Материалдар / Презентация ХІХ-ХХ ғ дін ғұламалары.Абай мен Шәкәрімнің діни мұрасы 9-сынып

Презентация ХІХ-ХХ ғ дін ғұламалары.Абай мен Шәкәрімнің діни мұрасы 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Абай мен Шәкәрімнің діни мұралары жайлы түсінік беру. Оқушылардың ұлылар ойының танымды бағыттарын-біліп, өзіндік пікірлерін қалыптастыру. Ұлылардың діни ұстанымдарына құрмет сезімдерін қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2020
2108
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
9 сынып Зайырлылық және дінтану негіздері Сабақтың тақырыбы: ХІХ – ХХ ғасырлардағы дін ғұламалары. Абай мен Шәкәрімнің діни

1 слайд
9 сынып Зайырлылық және дінтану негіздері Сабақтың тақырыбы: ХІХ – ХХ ғасырлардағы дін ғұламалары. Абай мен Шәкәрімнің діни мұралары Алматы облысы, Алакөл ауданы, Үшарал қаласы «Абай атындағы қазақ орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұғалімі Шортанбаева Балнур Турсыновна

1 слайд

9 сынып Зайырлылық және дінтану негіздері Сабақтың тақырыбы: ХІХ – ХХ ғасырлардағы дін ғұламалары. Абай мен Шәкәрімнің діни мұралары Алматы облысы, Алакөл ауданы, Үшарал қаласы «Абай атындағы қазақ орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұғалімі Шортанбаева Балнур Турсыновна

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: Абай мен Шәкәрімнің діни мұралары жайлы түсінік беру. Оқушылардың ұлылар ойының танымды бағыттарын-біліп, өз

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: Абай мен Шәкәрімнің діни мұралары жайлы түсінік беру. Оқушылардың ұлылар ойының танымды бағыттарын-біліп, өзіндік пікірлерін қалыптастыру. Ұлылардың діни ұстанымдарына құрмет сезімдерін қалыптастыру.

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: Абай мен Шәкәрімнің діни мұралары жайлы түсінік беру. Оқушылардың ұлылар ойының танымды бағыттарын-біліп, өзіндік пікірлерін қалыптастыру. Ұлылардың діни ұстанымдарына құрмет сезімдерін қалыптастыру.

ХІХ-ХХ ғғ.Қазақстан жерінде діни сауаттары терең, дінді насихаттаған ғұламалар, хазіреттер, имамдар,молдалар көп бол

3 слайд
ХІХ-ХХ ғғ.Қазақстан жерінде діни сауаттары терең, дінді насихаттаған ғұламалар, хазіреттер, имамдар,молдалар көп болған.Біз солардың ішінен қалың жұртқа белгілі болған бірнеше есімдерге тоқталайық: Бекет Мырзағұлұлы (1750-1818жж.)-діни ағартушы, сәулетші. Маңғыстау өңірінде туып-өскен, халық әулие тұтып, Бекет Ата деп атап кеткен. Бекет Ата діни ғылым жолына түсіп, шәкірттер тәрбиелеген ағартушы ұстаз; мұсылмандық дәстүрді сақтай отырып, елді мекендерге мешіттер және медреселер салғызған сәулетші. Марал ишан Баба Құрман баласы (1769-1841)- қазіргі Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданында дүниеге келіп, 1841 ж Қызылорда облысы Қармақшы ауданында дүниеден өткен.Марал ишан Сырдария өңірінде жеті мешіт салғызған. Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы (1858-1931)- діни ойшыл. Оның шығармаларында қазақ даласында исламның таралуы жан- жақты сипатталады.Мәшһүр Жүсіп ауыз әдебиетінің озық үлгілерін жинауда алдына жан салмаған зерттеуші.

3 слайд

ХІХ-ХХ ғғ.Қазақстан жерінде діни сауаттары терең, дінді насихаттаған ғұламалар, хазіреттер, имамдар,молдалар көп болған.Біз солардың ішінен қалың жұртқа белгілі болған бірнеше есімдерге тоқталайық: Бекет Мырзағұлұлы (1750-1818жж.)-діни ағартушы, сәулетші. Маңғыстау өңірінде туып-өскен, халық әулие тұтып, Бекет Ата деп атап кеткен. Бекет Ата діни ғылым жолына түсіп, шәкірттер тәрбиелеген ағартушы ұстаз; мұсылмандық дәстүрді сақтай отырып, елді мекендерге мешіттер және медреселер салғызған сәулетші. Марал ишан Баба Құрман баласы (1769-1841)- қазіргі Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданында дүниеге келіп, 1841 ж Қызылорда облысы Қармақшы ауданында дүниеден өткен.Марал ишан Сырдария өңірінде жеті мешіт салғызған. Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы (1858-1931)- діни ойшыл. Оның шығармаларында қазақ даласында исламның таралуы жан- жақты сипатталады.Мәшһүр Жүсіп ауыз әдебиетінің озық үлгілерін жинауда алдына жан салмаған зерттеуші.

Абай Құнанбайұлы (1845-1904) – қазақ халқының ұлы ойшылы, ақын. Абай шығармасы – мұсылман дінінің көкейкесті, зәру мәселелер

4 слайд
Абай Құнанбайұлы   (1845-1904) – қазақ халқының ұлы ойшылы, ақын. Абай шығармасы – мұсылман дінінің көкейкесті, зәру мәселелеріне арналған құнды туынды. Оның ислам дінінің негіздері, оларды түсіндіруі, насихаттау жөніндегі жиған тергендері өзара тығыз байланысқан сан-салалы тақырыптарды қамтиды. Абайдан қалған мол рухани мұраны өлеңдері мен поэмалары, аудармалары және ақынның өзіне ғана тән өзгеше жанрда жазылған қарасөздері құрайды. «Алланың өзі де рас, сөзі де рас» деген өлеңінде дінге қатысты мәселелерге тоқталған.

4 слайд

Абай Құнанбайұлы   (1845-1904) – қазақ халқының ұлы ойшылы, ақын. Абай шығармасы – мұсылман дінінің көкейкесті, зәру мәселелеріне арналған құнды туынды. Оның ислам дінінің негіздері, оларды түсіндіруі, насихаттау жөніндегі жиған тергендері өзара тығыз байланысқан сан-салалы тақырыптарды қамтиды. Абайдан қалған мол рухани мұраны өлеңдері мен поэмалары, аудармалары және ақынның өзіне ғана тән өзгеше жанрда жазылған қарасөздері құрайды. «Алланың өзі де рас, сөзі де рас» деген өлеңінде дінге қатысты мәселелерге тоқталған.

Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақын, жазушы, дін білгірі, тарихшы, философ. Оның қазақ халқының рухани азығына айналған

5 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы   (1858-1931) – ақын, жазушы, дін білгірі, тарихшы, философ. Оның қазақ халқының рухани азығына айналған шығармаларының көбі ХХ ғасырдың басында жарық көрді. 1911 жылы Орынборда Шәкәрімнің «Мұсылмандық шарты» еңбегі басылып шықты. Шәкәрім бұл еңбегінде ислам дінінің басты қағидаларын, иман ғибадаттарын қазақ тілінде қарапайым халыққа түсінікті қылып жазып шығуды мақсат етеді. Онда ол ең әуелі иман шарттарына тоқтаған. Алла тағаланың барлығына, бірлігіне ақылмен ойлап иман келтіруге ерекше мән береді. Құраннан, ғұламалардың пікірлерінен мысал келтіре отырып, адам кәлиманы айтқанымен, мағынасын түсінбесе, иманға есеп емес екенін ескертеді.

5 слайд

Шәкәрім Құдайбердіұлы   (1858-1931) – ақын, жазушы, дін білгірі, тарихшы, философ. Оның қазақ халқының рухани азығына айналған шығармаларының көбі ХХ ғасырдың басында жарық көрді. 1911 жылы Орынборда Шәкәрімнің «Мұсылмандық шарты» еңбегі басылып шықты. Шәкәрім бұл еңбегінде ислам дінінің басты қағидаларын, иман ғибадаттарын қазақ тілінде қарапайым халыққа түсінікті қылып жазып шығуды мақсат етеді. Онда ол ең әуелі иман шарттарына тоқтаған. Алла тағаланың барлығына, бірлігіне ақылмен ойлап иман келтіруге ерекше мән береді. Құраннан, ғұламалардың пікірлерінен мысал келтіре отырып, адам кәлиманы айтқанымен, мағынасын түсінбесе, иманға есеп емес екенін ескертеді.

Оқулық тапсырмаларымен жұмыс жасау: -Абай Алланың барлығын, бірлігін қалай дәлелдейді? -Абай жастар дінінің қай іліміне назар б

6 слайд
Оқулық тапсырмаларымен жұмыс жасау: -Абай Алланың барлығын, бірлігін қалай дәлелдейді? -Абай жастар дінінің қай іліміне назар бөлсе деп армандады? -Шәкәрім Алланың сипаттарынан қандай ғибрат береді? -Олар адамның бақытқа жетуі үшін қандай жол ұсынады?

6 слайд

Оқулық тапсырмаларымен жұмыс жасау: -Абай Алланың барлығын, бірлігін қалай дәлелдейді? -Абай жастар дінінің қай іліміне назар бөлсе деп армандады? -Шәкәрім Алланың сипаттарынан қандай ғибрат береді? -Олар адамның бақытқа жетуі үшін қандай жол ұсынады?

Абай және Шәкәрім шығармаларын Венн диаграммасына салыңыздар

7 слайд
Абай және Шәкәрім шығармаларын Венн диаграммасына салыңыздар

7 слайд

Абай және Шәкәрім шығармаларын Венн диаграммасына салыңыздар

Ақын, жазушы аттары Бұрынғы білетінім Жаңа қырыКестені толтырыңдар.

8 слайд
Ақын, жазушы аттары Бұрынғы білетінім Жаңа қырыКестені толтырыңдар.

8 слайд

Ақын, жазушы аттары Бұрынғы білетінім Жаңа қырыКестені толтырыңдар.

Үйге тапсырма: 1. ОҚУЛЫҚТАҒЫ §29 (197-207 БЕТТЕРДІ) ОҚУ 2. АБАЙДЫҢ «АЛЛАНЫҢ ӨЗІ ДЕ РАС, СӨЗІ ДЕ РАС» ӨЛЕҢІНІҢ АЛЛА ТАҒАЛАҒА, ҚҰ

9 слайд
Үйге тапсырма: 1. ОҚУЛЫҚТАҒЫ §29 (197-207 БЕТТЕРДІ) ОҚУ 2. АБАЙДЫҢ «АЛЛАНЫҢ ӨЗІ ДЕ РАС, СӨЗІ ДЕ РАС» ӨЛЕҢІНІҢ АЛЛА ТАҒАЛАҒА, ҚҰРАНҒА, ПАЙҒАМБАРҒА, ҮШ СҮЮГЕ ҚАТЫСТЫ ШУМАҚТАРЫН ЖАТТАП АЛУ.

9 слайд

Үйге тапсырма: 1. ОҚУЛЫҚТАҒЫ §29 (197-207 БЕТТЕРДІ) ОҚУ 2. АБАЙДЫҢ «АЛЛАНЫҢ ӨЗІ ДЕ РАС, СӨЗІ ДЕ РАС» ӨЛЕҢІНІҢ АЛЛА ТАҒАЛАҒА, ҚҰРАНҒА, ПАЙҒАМБАРҒА, ҮШ СҮЮГЕ ҚАТЫСТЫ ШУМАҚТАРЫН ЖАТТАП АЛУ.

10 слайд

10 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ