Материалдар / Презентация «Етістіктің жіктелуі» 3«Б» сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация «Етістіктің жіктелуі» 3«Б» сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың ауызша және жазбаша тілдерін дамыту, қабілеттерін білім, білік, таным ерекшеліктерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2019
1060
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп-гимназиясы Тақырыбы: “ Етістіктің жіктелуі” Алатау ау

1 слайд
Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп-гимназиясы Тақырыбы: “ Етістіктің жіктелуі” Алатау ауданы №152М.Г -2019 3 «Б»- сынып Өткізген: Куанган Назгуль

Қысқа мерзімдік жоспар Сабақтың тақырыбы: Етістіктің жіктелуі

2 слайд
Қысқа мерзімдік жоспар Сабақтың тақырыбы: Етістіктің жіктелуі 1-5 жаттығулар Сабақтың мақсаты: Оқушылардың етістік туралы алған білімдерін пысықтау, етістіктердің жіктелуіне түсінік беру Күтілетін нәтиже: Оқу қ Сабақтың міндеті: Оқушылардың ауызша және жазбаша тілдерін дамыту, қабілеттерін білім, білік, таным ерекшеліктерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар көркем шығармалардағы үзінділерден сөз таптарын тауып, жасалуына қарай талдайды. Сабақтың әдіс-тәсілдері: « Сұрақ-Жауап» әдісі, жаттығумен жұмыс, топтық жұмыс «Бестармақ» әдісі,слайд. Сыныбы: 3«Б» Уақы ты Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Қолданылатын ресурстар 2 минут     20     5     8   3   2 Кіріспе           Негізгі бөлім                     Қорытынды бөлім Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Оқушыларды 2 топқа қызыл және көк түске бойынша топқа бөлемін.   Оқулықпен жұмыс Оқулықтағы берілген 1-5 жаттығуларды орындатамын.   Шығармашылық жұмыс Өздері білетін мақал-мәтелдерді талдатамын   Топтық жұмыс 2 топқа 4 тапсырма беремін   Оқушыларды бәйшешек гүлімен бағалаймын. Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын. Оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін білдіреді. Оқушылар топтарға бөлінеді     Оқушылар берілген жаттығуларды орындайды.     Оқушылар мақал-мәтелдерді талдайды.   Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді. Оқушылар жеңімпаз топты анықтайды Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін жазады.     Қол шапалақтап қолдау көрсету     Тапсырма критерийі: мәтіндерге дұрыс талдау жасай алуы, сөйлемдерді ажырата білуі, зат есімдерді мәтіндерден таба білуі, өтілген ережелерді дұрыс айта білуі. Тапсырма салынған плакат, стикерлер, семантикалық карта, постерлер.

Психологиялық дайындық • Мұғалім: — Әрбір адам? • Оқушылар: — Туысым, досым, жұрағат. • Мұғалім: — Әрбір сөзің? •

3 слайд
Психологиялық дайындық • Мұғалім:  — Әрбір адам? • Оқушылар:  — Туысым, досым, жұрағат. • Мұғалім:  — Әрбір сөзің? • Оқушылар: — Шындық, бірлік, адалдық. • Мұғалім:  — Әрбір ісің? • Оқушылар:  — Тірек, тірлік, адамдық. • Мұғалім:  — Әрбір сабақ? • Оқушылар:  — Үйрену, ұғу, ұлағат .

Үй тапсырмасы. 6- жатттығу Суреттер бойынша сөздер мен сөйлемдер құрастыру -мен -сен -сіз -ол -біз -Сендер -Сіздер -Олар Не

4 слайд
Үй тапсырмасы. 6- жатттығу Суреттер бойынша сөздер мен сөйлемдер құрастыру -мен -сен -сіз -ол -біз -Сендер -Сіздер -Олар Не істеді? (не істейміз?)

інімнің сабағана қарадым домбырамен күй тарттың есік алдының қарын тазалаңдар арықты тазаладыауланы сыпырдыңыздар Балдырған” жур

5 слайд
інімнің сабағана қарадым домбырамен күй тарттың есік алдының қарын тазалаңдар арықты тазаладыауланы сыпырдыңыздар Балдырған” журналындағы әңгімені оқыдық

1.Етістік дегеніміз (Заттың қимылын, іс- әрекетін білдіретін сөздер) 1. Етістік құрамына қарай 2 ге бөлінеді. 2. Етістік сө

6 слайд
1.Етістік дегеніміз (Заттың қимылын, іс- әрекетін білдіретін сөздер) 1. Етістік құрамына қарай 2 ге бөлінеді. 2. Етістік сөйлемде 2сызықпен сызылады. 3. Кел, кет, көрген, айтпа- бұл негізгі етістіктер. 4. Алып кел, жазып отыр, уәде берді – бұлар күрделі етістік тер. 5. Барған жоқ, алма, алған емес, көрген жоқ, көрген емес-болымсыз етістіктер 6. Ойла, сана, көмектес, ақылдас-туынды етістіктер. + (иә) - (жоқ Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану Қазақ тілім-өз тілім, дана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дара тілім. Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені, Болашағым,

7 слайд
Мағынаны тану Қазақ тілім-өз тілім, дана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дара тілім. Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені, Болашағым, бақытым қазақ тілім. - Міне балалар қазір, кемеңгер ұлы бабаларымыздың, ақындарымыздың туған тілі, біздің тіліміз-қазақ тілі сабағы.

Қыркүйектің жиырмасы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: “Етістіктің жіктелуі”

8 слайд
Қыркүйектің жиырмасы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: “Етістіктің жіктелуі”

Оқулықпен жұмыс 2 топқа 4 тапсырма 1-топ: 1-жаттығу Жіктік жалғаулы етістіктерді тауып, олардың қай жақта тұрғанын ай

9 слайд
Оқулықпен жұмыс 2 топқа 4 тапсырма 1-топ: 1-жаттығу Жіктік жалғаулы етістіктерді тауып, олардың қай жақта тұрғанын айт. Өлеңнен қаратпа сөзді тауып, астын сыз. 2-топ: 2-жаттығу Жіктік жалғаулы етістіктерді теріп жаз. Мәтіннен қаратпа сөздерді тап. 1-топ: 3-жаттығу Жұмбақты оқып, шешуін тап. Етістіктерді тауып, үш жақта жіктеп жаз. 2-топ: 4-жаттығу Үш жақта жіктеп жаз. Тимей, тимеді сөздерін жекеше, көпше түрде жіктеп жаз.

Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Қолды белге қойайық. Иіліп оңға бір,иіліп солға бір, Теп допты оң аяқ. Теп допты сол аяқ,

10 слайд
Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Қолды белге қойайық. Иіліп оңға бір,иіліп солға бір, Теп допты оң аяқ. Теп допты сол аяқ, Жатттығу оңай –ақ.

Шығармашылық жұмыс: Аяқталмаған мақал – мәтелдерді толықтыру Топтық жұмыс: 1-топ: Мақалды жатқа жазу. Жіктік жалғаулардың

11 слайд
Шығармашылық жұмыс: Аяқталмаған мақал – мәтелдерді толықтыру Топтық жұмыс: 1-топ: Мақалды жатқа жазу. Жіктік жалғаулардың астын сызу. Олардың қай жақта тұрғанын айту. 2-топ: Көп нүктенің орнына тиісті жіктік жалғауын қойып, өтірік жаңылтпашты көшіріп жазу. 1-2 топ: Семантикалық картамен жұмыс. Берілген сөздердің қай жақта тұрғанын табу.

Аяқталмаған мақал – мәтелдерді толықтыру. 1.Көп білсең де, Көптен артық ……………. 2. Халық айтса, қалып ……….. 3. Ер өлсе де, ат

12 слайд
Аяқталмаған мақал – мәтелдерді толықтыру. 1.Көп білсең де, Көптен артық ……………. 2. Халық айтса, қалып ……….. 3. Ер өлсе де, аты ………… 4. Еңбек етсең ………… 5. Отпен ойнама ………….. Отпен ойнама …………..

Мақалды жатқа жазу. Жіктік жалғаулардың астын сызу. Олардың қай жақта тұрғанын айту. Ақылсызды жұмсасаң (2ж) Артынан өзің барар

13 слайд
Мақалды жатқа жазу. Жіктік жалғаулардың астын сызу. Олардың қай жақта тұрғанын айту. Ақылсызды жұмсасаң (2ж) Артынан өзің барарсың (2ж) Көп нүктенің орнына тиісті жіктік жалғауын қойып, өтірі жаңылтпашты көшіріп жазу. Құлынның тұлымын, Бұрымыммен тара….. . Шынының сынығын, Шұлығыммен жама…. .

Семантикалық карта . Сөздер І жақ ІІ жақ ІІІ жақ Айтамын Келесің Бара жатыр Жаздым Оқиды Барасың

14 слайд
Семантикалық карта . Сөздер І жақ ІІ жақ ІІІ жақ Айтамын       Келесің       Бара жатыр       Жаздым       Оқиды       Барасың       Ойнады      

Қорытынды: 3.1«Сәйкестендір» Бағдар арқылы жүйесіз орналасқан сөздерді сәйкестендір. Мен кітап

15 слайд
Қорытынды: 3.1«Сәйкестендір» Бағдар арқылы жүйесіз орналасқан сөздерді сәйкестендір. Мен кітап отырсыз. Сендер аналарыңды келдіңіздер. Сен тақта алдында шығарып салдыңдар. Сіз автобуста сөйлеп тұрсың. Сіздер қаладан айтып тұрмыз. Біз ән оқып отырмын. 3.2.Берілген сөздерді «балық» сызбасының тиістісіне қойып,орналастыр, түріне қарай ажырат. келдім, келе жатырмын, жаздым, жазып отырмын, көрдім ,көріп тұрмын. Мен сабаққа Ү й тапсырмасын

Бағалау. -“4 ”

16 слайд
Бағалау. -“4 ” - “ 3 ” - “ 5 ”

Үйге тапсырма: Шартты белгілердің орнына тиісті сөздерді қойып, өлеңді көшіріп жаз. 5-жаттығу. 29 бет Б а ғ а л а у

17 слайд
Үйге тапсырма: Шартты белгілердің орнына тиісті сөздерді қойып, өлеңді көшіріп жаз. 5-жаттығу. 29 бет Б а ғ а л а у

18 слайд