Материалдар / Презентация "Бастауыш сыныпта омонимдермн жұмыс"

Презентация "Бастауыш сыныпта омонимдермн жұмыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне омонимдерді оқыту кезінде септігін тигізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2018
342
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бастауыш сыныптарда омонимдермен жұмыс

1 слайд
Бастауыш сыныптарда омонимдермен жұмыс

1 слайд

Бастауыш сыныптарда омонимдермен жұмыс

Жоспар: 1. 2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар; 2. 3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар; 3. 4 – сыныпта ж

2 слайд
Жоспар: 1. 2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар; 2. 3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар; 3. 4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар.

2 слайд

Жоспар: 1. 2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар; 2. 3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар; 3. 4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар.

Бастауыш сыныптардан – ақ оқушылар бір – біріне ұқсамайтын бірнеше заттардың, құбылыстардың іс – қимылдардың ана

3 слайд
Бастауыш сыныптардан – ақ оқушылар бір – біріне ұқсамайтын бірнеше заттардың, құбылыстардың іс – қимылдардың ана тілімізде бір сөзбен аталатынына назар аудара бастайды.

3 слайд

Бастауыш сыныптардан – ақ оқушылар бір – біріне ұқсамайтын бірнеше заттардың, құбылыстардың іс – қимылдардың ана тілімізде бір сөзбен аталатынына назар аудара бастайды.

Бастауыш сыныптарда оқушыларға тілдегі омоним деп аталатын құбылыстан хабар беру не үшін керек? 1) Оқушылар тілдегі сөз мағ

4 слайд
Бастауыш сыныптарда оқушыларға тілдегі омоним деп аталатын құбылыстан хабар беру не үшін керек? 1) Оқушылар тілдегі сөз мағыналарының жүйесін оңай, анық түсінеді. 2) Омоним туралы анық ұғымдар алған оқушылар кейін жоғары сыныптарда омонимдердің көп мағыналы сөздерден ерекшелігін оңай түсінетін болады. 3 ) Тілдегі омонимдердің және көп мағыналы сөздердің табиғатын сезіне алатын оқушылар ана тілдегі мәтіндерде кездесетін омонимдерді оңай түсіне алады.

4 слайд

Бастауыш сыныптарда оқушыларға тілдегі омоним деп аталатын құбылыстан хабар беру не үшін керек? 1) Оқушылар тілдегі сөз мағыналарының жүйесін оңай, анық түсінеді. 2) Омоним туралы анық ұғымдар алған оқушылар кейін жоғары сыныптарда омонимдердің көп мағыналы сөздерден ерекшелігін оңай түсінетін болады. 3 ) Тілдегі омонимдердің және көп мағыналы сөздердің табиғатын сезіне алатын оқушылар ана тілдегі мәтіндерде кездесетін омонимдерді оңай түсіне алады.

2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 2 – сынып Тарау «Сөз және оның мағынасы» Тақырып «Әртүрлі мағыналы сөздер» 2 сағат беріле

5 слайд
2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 2 – сынып Тарау «Сөз және оның мағынасы» Тақырып «Әртүрлі мағыналы сөздер» 2 сағат беріледі

5 слайд

2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 2 – сынып Тарау «Сөз және оның мағынасы» Тақырып «Әртүрлі мағыналы сөздер» 2 сағат беріледі

1- жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауларына көңіл бөл. Не байқадың? Тілімізде дыбысталуы бірдей, мағыналары әртү

6 слайд
1- жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауларына көңіл бөл. Не байқадың? Тілімізде дыбысталуы бірдей, мағыналары әртүрлі сөздер де болады.Ол мағыналардың бір – біріне қатысы жоқ.

6 слайд

1- жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауларына көңіл бөл. Не байқадың? Тілімізде дыбысталуы бірдей, мағыналары әртүрлі сөздер де болады.Ол мағыналардың бір – біріне қатысы жоқ.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

2 – сағат «Әр түрлі мағыналы сөздер»

9 слайд
2 – сағат «Әр түрлі мағыналы сөздер»

9 слайд

2 – сағат «Әр түрлі мағыналы сөздер»

10 слайд

10 слайд

Жаттығу. Суретте не бейнеленген? Осы көкөніс атауымен бірдей дыбысталатын заттың атын тауып, сөйлем құрастыр.

11 слайд
Жаттығу. Суретте не бейнеленген? Осы көкөніс атауымен бірдей дыбысталатын заттың атын тауып, сөйлем құрастыр.

11 слайд

Жаттығу. Суретте не бейнеленген? Осы көкөніс атауымен бірдей дыбысталатын заттың атын тауып, сөйлем құрастыр.

3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 3 – сынып Тарау «Сөз» Тақырып «Мағынасы әртүрлі сөздер» 1 сағат беріледі

12 слайд
3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 3 – сынып Тарау «Сөз» Тақырып «Мағынасы әртүрлі сөздер» 1 сағат беріледі

12 слайд

3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 3 – сынып Тарау «Сөз» Тақырып «Мағынасы әртүрлі сөздер» 1 сағат беріледі

Жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауымен бірдей дыбысталатын, бірақ мағынасы басқа сөздерді тап.

13 слайд
Жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауымен бірдей дыбысталатын, бірақ мағынасы басқа сөздерді тап.

13 слайд

Жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауымен бірдей дыбысталатын, бірақ мағынасы басқа сөздерді тап.

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 4 – сынып Тарау «Сөз және оның мағынасы» Синоним, антоним, омонимдерге байланысты ортақ

16 слайд
4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 4 – сынып Тарау «Сөз және оның мағынасы» Синоним, антоним, омонимдерге байланысты ортақ қайталанып өтіледі де, арнайы тақырып бойынша өтпейді. Тек қана жаттығулар орындайды.

16 слайд

4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 4 – сынып Тарау «Сөз және оның мағынасы» Синоним, антоним, омонимдерге байланысты ортақ қайталанып өтіледі де, арнайы тақырып бойынша өтпейді. Тек қана жаттығулар орындайды.

Жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. • Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір. * Қалың сөзін кітап, шөп, жылқы сөзд

17 слайд
Жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. • Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір. * Қалың сөзін кітап, шөп, жылқы сөздерімен тіркестіріп айт. Әр тіркестің мағынасындағы өзгешелікті байқа. 1. Қар қалың жауды. 2. Айбар қалың киім киді. 3. Есік ашық тұр. 4. Гүлназдың мінезі ашық екен.

17 слайд

Жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. • Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір. * Қалың сөзін кітап, шөп, жылқы сөздерімен тіркестіріп айт. Әр тіркестің мағынасындағы өзгешелікті байқа. 1. Қар қалың жауды. 2. Айбар қалың киім киді. 3. Есік ашық тұр. 4. Гүлназдың мінезі ашық екен.

18 слайд

18 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 2 – сыныбына арналған оқулық/ Балтаба

19 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 2 – сыныбына арналған оқулық/ Балтабаева Ж.Қ., Солтанғазина М.Қ., ЛекероваФ.С. – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2009. 2. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 3 – сыныбына арналған оқулық. 1 – бөлім / Балтабаева Ж.Қ., Солтанғазина М.Қ., ЛекероваФ.С. – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2009. 3. Ғаламтор беттерінен: https://kk.wikipedia.org/wiki/

19 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 2 – сыныбына арналған оқулық/ Балтабаева Ж.Қ., Солтанғазина М.Қ., ЛекероваФ.С. – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2009. 2. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 3 – сыныбына арналған оқулық. 1 – бөлім / Балтабаева Ж.Қ., Солтанғазина М.Қ., ЛекероваФ.С. – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2009. 3. Ғаламтор беттерінен: https://kk.wikipedia.org/wiki/

20 слайд

20 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ