Материалдар / Презентация. "Бағалауға арналған тапсырмаларды орындау технологиясы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация. "Бағалауға арналған тапсырмаларды орындау технологиясы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек болар деген ойдамыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
698
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу (Жаратылыстану-математика бағыты) 1.Жунисбаева А.Ж. 2.Бидайбекова Г. 3.Шамкерхан

1 слайд
Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу (Жаратылыстану-математика бағыты) 1.Жунисбаева А.Ж. 2.Бидайбекова Г. 3.Шамкерхан Қ. 09.01.19ж.

1 слайд

Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу (Жаратылыстану-математика бағыты) 1.Жунисбаева А.Ж. 2.Бидайбекова Г. 3.Шамкерхан Қ. 09.01.19ж.

Мақсаты: орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеудің сипаттамаларымен тәжірибе алм

2 слайд
Мақсаты: орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеудің сипаттамаларымен тәжірибе алмасу Міндеттері: •бағалау құралдарын әзірлеу тәсілдерін көрсету; •бағалау процесінде қолданылатын тапсырмалардың түрлері мен сипатын көрсету; •бағалау құралдарын әзірлеуде ережені сақтауды үйрену

2 слайд

Мақсаты: орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеудің сипаттамаларымен тәжірибе алмасу Міндеттері: •бағалау құралдарын әзірлеу тәсілдерін көрсету; •бағалау процесінде қолданылатын тапсырмалардың түрлері мен сипатын көрсету; •бағалау құралдарын әзірлеуде ережені сақтауды үйрену

«Таңда да таста әдісі» бойынша топқа бөлу 1.Тапсырма құрастыру кезінде неге сүйену керек? 2.

3 слайд
«Таңда да таста әдісі» бойынша топқа бөлу 1.Тапсырма құрастыру кезінде неге сүйену керек? 2. Тапсырма түрлері. жоқ Бұл мүмкін бе? иә ! ? және немесе жоқ Бұл мүмкін бе? иә ! ? және немесе

3 слайд

«Таңда да таста әдісі» бойынша топқа бөлу 1.Тапсырма құрастыру кезінде неге сүйену керек? 2. Тапсырма түрлері. жоқ Бұл мүмкін бе? иә ! ? және немесе жоқ Бұл мүмкін бе? иә ! ? және немесе

Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжаттар Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжат – бұл: нормаларды белгілейтін, оларды

4 слайд
Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжаттар Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжат – бұл: нормаларды белгілейтін, олардың қолданылуын өзгертетін, толықтыратын нысандағы жазбаша ресми құжат қандай да бір нормаларды мазмұндайтын акт

4 слайд

Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжаттар Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжат – бұл: нормаларды белгілейтін, олардың қолданылуын өзгертетін, толықтыратын нысандағы жазбаша ресми құжат қандай да бір нормаларды мазмұндайтын акт

•Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары •Оқу бағдарламасы •Ұзақ мерзімді жоспар •Орта мерзімді жоспар •Қысқа ме

5 слайд
•Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары •Оқу бағдарламасы •Ұзақ мерзімді жоспар •Орта мерзімді жоспар •Қысқа мерзімді жоспар •2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат. •«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272 бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен) •«Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 26 қаңтардағы № 32 бұйрығы •Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық •Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы •Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар •Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Нормативті құжаттар

5 слайд

•Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары •Оқу бағдарламасы •Ұзақ мерзімді жоспар •Орта мерзімді жоспар •Қысқа мерзімді жоспар •2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат. •«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272 бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен) •«Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 26 қаңтардағы № 32 бұйрығы •Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық •Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы •Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар •Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Нормативті құжаттар

Бөлім бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) Танымдық саладағы оқу мақсаттарының жіктелімі (Блум таксономиясы) бағалауға арналған

6 слайд
Бөлім бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) Танымдық саладағы оқу мақсаттарының жіктелімі (Блум таксономиясы) бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау үдерісінде кеңінен қолданылады. Бастапқы және түзетілген Блум таксономиясы оқуды күрделілік деңгейінің өсуі бойынша алты танымдық деңгейге бөледі. Әрбір жоғары деңгей алдыңғы деңгейде меңгерген дағдыларға негізделеді. Оқу мақсаттарын Блум таксономиясы бойынша жіктеуде бағалау критерийлерін құруда мұғалім басшылыққа алатын зат есім мен етістіктерді дұрыс қолдану маңызды. Етістік таңдаған танымдық санатқа (деңгейге), ал зат есім оқушының меңгеріп, көрсетуі тиіс тапсырманың түріне бағытталған болуы керек. Төменде көрсетілген кестелерде күрделілік деңгейінің өсуіне сәйкес танымдық үдерістің мазмұны көрсетілген.

6 слайд

Бөлім бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) Танымдық саладағы оқу мақсаттарының жіктелімі (Блум таксономиясы) бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау үдерісінде кеңінен қолданылады. Бастапқы және түзетілген Блум таксономиясы оқуды күрделілік деңгейінің өсуі бойынша алты танымдық деңгейге бөледі. Әрбір жоғары деңгей алдыңғы деңгейде меңгерген дағдыларға негізделеді. Оқу мақсаттарын Блум таксономиясы бойынша жіктеуде бағалау критерийлерін құруда мұғалім басшылыққа алатын зат есім мен етістіктерді дұрыс қолдану маңызды. Етістік таңдаған танымдық санатқа (деңгейге), ал зат есім оқушының меңгеріп, көрсетуі тиіс тапсырманың түріне бағытталған болуы керек. Төменде көрсетілген кестелерде күрделілік деңгейінің өсуіне сәйкес танымдық үдерістің мазмұны көрсетілген.

Білім Оқушы ақпаратты еске түсіре ала ма? Мысалы, тізім құру; терминдерді, даталарды, формулаларды анықтау; ұғымдарды атау;

7 слайд
Білім Оқушы ақпаратты еске түсіре ала ма? Мысалы, тізім құру; терминдерді, даталарды, формулаларды анықтау; ұғымдарды атау; тізімді белгілеу; теореманы айту. Түсіну Оқушы идеясы мен мазмұнын түсіндіре ала ма? Мысалы, ұғымдарды санатқа жіктеу; материалды түсіндіру; әрекеттерді сипаттау; көзқарастарды сипаттамаларды салыстыру. Қолдану Оқушы ақпаратты таныс жағдайда немесе жаңа мазмұнда қолдана ала ма? Мысалы, қағидатты қолдану; рәсімдерді орындау немесе енгізу. Талдау Оқушы берілген көлемді ақпаратты құраушы бөліктерге жіктеп, олардың әрқайсысының мазмұнын немесе олардың бір-бірімен байланысын анықтай ала ма? Мысалы, реттілігін зерделеу, нәтижені болжау. Бағалау Оқушы пікірді, шешім немесе мәселені шешу барысын негіздей ала ма? Мысалы, таңдауды, шешімді, қорытындыны сипаттау; берілген бағаны, әрекетті тексеру; баламасын, негізгісін таңдау. Жинақтау Оқушы жаңа идея, көзқарас, жаңа тәсіл немесе жаңа өнім ұсына ала ма? Мысалы, зерттеу жұмысын, идея, теория әзірлеу; жаңа мүмкіндіктер ұсыну; тың идеялар ойлап шығару.

7 слайд

Білім Оқушы ақпаратты еске түсіре ала ма? Мысалы, тізім құру; терминдерді, даталарды, формулаларды анықтау; ұғымдарды атау; тізімді белгілеу; теореманы айту. Түсіну Оқушы идеясы мен мазмұнын түсіндіре ала ма? Мысалы, ұғымдарды санатқа жіктеу; материалды түсіндіру; әрекеттерді сипаттау; көзқарастарды сипаттамаларды салыстыру. Қолдану Оқушы ақпаратты таныс жағдайда немесе жаңа мазмұнда қолдана ала ма? Мысалы, қағидатты қолдану; рәсімдерді орындау немесе енгізу. Талдау Оқушы берілген көлемді ақпаратты құраушы бөліктерге жіктеп, олардың әрқайсысының мазмұнын немесе олардың бір-бірімен байланысын анықтай ала ма? Мысалы, реттілігін зерделеу, нәтижені болжау. Бағалау Оқушы пікірді, шешім немесе мәселені шешу барысын негіздей ала ма? Мысалы, таңдауды, шешімді, қорытындыны сипаттау; берілген бағаны, әрекетті тексеру; баламасын, негізгісін таңдау. Жинақтау Оқушы жаңа идея, көзқарас, жаңа тәсіл немесе жаңа өнім ұсына ала ма? Мысалы, зерттеу жұмысын, идея, теория әзірлеу; жаңа мүмкіндіктер ұсыну; тың идеялар ойлап шығару.

Жабық тапсырмалар •Көп таңдауы бар тапсырмалар •Салыстыру және сәйкестендіру •Шындық немесе Жалған •Мәтіннен белгілеу

8 слайд
Жабық тапсырмалар •Көп таңдауы бар тапсырмалар •Салыстыру және сәйкестендіру •Шындық немесе Жалған •Мәтіннен белгілеу

8 слайд

Жабық тапсырмалар •Көп таңдауы бар тапсырмалар •Салыстыру және сәйкестендіру •Шындық немесе Жалған •Мәтіннен белгілеу

Көп таңдауы бар тапсырмалар мысалы Әйел адамның жүктілік кезіндегі шылым шегуі баланың дамуына қалай әсер етеді? A.Салмақсыз

9 слайд
Көп таңдауы бар тапсырмалар мысалы Әйел адамның жүктілік кезіндегі шылым шегуі баланың дамуына қалай әсер етеді? A.Салмақсыздық B.Аурушаң C.Баяу даму D.Шала туу

9 слайд

Көп таңдауы бар тапсырмалар мысалы Әйел адамның жүктілік кезіндегі шылым шегуі баланың дамуына қалай әсер етеді? A.Салмақсыздық B.Аурушаң C.Баяу даму D.Шала туу

Көп таңдауы бар тапсырмалар мысалы Өсімдіктің тасымалдауға қатысатын құрылымдар берілген. 1 және 2 өткізгіш ұлпалар арқылы қ

10 слайд
Көп таңдауы бар тапсырмалар мысалы Өсімдіктің тасымалдауға қатысатын құрылымдар берілген. 1 және 2 өткізгіш ұлпалар арқылы қандай заттар тасымалданады Жапырақ Тамыр 1 2

10 слайд

Көп таңдауы бар тапсырмалар мысалы Өсімдіктің тасымалдауға қатысатын құрылымдар берілген. 1 және 2 өткізгіш ұлпалар арқылы қандай заттар тасымалданады Жапырақ Тамыр 1 2

Көп таңдауы бар тапсырмалар Мысалы Есептеңіз 3 2 + 4 x 5 A)26 B)29 C)50 D)65 (3 x 2)+(4 x 5) 3 2 + (4 x 5)* [(3 x 2

11 слайд
Көп таңдауы бар тапсырмалар Мысалы Есептеңіз 3 2 + 4 x 5 A)26 B)29 C)50 D)65 (3 x 2)+(4 x 5) 3 2 + (4 x 5)* [(3 x 2)+ 4] x 5 (3 2 + 4) x 5

11 слайд

Көп таңдауы бар тапсырмалар Мысалы Есептеңіз 3 2 + 4 x 5 A)26 B)29 C)50 D)65 (3 x 2)+(4 x 5) 3 2 + (4 x 5)* [(3 x 2)+ 4] x 5 (3 2 + 4) x 5

Күтілетін нәтижені оқу мақсаттарына сәйкес қалай жоспарлауға және соған сәйкес бағалауды қалай жүргізуге болатынын көрсетеді

12 слайд
Күтілетін нәтижені оқу мақсаттарына сәйкес қалай жоспарлауға және соған сәйкес бағалауды қалай жүргізуге болатынын көрсетеді. Оқу мақсаттары мен бағалау түрі Блум таксонмиясының бірнеше деңгейін қамтуы мүмкін. Бұл оқу мақсаттарының бірнеше танымдық деңгейге қатысты болуымен байланысты және бағалау үдерісі де соған сәйкес жүреді. Тапсырма әзірлеу барысында неге назар аудару керек? Кезең Сипаттамасы Жоспарлау Бағалауға арналған тапсырманы әзірлеу мақсаты мен міндеттерін айқындау, қажетті құжаттарды анықтау. Құрастыру Оқу бағдарламасын, спецификацияны қолдану, бағалау критерийлерін белгілеу, тапсырма құрастыру. Сараптама жасау Тапсырманың сапасын талдау, материалды қайта қарау, өзгерту енгізу. Қолдану Тапсырмана белгіленген уақыт пен жағдайға сәйкес қолдану. Талдау Нәтижеге шолу жасау, кері байланысты ескеру, өзгерту енгізу.

12 слайд

Күтілетін нәтижені оқу мақсаттарына сәйкес қалай жоспарлауға және соған сәйкес бағалауды қалай жүргізуге болатынын көрсетеді. Оқу мақсаттары мен бағалау түрі Блум таксонмиясының бірнеше деңгейін қамтуы мүмкін. Бұл оқу мақсаттарының бірнеше танымдық деңгейге қатысты болуымен байланысты және бағалау үдерісі де соған сәйкес жүреді. Тапсырма әзірлеу барысында неге назар аудару керек? Кезең Сипаттамасы Жоспарлау Бағалауға арналған тапсырманы әзірлеу мақсаты мен міндеттерін айқындау, қажетті құжаттарды анықтау. Құрастыру Оқу бағдарламасын, спецификацияны қолдану, бағалау критерийлерін белгілеу, тапсырма құрастыру. Сараптама жасау Тапсырманың сапасын талдау, материалды қайта қарау, өзгерту енгізу. Қолдану Тапсырмана белгіленген уақыт пен жағдайға сәйкес қолдану. Талдау Нәтижеге шолу жасау, кері байланысты ескеру, өзгерту енгізу.

Дескрипторларды құрастыру кезінде нені ескеру керек? Дескрипторларды тиянақтау кезінде «біледі», «түсінеді», «жасайды» және

13 слайд
Дескрипторларды құрастыру кезінде нені ескеру керек? Дескрипторларды тиянақтау кезінде «біледі», «түсінеді», «жасайды» және т.б. сияқты фразаларды қолданбаған дұрыс. Мысалы мынандай сөздерді қолдануға болады; анықтайды, сипаттайды, салыстырады, ажыратады т.б. (балл қою туралы)

13 слайд

Дескрипторларды құрастыру кезінде нені ескеру керек? Дескрипторларды тиянақтау кезінде «біледі», «түсінеді», «жасайды» және т.б. сияқты фразаларды қолданбаған дұрыс. Мысалы мынандай сөздерді қолдануға болады; анықтайды, сипаттайды, салыстырады, ажыратады т.б. (балл қою туралы)

Суретте табиғатта адамның әрекетінің болатын бір құбылыс көрсетілген. Сызбадағы іс-әрекетті мұқият зерделеңіз. (а) беріл

14 слайд
Суретте табиғатта адамның әрекетінің болатын бір құбылыс көрсетілген. Сызбадағы іс-әрекетті мұқият зерделеңіз. (а) берілген үдерістерді атап, олардың туындау себептерін түсіндіріңіз. (b) осы үдерістің тірі ағзаларға әсер сипаттаңыз.

14 слайд

Суретте табиғатта адамның әрекетінің болатын бір құбылыс көрсетілген. Сызбадағы іс-әрекетті мұқият зерделеңіз. (а) берілген үдерістерді атап, олардың туындау себептерін түсіндіріңіз. (b) осы үдерістің тірі ағзаларға әсер сипаттаңыз.

Дескриптор Балл Білім алушы Берілген үдерісті анықтайды 1 Үдерістің туындау себебін атайды 1 Үдерістің тірі ағзаларға

15 слайд
Дескриптор Балл Білім алушы Берілген үдерісті анықтайды 1 Үдерістің туындау себебін атайды 1 Үдерістің тірі ағзаларға әсерін сипаттайды 1 Дескриптор Балл Білім алушы Берілген үдерісті біледі 1 Үдерістің туындау себебін түсінеді 1 Үдерістің тірі ағзаларға әсерін біледі 1 Дескриптор Бал л Білім алушы адамның табиғатқа әсерін біледі 1 қышқылдық жауынның пайда болуын түсінеді 1 Үдерістің тірі ағзаларға әсерін біледі 1

15 слайд

Дескриптор Балл Білім алушы Берілген үдерісті анықтайды 1 Үдерістің туындау себебін атайды 1 Үдерістің тірі ағзаларға әсерін сипаттайды 1 Дескриптор Балл Білім алушы Берілген үдерісті біледі 1 Үдерістің туындау себебін түсінеді 1 Үдерістің тірі ағзаларға әсерін біледі 1 Дескриптор Бал л Білім алушы адамның табиғатқа әсерін біледі 1 қышқылдық жауынның пайда болуын түсінеді 1 Үдерістің тірі ағзаларға әсерін біледі 1

Тоқсандық жиынтық бағалау: Спецификация •Тоқсанды аяқтау бойынша бағалау рәсімдерінің мазмұны мен құрылымына қойылатын талапт

16 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау: Спецификация •Тоқсанды аяқтау бойынша бағалау рәсімдерінің мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптарды анықтайтын құжат. •Бір параллельдегі барлық сыныптар үшін бірыңғай талаптар белгіленеді. •Тапсырманың мақсатын, күтілетін нәтижесін, деңгейін, орындау уақытын, құрылымын, сипаттамасын анықтайды. •Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгілерінен тұрады.

16 слайд

Тоқсандық жиынтық бағалау: Спецификация •Тоқсанды аяқтау бойынша бағалау рәсімдерінің мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптарды анықтайтын құжат. •Бір параллельдегі барлық сыныптар үшін бірыңғай талаптар белгіленеді. •Тапсырманың мақсатын, күтілетін нәтижесін, деңгейін, орындау уақытын, құрылымын, сипаттамасын анықтайды. •Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгілерінен тұрады.

1 - тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы Бөлім Тексерілетін мақсат Ойлау дағдыларын ы ң деңгейі Тап

17 слайд
1 - тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы Бөлім Тексерілетін мақсат Ойлау дағдыларын ы ң деңгейі Тапсырма саны* Тапсырма №* Тапсырма түрі* Орынд а у уақыты , мин* Балл * Бөлім бойынш а балл Жасушалық биология 8.4.2.2 Прокариот және эукариот жасушалардың құрылысын салыстыру Қолдану 2 1 ҚЖ 3 2 4 8.4.2.1 Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын классификациялау Білу және түсіну 2 ДЖТ 2 2 Молекулалық биология 8.4.1.2 Көмірсулар мен липидтің құрылымы мен биологиялық қызметтерін сипаттау Білу және түсіну 3 3 ҚЖ а) 1 ә) 3 1 2 6 4 ДЖТ 1 1 8.4.1.3 Нәруыздардың биологиялық құрылымы мен қызметі Қолдану 5 ҚЖ 3 2 Тірі ағзалардың көп түрлілігі 8.1.1.1. Балдырлар, мүктер, қырықжапырақ тәріздестер, ашық және жабық тұқымдыар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау Қолдану 4 6 ҚЖ а) 1 ә) 3 1 2 7 7 ДЖТ 2 1 8.1.1.4 Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша тану Қолдану 8 ҚЖ 2 2 9 ҚЖ 1 1 Қоректену 8.1.2.1 Омыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру Қолдану 6 10 ҚЖ/ ТЖ а) 1 ә) 1 1 2 13 11 TЖ 3 2 8.1.2.2 Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтері арасындағы байланысты және тісті күту ережелерін сипаттау Қолдану 12 ТЖ 4 2 8.1.2.3 Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау Жоғары деңгей дағдылары 13 ҚЖ 3 2 8.1.2.5 Адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау Білу және түсіну 14 ҚЖ 3 2 8.1.2.6 Құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түлік тізімін жасау Білу және түсіну Қолдану 15 ҚЖ 3 2 БАРЛЫҒЫ: 40 30 30 Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер              

17 слайд

1 - тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы Бөлім Тексерілетін мақсат Ойлау дағдыларын ы ң деңгейі Тапсырма саны* Тапсырма №* Тапсырма түрі* Орынд а у уақыты , мин* Балл * Бөлім бойынш а балл Жасушалық биология 8.4.2.2 Прокариот және эукариот жасушалардың құрылысын салыстыру Қолдану 2 1 ҚЖ 3 2 4 8.4.2.1 Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын классификациялау Білу және түсіну 2 ДЖТ 2 2 Молекулалық биология 8.4.1.2 Көмірсулар мен липидтің құрылымы мен биологиялық қызметтерін сипаттау Білу және түсіну 3 3 ҚЖ а) 1 ә) 3 1 2 6 4 ДЖТ 1 1 8.4.1.3 Нәруыздардың биологиялық құрылымы мен қызметі Қолдану 5 ҚЖ 3 2 Тірі ағзалардың көп түрлілігі 8.1.1.1. Балдырлар, мүктер, қырықжапырақ тәріздестер, ашық және жабық тұқымдыар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау Қолдану 4 6 ҚЖ а) 1 ә) 3 1 2 7 7 ДЖТ 2 1 8.1.1.4 Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша тану Қолдану 8 ҚЖ 2 2 9 ҚЖ 1 1 Қоректену 8.1.2.1 Омыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру Қолдану 6 10 ҚЖ/ ТЖ а) 1 ә) 1 1 2 13 11 TЖ 3 2 8.1.2.2 Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтері арасындағы байланысты және тісті күту ережелерін сипаттау Қолдану 12 ТЖ 4 2 8.1.2.3 Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау Жоғары деңгей дағдылары 13 ҚЖ 3 2 8.1.2.5 Адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау Білу және түсіну 14 ҚЖ 3 2 8.1.2.6 Құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түлік тізімін жасау Білу және түсіну Қолдану 15 ҚЖ 3 2 БАРЛЫҒЫ: 40 30 30 Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер              

1. Прокариот және эукариот жасушаларының құрылымын ажыратыңыз. [2] Эукариот жасуша Құрылысы Прокариот жасуша 1. вакуоль

18 слайд
1. Прокариот және эукариот жасушаларының құрылымын ажыратыңыз. [2] Эукариот жасуша Құрылысы Прокариот жасуша 1. вакуоль 2. днқ сақинасы 3. екі мембрана 4. лизосома. 5.плазмалық мембрана 6.шырышты қабықша 7.ұсақ рибосомалар 8.эндоплазмалық тордағы рибосома 9. ядро ________________ ________________

18 слайд

1. Прокариот және эукариот жасушаларының құрылымын ажыратыңыз. [2] Эукариот жасуша Құрылысы Прокариот жасуша 1. вакуоль 2. днқ сақинасы 3. екі мембрана 4. лизосома. 5.плазмалық мембрана 6.шырышты қабықша 7.ұсақ рибосомалар 8.эндоплазмалық тордағы рибосома 9. ядро ________________ ________________

Ұлпа түрлері(Өсімдіктердің ұлпалары Жануардың ұлпалары Бөліп шығарушы ұлпа Бұлшық ет ұлпасы Дәнекер ұлпа

19 слайд
Ұлпа түрлері(Өсімдіктердің ұлпалары Жануардың ұлпалары Бөліп шығарушы ұлпа     Бұлшық ет ұлпасы     Дәнекер ұлпасы     Жабын ұлпа     Жүйке ұлпасы     Негізгі ұлпа     Механикалық ұлпасы    Тірек ұлпасы     Өткізгіш ұлпа     Эпителий ұлпасы     [2] 2.Өсімдік пен жануар ұлпаларын + таңбасын қою арқылы жіктеңіз.  

19 слайд

Ұлпа түрлері(Өсімдіктердің ұлпалары Жануардың ұлпалары Бөліп шығарушы ұлпа     Бұлшық ет ұлпасы     Дәнекер ұлпасы     Жабын ұлпа     Жүйке ұлпасы     Негізгі ұлпа     Механикалық ұлпасы    Тірек ұлпасы     Өткізгіш ұлпа     Эпителий ұлпасы     [2] 2.Өсімдік пен жануар ұлпаларын + таңбасын қою арқылы жіктеңіз.  

Сұрақ Жауап Балл Қосымша ақпарат 1 Эукариотты жасуша -1,3,4,8 Прокариотты жасуша -2,5,6,7 1 1 2 Өсімдік ұлпалары

20 слайд
Сұрақ Жауап Балл Қосымша ақпарат 1 Эукариотты жасуша -1,3,4,8 Прокариотты жасуша -2,5,6,7 1 1   2 Өсімдік ұлпалары – бөліп шығарушы,жабын,негізгі,механикалық,тірек,өзкізгіш. Жануар ұлпалары –бұлшықет,дәнекер,жүйке, эпителий  1 1   Кем дегенде үш жауабы қабылданады 3 Липидтер Көмірсуға тән - фотосинтез барысында глюкоза түзіледі Липидке тән - жылу оқшаулану 1 1  1   4 А) 1   5 а) аминқышқылдарынан ә) құрылыстық,ферменттік,энергетикалық 1 1   6 а) қырықжапырақ ә)Төменгі сатыдағы өсімдіктер - балдыр Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер - қырыққабат,қызғалдақ,шырша 1 1 1    7 Баур мүк-А 1   8 Буынаяқтылар - 2,3,4 Хордалы жануарлар -1,5, 1 1   9 Бақа 1     10 а) жемсау ә) Адамның асқорыту жүйесі -ауыз,жұтқыншақ,өңеш,ашішек,тоқішек,тікішек Сиырдық асқорыту мүшесі -Ауыз, өңеш,асқазан,бауыр,ашішек,тоқішек, бүйен 1   1 1   11 а) 1,2 –Қарын ә) 1 –бір бөлікті , 2- төрт бөлікті 1 1   12 а) күректіс ә) асты кесу,тістеу 1 1   13 ә) бауыр ә) инсулин,глюкагон,панкреатин 1 1   14 а) Д -дәрумені ә) В - дәрумені 1 1   15 А дәрумені - а,ә,г С дәрумен - б,в,ғ 1 1 Дұрыс екі жауап қабылданады     30   Балл қою кестесі

20 слайд

Сұрақ Жауап Балл Қосымша ақпарат 1 Эукариотты жасуша -1,3,4,8 Прокариотты жасуша -2,5,6,7 1 1   2 Өсімдік ұлпалары – бөліп шығарушы,жабын,негізгі,механикалық,тірек,өзкізгіш. Жануар ұлпалары –бұлшықет,дәнекер,жүйке, эпителий  1 1   Кем дегенде үш жауабы қабылданады 3 Липидтер Көмірсуға тән - фотосинтез барысында глюкоза түзіледі Липидке тән - жылу оқшаулану 1 1  1   4 А) 1   5 а) аминқышқылдарынан ә) құрылыстық,ферменттік,энергетикалық 1 1   6 а) қырықжапырақ ә)Төменгі сатыдағы өсімдіктер - балдыр Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер - қырыққабат,қызғалдақ,шырша 1 1 1    7 Баур мүк-А 1   8 Буынаяқтылар - 2,3,4 Хордалы жануарлар -1,5, 1 1   9 Бақа 1     10 а) жемсау ә) Адамның асқорыту жүйесі -ауыз,жұтқыншақ,өңеш,ашішек,тоқішек,тікішек Сиырдық асқорыту мүшесі -Ауыз, өңеш,асқазан,бауыр,ашішек,тоқішек, бүйен 1   1 1   11 а) 1,2 –Қарын ә) 1 –бір бөлікті , 2- төрт бөлікті 1 1   12 а) күректіс ә) асты кесу,тістеу 1 1   13 ә) бауыр ә) инсулин,глюкагон,панкреатин 1 1   14 а) Д -дәрумені ә) В - дәрумені 1 1   15 А дәрумені - а,ә,г С дәрумен - б,в,ғ 1 1 Дұрыс екі жауап қабылданады     30   Балл қою кестесі

А дәрумені _____________ С дәрумені _____________ а) балық майы ә) бауыр б) қарақат в) лимон г) сүт тағамдары ғ

21 слайд
А дәрумені _____________     С дәрумені _____________ а) балық майы ә) бауыр б) қарақат в) лимон г) сүт тағамдары ғ) цитрус дақылдары   15. Берілген азық-түлік түрлерін А және С дәруменіне сәйкестендіріңіз. [2]

21 слайд

А дәрумені _____________     С дәрумені _____________ а) балық майы ә) бауыр б) қарақат в) лимон г) сүт тағамдары ғ) цитрус дақылдары   15. Берілген азық-түлік түрлерін А және С дәруменіне сәйкестендіріңіз. [2]

Тоқсандық жиынтық бағалау •Пәндердің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үшеуден артық емес тоқсандық жиынтық

22 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау •Пәндердің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үшеуден артық емес тоқсандық жиынтық бағалау жүргізуге болады. Олар тоқсан аяқталатын соңғы күні жүргізілмейді. •Жаңартылған білім беру мазмұнында оқитын сыныптардағы оқушылардың жылдық бағалары тоқсандық бағалардың орташа арифметикалық мәнін ең жақын бүтін санға дөңгелектеу арқылы қойылады. •Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін мектеп жасаған кестеге сәйкес жүргізілетін оқу жылындағы материал мазмұнын қамтитын жиынтық бағалау оқу жылына ұйымдастырылады. •Қорытынды баға жылдық және оқу жылына арналған жиынтық бағалау бағаларының орташа арифметикалық мәні ретінде қойылады. •Үш немесе одан да көп пәннен «2» деген баға алған оқушылар қайта оқу жылына қалдырылады. •Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін осы пәндерден қосымша жиынтық бағалау өткізіледі. •Қосымша жиынтық бағалаудан «2» деген баға алған жағдайда оқушы сол сыныпта қайта оқу жылына қалдырылады.

22 слайд

Тоқсандық жиынтық бағалау •Пәндердің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үшеуден артық емес тоқсандық жиынтық бағалау жүргізуге болады. Олар тоқсан аяқталатын соңғы күні жүргізілмейді. •Жаңартылған білім беру мазмұнында оқитын сыныптардағы оқушылардың жылдық бағалары тоқсандық бағалардың орташа арифметикалық мәнін ең жақын бүтін санға дөңгелектеу арқылы қойылады. •Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін мектеп жасаған кестеге сәйкес жүргізілетін оқу жылындағы материал мазмұнын қамтитын жиынтық бағалау оқу жылына ұйымдастырылады. •Қорытынды баға жылдық және оқу жылына арналған жиынтық бағалау бағаларының орташа арифметикалық мәні ретінде қойылады. •Үш немесе одан да көп пәннен «2» деген баға алған оқушылар қайта оқу жылына қалдырылады. •Бір немесе екі пәннен «2» деген баға алған оқушылар үшін осы пәндерден қосымша жиынтық бағалау өткізіледі. •Қосымша жиынтық бағалаудан «2» деген баға алған жағдайда оқушы сол сыныпта қайта оқу жылына қалдырылады.

ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі Оқу бағдарламасындағы ұзақ мерзімді жоспарға шолу ТЖБ спецификациясына шолу Ағымдағы то

23 слайд
ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі Оқу бағдарламасындағы ұзақ мерзімді жоспарға шолу ТЖБ спецификациясына шолу Ағымдағы тоқсанның жиынтық бағалауларына және ТЖБ тапсырмаларының сипаттамасына шолу және өзгерістер енгізу Тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарын (нұсқаларымен) құрастыру Тапсырмаларға балл қою кестесін жасау

23 слайд

ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритмі Оқу бағдарламасындағы ұзақ мерзімді жоспарға шолу ТЖБ спецификациясына шолу Ағымдағы тоқсанның жиынтық бағалауларына және ТЖБ тапсырмаларының сипаттамасына шолу және өзгерістер енгізу Тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарын (нұсқаларымен) құрастыру Тапсырмаларға балл қою кестесін жасау

Қорытынды «Таңда да таста әдісі » бойынша өзге әріптесіңіздің жауабын қорытындылаңыз

24 слайд
Қорытынды «Таңда да таста әдісі » бойынша өзге әріптесіңіздің жауабын қорытындылаңыз

24 слайд

Қорытынды «Таңда да таста әдісі » бойынша өзге әріптесіңіздің жауабын қорытындылаңыз

Тапсырма құрастыру кезінде неге сүйену қажет? Оқу бағдарламасы және оқу жоспары  Спецификация  Құрастырылған бағалау кри

25 слайд
Тапсырма құрастыру кезінде неге сүйену қажет? Оқу бағдарламасы және оқу жоспары  Спецификация  Құрастырылған бағалау критерийлері Кәсіби іс-тәжірибе/мұғалімнің шешімі Оқу материалын қамту көлемі мен деңгейі Оқушы деңгейі Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктері

25 слайд

Тапсырма құрастыру кезінде неге сүйену қажет? Оқу бағдарламасы және оқу жоспары  Спецификация  Құрастырылған бағалау критерийлері Кәсіби іс-тәжірибе/мұғалімнің шешімі Оқу материалын қамту көлемі мен деңгейі Оқушы деңгейі Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктері

Тапсырма түрлері Жабық тапсырмалар Бір дұрыс жауапты таңдайтын Бірнеше дұрыс жауапты таңдайтын Сәйкестікті анықтауға б

26 слайд
Тапсырма түрлері Жабық тапсырмалар Бір дұрыс жауапты таңдайтын Бірнеше дұрыс жауапты таңдайтын Сәйкестікті анықтауға берілген Дұрыс реттілікті анықтауға берілген

26 слайд

Тапсырма түрлері Жабық тапсырмалар Бір дұрыс жауапты таңдайтын Бірнеше дұрыс жауапты таңдайтын Сәйкестікті анықтауға берілген Дұрыс реттілікті анықтауға берілген

27 слайд

27 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Назарларыңызға рахмет!!!

28 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Назарларыңызға рахмет!!!

28 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Назарларыңызға рахмет!!!