Презентация " Үйде оқытылатын оқушылармен психологиялық жұмыс"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
үйде оқыту-бұл баланың үйде алатын білім
беру формасы, ал оқу процесі жеке оқу
жоспарына сәйкес жүзеге асырылады Үйде жеке оқыту туралы
үйде жеке оқытуды ұйымдастыруды ҚР "Білім
туралы"
Заңы 8-баптың 5-тармағына сәйкес
жарнамалайдыоқу жоспарын таңдау ата-аналармен бірлесіп
жүзеге асырылады
1 слайд
үйде оқыту-бұл баланың үйде алатын білім беру формасы, ал оқу процесі жеке оқу жоспарына сәйкес жүзеге асырылады Үйде жеке оқыту туралы үйде жеке оқытуды ұйымдастыруды ҚР "Білім туралы" Заңы 8-баптың 5-тармағына сәйкес жарнамалайдыоқу жоспарын таңдау ата-аналармен бірлесіп жүзеге асырылады
2 слайд
Жұмыстың жалпы принциптері мен
ережелері:
1. Әр оқушыға жеке көзқарас.
2. Бұл үшін әртүрлі құралдарды қолдана отырып,
шаршаудың алдын алу (ақыл-ой және практикалық
іс-әрекеттің ауысуы, материалды аз мөлшерде
ұсыну, қызықты және түрлі-түсті дидактикалық
материалдар мен визуализация құралдарын
қолдану).
3. Оқушылардың танымдық белсенділігін
арттыратын, олардың ауызша және жазбаша
сөйлеуін дамытатын және қажетті оқу дағдыларын
қалыптастыратын әдістерді қолдану.
4. Педагогикалық әдептіліктің көрінісі. Кішігірім
жетістіктер үшін үнемі ынталандыру, әр балаға
уақтылы және тактикалық көмек көрсету, оның өз
күштері мен мүмкіндіктеріне деген сенімін дамыту.
2 слайд
Жұмыстың жалпы принциптері мен ережелері: 1. Әр оқушыға жеке көзқарас. 2. Бұл үшін әртүрлі құралдарды қолдана отырып, шаршаудың алдын алу (ақыл-ой және практикалық іс-әрекеттің ауысуы, материалды аз мөлшерде ұсыну, қызықты және түрлі-түсті дидактикалық материалдар мен визуализация құралдарын қолдану). 3. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыратын, олардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамытатын және қажетті оқу дағдыларын қалыптастыратын әдістерді қолдану. 4. Педагогикалық әдептіліктің көрінісі. Кішігірім жетістіктер үшін үнемі ынталандыру, әр балаға уақтылы және тактикалық көмек көрсету, оның өз күштері мен мүмкіндіктеріне деген сенімін дамыту.
3 слайд
Мақсаты:
баланың даму траекториясын
қалыптастыру және барлық
қатысушылардың өзара іс-қимылын
үйлестіру.-тәрбие процесін
Педагог-психологтың міндеттері:
1. Ұйымдастырушылық-
психологиялық:
2. - оқу үрдісінің ағымдағы
жағдайына психологиялық талдау
жүргізу;психологиялық негізділік,
кейіннен мұғалімдермен және ата-
аналармен талқылау.
3 слайд
Мақсаты: баланың даму траекториясын қалыптастыру және барлық қатысушылардың өзара іс-қимылын үйлестіру.-тәрбие процесін Педагог-психологтың міндеттері: 1. Ұйымдастырушылық- психологиялық: 2. - оқу үрдісінің ағымдағы жағдайына психологиялық талдау жүргізу;психологиялық негізділік, кейіннен мұғалімдермен және ата- аналармен талқылау.
4 слайд
Оқушыларды қалай қызықтыруға болады?!
Білім беру жүйесінде арт-терапия
әдістерін жүзеге асыру тәсілдері ерекше
рөл атқарады.
Бұл тәсілдер негізінен оқушылардың
денсаулығы мен психологиялық өзін-өзі
реттеуді сақтау мен нығайтуға
бағытталған.Көркем шығармашылықтың
бейнелері қорқыныш, ішкі қақтығыстар,
балалық шақ туралы естеліктер,
армандарды қоса алғанда, подсознание
процестерінің барлық түрлерін көрсетеді
деп саналады. Оларды ауызша сипаттау
кезінде балада қиындықтар туындауы
мүмкін. Сондықтан, бұл ауызша емес
құралдар, көбінесе күшті тәжірибелерді
білдіру және түсіндіру үшін жалғыз
мүмкін. Мұнда арт-терапияның
психотерапиялық жұмыстың басқа
түрлерінен артықшылығы туралы айтуға
болады .
4 слайд
Оқушыларды қалай қызықтыруға болады?! Білім беру жүйесінде арт-терапия әдістерін жүзеге асыру тәсілдері ерекше рөл атқарады. Бұл тәсілдер негізінен оқушылардың денсаулығы мен психологиялық өзін-өзі реттеуді сақтау мен нығайтуға бағытталған.Көркем шығармашылықтың бейнелері қорқыныш, ішкі қақтығыстар, балалық шақ туралы естеліктер, армандарды қоса алғанда, подсознание процестерінің барлық түрлерін көрсетеді деп саналады. Оларды ауызша сипаттау кезінде балада қиындықтар туындауы мүмкін. Сондықтан, бұл ауызша емес құралдар, көбінесе күшті тәжірибелерді білдіру және түсіндіру үшін жалғыз мүмкін. Мұнда арт-терапияның психотерапиялық жұмыстың басқа түрлерінен артықшылығы туралы айтуға болады .
5 слайд
Арт-терапияның міндеттері:
Шығармашылық қабілеттерін өзектендіру
және дамыту
Эмоционалды-адамгершілік әлеуетті дамыту
Эмоцияларды білдіру қабілетін
қалыптастыруІшкі және топтық мәселелерді
шешу білігін қалыптастыру
Өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі тануды арттыру
5 слайд
Арт-терапияның міндеттері: Шығармашылық қабілеттерін өзектендіру және дамыту Эмоционалды-адамгершілік әлеуетті дамыту Эмоцияларды білдіру қабілетін қалыптастыруІшкі және топтық мәселелерді шешу білігін қалыптастыру Өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі тануды арттыру
6 слайд
•
Шығармашылықпен айналыса отырып, бала өз
жаратылысына ішкі тәжірибені жобалайды. Мұндай
проекция іске асырылмайды:
•
сезімдер, эмоциялар, ойлар, тәжірибелер мен
естеліктер сана саласын айналып өтіп, сыртқа шығады,
сондықтан оларды түзету де, Ақыл-ойды сынға алу да
мүмкін емес. Сондықтан арт-терапия әдістері
психодиагностиканың проективті әдістерінің қатарына
жатады.
•
Арт-терапия, егер адам бастан кешірсе,
тағайындалады:
•
төмен көңіл-күй;стресс;
•
дағдарыс (жас немесе экзистенциалды-алаңдаушылық,
өмірдің мәні туралы сұрақта терең психологиялық
ыңғайсыздық сезімі);
•
эмоционалды тұрақсыздық: импульсивтілік,
темперамент, осалдық және т. б;
•
апатию, жоғалуына қызығушылық тіршілік;депрессия,
оның ішінде шығындарға байланысты;физикалық
және / немесе психологиялық жарақат;
•
қорқыныш, фобия, алаңдаушылықтың
жоғарылауы;төмен өзін-өзі бағалау, жағымсыз
сезімдер, жағымсыз өзін-өзі
тұжырымдама;тәуелділіктің әртүрлі түрлері;
•
тұлғааралық қақтығыстар (отбасы, жұмысшылар және
басқалар);кез-келген ішкі жанжал.
6 слайд
• Шығармашылықпен айналыса отырып, бала өз жаратылысына ішкі тәжірибені жобалайды. Мұндай проекция іске асырылмайды: • сезімдер, эмоциялар, ойлар, тәжірибелер мен естеліктер сана саласын айналып өтіп, сыртқа шығады, сондықтан оларды түзету де, Ақыл-ойды сынға алу да мүмкін емес. Сондықтан арт-терапия әдістері психодиагностиканың проективті әдістерінің қатарына жатады. • Арт-терапия, егер адам бастан кешірсе, тағайындалады: • төмен көңіл-күй;стресс; • дағдарыс (жас немесе экзистенциалды-алаңдаушылық, өмірдің мәні туралы сұрақта терең психологиялық ыңғайсыздық сезімі); • эмоционалды тұрақсыздық: импульсивтілік, темперамент, осалдық және т. б; • апатию, жоғалуына қызығушылық тіршілік;депрессия, оның ішінде шығындарға байланысты;физикалық және / немесе психологиялық жарақат; • қорқыныш, фобия, алаңдаушылықтың жоғарылауы;төмен өзін-өзі бағалау, жағымсыз сезімдер, жағымсыз өзін-өзі тұжырымдама;тәуелділіктің әртүрлі түрлері; • тұлғааралық қақтығыстар (отбасы, жұмысшылар және басқалар);кез-келген ішкі жанжал.
7 слайд
Шифрланған атау "жаттығуы» Мақсаты: қатысушыларды
таныстыру және топта кедергілерден еркін атмосфера
құру.Жаттығу барысы: қатысушылардың әрқайсысы өз
кезегінде өз атын және авторды сипаттайтын жеке
қасиеттерін атай отырып, өзін топқа ұсынады
« Көңіл-Күй "Жаттығуы Мақсаты: қатысушыларға өз
сезімдерін білдіруге, өздерінің эмоционалды жағдайын
тану дағдыларын дамытуға мүмкіндік беру.
« Әлемді құру " жаттығуы Мақсаты: қатысушылардың
шығармашылық өзін-өзі ашуы.
« Тілек " Жаттығуы Мақсаты: кері байланыс берудің
ерекше әдісімен жаттығу.
7 слайд
Шифрланған атау "жаттығуы» Мақсаты: қатысушыларды таныстыру және топта кедергілерден еркін атмосфера құру.Жаттығу барысы: қатысушылардың әрқайсысы өз кезегінде өз атын және авторды сипаттайтын жеке қасиеттерін атай отырып, өзін топқа ұсынады « Көңіл-Күй "Жаттығуы Мақсаты: қатысушыларға өз сезімдерін білдіруге, өздерінің эмоционалды жағдайын тану дағдыларын дамытуға мүмкіндік беру. « Әлемді құру " жаттығуы Мақсаты: қатысушылардың шығармашылық өзін-өзі ашуы. « Тілек " Жаттығуы Мақсаты: кері байланыс берудің ерекше әдісімен жаттығу.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Арт-терапия балалармен бейнелеу іс-
әрекетінде әртүрлі әдістер мен әдістерді
қолдануды қамтиды, сондықтан балалармен
сурет сессиялары қарапайым бейнелеу
құралдарының жиынтығымен (қағаз,
щеткалар, бояулар) және оларды қолданудың
дәстүрлі тәсілдерімен шектелмеуі керек. Бала
үйренгеннен өзгеше процеске қатысуға
дайын.
Арт-терапияның басқа жұмыс түрлерінен
артықшылығы:
-
жұмысқа әркім қатыса алады, өйткені ол
көркемдік дағдыларды қажет етпейді;
-
- бейнелеу қызметі-адамдарды
жақындастырудың қуатты құралы;
-
- бұл еркін білдіру құралы;- жағымды
эмоциялар тудырады, белсенді өмірлік
ұстанымды қалыптастырады;
-
- өзін-өзі реттеу мен емдеудің ішкі
механизмдерінің шығармашылық әлеуетін
жұмылдыруға негізделген.
12 слайд
Арт-терапия балалармен бейнелеу іс- әрекетінде әртүрлі әдістер мен әдістерді қолдануды қамтиды, сондықтан балалармен сурет сессиялары қарапайым бейнелеу құралдарының жиынтығымен (қағаз, щеткалар, бояулар) және оларды қолданудың дәстүрлі тәсілдерімен шектелмеуі керек. Бала үйренгеннен өзгеше процеске қатысуға дайын. Арт-терапияның басқа жұмыс түрлерінен артықшылығы: - жұмысқа әркім қатыса алады, өйткені ол көркемдік дағдыларды қажет етпейді; - - бейнелеу қызметі-адамдарды жақындастырудың қуатты құралы; - - бұл еркін білдіру құралы;- жағымды эмоциялар тудырады, белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастырады; - - өзін-өзі реттеу мен емдеудің ішкі механизмдерінің шығармашылық әлеуетін жұмылдыруға негізделген.