1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Хақназар хан кезіндегі қазақ хандығының
сыртқы саясаты
Зерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан
билеген кезеңде қазақ хандығын «қайта
жаңғыруы» деп атайды?
Осы сабақта
қол
жеткізілетін
оқу
мақсаттары 6.3.2.6-қазақ
хандарының сыртқы
саясатын талдау.
Сабақтың
мақсаты Хақназар
ханның сыртқы
саясатында
көршілес
елдермен
жүргізген
саясатын
түсіндіру және
ерекшеліктерін
анықтау Бағалау
критерийі
Тілдік
мақсат
тар Пәнге қатысты лексика мен терминология :
Хақназар, сыртқы саясат, Абдаллах хан,
«Қастаспай дос болу», Моғолстан хандығы,
Ноғай хандығы.
Тілдік дағдылар:
Жазылым дағдысы – хат жазу
Айтылым дағдысы – сұрақтарға жауап беру
Оқылым дағдысы – мәтінді оқып, пайдалану.
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер
топтамасы:
Хақназар хан сыртқы саясатында көздеді.....
Хақназар ханның сыртқы саясатының
ерекшелігі...... – Қазақ хандығының
көршілес елдермен қарым-
қатынасының ерекшеліктерін
анықтайды;
– Хақназар ханның елді
күшейтудегі саясатын
талдайды.Авторы: Бегдуллаева Лидия
Баймуратовна
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен
қаласы №6 орта мектебі КММ
тарих пәні мұғалімі
2 слайд
Ұлттық қауіпсіздік ж ə не
еліміздің бүкіл ə лемдік,
өңірлік м ə селелерді шешуге
жаһандық тұрғыдан
қатысуын басшылыққа ала
отырып, оқушыларды
патриотизмге,
отансүйгіштікке,өз халқы
үшін мақтаныш
сезіміне,көшбасшылыққа,
ұлттық сана – сезімге,
бостандыққа баулу
Оқушылар Қасым хан
тұсындағы қазақ
хандығының ішкі және
сыртқы саясатын біледіҚұндылық-
тарға баулу
Алдыңғы
білім
3 слайд
Белсенді оқу әдісі
Дескриптор
Топтық жұмыс. Зерттеу мен талдау.
1-топ. Қазақ хандығының Өзбек
хандығымен қарым-қатынасының басты
бағыттарын анықтау.
2-топ. Қазақ хандығының Моғолстанмен
қарым-қатынасының басты бағыттарын
анықтау.
3-топ. Қазақ хандығының Ноғай
Ордасымен, орыс мемлекетімен қарым-
қатынасының басты бағыттарын әр топ
өздеріне берілген тақырыпты талдай
отырып, таныстырылым жасақтайды.
Таныстырылымды қорғау. 1 топ - Қылыш
2 топ – Найза
3 топ - Қалқан
1.Қазақ хандығының
көрші елдермен
қарым-қатынасын
анықтайды;
2.Көрші елдермен
қарым-қатынасының
басты бағыттарын
анықтайды;
Топтар бірін-бірі «Екі
жұлдыз, бір тілекпен»
бағалауы.
4 слайд
Жұптық жұмыс.
Оқушыларға контурлық
карта таратылып
беріледі.
1.Хақназар хандығы
тұсындағы мемлекет
аумағын, астанасын,
көршілес елдердің
аймақтарын тауып,
кескін картаға түсіру. 1.Хақназар хан тұсындағы
мемлекет аумағын
анықтайды;
2.Мемлекеттің астанасын
анықтайды;
3.Көршілес елдердің
жерлерін анықтайды;
Өзін-өзі бағалау.
«Бағдаршам» әдісі арқылы.Дескриптор
5 слайд
Жеке жұмыс.
«ПОПС» әдісі
арқылы
«Хақназар хан
қазақ хандығын
күшейте алды
ма?» 1.Пікірін айтады;
2.Себебін түсіндереді;
3.Мысал келтіреді;
4.Қорытынды жасайды;
Қ/Б: Дескриптор бойынша
мұғалім тарапынан бағаланады,
тиімді кері байланыс береді.
6 слайд
Оқу материалдарының ресурстар арқылы топтық, жұптық және
жеке жұмыс тапсырмалары орындалады. Нәтижесінде оқушы
білімі сараланып, мұғалім оқушының білім деңгейін анықтайды.
Мәліметтерді жинақтау арқылы тапсырмалар оқушылардың
деңгейіне қарай сараланады. Оқушыларға топтық, жұптық,
жеке тапсырмалар беру арқылы мұғалім оқушы деңгейін
анықтайды. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып Хақназар ханның
сыртқы саясатын анықтау үшін жеке тапсырмалар беріледі. Оқушылар деңгейіне
байланысты қабілетті, орташа, нашар болып бөлінеді. Деңгейі жоғары қабілетті
оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беремін. «Картаны жандандыру» әдісін қолдану
арқылы территорияларды және сыртқы саясатты анықтайды. Қабілетті оқушылардың
тапсырманы орындап, өз ойларын дәлелдеу арқылы басқалардың табысқа жетуіне
ықпал етеді. Оқушылар қабілеттерін ескере отырып, өз қалаулары бойынша топқа
бөлінеді. Оқушыларды қолдау мақсатында топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы
өткізуді жоспарладым. Жоғары деңгейлі оқушылар тақырыпты түсінбеген кейбір
оқушыларға қолдау көрсетеді. Сонымен қатар мұғалім де топтар арасында жүріп,
кейбір оқушыларға ресурстар арқылы қолдау жасайды. Саралау
7 слайд
– нені білді, нені үйренді;
– не әлі де түсініксіз;
– қандай бағытта жұмыс
жүргізу қажет?
Кері байланыс
Бағдаршам
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын
бағдаршамның
көздерін түрлі-түске
бояу арқылы
білдіреді.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз