Материалдар / Презентация (Асқорыту мүшелері) 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация (Асқорыту мүшелері) 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған көмікші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2019
641
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Асқорыту мүшелерінің Асқорыту мүшелерінің құрылысы.құрылысы.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Асқорыту мүшелерінің Асқорыту мүшелерінің құрылысы.құрылысы.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Асқорыту мүшелерінің Асқорыту мүшелерінің құрылысы.құрылысы.

 Сабақтың мақсаты:  1) Асқорыту жүйесі құрылысының ерекшелігін көрсету, астың ауыз қуысында қорытылу процесін, асты қорытуд

2 слайд
 Сабақтың мақсаты:  1) Асқорыту жүйесі құрылысының ерекшелігін көрсету, астың ауыз қуысында қорытылу процесін, асты қорытудағы ферменттердің рөлін түсіндіру.  2) Оқушылардың талдау, синтездеу, салыстыру, ойлау қабілеттерін дамыту.  3) Тамақ ішу, оның сапасын және сақталу мерзімін, санитарлық – гигиеналық дағдыға үйрету. Салауатты өмір сүру салтына үйрету.

2 слайд

 Сабақтың мақсаты:  1) Асқорыту жүйесі құрылысының ерекшелігін көрсету, астың ауыз қуысында қорытылу процесін, асты қорытудағы ферменттердің рөлін түсіндіру.  2) Оқушылардың талдау, синтездеу, салыстыру, ойлау қабілеттерін дамыту.  3) Тамақ ішу, оның сапасын және сақталу мерзімін, санитарлық – гигиеналық дағдыға үйрету. Салауатты өмір сүру салтына үйрету.

Жоспар 1. « Кім шапшан?» 2 . Биологиялық есеп 3. Бейнекөрініс 4. Мәтінмен танысу 5. «Ойлан тап» 6. «Мыл

3 слайд
Жоспар 1. « Кім шапшан?» 2 . Биологиялық есеп 3. Бейнекөрініс 4. Мәтінмен танысу 5. «Ойлан тап» 6. «Мылқау сурет» 7. «Сандық лабиринт» 8. Биологиялық диктант 9. Сәйкестендіру тесті 10. “Бәрін білгім келеді” 11. Рефлексия 12.Үйге тапсырма. Бағалау

3 слайд

Жоспар 1. « Кім шапшан?» 2 . Биологиялық есеп 3. Бейнекөрініс 4. Мәтінмен танысу 5. «Ойлан тап» 6. «Мылқау сурет» 7. «Сандық лабиринт» 8. Биологиялық диктант 9. Сәйкестендіру тесті 10. “Бәрін білгім келеді” 11. Рефлексия 12.Үйге тапсырма. Бағалау

“ Кім шапшаң?” 1.Қоректік заттар дегеніміз не? 2.Гемоглобин нәруызы қандай қызмет атқапрады 3.Адам күнделікті пайдаланатын нәр

4 слайд
“ Кім шапшаң?” 1.Қоректік заттар дегеніміз не?   2.Гемоглобин нәруызы қандай қызмет атқапрады 3.Адам күнделікті пайдаланатын нәруыздар? 4.Ас қорыту дегеніміз не? 5.Адам ағзасындағы нәруыздың тәуліктік мөлшері қандай? 6.Қорғаныш қызметін атқаратын нәруыздар?   7.Майлардың тәуліктік мөлшері қандай? 8.Дәрумендер не үшін қажет?  9.Ұлттық тағамдарды ата?

4 слайд

“ Кім шапшаң?” 1.Қоректік заттар дегеніміз не?   2.Гемоглобин нәруызы қандай қызмет атқапрады 3.Адам күнделікті пайдаланатын нәруыздар? 4.Ас қорыту дегеніміз не? 5.Адам ағзасындағы нәруыздың тәуліктік мөлшері қандай? 6.Қорғаныш қызметін атқаратын нәруыздар?   7.Майлардың тәуліктік мөлшері қандай? 8.Дәрумендер не үшін қажет?  9.Ұлттық тағамдарды ата?

Биологиялық есеп” Есеп №1. Егер бір адамға тәулігіне 6 грамм тұз жеткілікті болса, әр отбасыға бір аптада, бір айда қандай

5 слайд
Биологиялық есеп” Есеп №1. Егер бір адамға тәулігіне 6 грамм тұз жеткілікті болса, әр отбасыға бір аптада, бір айда қандай мөлшерде тұз жұмсалады? (Егер отбасында 3 немесе 5 адам болса) .

5 слайд

Биологиялық есеп” Есеп №1. Егер бір адамға тәулігіне 6 грамм тұз жеткілікті болса, әр отбасыға бір аптада, бір айда қандай мөлшерде тұз жұмсалады? (Егер отбасында 3 немесе 5 адам болса) .

Жауабы: (6 г 3 отбасы саны) = 18 х 7 = 126 г (6 г 3 отбасы саны) = 18 х 30 = 540 г 6 г 5 отбасы саны) = 30 х 7 =

6 слайд
Жауабы: (6 г 3 отбасы саны) = 18 х 7 = 126 г (6 г 3 отбасы саны) = 18 х 30 = 540 г 6 г 5 отбасы саны) = 30 х 7 = 210 г (6 г 5 отбасы саны) = 30 х 30 = 900 г

6 слайд

Жауабы: (6 г 3 отбасы саны) = 18 х 7 = 126 г (6 г 3 отбасы саны) = 18 х 30 = 540 г 6 г 5 отбасы саны) = 30 х 7 = 210 г (6 г 5 отбасы саны) = 30 х 30 = 900 г

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Сандық лабиринт 8-10 3 5-6 8-9 25 1,3 25-3011-13

9 слайд
Сандық лабиринт 8-10 3 5-6 8-9 25 1,3 25-3011-13

9 слайд

Сандық лабиринт 8-10 3 5-6 8-9 25 1,3 25-3011-13

Биологиялық диктант 1.Ас қорыту ...................... басталады. 2...........................ас қорыту

10 слайд
Биологиялық диктант 1.Ас қорыту ...................... басталады. 2...........................ас қорыту және тыныс алу жолдарымен қиылысады. 3.Қарынның пішіні ................... немесе қапшы қ тәрізді 4.Ас қорыту жолының ұзын бөлігі .................. 5.Тоқ ішектің тұйықталған бөлігі .................деп аталады.

10 слайд

Биологиялық диктант 1.Ас қорыту ...................... басталады. 2...........................ас қорыту және тыныс алу жолдарымен қиылысады. 3.Қарынның пішіні ................... немесе қапшы қ тәрізді 4.Ас қорыту жолының ұзын бөлігі .................. 5.Тоқ ішектің тұйықталған бөлігі .................деп аталады.

Сәйкестендіру тесті 1.Бауыр а) қорытылмаған заттар өтеді 2. Соқырішек

11 слайд
Сәйкестендіру тесті 1.Бауыр а) қорытылмаған заттар өтеді 2. Соқырішек ә) астың сіңуі өтеді 3. Ұлтабар б) ең үлкен без 4. Аш ішек в) құрт тәрізді өсінді 5. Тоқ ішек г) жұтқыншақтан кейін орналасқан мүше 6. Өңеш д) аш ішектің жуан бөлімі

11 слайд

Сәйкестендіру тесті 1.Бауыр а) қорытылмаған заттар өтеді 2. Соқырішек ә) астың сіңуі өтеді 3. Ұлтабар б) ең үлкен без 4. Аш ішек в) құрт тәрізді өсінді 5. Тоқ ішек г) жұтқыншақтан кейін орналасқан мүше 6. Өңеш д) аш ішектің жуан бөлімі

“ Бәрін білгім келеді” 1.Адамда ас қорыту жолының ұзындығы? 2.Эпителий ұлпасынан тұратын ас қорыту жолының қабырғасы? 3.Бірыңғ

12 слайд
“ Бәрін білгім келеді” 1.Адамда ас қорыту жолының ұзындығы? 2.Эпителий ұлпасынан тұратын ас қорыту жолының қабырғасы? 3.Бірыңғай салалы бұлшықет қабаты? 4.Дәнекер ұлпасы орналасқан қабаты? 5.Тіл түбірі? 6.Тіл ұшы? 7.Тіл бүйірі? 8.Ауамен енетін микробтарды фагоцитоздайтын лейкоциттер орналасқан ауыз қуысының бөлігі? 9.Ас қорыту және тыныс алу жолдары қиылысады? 10.Алмұрт немесе ұзын қапшық тәрізді ас қорыту мүшесі? 11.Тоқ ішектің өсіндісі? 12.Ең ірі без?

12 слайд

“ Бәрін білгім келеді” 1.Адамда ас қорыту жолының ұзындығы? 2.Эпителий ұлпасынан тұратын ас қорыту жолының қабырғасы? 3.Бірыңғай салалы бұлшықет қабаты? 4.Дәнекер ұлпасы орналасқан қабаты? 5.Тіл түбірі? 6.Тіл ұшы? 7.Тіл бүйірі? 8.Ауамен енетін микробтарды фагоцитоздайтын лейкоциттер орналасқан ауыз қуысының бөлігі? 9.Ас қорыту және тыныс алу жолдары қиылысады? 10.Алмұрт немесе ұзын қапшық тәрізді ас қорыту мүшесі? 11.Тоқ ішектің өсіндісі? 12.Ең ірі без?

Рефлексия

13 слайд
Рефлексия

13 слайд

Рефлексия

Үйге тапсырма: Ас қорыту мүшелерінің құрылысы. Ас туралы 5 мақал-мәтел жазу Бағалау: “ Бейнет түбі - зейнет”

14 слайд
Үйге тапсырма:   Ас қорыту мүшелерінің құрылысы. Ас туралы 5 мақал-мәтел жазу Бағалау: “ Бейнет түбі - зейнет”

14 слайд

Үйге тапсырма:   Ас қорыту мүшелерінің құрылысы. Ас туралы 5 мақал-мәтел жазу Бағалау: “ Бейнет түбі - зейнет”