Материалдар / Презентация Жақшасы бар өрнектердегі амалдар реті 1 - сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация Жақшасы бар өрнектердегі амалдар реті 1 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша 1 - сыныптың математика пәнінен ашық сабақ презентация үлгісінде көрсетілген. Презентацияда сабақта қолданылатын белсенді оқу әдістері, бағалау түрлері берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
875
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пәні: Математика Бөлім: Алгебра элементтері Тақырыбы: Жақшасы бар өрнектердегі амалдар реті Тыңдаушы: Шаймерденова Салтанат

1 слайд
Пәні: Математика Бөлім: Алгебра элементтері Тақырыбы: Жақшасы бар өрнектердегі амалдар реті Тыңдаушы: Шаймерденова Салтанат Макимовна Мектеп: Шідерті орта мектебі

САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Оқу мақсаты: 1.2.1.6. Екі амал арқылы орындалатын жақшамен және жақшасыз берілген өрнектердің мәнін табу

2 слайд
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Оқу мақсаты: 1.2.1.6. Екі амал арқылы орындалатын жақшамен және жақшасыз берілген өрнектердің мәнін табу, амалдардың ретін анықтау . Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жақшалы өрнектегіі амалдардың орындалу ретін біледі. Көптеген оқушылар: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің мәнін табады. Кейбір оқушылар: Жақшалы және жақшасыз өрнектерді өздігінен құрастыра алады. Бағалау критерийлері: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін есептеу

Белсенді оқыту әдістеріЗерттеу барысында бірлесіп жұмыс істеудегі “ Миға шабуыл” әдісі Проблема шешу мақсатында топта жұм

3 слайд
Белсенді оқыту әдістеріЗерттеу барысында бірлесіп жұмыс істеудегі “ Миға шабуыл” әдісі Проблема шешу мақсатында топта жұмыс істеуде “ Жоғалған жақшалар” әдісіОрындау арқылы білім алудағы “ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Зерттеуге негізделген оқудағы “ Ойды жинақтау” әдісі Оқушылар мәселені жеке өзі шешуге бағытталады.

“ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Тапсырма №3 Оқушылар себеттерден сандар, жақша, тең таңбасы бар парақшалар және арифметикалық

4 слайд
“ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Тапсырма №3 Оқушылар себеттерден сандар, жақша, тең таңбасы бар парақшалар және арифметикалық амалдарды таңдап алып, жақшамен берілген санды өрнек құрастыру. Дескрипторы: 1. Жақшалы санды өрнек құрастырады. 2. Амалдардың орындалу ретін біледі. 3. Өрнектің мәнін табады. Бағалау: “Сәттілік баспалдағы” әдісі

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Тапсырма тәсілі Тапсырма арқылы саралау - мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырма

5 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Тапсырма тәсілі Тапсырма арқылы саралау - мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау“ Ойды жинақтау” әдісі арқылы жүзеге асады. Оқушылар өрнектегі амалдардың орындалу ретін көрсетіп, алгоритм құрастырады. Дескриптор: * Жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды. * Өрнектің мәнін есептейді. • Өрнекті шешу алгоритмін құрастыра алады. Тапсырма арқылы саралау. А: Жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін көрсетеді. В: Жақшалы өрнектің мәнін есептеу. С: Жақшалы өрнекті шешу алгоритмін құрастыр. БАҒАЛАУ “ Жұдырық - алақан” әдісі

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийлері: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәр

6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийлері: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін есептеу “ Жоғалған жақшалар” әдісі 4 - тапсырма. (Т) Жақшаларды қой. Жақшаларды орнына қойғанда өрнектің алдын ала берілген мәні шығатындай етіп қою керек. Дескриптор. 1. Санды өрнектегі жақшаның мағынасын түсінеді. 2. Өрнектегі тиісті жерге жақшаны қояды. Бағалау. “Мадақтау сэндвичі” әдісі

Ықшамсабақ Ықшамсабақ кезінде оқу мақсаттары арқылы сабақ мақсаттары құрылатынын, соған сәйкес бағалау критерийлері

7 слайд
Ықшамсабақ Ықшамсабақ кезінде оқу мақсаттары арқылы сабақ мақсаттары құрылатынын, соған сәйкес бағалау критерийлері жасалатынын үйрендім. Әріптестеріммен тәжірибе алмасу барысында пән бойынша қажетті ресурстарды жасауды, қалыптастырушы бағалаудың әдістерін тиімді пайдалануды игердім. Ықшамсабақты жоспарлауда қолданылатын, оқушылардың қызығушылығын арттыратын “Жүгіртпе стикер”, “Миға шабуыл”, “Сұрақ ілмегі”, “Ойды жинақтау” атты белсенді оқу әдіс – тәсілдерін қалай қолдану керектігін меңгердім. Алдағы уақытта жаңартылған бағдарлама бойынша теория мен практиканы ұштастыра отырып, белсенді оқу әдістерін, саралау тәсілдерін жүйелі қолдануды жоспарлап отырмын.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!