Материалдар / Презентация "Жаңартылған білім беру аясында негізгі мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілі сабақтарында қолданылатын белсенді әдіс-тәсілдер"

Презентация "Жаңартылған білім беру аясында негізгі мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілі сабақтарында қолданылатын белсенді әдіс-тәсілдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа педагогикалық технологиялардың әдіс-тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың қазақ тілінде еркін, ауызекі сөйлесу тілдерін дамыту.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Долматов негізгі мектебінің қазақ тілі мұғалімі Нуржанова Анар Курбановна

1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Долматов негізгі мектебінің қазақ тілі мұғалімі Нуржанова Анар Курбановна

1 слайд

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Долматов негізгі мектебінің қазақ тілі мұғалімі Нуржанова Анар Курбановна

«Жаңартылған білім беру аясында негізгі мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілі сабақтарында қолданылатын белсенді

2 слайд
«Жаңартылған білім беру аясында негізгі мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілі сабақтарында қолданылатын белсенді әдіс-тәсілдер»

2 слайд

«Жаңартылған білім беру аясында негізгі мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілі сабақтарында қолданылатын белсенді әдіс-тәсілдер»

Қытай ғұламасы Конфуций: Маған айтсаң, мен ұмытып қаламын. Маған көрсетсең, мен есімде сақтай аламын. Маған осыны істеуге м

3 слайд
Қытай ғұламасы Конфуций: Маған айтсаң, мен ұмытып қаламын. Маған көрсетсең, мен есімде сақтай аламын. Маған осыны істеуге мүмкіндік берсең, сонда бұл мәңгілік менікі болып қалады!

3 слайд

Қытай ғұламасы Конфуций: Маған айтсаң, мен ұмытып қаламын. Маған көрсетсең, мен есімде сақтай аламын. Маған осыны істеуге мүмкіндік берсең, сонда бұл мәңгілік менікі болып қалады!

• сабақ өткізуде оқушылардың белсенділігін арттыру; • әр оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау

4 слайд
• сабақ өткізуде оқушылардың белсенділігін арттыру; • әр оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау; • жаңартылған білім беру аясында жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде оқытушыларға көмек ретінде белсенді әдістерді ұсыну Мақсаты:

4 слайд

• сабақ өткізуде оқушылардың белсенділігін арттыру; • әр оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау; • жаңартылған білім беру аясында жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде оқытушыларға көмек ретінде белсенді әдістерді ұсыну Мақсаты:

Оқытушылардың белсенді әдістер туралы білімдерін кеңейту; Шеберлік сабағына қатысушылардың белсенді әрекет етуіне жағда

5 слайд
Оқытушылардың белсенді әдістер туралы білімдерін кеңейту; Шеберлік сабағына қатысушылардың белсенді әрекет етуіне жағдай жасау. Міндеттер: Күтілетін нәтиже: •белсенді оқытуды тәжірибеде қолдану үшін оқытушылардың көзқарастарын оңтайландыру.

5 слайд

Оқытушылардың белсенді әдістер туралы білімдерін кеңейту; Шеберлік сабағына қатысушылардың белсенді әрекет етуіне жағдай жасау. Міндеттер: Күтілетін нәтиже: •белсенді оқытуды тәжірибеде қолдану үшін оқытушылардың көзқарастарын оңтайландыру.

Белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалану кезінде: • тиянақты білім; • қиялдау мен шығармашылық; • тез тіл табысу; • белсенді өмірлі

6 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалану кезінде: • тиянақты білім; • қиялдау мен шығармашылық; • тез тіл табысу; • белсенді өмірлік көзқарас; • командалық рух; • жеке; дербестік құндылық; • өз пікірін білдіру, еркіндік; • іс-әрекетке ерекше назар аудару; • өзара сыйластық дағдылары дамиды

6 слайд

Белсенді әдіс-тәсілдерін пайдалану кезінде: • тиянақты білім; • қиялдау мен шығармашылық; • тез тіл табысу; • белсенді өмірлік көзқарас; • командалық рух; • жеке; дербестік құндылық; • өз пікірін білдіру, еркіндік; • іс-әрекетке ерекше назар аудару; • өзара сыйластық дағдылары дамиды

Белсенді оқыту стратегияларын қолдана отырып, төмендегідей нәтижеге қол жеткізуге болады: - Жеке, жұпта, топта жұмыста

7 слайд
Белсенді оқыту стратегияларын қолдана отырып, төмендегідей нәтижеге қол жеткізуге болады: -       Жеке, жұпта, топта жұмыстап, нәтижеге қол жеткізуге болатындығын түсінеді; -   Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады; -       Шығармашылық тапсырмаларды орындайды; -       Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауда қолдана алады. Оқытушыларға ұсыныс: -       Сабақты түрлендіріп өткізіп, оқушының өз бетімен меңгеріп, өз ойын еркін айтуына мүмкіндік беру керек; -       Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа бағытталған, оқушы орындай алатындай етіп таңдалуы тиіс; -       Оқушыларға өз білім деңгейлерінің қай жерде екенін анықтау үшін бағалау жүйесін өзгертіп, бәсекелестік орта қалыптастыру; -       Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, білімдерін қолдана алуы үшін, белсенді оқыту стратегияларын тиімді қолдану.

7 слайд

Белсенді оқыту стратегияларын қолдана отырып, төмендегідей нәтижеге қол жеткізуге болады: -       Жеке, жұпта, топта жұмыстап, нәтижеге қол жеткізуге болатындығын түсінеді; -   Оқушылардың бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады; -       Шығармашылық тапсырмаларды орындайды; -       Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауда қолдана алады. Оқытушыларға ұсыныс: -       Сабақты түрлендіріп өткізіп, оқушының өз бетімен меңгеріп, өз ойын еркін айтуына мүмкіндік беру керек; -       Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа бағытталған, оқушы орындай алатындай етіп таңдалуы тиіс; -       Оқушыларға өз білім деңгейлерінің қай жерде екенін анықтау үшін бағалау жүйесін өзгертіп, бәсекелестік орта қалыптастыру; -       Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, білімдерін қолдана алуы үшін, белсенді оқыту стратегияларын тиімді қолдану.

 Ойын түрлері;  Жеке және жұптық, топтық жұмыстар;  Оқушылардың өз бетінше іс- әрекеттері;  Нақты жағдайлар, олардың нәт

8 слайд
 Ойын түрлері;  Жеке және жұптық, топтық жұмыстар;  Оқушылардың өз бетінше іс- әрекеттері;  Нақты жағдайлар, олардың нәтижесін жасау;  Сұрақтар қоюда ынталандыру (СТО-ға үйрету); Әдіс түрлері:

8 слайд

 Ойын түрлері;  Жеке және жұптық, топтық жұмыстар;  Оқушылардың өз бетінше іс- әрекеттері;  Нақты жағдайлар, олардың нәтижесін жасау;  Сұрақтар қоюда ынталандыру (СТО-ға үйрету); Әдіс түрлері:

Әдіс- тәсілдері : ойлану, түсіндіру, зерттеу, сұрақ-жауап,іздену.

9 слайд
Әдіс- тәсілдері : ойлану, түсіндіру, зерттеу, сұрақ-жауап,іздену.

9 слайд

Әдіс- тәсілдері : ойлану, түсіндіру, зерттеу, сұрақ-жауап,іздену.

Бастауыш сынып мұғалімдері өз сабақтарында көбінесе оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін пайдаланады

10 слайд
Бастауыш сынып мұғалімдері өз сабақтарында көбінесе оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін пайдаланады

10 слайд

Бастауыш сынып мұғалімдері өз сабақтарында көбінесе оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін пайдаланады

Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау кере

11 слайд
Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз.Мысалы:“Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін не істеу керек?” «Миға шабуыл» стратегиясы

11 слайд

Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз.Мысалы:“Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін не істеу керек?” «Миға шабуыл» стратегиясы

Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның басына негізгі сөз жазылған қалпақшаны кигізеді. Қатысушы топқа 10 сұрақ қоя ал

12 слайд
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның басына негізгі сөз жазылған қалпақшаны кигізеді. Қатысушы топқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. «Он сұрақ!» әдісі

12 слайд

Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның басына негізгі сөз жазылған қалпақшаны кигізеді. Қатысушы топқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. «Он сұрақ!» әдісі

Венн диаграммасы Оқиға кейіпкерлерінің өзара ұқсастығы, айырмашылығы ажыратылады.

13 слайд
Венн диаграммасы Оқиға кейіпкерлерінің өзара ұқсастығы, айырмашылығы ажыратылады.

13 слайд

Венн диаграммасы Оқиға кейіпкерлерінің өзара ұқсастығы, айырмашылығы ажыратылады.

Болашақтағы мақсатым: Келешекте өз сабақтарымда басқа да жаңа педагогикалық технологиялардың әдіс-тәсілдерін пайдаланып,

14 слайд
Болашақтағы мақсатым: Келешекте өз сабақтарымда басқа да жаңа педагогикалық технологиялардың әдіс-тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың қазақ тілінде еркін, ауызекі сөйлесу тілдерін дамыту.

14 слайд

Болашақтағы мақсатым: Келешекте өз сабақтарымда басқа да жаңа педагогикалық технологиялардың әдіс-тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың қазақ тілінде еркін, ауызекі сөйлесу тілдерін дамыту.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!

15 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!