Презентация "Бастауыш сыныпта омонимдермн жұмыс"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бастауыш сыныптарда
омонимдермен жұмыс
1 слайд
Бастауыш сыныптарда омонимдермен жұмыс
2 слайд
Жоспар:
1. 2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар;
2. 3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар;
3. 4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар.
2 слайд
Жоспар: 1. 2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар; 2. 3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар; 3. 4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар.
3 слайд
Бастауыш сыныптардан – ақ оқушылар бір – біріне
ұқсамайтын бірнеше заттардың, құбылыстардың іс –
қимылдардың ана тілімізде бір сөзбен аталатынына назар
аудара бастайды.
3 слайд
Бастауыш сыныптардан – ақ оқушылар бір – біріне ұқсамайтын бірнеше заттардың, құбылыстардың іс – қимылдардың ана тілімізде бір сөзбен аталатынына назар аудара бастайды.
4 слайд
Бастауыш сыныптарда оқушыларға тілдегі омоним
деп аталатын құбылыстан хабар беру не үшін керек?
1) Оқушылар тілдегі сөз мағыналарының
жүйесін оңай, анық түсінеді.
2) Омоним туралы анық ұғымдар алған
оқушылар кейін жоғары сыныптарда
омонимдердің көп мағыналы сөздерден
ерекшелігін оңай түсінетін болады.
3 ) Тілдегі омонимдердің және көп мағыналы
сөздердің табиғатын сезіне алатын оқушылар ана
тілдегі мәтіндерде кездесетін омонимдерді оңай
түсіне алады.
4 слайд
Бастауыш сыныптарда оқушыларға тілдегі омоним деп аталатын құбылыстан хабар беру не үшін керек? 1) Оқушылар тілдегі сөз мағыналарының жүйесін оңай, анық түсінеді. 2) Омоним туралы анық ұғымдар алған оқушылар кейін жоғары сыныптарда омонимдердің көп мағыналы сөздерден ерекшелігін оңай түсінетін болады. 3 ) Тілдегі омонимдердің және көп мағыналы сөздердің табиғатын сезіне алатын оқушылар ана тілдегі мәтіндерде кездесетін омонимдерді оңай түсіне алады.
5 слайд
2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар
2 – сынып
Тарау
«Сөз және оның
мағынасы»
Тақырып
«Әртүрлі мағыналы
сөздер»
2 сағат беріледі
5 слайд
2 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 2 – сынып Тарау «Сөз және оның мағынасы» Тақырып «Әртүрлі мағыналы сөздер» 2 сағат беріледі
6 слайд
1- жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауларына көңіл
бөл. Не байқадың?
Тілімізде дыбысталуы бірдей, мағыналары әртүрлі сөздер
де болады.Ол мағыналардың бір – біріне қатысы жоқ.
6 слайд
1- жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауларына көңіл бөл. Не байқадың? Тілімізде дыбысталуы бірдей, мағыналары әртүрлі сөздер де болады.Ол мағыналардың бір – біріне қатысы жоқ.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
2 – сағат «Әр түрлі мағыналы сөздер»
9 слайд
2 – сағат «Әр түрлі мағыналы сөздер»
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Жаттығу. Суретте не бейнеленген? Осы көкөніс атауымен
бірдей дыбысталатын заттың атын тауып, сөйлем құрастыр.
11 слайд
Жаттығу. Суретте не бейнеленген? Осы көкөніс атауымен бірдей дыбысталатын заттың атын тауып, сөйлем құрастыр.
12 слайд
3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар
3 – сынып
Тарау
«Сөз»
Тақырып
«Мағынасы әртүрлі
сөздер»
1 сағат беріледі
12 слайд
3 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 3 – сынып Тарау «Сөз» Тақырып «Мағынасы әртүрлі сөздер» 1 сағат беріледі
13 слайд
Жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауымен бірдей
дыбысталатын, бірақ мағынасы басқа сөздерді тап.
13 слайд
Жаттығу. Суретте бейнеленген заттардың атауымен бірдей дыбысталатын, бірақ мағынасы басқа сөздерді тап.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар
4 – сынып
Тарау
«Сөз және оның
мағынасы»
Синоним, антоним,
омонимдерге байланысты
ортақ қайталанып өтіледі де,
арнайы тақырып бойынша
өтпейді. Тек қана
жаттығулар орындайды.
16 слайд
4 – сыныпта жүргізілетін жұмыстар 4 – сынып Тарау «Сөз және оның мағынасы» Синоним, антоним, омонимдерге байланысты ортақ қайталанып өтіледі де, арнайы тақырып бойынша өтпейді. Тек қана жаттығулар орындайды.
17 слайд
Жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз.
• Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір.
* Қалың сөзін кітап, шөп, жылқы сөздерімен тіркестіріп айт.
Әр тіркестің мағынасындағы өзгешелікті байқа. 1. Қар қалың жауды.
2. Айбар қалың киім киді.
3. Есік ашық тұр.
4. Гүлназдың мінезі ашық екен.
17 слайд
Жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. • Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір. * Қалың сөзін кітап, шөп, жылқы сөздерімен тіркестіріп айт. Әр тіркестің мағынасындағы өзгешелікті байқа. 1. Қар қалың жауды. 2. Айбар қалың киім киді. 3. Есік ашық тұр. 4. Гүлназдың мінезі ашық екен.
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 2 – сыныбына
арналған оқулық/ Балтабаева Ж.Қ., Солтанғазина М.Қ., ЛекероваФ.С.
– Алматы: Алматыкітап баспасы, 2009.
2. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 3 – сыныбына
арналған оқулық. 1 – бөлім / Балтабаева Ж.Қ., Солтанғазина М.Қ.,
ЛекероваФ.С. – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2009.
3. Ғаламтор беттерінен: https://kk.wikipedia.org/wiki/
19 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 2 – сыныбына арналған оқулық/ Балтабаева Ж.Қ., Солтанғазина М.Қ., ЛекероваФ.С. – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2009. 2. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 3 – сыныбына арналған оқулық. 1 – бөлім / Балтабаева Ж.Қ., Солтанғазина М.Қ., ЛекероваФ.С. – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2009. 3. Ғаламтор беттерінен: https://kk.wikipedia.org/wiki/
20 слайд
20 слайд