Презентация "Жаңартылған білім беру аясында негізгі мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілі сабақтарында қолданылатын белсенді әдіс-тәсілдер"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Солтүстік Қазақстан
облысы
Қызылжар ауданы
Долматов негізгі мектебінің
қазақ тілі мұғалімі
Нуржанова Анар
Курбановна
1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Долматов негізгі мектебінің қазақ тілі мұғалімі Нуржанова Анар Курбановна
2 слайд
«Жаңартылған білім беру аясында
негізгі мектептердің бастауыш
сыныптарында қазақ тілі
сабақтарында қолданылатын
белсенді әдіс-тәсілдер»
2 слайд
«Жаңартылған білім беру аясында негізгі мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілі сабақтарында қолданылатын белсенді әдіс-тәсілдер»
3 слайд
Қытай ғұламасы Конфуций:
Маған айтсаң, мен ұмытып
қаламын. Маған көрсетсең, мен
есімде сақтай аламын. Маған
осыны істеуге мүмкіндік берсең,
сонда бұл мәңгілік менікі болып
қалады!
3 слайд
Қытай ғұламасы Конфуций: Маған айтсаң, мен ұмытып қаламын. Маған көрсетсең, мен есімде сақтай аламын. Маған осыны істеуге мүмкіндік берсең, сонда бұл мәңгілік менікі болып қалады!
4 слайд
• сабақ өткізуде оқушылардың
белсенділігін арттыру;
• әр оқушылардың мүмкіндіктерін,
қабілеттерін, қызығушылықтарын
анықтау;
• жаңартылған білім беру аясында жеке
тұлғаға бағытталған білім беру
жүйесіне көшуде оқытушыларға көмек
ретінде белсенді әдістерді ұсыну
Мақсаты:
4 слайд
• сабақ өткізуде оқушылардың белсенділігін арттыру; • әр оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау; • жаңартылған білім беру аясында жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде оқытушыларға көмек ретінде белсенді әдістерді ұсыну Мақсаты:
5 слайд
Оқытушылардың белсенді әдістер
туралы білімдерін кеңейту;
Шеберлік сабағына
қатысушылардың белсенді әрекет
етуіне жағдай жасау.
Міндеттер:
Күтілетін нәтиже:
•белсенді оқытуды тәжірибеде қолдану
үшін оқытушылардың көзқарастарын
оңтайландыру.
5 слайд
Оқытушылардың белсенді әдістер туралы білімдерін кеңейту; Шеберлік сабағына қатысушылардың белсенді әрекет етуіне жағдай жасау. Міндеттер: Күтілетін нәтиже: •белсенді оқытуды тәжірибеде қолдану үшін оқытушылардың көзқарастарын оңтайландыру.
6 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдерін
пайдалану кезінде:
• тиянақты білім;
• қиялдау мен шығармашылық;
• тез тіл табысу;
• белсенді өмірлік көзқарас;
• командалық рух;
• жеке; дербестік құндылық;
• өз пікірін білдіру, еркіндік;
• іс-әрекетке ерекше назар аудару;
• өзара сыйластық дағдылары дамиды
6 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалану кезінде: • тиянақты білім; • қиялдау мен шығармашылық; • тез тіл табысу; • белсенді өмірлік көзқарас; • командалық рух; • жеке; дербестік құндылық; • өз пікірін білдіру, еркіндік; • іс-әрекетке ерекше назар аудару; • өзара сыйластық дағдылары дамиды
7 слайд
Белсенді оқыту стратегияларын қолдана отырып, төмендегідей
нәтижеге қол жеткізуге болады:
- Жеке, жұпта, топта жұмыстап, нәтижеге қол жеткізуге
болатындығын түсінеді;
- Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты
меңгере алатындығына сенімдері артады;
- Шығармашылық тапсырмаларды орындайды;
- Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды
орындауда қолдана алады.
Оқытушыларға ұсыныс:
- Сабақты түрлендіріп өткізіп, оқушының өз бетімен меңгеріп,
өз ойын еркін айтуына мүмкіндік беру керек;
- Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа бағытталған, оқушы
орындай алатындай етіп таңдалуы тиіс;
- Оқушыларға өз білім деңгейлерінің қай жерде екенін анықтау
үшін бағалау жүйесін өзгертіп, бәсекелестік орта қалыптастыру;
- Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, білімдерін
қолдана алуы үшін, белсенді оқыту стратегияларын тиімді қолдану.
7 слайд
Белсенді оқыту стратегияларын қолдана отырып, төмендегідей нәтижеге қол жеткізуге болады: - Жеке, жұпта, топта жұмыстап, нәтижеге қол жеткізуге болатындығын түсінеді; - Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады; - Шығармашылық тапсырмаларды орындайды; - Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауда қолдана алады. Оқытушыларға ұсыныс: - Сабақты түрлендіріп өткізіп, оқушының өз бетімен меңгеріп, өз ойын еркін айтуына мүмкіндік беру керек; - Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа бағытталған, оқушы орындай алатындай етіп таңдалуы тиіс; - Оқушыларға өз білім деңгейлерінің қай жерде екенін анықтау үшін бағалау жүйесін өзгертіп, бәсекелестік орта қалыптастыру; - Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, білімдерін қолдана алуы үшін, белсенді оқыту стратегияларын тиімді қолдану.
8 слайд
Ойын түрлері;
Жеке және жұптық, топтық
жұмыстар;
Оқушылардың өз бетінше іс-
әрекеттері;
Нақты жағдайлар, олардың
нәтижесін жасау;
Сұрақтар қоюда ынталандыру
(СТО-ға үйрету);
Әдіс түрлері:
8 слайд
Ойын түрлері; Жеке және жұптық, топтық жұмыстар; Оқушылардың өз бетінше іс- әрекеттері; Нақты жағдайлар, олардың нәтижесін жасау; Сұрақтар қоюда ынталандыру (СТО-ға үйрету); Әдіс түрлері:
9 слайд
Әдіс- тәсілдері :
ойлану, түсіндіру, зерттеу, сұрақ-жауап,іздену.
9 слайд
Әдіс- тәсілдері : ойлану, түсіндіру, зерттеу, сұрақ-жауап,іздену.
10 слайд
Бастауыш сынып мұғалімдері өз
сабақтарында көбінесе оқытудың
белсенді әдіс-тәсілдерін пайдаланады
10 слайд
Бастауыш сынып мұғалімдері өз сабақтарында көбінесе оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін пайдаланады
11 слайд
Тақырыпқа байланысты идеяларды
көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда
кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея
қайталанбау керек. Қайталанған
идеяларды сызып тастап
отырыңыз.Мысалы:“Оқушылардың
сабаққа қызығушылығын арттыру үшін
не істеу керек?”
«Миға шабуыл» стратегиясы
11 слайд
Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз.Мысалы:“Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін не істеу керек?” «Миға шабуыл» стратегиясы
12 слайд
Мұғалім бір оқушыны таңдап
алады және оның басына негізгі
сөз жазылған қалпақшаны
кигізеді. Қатысушы топқа 10
сұрақ қоя алады, оған жауап не
ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
«Он сұрақ!» әдісі
12 слайд
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның басына негізгі сөз жазылған қалпақшаны кигізеді. Қатысушы топқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. «Он сұрақ!» әдісі
13 слайд
Венн диаграммасы
Оқиға кейіпкерлерінің өзара ұқсастығы,
айырмашылығы ажыратылады.
13 слайд
Венн диаграммасы Оқиға кейіпкерлерінің өзара ұқсастығы, айырмашылығы ажыратылады.
14 слайд
Болашақтағы мақсатым:
Келешекте өз сабақтарымда
басқа да жаңа педагогикалық
технологиялардың әдіс-тәсілдерін
пайдаланып, оқушылардың қазақ
тілінде еркін, ауызекі сөйлесу
тілдерін дамыту.
14 слайд
Болашақтағы мақсатым: Келешекте өз сабақтарымда басқа да жаңа педагогикалық технологиялардың әдіс-тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың қазақ тілінде еркін, ауызекі сөйлесу тілдерін дамыту.
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!