Презентация "Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибемен бөлісу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері

#1 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері

1 слайд

Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері

Қазақстанда орта білім беру мазмұнын жаңартудың алғышарттары туралы Қазақстан мектептерінде орта білім мазмұнын жаңарту аясын

#2 слайд
Қазақстанда орта білім беру мазмұнын жаңартудың алғышарттары туралы Қазақстан мектептерінде орта білім мазмұнын жаңарту аясында жаңартылған жалпы білім беру бағдарламаларын даярлауға және енгізуге не себеп болды? Ой бөлісу

2 слайд

Қазақстанда орта білім беру мазмұнын жаңартудың алғышарттары туралы Қазақстан мектептерінде орта білім мазмұнын жаңарту аясында жаңартылған жалпы білім беру бағдарламаларын даярлауға және енгізуге не себеп болды? Ой бөлісу

#3 слайд

3 слайд

2017-2018 оқу жылында 2, 5, 7- сыныптар жаңартылған білім мазмұнына көшеді. Жаһандық өзгерістер мен әлемдік трендтер мектепте

#4 слайд
2017-2018 оқу жылында 2, 5, 7- сыныптар жаңартылған білім мазмұнына көшеді. Жаһандық өзгерістер мен әлемдік трендтер мектептегі білім беру мазмұнының жылдам қарқында жаңаруын талап етеді. 2018-2019 оқу жылында жаңартылған білім мазмұнына 3, 6, 8, 10-сыныптар көшеді. 2019-2020 оқу жылында – 4, 9, 11- сыныптар.

4 слайд

2017-2018 оқу жылында 2, 5, 7- сыныптар жаңартылған білім мазмұнына көшеді. Жаһандық өзгерістер мен әлемдік трендтер мектептегі білім беру мазмұнының жылдам қарқында жаңаруын талап етеді. 2018-2019 оқу жылында жаңартылған білім мазмұнына 3, 6, 8, 10-сыныптар көшеді. 2019-2020 оқу жылында – 4, 9, 11- сыныптар.

Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін

#5 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік- рухани қасиеттерін қалыптастыру; - Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы; - білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы; - оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі- әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу) 5

5 слайд

Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік- рухани қасиеттерін қалыптастыру; - Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы; - білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы; - оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі- әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу) 5

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қар

#6 слайд
Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Оның пікірінше, ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады. Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: - белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу); - бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу); - таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу).

6 слайд

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Оның пікірінше, ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады. Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: - белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу); - бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу); - таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу).

-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлауда».

#7 слайд
-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлауда». •Бұл мазмұнды игеруде тиімді спиральдік қағидат арқылы • Блум таксономиясына сай мақсат құру мен тапсырма ұйымдастырудан көрініс табуда

7 слайд

-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлауда». •Бұл мазмұнды игеруде тиімді спиральдік қағидат арқылы • Блум таксономиясына сай мақсат құру мен тапсырма ұйымдастырудан көрініс табуда

Оқу бағдарламасы: бөлімдер •Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған? •«Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не? •Олар өзара қ

#8 слайд
Оқу бағдарламасы: бөлімдер •Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған? •«Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не? •Олар өзара қалай байланысты?

8 слайд

Оқу бағдарламасы: бөлімдер •Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған? •«Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не? •Олар өзара қалай байланысты?

Спиральді білім беру бағдарламасының негізгі ерекшеліктері: Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қ

#9 слайд
Спиральді білім беру бағдарламасының негізгі ерекшеліктері: Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды: Әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі; Жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады.

9 слайд

Спиральді білім беру бағдарламасының негізгі ерекшеліктері: Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды: Әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі; Жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады.

Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады: •Оқушы пәнді қайталап оқыған с

#10 слайд
Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады: •Оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады; •Спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді; •Оқушыларды оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады.

10 слайд

Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады: •Оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады; •Спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді; •Оқушыларды оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады.

Оқу мақсаттарының жүйесі: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші жән

#11 слайд
Оқу мақсаттарының жүйесі: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар-бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан-оқу мақсаттарының реттік санын білдіреді. Мысалы, 7.2.1.2 кодировкасында: “7”-сынып, “2.1.”- бөлім мен бөлімше, “2”- оқу мақсатының реттік саны.

11 слайд

Оқу мақсаттарының жүйесі: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар-бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан-оқу мақсаттарының реттік санын білдіреді. Мысалы, 7.2.1.2 кодировкасында: “7”-сынып, “2.1.”- бөлім мен бөлімше, “2”- оқу мақсатының реттік саны.

Мысалы, “Қазақстан тарихы” бойынша “Әлеуметтік қатынастардың дамуы” бөлімінің “Әлеуметтік қатынастар” бөлімшесі бойынша білім

#12 слайд
Мысалы, “Қазақстан тарихы” бойынша “Әлеуметтік қатынастардың дамуы” бөлімінің “Әлеуметтік қатынастар” бөлімшесі бойынша білім беру бағдарламасының спиральдігі, яғни сыныптан сыныпқа жоғарылаған сайын оқу материалы күрделене береді. 5-сынып 5.1.2.1 алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде (әңгімелеу, бейнелеу, көрініс, макет) көрсету. 6-сынып 6.1.2.1 Қазақ хандығының әлеуметтік топтардың орнын анықтау. 7-сынып 7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау. 8-сынып 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талду. 9-сынып 9.1.2.1 қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік статистикалық мәліметтер негізінде талдау. 10-сынып 10.2.2.7 дәстүрлі қазақ қоғамындағы әлеуметтік институттардың функционалдық рөлін түсіндіру. 11-сынып 11.2.2.4 ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау.

12 слайд

Мысалы, “Қазақстан тарихы” бойынша “Әлеуметтік қатынастардың дамуы” бөлімінің “Әлеуметтік қатынастар” бөлімшесі бойынша білім беру бағдарламасының спиральдігі, яғни сыныптан сыныпқа жоғарылаған сайын оқу материалы күрделене береді. 5-сынып 5.1.2.1 алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде (әңгімелеу, бейнелеу, көрініс, макет) көрсету. 6-сынып 6.1.2.1 Қазақ хандығының әлеуметтік топтардың орнын анықтау. 7-сынып 7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау. 8-сынып 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талду. 9-сынып 9.1.2.1 қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік статистикалық мәліметтер негізінде талдау. 10-сынып 10.2.2.7 дәстүрлі қазақ қоғамындағы әлеуметтік институттардың функционалдық рөлін түсіндіру. 11-сынып 11.2.2.4 ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау.

Қазіргі оқу бағдарламаларымен жаңа оқу бағдарламаларының ерекшелігі: Қазіргі оқу бағдарламалары Жаңа оқу бағдарламалары 5 сынып

#13 слайд
Қазіргі оқу бағдарламаларымен жаңа оқу бағдарламаларының ерекшелігі: Қазіргі оқу бағдарламалары Жаңа оқу бағдарламалары 5 сынып-Қазақстан тарихының әңгімелері 5 сынып- ежелгі заман тарихы 6 сынып-ежелгі заман тарихы 6 сынып-орта ғасырлар тарихы 7 сынып- орта ғасырлар тарихы7 сынып – жаңа заман тарихы 8 сынып – жаңа заман тарихы 8 сынып – қазіргі заман тарихы (ХХ ғ. 1) 9 сынып – қазіргі заман тарихы9 сынып – қазіргі заман тарихы (ХХ ғ. ІІ жартысы –ХХІ ғ)

13 слайд

Қазіргі оқу бағдарламаларымен жаңа оқу бағдарламаларының ерекшелігі: Қазіргі оқу бағдарламалары Жаңа оқу бағдарламалары 5 сынып-Қазақстан тарихының әңгімелері 5 сынып- ежелгі заман тарихы 6 сынып-ежелгі заман тарихы 6 сынып-орта ғасырлар тарихы 7 сынып- орта ғасырлар тарихы7 сынып – жаңа заман тарихы 8 сынып – жаңа заман тарихы 8 сынып – қазіргі заман тарихы (ХХ ғ. 1) 9 сынып – қазіргі заман тарихы9 сынып – қазіргі заман тарихы (ХХ ғ. ІІ жартысы –ХХІ ғ)

Блум жүйесі •Жаңартылған білім беру барысында сабақ жоспары Блум таксономиясына негізделіп жоспарланады. Таксономия құрылымның

#14 слайд
Блум жүйесі •Жаңартылған білім беру барысында сабақ жоспары Блум таксономиясына негізделіп жоспарланады. Таксономия құрылымның (сабақ жоспарының) жүйелілігін білдіреді.   Блум таксономиясының негізін салушы американдық психолог, педагог, профессор Бенджамин Блум. •Ол сабақ құрылымын алты деңгейге бөліп қарастырады.   Олар: білу, түсіну. қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. 

14 слайд

Блум жүйесі •Жаңартылған білім беру барысында сабақ жоспары Блум таксономиясына негізделіп жоспарланады. Таксономия құрылымның (сабақ жоспарының) жүйелілігін білдіреді.   Блум таксономиясының негізін салушы американдық психолог, педагог, профессор Бенджамин Блум. •Ол сабақ құрылымын алты деңгейге бөліп қарастырады.   Олар: білу, түсіну. қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. 

15 Білу Түсіну Қолдану Талдау (анализ) Жинақтау (синтез) Бағалау Ақпаратты жаңғырту; жаңалық, бақылау, санамалау, байқау,

#15 слайд
15 Білу Түсіну Қолдану Талдау (анализ) Жинақтау (синтез) Бағалау Ақпаратты жаңғырту; жаңалық, бақылау, санамалау, байқау, атау Білімді пайдалану және қолдану; міндеттерді шешу әдістерін пайдалану; әдіс-тәсілдер; әзірлеу Жаңа идеялар құру үшін білетін түсініктерін пайдалану; әзірлемелер мен өнертабыстар құрастыру; бейнелеу; қорытындылау; өзгерістер; болжамдар; біріктіру Теорияларды бағалау; идеяларды салыстыру; нәтижелерді бағалау; шешім, пікір; ұсынымдар, саралау Үлгілерді анықтау және талдау; идеяларды реттеу түсіну; түсіндіру; көрсету Блум таксономиясы

15 слайд

15 Білу Түсіну Қолдану Талдау (анализ) Жинақтау (синтез) Бағалау Ақпаратты жаңғырту; жаңалық, бақылау, санамалау, байқау, атау Білімді пайдалану және қолдану; міндеттерді шешу әдістерін пайдалану; әдіс-тәсілдер; әзірлеу Жаңа идеялар құру үшін білетін түсініктерін пайдалану; әзірлемелер мен өнертабыстар құрастыру; бейнелеу; қорытындылау; өзгерістер; болжамдар; біріктіру Теорияларды бағалау; идеяларды салыстыру; нәтижелерді бағалау; шешім, пікір; ұсынымдар, саралау Үлгілерді анықтау және талдау; идеяларды реттеу түсіну; түсіндіру; көрсету Блум таксономиясы

Білім беру деңгейіндегі пән тұжырымдамасы, сағат санын, бағалау жүйесін, т.б. сипаттайды Оқу бағдарламасы ҰМЖ ҚМЖОМЖ Білім

#16 слайд
Білім беру деңгейіндегі пән тұжырымдамасы, сағат санын, бағалау жүйесін, т.б. сипаттайды Оқу бағдарламасы ҰМЖ ҚМЖОМЖ Білім беру деңгейі бойынша барлық сыныптарда пән тарауларын белгілеп, олардың жалпы ережелерін анықтайды Нақты сынып бойынша пән тарауларының мақсаттары мен міндеттерін, мұғалім іс- әрекеттері мен ресурстық қолдануды егжей-тегжейлі ұсынады Сабақ жоспарының үлгісі Жаңартылған білім беру бағдарламасы

16 слайд

Білім беру деңгейіндегі пән тұжырымдамасы, сағат санын, бағалау жүйесін, т.б. сипаттайды Оқу бағдарламасы ҰМЖ ҚМЖОМЖ Білім беру деңгейі бойынша барлық сыныптарда пән тарауларын белгілеп, олардың жалпы ережелерін анықтайды Нақты сынып бойынша пән тарауларының мақсаттары мен міндеттерін, мұғалім іс- әрекеттері мен ресурстық қолдануды егжей-тегжейлі ұсынады Сабақ жоспарының үлгісі Жаңартылған білім беру бағдарламасы

Табысты келешекке қол жеткізу

#17 слайд
Табысты келешекке қол жеткізу

17 слайд

Табысты келешекке қол жеткізу

Файл форматы:
pptx
30.05.2018
5004
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі