Материалдар / Презентация Геоэкономика 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Геоэкономика 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге керек. Сабағына пайдаланады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
4811
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
11.4.1.6 Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну (өз аймағы негізінде). С

1 слайд
11.4.1.6 Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну (өз аймағы негізінде). Сабақ мақсаттары Сабақ мақсаттары : - Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну, Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алу; - Кластерлік бастамаларды ұсына алу;- Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алу; Бағалау критерийі - Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсынады; - Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алады; - Кластерлік бастамаларды ұсына алады; Шет ауданы «С.Мұқамеджанов атындағы орта мектеп » ЖОББ КММ Тусупбекова Айжан Кенжегуловна Оқу мақсаты: Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның кластерлік бастамалары

1 слайд

11.4.1.6 Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну (өз аймағы негізінде). Сабақ мақсаттары Сабақ мақсаттары : - Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсыну, Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алу; - Кластерлік бастамаларды ұсына алу;- Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алу; Бағалау критерийі - Қазақстан аймақтарын экономикалық тұрғыда дамыту жөнінде стратегиялардың жобаларын ұсынады; - Қазақстан кластерлерінің аумақтық құрылымы мен оны басқарудың функционалдық ерекшеліктеріне талдау жасай алады; - Кластерлік бастамаларды ұсына алады; Шет ауданы «С.Мұқамеджанов атындағы орта мектеп » ЖОББ КММ Тусупбекова Айжан Кенжегуловна Оқу мақсаты: Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның кластерлік бастамалары

Белсенді оқу әдістері « Кластер » әдісі Мақсаты : Қазақстан кластерлерінің картасы бойынша кластерлік тәсілдің артықшылығы

2 слайд
Белсенді оқу әдістері « Кластер » әдісі Мақсаты : Қазақстан кластерлерінің картасы бойынша кластерлік тәсілдің артықшылығы мен кемшілігін анықтау; Тапсырма: Қазақстан кластерлерінің картасын талдаңдар.Олардың орналасуының ерекшеліктерін анықтаңдар.Өз аймақтарыңның кластерлерін атаңдар.Бағалау критерийлері - Қазақстан кластерлерінің картасы бойынша кластерлік тәсілдің артықшылығы мен кемшілігін анықтайды ; Дескриптор: -Қазақстандағы кластерлер картасын оқи алады; -Олардың орналасуындағы ерекшеліктерді анықтай алады; - Кластерлер құрудың себептерін талдай алады; - Еліміздің экономикасын дамытудағы кластерлердің рөліне баға бере алады. Мен белсенді оқу әдістерін қолдану арқылы оқу материалын игеру үрдісінде оқушыларды ойлау және практикалық әрекетке итермелеу, олардың өз бетінше білімдер мен біліктіліктерді меңгеруіңе бағыттау, танымдық қызығушылықтар мен қабілеттерінің, шығармашылық ойлаудың, өз бетінше ақыл-ой еңбегінің қалыптасуы мен дамуын қамтамасыз ете отырып, қажетті мәліметтерді бөліп алу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етемінКүтілетін нәтиже Оқыту түрі: Оқыту әдістері: Стратегиялар: - Жеке жұмыс -Жұптық жұмыс -Топтық жұмыс -АКТ - Диалогтық оқыту - Картографиялық жұмыс - Инсерт -Диалог және қолдау көрсету -Кластер -Дамыту картасы -Жіктеу -Бірге ойлаймыз

2 слайд

Белсенді оқу әдістері « Кластер » әдісі Мақсаты : Қазақстан кластерлерінің картасы бойынша кластерлік тәсілдің артықшылығы мен кемшілігін анықтау; Тапсырма: Қазақстан кластерлерінің картасын талдаңдар.Олардың орналасуының ерекшеліктерін анықтаңдар.Өз аймақтарыңның кластерлерін атаңдар.Бағалау критерийлері - Қазақстан кластерлерінің картасы бойынша кластерлік тәсілдің артықшылығы мен кемшілігін анықтайды ; Дескриптор: -Қазақстандағы кластерлер картасын оқи алады; -Олардың орналасуындағы ерекшеліктерді анықтай алады; - Кластерлер құрудың себептерін талдай алады; - Еліміздің экономикасын дамытудағы кластерлердің рөліне баға бере алады. Мен белсенді оқу әдістерін қолдану арқылы оқу материалын игеру үрдісінде оқушыларды ойлау және практикалық әрекетке итермелеу, олардың өз бетінше білімдер мен біліктіліктерді меңгеруіңе бағыттау, танымдық қызығушылықтар мен қабілеттерінің, шығармашылық ойлаудың, өз бетінше ақыл-ой еңбегінің қалыптасуы мен дамуын қамтамасыз ете отырып, қажетті мәліметтерді бөліп алу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етемінКүтілетін нәтиже Оқыту түрі: Оқыту әдістері: Стратегиялар: - Жеке жұмыс -Жұптық жұмыс -Топтық жұмыс -АКТ - Диалогтық оқыту - Картографиялық жұмыс - Инсерт -Диалог және қолдау көрсету -Кластер -Дамыту картасы -Жіктеу -Бірге ойлаймыз

Бағалау критерийі: Кластердің аумақтық құрылымы мен басқарудың ерекшеліктерін салыстырмалы түрде талдай отырып анықтай алады

3 слайд
Бағалау критерийі: Кластердің аумақтық құрылымы мен басқарудың ерекшеліктерін салыстырмалы түрде талдай отырып анықтай алады «Бейнежазба»Саралау әдістері 1 -топ А-деңгей « Диалог және қолдау көрсету » әдісі Тапсырма : Кластерлік дамудың тұжырымдамасы мен басқару құрылымы сызбанұсқасын пайдалана отырып, кестені толтырыңдар. Дескриптор: - Кластерлік дамудың тұжырымдамасын талдай алады; - Кластердің құрылымын анықтай алады; - Кластерді басқарудың моделін ұсына алады. 2-топ В-деңгей « Жіктеу» әдісі Тапсырма: Өздерің тұратын аймақта белгілі бір шаруашылық түріне маманданған кластердің моделін құрастырыңдар. Дескриптор: - Аумақтық кластер типтерін ажырата алады; - Өзі тұратын аудандағы кластерді дамытудың өзіндік моделін жасай алады. 3-топ С-деңгей « Дамыту картасы» әдісі Тапсырма : Түркістан облысы аймағында мақта кластерін құрудың моделін ұсыныңдар. Дескриптор: - мақта кластері моделін жасай алады; - мақта кластерінің дамуына әсер ететін факторларды талдай алады; - өзінің жұмысын академиялық формада рәсімдей алады. • Мен өз сабағымда саралау әдісін тиімді қолдану арқылы оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттеріне сәйкес әрбір тұлғаның жеке ерекшеліктерін ескере отырып, танымдық қызығушылықтарын дамытамын. • Әр деңгейдегі барлық оқушылардың тақырыпты қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне қарай меңгеруіне ықпал етемін. Күтілетін нәтиже:

3 слайд

Бағалау критерийі: Кластердің аумақтық құрылымы мен басқарудың ерекшеліктерін салыстырмалы түрде талдай отырып анықтай алады «Бейнежазба»Саралау әдістері 1 -топ А-деңгей « Диалог және қолдау көрсету » әдісі Тапсырма : Кластерлік дамудың тұжырымдамасы мен басқару құрылымы сызбанұсқасын пайдалана отырып, кестені толтырыңдар. Дескриптор: - Кластерлік дамудың тұжырымдамасын талдай алады; - Кластердің құрылымын анықтай алады; - Кластерді басқарудың моделін ұсына алады. 2-топ В-деңгей « Жіктеу» әдісі Тапсырма: Өздерің тұратын аймақта белгілі бір шаруашылық түріне маманданған кластердің моделін құрастырыңдар. Дескриптор: - Аумақтық кластер типтерін ажырата алады; - Өзі тұратын аудандағы кластерді дамытудың өзіндік моделін жасай алады. 3-топ С-деңгей « Дамыту картасы» әдісі Тапсырма : Түркістан облысы аймағында мақта кластерін құрудың моделін ұсыныңдар. Дескриптор: - мақта кластері моделін жасай алады; - мақта кластерінің дамуына әсер ететін факторларды талдай алады; - өзінің жұмысын академиялық формада рәсімдей алады. • Мен өз сабағымда саралау әдісін тиімді қолдану арқылы оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттеріне сәйкес әрбір тұлғаның жеке ерекшеліктерін ескере отырып, танымдық қызығушылықтарын дамытамын. • Әр деңгейдегі барлық оқушылардың тақырыпты қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне қарай меңгеруіне ықпал етемін. Күтілетін нәтиже:

Критериалды бағалау Бағалау критерийі: - карқынды жұмыс істейтін кластерлер бойынша Қазақстан аймағының бәсекеге қабілетті

4 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийі: - карқынды жұмыс істейтін кластерлер бойынша Қазақстан аймағының бәсекеге қабілеттілігін айқындайды. « Бірге ойлаймыз» әдісі Мақсаты: Қарқынды жұмыс істейтін кластерлер бойынша Қазақстан аймағының бәсекеге қабілеттілігін айқындау Тапсырма. Кластерлік модельдер мен аймақтық кластерлердің түрлері сызбанұсқасын пайдалана отырып, кестені толтырыңдар. Дескриптор: - кластерлік модельдерді құра алады; - аймақтық кластерлер түрлерін жіктей алады; - аймақтық кластерлердің дамуына әсер ететін факторларды талдай алады. Қалыптастырушы бағалау: «Бағалау» әдісі  Мақсаты:    Оқушылар оқу  нәтижелері  бойынша  оқу  мақсатына  қаншалықты  жеткендігін  және өзінің білімдеріне қаншалықты сенімді екендігіне көз жеткізеді. Күтілетін нәтиже -оқушыларды алған білімдері арқылы заман талабына сай шәкірт етіп тәрбилеу; - оқушылардың тапсырманы орындаудағы даму жетістігін нақты бақылаймын; - әр оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын айқындаймын; - оқытудағы күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін оқушылардың білім алу дағдыларын дамытамын

4 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийі: - карқынды жұмыс істейтін кластерлер бойынша Қазақстан аймағының бәсекеге қабілеттілігін айқындайды. « Бірге ойлаймыз» әдісі Мақсаты: Қарқынды жұмыс істейтін кластерлер бойынша Қазақстан аймағының бәсекеге қабілеттілігін айқындау Тапсырма. Кластерлік модельдер мен аймақтық кластерлердің түрлері сызбанұсқасын пайдалана отырып, кестені толтырыңдар. Дескриптор: - кластерлік модельдерді құра алады; - аймақтық кластерлер түрлерін жіктей алады; - аймақтық кластерлердің дамуына әсер ететін факторларды талдай алады. Қалыптастырушы бағалау: «Бағалау» әдісі  Мақсаты:    Оқушылар оқу  нәтижелері  бойынша  оқу  мақсатына  қаншалықты  жеткендігін  және өзінің білімдеріне қаншалықты сенімді екендігіне көз жеткізеді. Күтілетін нәтиже -оқушыларды алған білімдері арқылы заман талабына сай шәкірт етіп тәрбилеу; - оқушылардың тапсырманы орындаудағы даму жетістігін нақты бақылаймын; - әр оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын айқындаймын; - оқытудағы күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін оқушылардың білім алу дағдыларын дамытамын