Материалдар / Презентация: Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері. 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация: Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері. 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері жайлы толық түсінік беру. Оқушыларға жеке және топтық жұмыстар орындату арқылы білімдерін толықтыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2021
1784
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
§Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері Пән мұғалімі: Іскендір Г.Ж., биология пәні мұғалімі«Жангелдин ауданы біл

1 слайд
§Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері Пән мұғалімі: Іскендір Г.Ж., биология пәні мұғалімі«Жангелдин ауданы білім бөлімінің Аңсаған Қоңқабаев атындағы жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары: Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін танып білу. Сабақтың мақсаты:

2 слайд
Сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары: Адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін танып білу. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады:  Тыныс алу мүшелерін танып біледі. Оқушылардың көбісі орындай алады:  Тыныс алудың маңызын, құрылысын түсінеді. Кейбір оқушылар орындай алады:  Тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін талдайды.

Биологиялық терминдер:  Мұрын қуысы  Аңқа  Көмей  Кеңірдек  Бронхылар ( дәптерге көшіріп жазу)

3 слайд
Биологиялық терминдер:  Мұрын қуысы  Аңқа  Көмей  Кеңірдек  Бронхылар ( дәптерге көшіріп жазу)

Сабақтың басы: «Мен кіммін?» әдісі арқылы оқушылар өздерін кереметтей нәрселерге теңеу арқылы бірі-біріне жағымды ахуал туғы

4 слайд
Сабақтың басы: «Мен кіммін?» әдісі арқылы оқушылар өздерін кереметтей нәрселерге теңеу арқылы бірі-біріне жағымды ахуал туғызады .

Жаңа сабақ :

5 слайд
Жаңа сабақ :

6 слайд

Тыныс алу жолдарының қызметі

7 слайд
Тыныс алу жолдарының қызметі

Сабақтың ортасы: 1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. « Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Мәтінді оқып, мазмұнын түсіндіріңіздер: І топ. Тыныс

8 слайд
Сабақтың ортасы: 1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. « Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Мәтінді оқып, мазмұнын түсіндіріңіздер: І топ.  Тыныс алудың маңызы ІІ топ.  Тыныс алу мүшелерінің құрылысы. ІІІ топ.  Өкпенің құрылысы Дескриптор: - Тыныс алудың маңызын мазмұндайды; - тыныс алу құрылысын жіктейді; -Өкпенің құрылысын талдайды;

2-тапсырма: Суретке қарап, «Кластер» әдісін құрастыр; Дескриптор 1. Суретті топтастыру арқылы сипаттама береді; 2..Суреттерг

9 слайд
2-тапсырма: Суретке қарап, «Кластер» әдісін құрастыр; Дескриптор 1. Суретті топтастыру арқылы сипаттама береді; 2..Суреттерге қарап, тыныс алу мүшелерін кластерге жинақтайды;

3-тапсырма: Тыныс жолдарын ретімен дәптерге жазыңдар Дескриптор: 1. Тыныс алу жолдарын ретімен жаза алады; 2. Тыныс жолдарын ж

10 слайд
3-тапсырма: Тыныс жолдарын ретімен дәптерге жазыңдар Дескриптор: 1. Тыныс алу жолдарын ретімен жаза алады; 2. Тыныс жолдарын жатқа біледі

«Жұлдызды баспалдақ» әдісі бойынша кері байланыс жасалады. Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалд

11 слайд
«Жұлдызды баспалдақ» әдісі  бойынша кері байланыс жасалады.   Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады.Сабақтың соңы: