Материалдар / Презентация "Интернет және тероризім" ашық тәрбие сағаты 9 -11 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Интернет және тероризім" ашық тәрбие сағаты 9 -11 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Діни мәселелері қандай заманда болмасын қоғам мен мемлекет үшін аса маңызды күрделі мәселелердің бірі болып келген. Кеңестік идеология қирағаннан кейін діннің қоғамдағы орны және атқаратын қызметі түбірлі өзгерістерге ұшырады. Қазіргі кезенде дін қоғамның әлеуметтік және рухани өмірінің маңызды құрамы. Дін арқылы адамдар өздерінің дәстүрлі құндылықтарын қайта жаңғыртуға талпыныс жасауда. Біз жас ұрпаққа діни ілімді үйретуіміз керек оларға дұрыс жол көрсету- мына біздің міндет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2021
1228
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Интернет және тероризім” Бүгінгі Қазақстан – экономикасы орнықты дамыған, саяси ақуалы тұрақты, әр түрлі дін және ұлт өкіл

1 слайд
“ Интернет және тероризім” Бүгінгі Қазақстан – экономикасы орнықты дамыған, саяси ақуалы тұрақты, әр түрлі дін және ұлт өкілдері татулықпен келісімде өмір сүріп жатқан мемлекет. Қазақстан толеранттылық және рухани келісім, әділдік және тұрақтылық идеяларының негізінде түрлі ұлттар мен діндерді біріктірген мемлекет болып отыр. Қазақстан 140 этнос пен 17 конфессияның өкілдерінің туған шаңырағына айналды. Бір өкініштісі, қазіргі осы бағалы құндылығымыздың қадірін кетіріп бағасын түсіруді мақсат еткен жағдайлар болып жатқаны бәрімізге аян. Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті-Елбасы Н.Ә.Назарбаевтің «Қазақстан-2050» стратегиясы –қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты «Жолдауында-жаңа қазақстандық патриотизім-біздің көп ұлтты және көп конфессиялы қоғамымыз табысының негізі» деген тарауының «ХХІ ғасырдағы Қазақстандық дін» деп аталатын тармағында дін мәселесіне байланысты талдау жасап, бағыт –бағдар беріп, айқын мақсаттар қойған.

1 слайд

“ Интернет және тероризім” Бүгінгі Қазақстан – экономикасы орнықты дамыған, саяси ақуалы тұрақты, әр түрлі дін және ұлт өкілдері татулықпен келісімде өмір сүріп жатқан мемлекет. Қазақстан толеранттылық және рухани келісім, әділдік және тұрақтылық идеяларының негізінде түрлі ұлттар мен діндерді біріктірген мемлекет болып отыр. Қазақстан 140 этнос пен 17 конфессияның өкілдерінің туған шаңырағына айналды. Бір өкініштісі, қазіргі осы бағалы құндылығымыздың қадірін кетіріп бағасын түсіруді мақсат еткен жағдайлар болып жатқаны бәрімізге аян. Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті-Елбасы Н.Ә.Назарбаевтің «Қазақстан-2050» стратегиясы –қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты «Жолдауында-жаңа қазақстандық патриотизім-біздің көп ұлтты және көп конфессиялы қоғамымыз табысының негізі» деген тарауының «ХХІ ғасырдағы Қазақстандық дін» деп аталатын тармағында дін мәселесіне байланысты талдау жасап, бағыт –бағдар беріп, айқын мақсаттар қойған.

Діни мәселелері қандай заманда болмасын қоғам мен мемлекет үшін аса маңызды күрделі мәселелердің бірі болып келген.

2 слайд
Діни мәселелері қандай заманда болмасын қоғам мен мемлекет үшін аса маңызды күрделі мәселелердің бірі болып келген. Кеңестік идеология қирағаннан кейін діннің қоғамдағы орны және атқаратын қызметі түбірлі өзгерістерге ұшырады. Қазіргі кезенде дін қоғамның әлеуметтік және рухани өмірінің маңызды құрамы. Дін арқылы адамдар өздерінің дәстүрлі құндылықтарын қайта жаңғыртуға талпыныс жасауда. Біз жас ұрпаққа діни ілімді үйретуіміз керек оларға дұрыс жол көрсету- мына біздің міндет. Тәуелсіздікке қолы жеткеннен кейін руханият саласында орасан зор әрі қасиетті мақсат – халық рухын, оның өзегі – ұлттық дүниетанымын қайта қарастыру немесе оның озық үлгілерін қайтадан қалпына келтіру мақсаты тұр. Қаншама экономикалық және саяси жетістіктерге жеткенмен де, мәдени қайта өркендеусіз, Қазақстан өркениетті елдер қатарына еш қосыла алмайтыны белгілі. Ауызша да, жазбаша да «Рухы күшті халық», «Рухани биік халық» деп бағалаймыз. Қазақылықты немесе ұлттық рухты анықтауға тікелей қатысы бар басқа да қасиеттер болуы мүмкін. Қалай болғанда да олардың қазақ халқының тұтастығынан туындайтындығына күмән келтіруге болмайтыны анық.

2 слайд

Діни мәселелері қандай заманда болмасын қоғам мен мемлекет үшін аса маңызды күрделі мәселелердің бірі болып келген. Кеңестік идеология қирағаннан кейін діннің қоғамдағы орны және атқаратын қызметі түбірлі өзгерістерге ұшырады. Қазіргі кезенде дін қоғамның әлеуметтік және рухани өмірінің маңызды құрамы. Дін арқылы адамдар өздерінің дәстүрлі құндылықтарын қайта жаңғыртуға талпыныс жасауда. Біз жас ұрпаққа діни ілімді үйретуіміз керек оларға дұрыс жол көрсету- мына біздің міндет. Тәуелсіздікке қолы жеткеннен кейін руханият саласында орасан зор әрі қасиетті мақсат – халық рухын, оның өзегі – ұлттық дүниетанымын қайта қарастыру немесе оның озық үлгілерін қайтадан қалпына келтіру мақсаты тұр. Қаншама экономикалық және саяси жетістіктерге жеткенмен де, мәдени қайта өркендеусіз, Қазақстан өркениетті елдер қатарына еш қосыла алмайтыны белгілі. Ауызша да, жазбаша да «Рухы күшті халық», «Рухани биік халық» деп бағалаймыз. Қазақылықты немесе ұлттық рухты анықтауға тікелей қатысы бар басқа да қасиеттер болуы мүмкін. Қалай болғанда да олардың қазақ халқының тұтастығынан туындайтындығына күмән келтіруге болмайтыны анық.

Жалпы дін туралы, оның ішінде ислам дін туралы түсінігіміз жеткілікті деп айта аламыз ба? Өкінішке орай, қоғамдағы к

3 слайд
Жалпы дін туралы, оның ішінде ислам дін туралы түсінігіміз жеткілікті деп айта аламыз ба? Өкінішке орай, қоғамдағы кейінгі кезеңде көрініс тапқан келеңсіз оқиғалар керісінше жауап беруге мәжбүрлейді. Кейбір зерттеушілердің пікірінше, қазақтардың діншілдігі үстірт, таяз, әсіресе жастар ислам дінінің негізгі қағидаларын білмейді. Тек өселең жас буын нтернет желісінен көргенін өзіне дұрыс деп тапқанын үйреніп жүр . Интернет яғни әлеуметтік желі жас ұрпаққа діни сауаттылықты дұрыс беруде ма? Шындығында мешітке барып намазға жығылып немесе үйінде бес уақыт намаз оқып, ораза ұстайтындардың көпшілігі өзінің ислам дінімен байланысын ұлттық дәстүрдің құбылысы ретінде қарайтындығы шындық. Қазіргі кезеңнің ерекшелігі – дінге сенем деушілердің көпшілігінің діни білімнің негізгі ұстанымдары, қағидаларын, тарихын жете білмейтіндігінде. Кейінгі кезде, дәлірек айтсақ, ХХ ғасырдың соңында, әсіресе XXI ғасырдың басында исламда өзінің саяси ұшқырлығымен танымал – ваххабизм ағымы кең тарай бастады. Ваххабистер араб дүниесіне XVIII ғасырда Шеих Мұхамет Абдул Ваххаб мазхабты (мазхаб – шариғат құқығының мектебі) мойындамауға тек Құран мен хадистердің ұстануға шақырған. Пайғамбардың кезінде мазхабтар болмаған. Олар басқа дінді ұстанушылармен күресуге, адамдарды осы ағым жолына түсіну үшін барлық амал-құралдарды пайдалануға шақырады.

3 слайд

Жалпы дін туралы, оның ішінде ислам дін туралы түсінігіміз жеткілікті деп айта аламыз ба? Өкінішке орай, қоғамдағы кейінгі кезеңде көрініс тапқан келеңсіз оқиғалар керісінше жауап беруге мәжбүрлейді. Кейбір зерттеушілердің пікірінше, қазақтардың діншілдігі үстірт, таяз, әсіресе жастар ислам дінінің негізгі қағидаларын білмейді. Тек өселең жас буын нтернет желісінен көргенін өзіне дұрыс деп тапқанын үйреніп жүр . Интернет яғни әлеуметтік желі жас ұрпаққа діни сауаттылықты дұрыс беруде ма? Шындығында мешітке барып намазға жығылып немесе үйінде бес уақыт намаз оқып, ораза ұстайтындардың көпшілігі өзінің ислам дінімен байланысын ұлттық дәстүрдің құбылысы ретінде қарайтындығы шындық. Қазіргі кезеңнің ерекшелігі – дінге сенем деушілердің көпшілігінің діни білімнің негізгі ұстанымдары, қағидаларын, тарихын жете білмейтіндігінде. Кейінгі кезде, дәлірек айтсақ, ХХ ғасырдың соңында, әсіресе XXI ғасырдың басында исламда өзінің саяси ұшқырлығымен танымал – ваххабизм ағымы кең тарай бастады. Ваххабистер араб дүниесіне XVIII ғасырда Шеих Мұхамет Абдул Ваххаб мазхабты (мазхаб – шариғат құқығының мектебі) мойындамауға тек Құран мен хадистердің ұстануға шақырған. Пайғамбардың кезінде мазхабтар болмаған. Олар басқа дінді ұстанушылармен күресуге, адамдарды осы ағым жолына түсіну үшін барлық амал-құралдарды пайдалануға шақырады.

Ол қандай амал-құралдар . Олар экстремизм, терроризм, өлтіру, құрту, жаншу. Салафиттер көптеген елдерде кең тараған ағым. Қазақ

4 слайд
Ол қандай амал-құралдар . Олар экстремизм, терроризм, өлтіру, құрту, жаншу. Салафиттер көптеген елдерде кең тараған ағым. Қазақстанда бой көтерген теріс пиғылды осы ағымның идеяларын ұстанушылар кілең жастар екені ешкімге жасырын емес. Ваххабизм діни мәселерге келгенде ұлттық менталитетпен санаспайды, әулилерге сиынуға, олардың жатқан жеріне зинарат етуге қарсы. Осыдан болар осы ағымның көптеген елдері жоқ, діни ағым ретінде қабылдамайды. Ваххабистер дәстүрлі исламға оралудың жолын экстремистік іс-әрекетпен тығыз байланыстырады. Ислам дүниесінде осы идеяны қолдамағандарды олар (мунафиттер) екі жүзділер деп атайды. Мұсылман елдерінің көпшілігінде осы мәселе әлі шешімін тапқан жоқ.

4 слайд

Ол қандай амал-құралдар . Олар экстремизм, терроризм, өлтіру, құрту, жаншу. Салафиттер көптеген елдерде кең тараған ағым. Қазақстанда бой көтерген теріс пиғылды осы ағымның идеяларын ұстанушылар кілең жастар екені ешкімге жасырын емес. Ваххабизм діни мәселерге келгенде ұлттық менталитетпен санаспайды, әулилерге сиынуға, олардың жатқан жеріне зинарат етуге қарсы. Осыдан болар осы ағымның көптеген елдері жоқ, діни ағым ретінде қабылдамайды. Ваххабистер дәстүрлі исламға оралудың жолын экстремистік іс-әрекетпен тығыз байланыстырады. Ислам дүниесінде осы идеяны қолдамағандарды олар (мунафиттер) екі жүзділер деп атайды. Мұсылман елдерінің көпшілігінде осы мәселе әлі шешімін тапқан жоқ.

Барлығын «Ислам экстремизміне» итере салуға болмайды . Экстремизмнің саяси, ұлттық түрлері бар екенін ұмытпағанымыз жөн. Әдебие

5 слайд
Барлығын «Ислам экстремизміне» итере салуға болмайды . Экстремизмнің саяси, ұлттық түрлері бар екенін ұмытпағанымыз жөн. Әдебиетте, әсіресе ақпарат құралдарында діни экстремистік ұйымдардың әрекетіне тиым салу керектігін көп ұсынады. Шындығында, елімізге әлемнің әр түпкірінен келген миссионерлер жаңа ағымдардың артықшылығын үгіттеуде. Әрине, оларға тиым салу керек, сонымен бірге жастарға ислам туралы түсінігін тереңдету мақсатында діни және зайырлы мекемелердің бірлескен насихат қызметі өнімді нәтиже берген болар еді. Қортындылай келгенде, Дін -ғылымның анасы, Дін-ғылымның әкесі. Ғылым-діннің баласы , Дін-ғылымның көкесі. Ғылым да бар, дін де бар, Қоқыста бар, гүлде бар. Қол қусырып құдайға Ғылым мен дін бірге бар, -деп М.Мақатаев ағамыздың өлең жолдарында жазылғандай дін мен ғылымның егіз екенін ұмытпайық. Діни біліктілігімізді артырайық, өзге дінге бас ұрмайық.  

5 слайд

Барлығын «Ислам экстремизміне» итере салуға болмайды . Экстремизмнің саяси, ұлттық түрлері бар екенін ұмытпағанымыз жөн. Әдебиетте, әсіресе ақпарат құралдарында діни экстремистік ұйымдардың әрекетіне тиым салу керектігін көп ұсынады. Шындығында, елімізге әлемнің әр түпкірінен келген миссионерлер жаңа ағымдардың артықшылығын үгіттеуде. Әрине, оларға тиым салу керек, сонымен бірге жастарға ислам туралы түсінігін тереңдету мақсатында діни және зайырлы мекемелердің бірлескен насихат қызметі өнімді нәтиже берген болар еді. Қортындылай келгенде, Дін -ғылымның анасы, Дін-ғылымның әкесі. Ғылым-діннің баласы , Дін-ғылымның көкесі. Ғылым да бар, дін де бар, Қоқыста бар, гүлде бар. Қол қусырып құдайға Ғылым мен дін бірге бар, -деп М.Мақатаев ағамыздың өлең жолдарында жазылғандай дін мен ғылымның егіз екенін ұмытпайық. Діни біліктілігімізді артырайық, өзге дінге бас ұрмайық.