Материалдар / Презентация Ашық сабақ 7 сынып

Презентация Ашық сабақ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
648
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мойынқұм ауданы Абай атындағы орта мектебі Тарих пәнінің мұғалімі. Жумагулова Айгул Адилхановна

1 слайд
Мойынқұм ауданы Абай атындағы орта мектебі Тарих пәнінің мұғалімі. Жумагулова Айгул Адилхановна

1 слайд

Мойынқұм ауданы Абай атындағы орта мектебі Тарих пәнінің мұғалімі. Жумагулова Айгул Адилхановна

Тақырыбы: X-XIII ғ басында саяси карта қаншалықты өзгерді? Оқу мақсаты:6.3.1.3. X-XIII ғ басындағы мемлекеттердің ерекше

2 слайд
Тақырыбы: X-XIII ғ басында саяси карта қаншалықты өзгерді? Оқу мақсаты:6.3.1.3. X-XIII ғ басындағы мемлекеттердің ерекшеліктерін түсіндіріп,олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

2 слайд

Тақырыбы: X-XIII ғ басында саяси карта қаншалықты өзгерді? Оқу мақсаты:6.3.1.3. X-XIII ғ басындағы мемлекеттердің ерекшеліктерін түсіндіріп,олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар :X-XIIғғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінеді, біледі . (білу,түсіну)

3 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар :X-XIIғғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінеді, біледі . (білу,түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Саяси картаның қаншалықты өзгергендігін сипаттайды . (қолдану) Оқушылардың кейбірі : Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді, анықтайды, зерттейді . (талдау, жинақтау, бағалау

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар :X-XIIғғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінеді, біледі . (білу,түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Саяси картаның қаншалықты өзгергендігін сипаттайды . (қолдану) Оқушылардың кейбірі : Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді, анықтайды, зерттейді . (талдау, жинақтау, бағалау

Белсенді оқу әдістері. 1.ДЖИГСО әдісі :Орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болды? деген сұрақ қойып тал

4 слайд
Белсенді оқу әдістері. 1.ДЖИГСО әдісі :Орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болды? деген сұрақ қойып талқылау жүргіземін. Әр топ бірнеше себептерін анықтап, маңыздылық дәрежесіне қарай орналастырды. « Негізгіні түртіп ал »! әдісі. Әр оқушы кітаптан мәтінді оқып саралап, дәптерге негізгі ойды жазып алады . Үш топқа сұрақ ұсынамын. 1 топ- мәдениет.Дамыған ортағасырлық мемлекеттерді анықтайды. 2 топ -экономика.Дамыған ортағасырлық мемлекеттер картасымен ерте ортағасырлар картасын салыстырады. 3 топ- саясат.Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды.Сұрақтар жауап арқылы қоғамдық саяси өзгерістерін,экономикалық өзгерістерін,мәдени өзгерістерін,территориялық өзгерістерін білеміз.

4 слайд

Белсенді оқу әдістері. 1.ДЖИГСО әдісі :Орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болды? деген сұрақ қойып талқылау жүргіземін. Әр топ бірнеше себептерін анықтап, маңыздылық дәрежесіне қарай орналастырды. « Негізгіні түртіп ал »! әдісі. Әр оқушы кітаптан мәтінді оқып саралап, дәптерге негізгі ойды жазып алады . Үш топқа сұрақ ұсынамын. 1 топ- мәдениет.Дамыған ортағасырлық мемлекеттерді анықтайды. 2 топ -экономика.Дамыған ортағасырлық мемлекеттер картасымен ерте ортағасырлар картасын салыстырады. 3 топ- саясат.Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды.Сұрақтар жауап арқылы қоғамдық саяси өзгерістерін,экономикалық өзгерістерін,мәдени өзгерістерін,территориялық өзгерістерін білеміз.

Саралау әдістері. Барлық оқушылар : ДЖИГСО әдісі арқылы орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болғанын бі

5 слайд
Саралау әдістері. Барлық оқушылар : ДЖИГСО әдісі арқылы орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болғанын білді, түсінді. X-XIIIғғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінді, білді . Оқушылардың басым бөлігі: ДЖИГСО әдісі арқылы орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болғанын, Саяси картаның қаншалықты өзгергендігін сипаттады, анықтады. Оқушылардың кейбірі : « Негізгіні түртіп ал »! әдісі арқылы Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдеді, анықтады, зерттеді .

5 слайд

Саралау әдістері. Барлық оқушылар : ДЖИГСО әдісі арқылы орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болғанын білді, түсінді. X-XIIIғғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінді, білді . Оқушылардың басым бөлігі: ДЖИГСО әдісі арқылы орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болғанын, Саяси картаның қаншалықты өзгергендігін сипаттады, анықтады. Оқушылардың кейбірі : « Негізгіні түртіп ал »! әдісі арқылы Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдеді, анықтады, зерттеді .

Критериалды ба ғалау . Қалыптастырушы бағалау: Тамаша.Керемет. Жарайсың деп мадақтау арқылы Қалыптастырушы бағалау: « Б

6 слайд
Критериалды ба ғалау . Қалыптастырушы бағалау: Тамаша.Керемет. Жарайсың деп мадақтау арқылы Қалыптастырушы бағалау: « Білім ағашы » арқылы кері байланыс.

6 слайд

Критериалды ба ғалау . Қалыптастырушы бағалау: Тамаша.Керемет. Жарайсың деп мадақтау арқылы Қалыптастырушы бағалау: « Білім ағашы » арқылы кері байланыс.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ