Презентация Ашық сабақ 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мойынқұм ауданы
Абай атындағы орта мектебі
Тарих пәнінің мұғалімі.
Жумагулова Айгул
Адилхановна
1 слайд
Мойынқұм ауданы Абай атындағы орта мектебі Тарих пәнінің мұғалімі. Жумагулова Айгул Адилхановна
2 слайд
Тақырыбы: X-XIII ғ басында саяси
карта қаншалықты өзгерді?
Оқу мақсаты:6.3.1.3. X-XIII ғ
басындағы мемлекеттердің
ерекшеліктерін
түсіндіріп,олардың
ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын анықтау
2 слайд
Тақырыбы: X-XIII ғ басында саяси карта қаншалықты өзгерді? Оқу мақсаты:6.3.1.3. X-XIII ғ басындағы мемлекеттердің ерекшеліктерін түсіндіріп,олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар :X-XIIғғ басындағы
мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінеді,
біледі . (білу,түсіну)
Оқушылардың басым бөлігі: Саяси картаның
қаншалықты өзгергендігін сипаттайды . (қолдану)
Оқушылардың кейбірі : Мемлекеттердің даму
ерекшеліктерін, ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын дәлелдейді, анықтайды,
зерттейді . (талдау, жинақтау, бағалау
3 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар :X-XIIғғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінеді, біледі . (білу,түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Саяси картаның қаншалықты өзгергендігін сипаттайды . (қолдану) Оқушылардың кейбірі : Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді, анықтайды, зерттейді . (талдау, жинақтау, бағалау
4 слайд
Белсенді оқу әдістері.
1.ДЖИГСО әдісі :Орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп
болды? деген сұрақ қойып талқылау жүргіземін. Әр топ бірнеше себептерін
анықтап, маңыздылық дәрежесіне қарай орналастырды.
« Негізгіні түртіп ал »! әдісі.
Әр оқушы кітаптан мәтінді оқып саралап, дәптерге негізгі ойды жазып алады .
Үш топқа сұрақ ұсынамын.
1 топ- мәдениет.Дамыған ортағасырлық мемлекеттерді анықтайды.
2 топ -экономика.Дамыған ортағасырлық мемлекеттер картасымен ерте
ортағасырлар картасын салыстырады.
3 топ- саясат.Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтайды.Сұрақтар жауап арқылы қоғамдық саяси
өзгерістерін,экономикалық өзгерістерін,мәдени өзгерістерін,территориялық
өзгерістерін білеміз.
4 слайд
Белсенді оқу әдістері. 1.ДЖИГСО әдісі :Орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болды? деген сұрақ қойып талқылау жүргіземін. Әр топ бірнеше себептерін анықтап, маңыздылық дәрежесіне қарай орналастырды. « Негізгіні түртіп ал »! әдісі. Әр оқушы кітаптан мәтінді оқып саралап, дәптерге негізгі ойды жазып алады . Үш топқа сұрақ ұсынамын. 1 топ- мәдениет.Дамыған ортағасырлық мемлекеттерді анықтайды. 2 топ -экономика.Дамыған ортағасырлық мемлекеттер картасымен ерте ортағасырлар картасын салыстырады. 3 топ- саясат.Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды.Сұрақтар жауап арқылы қоғамдық саяси өзгерістерін,экономикалық өзгерістерін,мәдени өзгерістерін,территориялық өзгерістерін білеміз.
5 слайд
Саралау әдістері.
Барлық оқушылар : ДЖИГСО әдісі арқылы орта
ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не
себеп болғанын білді, түсінді. X-XIIIғғ басындағы
мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінді,
білді .
Оқушылардың басым бөлігі: ДЖИГСО әдісі
арқылы орта ғасырлардағы мемлекеттердің
ыдырауына не себеп болғанын, Саяси картаның
қаншалықты өзгергендігін сипаттады, анықтады.
Оқушылардың кейбірі : « Негізгіні түртіп ал »!
әдісі арқылы Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін,
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдеді,
анықтады, зерттеді .
5 слайд
Саралау әдістері. Барлық оқушылар : ДЖИГСО әдісі арқылы орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болғанын білді, түсінді. X-XIIIғғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінді, білді . Оқушылардың басым бөлігі: ДЖИГСО әдісі арқылы орта ғасырлардағы мемлекеттердің ыдырауына не себеп болғанын, Саяси картаның қаншалықты өзгергендігін сипаттады, анықтады. Оқушылардың кейбірі : « Негізгіні түртіп ал »! әдісі арқылы Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдеді, анықтады, зерттеді .
6 слайд
Критериалды ба ғалау .
Қалыптастырушы бағалау:
Тамаша.Керемет.
Жарайсың деп мадақтау
арқылы Қалыптастырушы бағалау:
« Білім ағашы » арқылы кері
байланыс.
6 слайд
Критериалды ба ғалау . Қалыптастырушы бағалау: Тамаша.Керемет. Жарайсың деп мадақтау арқылы Қалыптастырушы бағалау: « Білім ағашы » арқылы кері байланыс.