнелеу өнеріндегі жаңа авангардтық қозғалыс, кейінгі модификациялардың бірі дерексіз өнер. Оп-өнерде кеңістіктің жылжуы, бірігу және көтерілудің әсері формаларға өткір түсті енгізу арқылы қол жеткізілді тональды контрасттар, ырғақты қайталау, спираль мен треллдің қиылысы орамдық желінің конфигурациясы ПУРИЗМ Пуристтер эстетиканы машиналар әлеміне ұқсас механикалық әлеммен үйлестіретін қарапайым, функционалды кескіндеме мен архитектураны құру мақсатын көздеді. Ең ұтымдысы геометриялық ою- өрнектердің нақты комбинациясын қолдану болып табылады. Дисплейдегі идеалды пропорция - бұл алтын қатынас. Декоративтілік пен мәнерлілік қабылданбайды.
10 слайд
ПОП-АРТ
(ағылш. рор а rt - көпшілік өнер) - 20 ғасырдың 50 жылдары ортасында
пайда болған ағылшын-американдық өнердін бір бағыты. Оның теор.
негізгі прагматизм эстетикасы болып табылады ("өнер тілі іс жүзінде
қолдануға пайдалы болуы керек"). Бірқатар сыншылар Поп-артты
абстракционизмге реакция ретінде қарастырады. Поп-арт
теоретиктері әрбір бұйым белгілі бір контексте өнер туындысына
айналады, өзінің алғашқы мағынасынан ажырап, көркемдік сапаға ие
болады деп санайды. Заттық дүниені эс-тетизациялау Поп-арттың
үстанымына айналған. Поп-арт - бұл тұрмыстық бұйымдардың
композициясы. Кейде олар муляжбен (заттың бітімін дәл беретін
бедер) немесе мүсінмен ұштасуы (бірлесіп бейнеленуі) мүмкін.Оның
теориялық негізі прагматизм эстетикасы болып табылады: өнер тілі іс
жүзінде қолдануға пайдалы болуы керек. Көркем бағыт ретінде Поп-
арттың көптеген түрлері бар. Поп-арт (көркем ұйымдастырылған
оптик. әсерлер, геометрияландырылған тұзу сызықтар мен дақтардың
комбинациясы); Эл-арт (электромотор көмегімен қозғалатын
бұйымдар мен констукциялар); Поп-арт терминін 1965 ж. ағылшын
көркемөнер сыншысы Ф.Элоуэл енгізді. Бұл бағыт сәуегейлік
мәдениеттің ең көп таралған құбылыстарының бірі. Поп-арт
ағымының өкілдері: П.Блейк, Р.Смит, Р.Раушенберг, Э.Уорнхолл,
Д.Сигал, т.б.
10 слайд
ПОП-АРТ (ағылш. рор а rt - көпшілік өнер) - 20 ғасырдың 50 жылдары ортасында пайда болған ағылшын-американдық өнердін бір бағыты. Оның теор. негізгі прагматизм эстетикасы болып табылады ("өнер тілі іс жүзінде қолдануға пайдалы болуы керек"). Бірқатар сыншылар Поп-артты абстракционизмге реакция ретінде қарастырады. Поп-арт теоретиктері әрбір бұйым белгілі бір контексте өнер туындысына айналады, өзінің алғашқы мағынасынан ажырап, көркемдік сапаға ие болады деп санайды. Заттық дүниені эс-тетизациялау Поп-арттың үстанымына айналған. Поп-арт - бұл тұрмыстық бұйымдардың композициясы. Кейде олар муляжбен (заттың бітімін дәл беретін бедер) немесе мүсінмен ұштасуы (бірлесіп бейнеленуі) мүмкін.Оның теориялық негізі прагматизм эстетикасы болып табылады: өнер тілі іс жүзінде қолдануға пайдалы болуы керек. Көркем бағыт ретінде Поп- арттың көптеген түрлері бар. Поп-арт (көркем ұйымдастырылған оптик. әсерлер, геометрияландырылған тұзу сызықтар мен дақтардың комбинациясы); Эл-арт (электромотор көмегімен қозғалатын бұйымдар мен констукциялар); Поп-арт терминін 1965 ж. ағылшын көркемөнер сыншысы Ф.Элоуэл енгізді. Бұл бағыт сәуегейлік мәдениеттің ең көп таралған құбылыстарының бірі. Поп-арт ағымының өкілдері: П.Блейк, Р.Смит, Р.Раушенберг, Э.Уорнхолл, Д.Сигал, т.б.
11 слайд
ПОП-АРТ.
Бұл бағыттың суретшілері типтік нысандарды
көбейтеді қазіргі күнделікті өмір (тұрмыстық заттар,
тауарлар орамы, интерьер бөліктері, машина
бөлшектері ...), танымал баспа суреттері белгілі
тұлғалар, газет қиындылары немесе осы заттар мен
суреттерді композицияға қосу
ОРФИЗМ
Орфист суретшілер қозғалыс динамикасы мен
музыкалықты білдіруге тырысты ырғақтарымен
спектрдің негізгі түстерін және өзара қиылысуды
интерпретациялаудың «өрнектері»қисық беттер,
туризм
11 слайд
ПОП-АРТ. Бұл бағыттың суретшілері типтік нысандарды көбейтеді қазіргі күнделікті өмір (тұрмыстық заттар, тауарлар орамы, интерьер бөліктері, машина бөлшектері ...), танымал баспа суреттері белгілі тұлғалар, газет қиындылары немесе осы заттар мен суреттерді композицияға қосу ОРФИЗМ Орфист суретшілер қозғалыс динамикасы мен музыкалықты білдіруге тырысты ырғақтарымен спектрдің негізгі түстерін және өзара қиылысуды интерпретациялаудың «өрнектері»қисық беттер, туризм
12 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ
Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізінде
тәжірибелік жұмыс орындау
Қауіпсіздік ережесі
Сурет салу құралдарымен, қ айшы, желіммен жұмыс істеген
кезінде қауіпсіздік ережесі н сақт ау
12 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізінде тәжірибелік жұмыс орындау Қауіпсіздік ережесі Сурет салу құралдарымен, қ айшы, желіммен жұмыс істеген кезінде қауіпсіздік ережесі н сақт ау
13 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
ЗАМАНАУИ БАҒЫТТАРДЫ ҚОЛДАНЫП ТҮРЛЕНДІРЕДІ, БЕЗЕНДІРЕДІ (+,-)
ЗАМАНАУИ БАҒЫТТАҒЫ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНАДЫ
ТҮСТЕРДІ ҮЙЛЕСІМДІ ҚОЛДАНДЫ
УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНДЫ
ӨЗ ЖҰМЫСЫН ЖАРНАМАЛАДЫ
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАЛҒАМҒА САЙ БЕЙНЕЛЕДІ
13 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ ЗАМАНАУИ БАҒЫТТАРДЫ ҚОЛДАНЫП ТҮРЛЕНДІРЕДІ, БЕЗЕНДІРЕДІ (+,-) ЗАМАНАУИ БАҒЫТТАҒЫ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНАДЫ ТҮСТЕРДІ ҮЙЛЕСІМДІ ҚОЛДАНДЫ УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНДЫ ӨЗ ЖҰМЫСЫН ЖАРНАМАЛАДЫ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАЛҒАМҒА САЙ БЕЙНЕЛЕДІ
14 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
- ЖОБАЛЫҚ ЖҰМЫС КЕЗЕҢІНДЕ ҚАНДАЙ
ТЕХНИКАСЫМЕН СІЗ ТАНЫСТЫҢЫЗ
- ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗ ЕҢБЕГІҢІЗ ТИІСІНШЕ РЕСІМДЕЛГЕН
болса ҮЙДЕ НЕМЕСЕ МЕКТЕПТЕ ҚОЮ керекпе?
- ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫҢ, СЕНІҢ ЖҰМЫС АЯҚТАЛДЫ МА?
14 слайд
РЕФЛЕКСИЯ - ЖОБАЛЫҚ ЖҰМЫС КЕЗЕҢІНДЕ ҚАНДАЙ ТЕХНИКАСЫМЕН СІЗ ТАНЫСТЫҢЫЗ - ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫЗ ЕҢБЕГІҢІЗ ТИІСІНШЕ РЕСІМДЕЛГЕН болса ҮЙДЕ НЕМЕСЕ МЕКТЕПТЕ ҚОЮ керекпе? - ҚАЛАЙ ОЙЛАЙСЫҢ, СЕНІҢ ЖҰМЫС АЯҚТАЛДЫ МА?