Материалдар / презентация "Айналадағы -қауіп қатер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация "Айналадағы -қауіп қатер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентация мұғалімдерге көмек беретініне сенімдімін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Ақпан 2020
773
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қ. Жандарбеков атындағы ж.о.м Бастауыш сынып мұғалімі : Муратбекова Д. Сынып:1 Пәні: дүниетану Тақырыбы: Айналадағы қауіп қате

1 слайд
Қ. Жандарбеков атындағы ж.о.м Бастауыш сынып мұғалімі : Муратбекова Д. Сынып:1 Пәні: дүниетану Тақырыбы: Айналадағы қауіп қатер Ұзақ мерзімді оқу мақсаты 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін білу және олармен хабарласу жағдайларын анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ш ұғыл көмек қызметтерін атайды және олармен хабарласу жағдайларын анықтайды Көптеген оқушылар: Өз қауіпсіздігі үшін жауапкершілікті нығайту жолдарын айтады. Қауіп-қатерден сақтану жолдары бойынша мысал келтіреді. Кейбір оқушылар: Қауіпсіздік ережелерін қарастырады. Қажетті жағдайда құтқару жолдарын анықтайды. Бағалау критерийлері Шұғыл көмек қызметкерлерінің байланыс ететін нөмір лерін айтады. (101,102,103) Керекті жағдайда шұғыл қызметкерлеріне хабарласа алады

1 слайд

Қ. Жандарбеков атындағы ж.о.м Бастауыш сынып мұғалімі : Муратбекова Д. Сынып:1 Пәні: дүниетану Тақырыбы: Айналадағы қауіп қатер Ұзақ мерзімді оқу мақсаты 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін білу және олармен хабарласу жағдайларын анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ш ұғыл көмек қызметтерін атайды және олармен хабарласу жағдайларын анықтайды Көптеген оқушылар: Өз қауіпсіздігі үшін жауапкершілікті нығайту жолдарын айтады. Қауіп-қатерден сақтану жолдары бойынша мысал келтіреді. Кейбір оқушылар: Қауіпсіздік ережелерін қарастырады. Қажетті жағдайда құтқару жолдарын анықтайды. Бағалау критерийлері Шұғыл көмек қызметкерлерінің байланыс ететін нөмір лерін айтады. (101,102,103) Керекті жағдайда шұғыл қызметкерлеріне хабарласа алады

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері 1- тапсырманы орындау барысында « Дұрыс-бұрыс » әдісі. Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін дам

2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері 1- тапсырманы орындау барысында « Дұрыс-бұрыс » әдісі. Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін дамытады, сөздік қорын молайтады 2-тапсырманы орындау барысында « Ұялы телефон » әдісі Мақсаты: оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытады 3-тапсырманы орындау барысында «Сұрақ ілмегі» әдісі Мақсаты: о қушылардың ойын ашық білдіруіне дағдыландыру

2 слайд

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері 1- тапсырманы орындау барысында « Дұрыс-бұрыс » әдісі. Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін дамытады, сөздік қорын молайтады 2-тапсырманы орындау барысында « Ұялы телефон » әдісі Мақсаты: оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытады 3-тапсырманы орындау барысында «Сұрақ ілмегі» әдісі Мақсаты: о қушылардың ойын ашық білдіруіне дағдыландыру

САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ ҚАРҚЫН Оқушылардың жылдам және шапшаң іс-әрекет қалыптасады, өзара қарқын түрде жауап беруге үйренеді. Сын

3 слайд
САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ ҚАРҚЫН Оқушылардың жылдам және шапшаң іс-әрекет қалыптасады, өзара қарқын түрде жауап беруге үйренеді. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері артады. ТАПСЫРМА Оқу мақсаттарына жету үшін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай жеке бір қатар тапсырмалар беріледі. Әр тапсырманы орындау нәтижесінде мықты және әлсіз тұстарына көз жеткіземін. ДИАЛОГ ЖӘНЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ арқылы оқушылар жұптык жұмыста пікір алмасып, бір-біріне қолдау көрсетеді. Ойын ашық айтады, сенімділіктері арттады

3 слайд

САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ ҚАРҚЫН Оқушылардың жылдам және шапшаң іс-әрекет қалыптасады, өзара қарқын түрде жауап беруге үйренеді. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері артады. ТАПСЫРМА Оқу мақсаттарына жету үшін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай жеке бір қатар тапсырмалар беріледі. Әр тапсырманы орындау нәтижесінде мықты және әлсіз тұстарына көз жеткіземін. ДИАЛОГ ЖӘНЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ арқылы оқушылар жұптык жұмыста пікір алмасып, бір-біріне қолдау көрсетеді. Ойын ашық айтады, сенімділіктері арттады

Критериалды бағалау 1 тапсырма: -суреттегі оқиғаларды түсіндір. - әр топ бірлесе отырып жауап береді. Дескриптор: -суре

4 слайд
Критериалды бағалау 1 тапсырма: -суреттегі оқиғаларды түсіндір. - әр топ бірлесе отырып жауап береді. Дескриптор: -суретті сипаттайды -суреттегі қауіпті жағдайларды атайды 2- тапсырма оқушылар төмендегі номерге қоңырау шалу арқылы жұптасып диалог жүргізеді. Дескриптор: - көмек корсету қызметкеріне хабарласу үшін қандай нөмірге хабарласуды айтады - көмек көрсету қызметкеріне хабарласу диалогін құрастырады. 3- тапсырма: -қауіпсіздік туралы ескерту белгілерін құрастыр -оларға ат қой -оларды « Мектеп-үй» бағыты бойынша орналастыр. Дескриптор: 1-топ:оқулықтағы 87-беттегі сурет арқылы оқушылар өз қауіпсіздік ережесін құрастырады. 2-топ: мәтінді оқып талқылайды. ойын алаңдарында ғана ойнау керектігін айқындайды. 3-топ: табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін айтады, тыйым салу белгілерін жасайды.

4 слайд

Критериалды бағалау 1 тапсырма: -суреттегі оқиғаларды түсіндір. - әр топ бірлесе отырып жауап береді. Дескриптор: -суретті сипаттайды -суреттегі қауіпті жағдайларды атайды 2- тапсырма оқушылар төмендегі номерге қоңырау шалу арқылы жұптасып диалог жүргізеді. Дескриптор: - көмек корсету қызметкеріне хабарласу үшін қандай нөмірге хабарласуды айтады - көмек көрсету қызметкеріне хабарласу диалогін құрастырады. 3- тапсырма: -қауіпсіздік туралы ескерту белгілерін құрастыр -оларға ат қой -оларды « Мектеп-үй» бағыты бойынша орналастыр. Дескриптор: 1-топ:оқулықтағы 87-беттегі сурет арқылы оқушылар өз қауіпсіздік ережесін құрастырады. 2-топ: мәтінді оқып талқылайды. ойын алаңдарында ғана ойнау керектігін айқындайды. 3-топ: табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін айтады, тыйым салу белгілерін жасайды.

САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ Оқу мақсаттарын таңдауда, сабақ мақсаттарын анықтауда, әр тапсырмаға дескриптор құруда қиын болды.

5 слайд
САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ Оқу мақсаттарын таңдауда, сабақ мақсаттарын анықтауда, әр тапсырмаға дескриптор құруда қиын болды. Тренердің кері байланысы арқылы жоспарлау үстінде нақтылыққа жүгіне білуді және оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын жетілдіру үшін тиімді сұрақтарды қолдануға ұсыныс жасады. Оқу мақсаты оқу бағдарламасында берілген ұзақ мерзімді сабақ жоспарынан алынатындығын білдім. Сабақ мақсаты оқу мақсаты негізге сараланып түзілетіндігін түсіндім. Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес келетін белсенді әдіс-тәсілдерін келешекте өз сабағымда тиімді пайдаланамын. Сабақта оқулықпен шектелмей,оқушының тәжірибесімен білім алуына жағдай жасауды жоспарлаймын және жүзеге асырамын.

5 слайд

САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ Оқу мақсаттарын таңдауда, сабақ мақсаттарын анықтауда, әр тапсырмаға дескриптор құруда қиын болды. Тренердің кері байланысы арқылы жоспарлау үстінде нақтылыққа жүгіне білуді және оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын жетілдіру үшін тиімді сұрақтарды қолдануға ұсыныс жасады. Оқу мақсаты оқу бағдарламасында берілген ұзақ мерзімді сабақ жоспарынан алынатындығын білдім. Сабақ мақсаты оқу мақсаты негізге сараланып түзілетіндігін түсіндім. Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес келетін белсенді әдіс-тәсілдерін келешекте өз сабағымда тиімді пайдаланамын. Сабақта оқулықпен шектелмей,оқушының тәжірибесімен білім алуына жағдай жасауды жоспарлаймын және жүзеге асырамын.