1 слайд
Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп-гимназиясы
Тақырыбы:
“ Етістіктің жіктелуі”
Алатау ауданы №152М.Г -2019 3 «Б»- сынып
Өткізген: Куанган Назгуль
2 слайд
Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы: Етістіктің жіктелуі 1-5 жаттығулар
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың етістік туралы алған білімдерін пысықтау, етістіктердің жіктелуіне түсінік беру Күтілетін
нәтиже: Оқу қ
Сабақтың міндеті: Оқушылардың ауызша және жазбаша тілдерін дамыту, қабілеттерін білім, білік, таным
ерекшеліктерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар көркем шығармалардағы үзінділерден сөз таптарын тауып,
жасалуына қарай талдайды.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: « Сұрақ-Жауап» әдісі, жаттығумен жұмыс, топтық жұмыс «Бестармақ» әдісі,слайд.
Сыныбы: 3«Б»
Уақы
ты Сабақтың
кезеңдері Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті Оқыту үшін бағалау
және оқытуды бағалау Қолданылатын ресурстар
2 минут
20
5
8
3
2 Кіріспе
Негізгі
бөлім
Қорытынды
бөлім Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Оқушыларды 2 топқа қызыл және көк
түске бойынша топқа бөлемін.
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтағы берілген 1-5
жаттығуларды орындатамын.
Шығармашылық жұмыс
Өздері білетін мақал-мәтелдерді
талдатамын
Топтық жұмыс
2 топқа 4 тапсырма беремін
Оқушыларды бәйшешек гүлімен
бағалаймын.
Стикерлерге кері байланыс жаздырып
аламын. Оқушылар бір-біріне ізгі
тілектерін білдіреді.
Оқушылар топтарға бөлінеді
Оқушылар берілген
жаттығуларды орындайды.
Оқушылар мақал-мәтелдерді
талдайды.
Берілген тапсырманы топтасып
талқылап, жауап береді.
Оқушылар жеңімпаз топты
анықтайды
Оқушылар сабақтан не түйгенін,
пікірін жазады.
Қол шапалақтап қолдау
көрсету
Тапсырма критерийі:
мәтіндерге дұрыс талдау
жасай алуы, сөйлемдерді
ажырата білуі, зат
есімдерді мәтіндерден
таба білуі, өтілген
ережелерді дұрыс айта
білуі.
Тапсырма салынған плакат,
стикерлер, семантикалық карта,
постерлер.
3 слайд
Психологиялық дайындық
• Мұғалім: — Әрбір адам?
• Оқушылар: — Туысым, досым, жұрағат.
• Мұғалім: — Әрбір сөзің?
• Оқушылар: — Шындық, бірлік, адалдық.
• Мұғалім: — Әрбір ісің?
• Оқушылар: — Тірек, тірлік, адамдық.
• Мұғалім: — Әрбір сабақ?
• Оқушылар: — Үйрену, ұғу, ұлағат .
4 слайд
Үй тапсырмасы. 6- жатттығу
Суреттер бойынша сөздер мен сөйлемдер құрастыру
-мен
-сен
-сіз
-ол -біз
-Сендер
-Сіздер
-Олар
Не істеді? (не істейміз?)
5 слайд
інімнің сабағана қарадым
домбырамен күй тарттың есік алдының қарын тазалаңдар
арықты тазаладыауланы сыпырдыңыздар
Балдырған” журналындағы әңгімені оқыдық
6 слайд
1.Етістік дегеніміз (Заттың қимылын, іс- әрекетін
білдіретін сөздер)
1. Етістік құрамына қарай 2 ге бөлінеді.
2. Етістік сөйлемде 2сызықпен сызылады.
3. Кел, кет, көрген, айтпа- бұл негізгі етістіктер.
4. Алып кел, жазып отыр, уәде берді – бұлар күрделі
етістік тер.
5. Барған жоқ, алма, алған емес, көрген жоқ, көрген
емес-болымсыз етістіктер
6. Ойла, сана, көмектес, ақылдас-туынды етістіктер. + (иә) - (жоқ Қызығушылықты ояту
7 слайд
Мағынаны тану
Қазақ тілім-өз тілім, дана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дара тілім.
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым қазақ тілім.
- Міне балалар қазір, кемеңгер ұлы
бабаларымыздың, ақындарымыздың
туған тілі, біздің тіліміз-қазақ тілі сабағы.
8 слайд
Қыркүйектің жиырмасы
Сынып жұмысы
Сабақтың тақырыбы: “Етістіктің жіктелуі”
9 слайд
Оқулықпен жұмыс
2 топқа 4 тапсырма
1-топ: 1-жаттығу
Жіктік жалғаулы етістіктерді тауып, олардың қай жақта
тұрғанын айт. Өлеңнен қаратпа сөзді тауып, астын сыз.
2-топ: 2-жаттығу
Жіктік жалғаулы етістіктерді теріп жаз. Мәтіннен қаратпа
сөздерді тап.
1-топ: 3-жаттығу
Жұмбақты оқып, шешуін тап. Етістіктерді тауып, үш жақта
жіктеп жаз.
2-топ: 4-жаттығу
Үш жақта жіктеп жаз. Тимей, тимеді сөздерін жекеше, көпше
түрде жіктеп жаз.
10 слайд
Сергіту сәті
Орнымыздан
тұрайық,
Қолды белге
қойайық.
Иіліп оңға
бір,иіліп солға
бір,
Теп допты оң
аяқ.
Теп допты сол
аяқ,
Жатттығу оңай
–ақ.
11 слайд
Шығармашылық жұмыс: Аяқталмаған мақал –
мәтелдерді толықтыру
Топтық жұмыс:
1-топ: Мақалды жатқа жазу. Жіктік жалғаулардың
астын сызу. Олардың қай жақта тұрғанын айту.
2-топ: Көп нүктенің орнына тиісті жіктік жалғауын
қойып, өтірік жаңылтпашты көшіріп жазу.
1-2 топ: Семантикалық картамен жұмыс.
Берілген сөздердің қай жақта тұрғанын табу.
12 слайд
Аяқталмаған мақал – мәтелдерді толықтыру.
1.Көп білсең де,
Көптен артық …………….
2. Халық айтса, қалып ………..
3. Ер өлсе де, аты …………
4. Еңбек етсең …………
5. Отпен ойнама …………..
Отпен ойнама …………..
13 слайд
Мақалды жатқа жазу. Жіктік жалғаулардың астын
сызу. Олардың қай жақта тұрғанын айту.
Ақылсызды жұмсасаң (2ж)
Артынан өзің барарсың (2ж)
Көп нүктенің орнына тиісті жіктік жалғауын қойып,
өтірі жаңылтпашты көшіріп жазу.
Құлынның тұлымын,
Бұрымыммен тара….. .
Шынының сынығын,
Шұлығыммен жама…. .
14 слайд
Семантикалық карта .
Сөздер І жақ ІІ жақ ІІІ жақ
Айтамын
Келесің
Бара жатыр
Жаздым
Оқиды
Барасың
Ойнады
15 слайд
Қорытынды:
3.1«Сәйкестендір» Бағдар арқылы жүйесіз орналасқан сөздерді
сәйкестендір.
Мен кітап отырсыз.
Сендер аналарыңды келдіңіздер.
Сен тақта алдында шығарып салдыңдар.
Сіз автобуста сөйлеп тұрсың.
Сіздер қаладан айтып тұрмыз.
Біз ән оқып отырмын.
3.2.Берілген сөздерді «балық» сызбасының тиістісіне
қойып,орналастыр, түріне қарай ажырат.
келдім, келе жатырмын, жаздым, жазып отырмын, көрдім ,көріп
тұрмын. Мен сабаққа Ү й тапсырмасын
16 слайд
Бағалау.
-“4 ”
- “ 3 ” - “ 5 ”
17 слайд
Үйге тапсырма:
Шартты белгілердің орнына тиісті сөздерді қойып,
өлеңді көшіріп жаз. 5-жаттығу. 29 бет Б
а
ғ
а
л
а
у
18 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз