Материалдар / Презентация Хақназар хан кезіндегі қазақ хандығының сыртқы саясаты 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация Хақназар хан кезіндегі қазақ хандығының сыртқы саясаты 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Хақназар ханның билікке қаалй келгені, шығу тегі мен ел билеген жылдарын білу, Хақназар ханның қазақ хандығының күшеюіне,жерін кеңейту, сыртқы саяси жағдайын сипаттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2020
2785
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Хақназар хан кезіндегі қаз

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Хақназар хан кезіндегі қазақ хандығының сыртқы саясаты Зерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан билеген кезеңде қазақ хандығын «қайта жаңғыруы» деп атайды? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.3.2.6-қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау. Сабақтың мақсаты Хақназар ханның сыртқы саясатында көршілес елдермен жүргізген саясатын түсіндіру және ерекшеліктерін анықтау Бағалау критерийі Тілдік мақсат тар Пәнге қатысты лексика мен терминология : Хақназар, сыртқы саясат, Абдаллах хан, «Қастаспай дос болу», Моғолстан хандығы, Ноғай хандығы. Тілдік дағдылар: Жазылым дағдысы – хат жазу Айтылым дағдысы – сұрақтарға жауап беру Оқылым дағдысы – мәтінді оқып, пайдалану. Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Хақназар хан сыртқы саясатында көздеді..... Хақназар ханның сыртқы саясатының ерекшелігі...... – Қазақ хандығының көршілес елдермен қарым- қатынасының ерекшеліктерін анықтайды; – Хақназар ханның елді күшейтудегі саясатын талдайды.Авторы: Бегдуллаева Лидия Баймуратовна Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №6 орта мектебі КММ тарих пәні мұғалімі

Ұлттық қауіпсіздік ж ə не еліміздің бүкіл ə лемдік, өңірлік м ə селелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуын басшылыққа ала

2 слайд
Ұлттық қауіпсіздік ж ə не еліміздің бүкіл ə лемдік, өңірлік м ə селелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуын басшылыққа ала отырып, оқушыларды патриотизмге, отансүйгіштікке,өз халқы үшін мақтаныш сезіміне,көшбасшылыққа, ұлттық сана – сезімге, бостандыққа баулу Оқушылар Қасым хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясатын біледіҚұндылық- тарға баулу Алдыңғы білім

Белсенді оқу әдісі Дескриптор Топтық жұмыс. Зерттеу мен талдау. 1-топ. Қазақ хандығының Өзбек хандығымен қарым-қатынасының ба

3 слайд
Белсенді оқу әдісі Дескриптор Топтық жұмыс. Зерттеу мен талдау. 1-топ. Қазақ хандығының Өзбек хандығымен қарым-қатынасының басты бағыттарын анықтау. 2-топ. Қазақ хандығының Моғолстанмен қарым-қатынасының басты бағыттарын анықтау. 3-топ. Қазақ хандығының Ноғай Ордасымен, орыс мемлекетімен қарым- қатынасының басты бағыттарын әр топ өздеріне берілген тақырыпты талдай отырып, таныстырылым жасақтайды. Таныстырылымды қорғау. 1 топ - Қылыш 2 топ – Найза 3 топ - Қалқан 1.Қазақ хандығының көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды; 2.Көрші елдермен қарым-қатынасының басты бағыттарын анықтайды; Топтар бірін-бірі «Екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалауы.

Жұптық жұмыс. Оқушыларға контурлық карта таратылып беріледі. 1.Хақназар хандығы тұсындағы мемлекет аумағын, астанасын, көрш

4 слайд
Жұптық жұмыс. Оқушыларға контурлық карта таратылып беріледі. 1.Хақназар хандығы тұсындағы мемлекет аумағын, астанасын, көршілес елдердің аймақтарын тауып, кескін картаға түсіру. 1.Хақназар хан тұсындағы мемлекет аумағын анықтайды; 2.Мемлекеттің астанасын анықтайды; 3.Көршілес елдердің жерлерін анықтайды; Өзін-өзі бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы.Дескриптор

Жеке жұмыс. «ПОПС» әдісі арқылы «Хақназар хан қазақ хандығын күшейте алды ма?» 1.Пікірін айтады; 2.Себебін түсіндереді; 3

5 слайд
Жеке жұмыс. «ПОПС» әдісі арқылы «Хақназар хан қазақ хандығын күшейте алды ма?» 1.Пікірін айтады; 2.Себебін түсіндереді; 3.Мысал келтіреді; 4.Қорытынды жасайды; Қ/Б: Дескриптор бойынша мұғалім тарапынан бағаланады, тиімді кері байланыс береді.

Оқу материалдарының ресурстар арқылы топтық, жұптық және жеке жұмыс тапсырмалары орындалады. Нәтижесінде оқушы білімі сараланы

6 слайд
Оқу материалдарының ресурстар арқылы топтық, жұптық және жеке жұмыс тапсырмалары орындалады. Нәтижесінде оқушы білімі сараланып, мұғалім оқушының білім деңгейін анықтайды. Мәліметтерді жинақтау арқылы тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланады. Оқушыларға топтық, жұптық, жеке тапсырмалар беру арқылы мұғалім оқушы деңгейін анықтайды. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып Хақназар ханның сыртқы саясатын анықтау үшін жеке тапсырмалар беріледі. Оқушылар деңгейіне байланысты қабілетті, орташа, нашар болып бөлінеді. Деңгейі жоғары қабілетті оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беремін. «Картаны жандандыру» әдісін қолдану арқылы территорияларды және сыртқы саясатты анықтайды. Қабілетті оқушылардың тапсырманы орындап, өз ойларын дәлелдеу арқылы басқалардың табысқа жетуіне ықпал етеді. Оқушылар қабілеттерін ескере отырып, өз қалаулары бойынша топқа бөлінеді. Оқушыларды қолдау мақсатында топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өткізуді жоспарладым. Жоғары деңгейлі оқушылар тақырыпты түсінбеген кейбір оқушыларға қолдау көрсетеді. Сонымен қатар мұғалім де топтар арасында жүріп, кейбір оқушыларға ресурстар арқылы қолдау жасайды. Саралау

– нені білді, нені үйренді; – не әлі де түсініксіз; – қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет? Кері байланыс Бағдаршам Сабақ со

7 слайд
– нені білді, нені үйренді; – не әлі де түсініксіз; – қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет? Кері байланыс Бағдаршам Сабақ соңында оқушылар өз ойларын бағдаршамның көздерін түрлі-түске бояу арқылы білдіреді.