Презентация Галогендер 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бағалау парағы - дискриптор
Оқушының аты - жөні Әр тапсырманың балы Сабақтағы
жалпы
баллӨткен
білімді
еске түсіру
PISA
5 балл Тез
қимылда
ойыны
5 балл Миға
шабуыл
PISA
5 балл Кахут
ойыны
5 балл
Жоғары балл – 20 балл
16-20 - “5”
10-15 - “4”
0-9 - “3”
1 слайд
Бағалау парағы - дискриптор Оқушының аты - жөні Әр тапсырманың балы Сабақтағы жалпы баллӨткен білімді еске түсіру PISA 5 балл Тез қимылда ойыны 5 балл Миға шабуыл PISA 5 балл Кахут ойыны 5 балл Жоғары балл – 20 балл 16-20 - “5” 10-15 - “4” 0-9 - “3”
2 слайд
“ Өткен білімді еске түсіру”
«PISA тапсырмалары»
2 слайд
“ Өткен білімді еске түсіру” «PISA тапсырмалары»
3 слайд
Оқушыларға жалпылама мәтіннен кейін тапсырмалар
беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады
•
Алюминий
•
Алюминий – табиғатта кең таралған элемент. Периодтық жүйеде 3 периодта, ІІІ
топтың негізгі топшасында орналасқан. Алюминий белсенді элемент болғандықтан
табиғатта тек қосылыс түрінде кездеседі. Өнеркәсіпте алюминийді әдетте, алюминий
оксидін электролиздеп алады. Алюминий химиялық реакцияларда басқа металдар
сияқты тотықсыздандырғыш қасиет көрсететін екідайлы металл. Алюминий қышқыл
және сілті ерітінділерімен де әрекеттеседі.
•
Алюминийдің электрондық конфигурациясын жазыңыз
•
Алюминийдің (ХЭПЖ пайдаланып) атом құрылысына талдау жасаңыз
•
Алюминийдің тотығу дәрежелерін анықтаңыз
•
Өнеркәсіпте алюминийді электролиз әдісі арқылы алады. Массасы 54 г алюминий
оксидінен алынған таза алюминийдің массасын тап
3 слайд
Оқушыларға жалпылама мәтіннен кейін тапсырмалар беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады • Алюминий • Алюминий – табиғатта кең таралған элемент. Периодтық жүйеде 3 периодта, ІІІ топтың негізгі топшасында орналасқан. Алюминий белсенді элемент болғандықтан табиғатта тек қосылыс түрінде кездеседі. Өнеркәсіпте алюминийді әдетте, алюминий оксидін электролиздеп алады. Алюминий химиялық реакцияларда басқа металдар сияқты тотықсыздандырғыш қасиет көрсететін екідайлы металл. Алюминий қышқыл және сілті ерітінділерімен де әрекеттеседі. • Алюминийдің электрондық конфигурациясын жазыңыз • Алюминийдің (ХЭПЖ пайдаланып) атом құрылысына талдау жасаңыз • Алюминийдің тотығу дәрежелерін анықтаңыз • Өнеркәсіпте алюминийді электролиз әдісі арқылы алады. Массасы 54 г алюминий оксидінен алынған таза алюминийдің массасын тап
4 слайд
Анаграмма
•
«Жаңа сабақ құпиясы»
•
Дой,
•
форт,
•
мобр,
•
татас,
•
лорх
4 слайд
Анаграмма • «Жаңа сабақ құпиясы» • Дой, • форт, • мобр, • татас, • лорх
5 слайд
Анаграмма
•
«Жаңа сабақ құпиясы»
•
Йод,
•
Фтор,
•
Бром,
•
Астат,
•
Хлор
5 слайд
Анаграмма • «Жаңа сабақ құпиясы» • Йод, • Фтор, • Бром, • Астат, • Хлор
6 слайд
Тақырыбы: « Галогендер »
9 сынып
Химия пәні мұғалімі: Дулыбаева Меруерт Алпысқызы
6 слайд
Тақырыбы: « Галогендер » 9 сынып Химия пәні мұғалімі: Дулыбаева Меруерт Алпысқызы
7 слайд
7Оқу мақсаты
•
Галогендер және олардың қосылыстары туралы
оқушылардың түсінігін кеңейту, олардың маңызын,
қолданылуы мен табиғатта таралуын және физикалық-
химиялық қасиеттерін ұғындырып, реакция теңдеулерін
сауатты жазу.
Сабақтың мақсаты:
Бейметалдар мен галогендерді ажырата алады.
Периодтық жүйедегі орнына сай сипаттама бере алады.
Галогендер және олардың қосылыстарының физикалық,
химиялық қасиеттерін сипаттай алады.
7 слайд
7Оқу мақсаты • Галогендер және олардың қосылыстары туралы оқушылардың түсінігін кеңейту, олардың маңызын, қолданылуы мен табиғатта таралуын және физикалық- химиялық қасиеттерін ұғындырып, реакция теңдеулерін сауатты жазу. Сабақтың мақсаты: Бейметалдар мен галогендерді ажырата алады. Периодтық жүйедегі орнына сай сипаттама бере алады. Галогендер және олардың қосылыстарының физикалық, химиялық қасиеттерін сипаттай алады.
8 слайд
8 ф
Оқушылар формулаларға қарап қатты зат болса – оң қолын, сұйық
зат болса – сол қолын көтереді, газ болса мұрынын ұстайды.
СО
2 , І
2 , SO
2 , H
2 SO
4 , Fe
2 S,
Н
2 , S, Н 2 О , О
2
Қатты – оң қол
Сұйық – сол қол
Газ – мұрын
“ Тез қимылда” ойыны
8 слайд
8 ф Оқушылар формулаларға қарап қатты зат болса – оң қолын, сұйық зат болса – сол қолын көтереді, газ болса мұрынын ұстайды. СО 2 , І 2 , SO 2 , H 2 SO 4 , Fe 2 S, Н 2 , S, Н 2 О , О 2 Қатты – оң қол Сұйық – сол қол Газ – мұрын “ Тез қимылда” ойыны
9 слайд
« Оқулықпен
жұмыс »
Галогендердің үлгілері
9 слайд
« Оқулықпен жұмыс » Галогендердің үлгілері
10 слайд
Қосымша мәлімет
•
Фтор - 1886ж француз химигі Анри Муассан;
•
Хлор - 1774ж. швед химигі Карл Шееле;
•
Бром - 1826ж француз химигі Жером Балар;
•
Йод - 1811ж француз химигі Бернер Куртуа;
Астат - 1940ж жасанды жолмен алынды.
10 слайд
Қосымша мәлімет • Фтор - 1886ж француз химигі Анри Муассан; • Хлор - 1774ж. швед химигі Карл Шееле; • Бром - 1826ж француз химигі Жером Балар; • Йод - 1811ж француз химигі Бернер Куртуа; Астат - 1940ж жасанды жолмен алынды.
11 слайд
«Миға шабуыл» PISA
•
1825 жылы Германияда Гейдельберг университетінің
студенті қызыл қоңыр түсті зат алды. Кейіннен бұл металл
емес екендігі белгілі болды, сонымен қатар қалыпты
жағдайда сұйық. Ол теңіз суында натрий, калий және магний
тұздары түрінде табылды. Медицинада бұл заттың
препараттары седатив ретінде тағайындалады.
•
Седатив – жүйке жүйесін тыныштандыратын дәрі-дәрмектер
Бұл зат:
А) хлор Ә) фтор Б) йод В) бром
11 слайд
«Миға шабуыл» PISA • 1825 жылы Германияда Гейдельберг университетінің студенті қызыл қоңыр түсті зат алды. Кейіннен бұл металл емес екендігі белгілі болды, сонымен қатар қалыпты жағдайда сұйық. Ол теңіз суында натрий, калий және магний тұздары түрінде табылды. Медицинада бұл заттың препараттары седатив ретінде тағайындалады. • Седатив – жүйке жүйесін тыныштандыратын дәрі-дәрмектер Бұл зат: А) хлор Ә) фтор Б) йод В) бром
12 слайд
Kahoot.it
Жаңа тақырып бойынша
ғаламтор желісі арқылы
«Кахут» ойынын ойнау
12 слайд
Kahoot.it Жаңа тақырып бойынша ғаламтор желісі арқылы «Кахут» ойынын ойнау
13 слайд
•
Үй тапсырмасы
•
§ 26 Галогендер № 12 кесте
•
Оқулықтағы А және В деңгейінің
тапсырмалары
13 слайд
• Үй тапсырмасы • § 26 Галогендер № 12 кесте • Оқулықтағы А және В деңгейінің тапсырмалары
14 слайд
Қорытынды - Рефлексия – кері байланыс
14 слайд
Қорытынды - Рефлексия – кері байланыс