Презентация Жақшасы бар өрнектердегі амалдар реті 1 - сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні: Математика
Бөлім: Алгебра элементтері
Тақырыбы: Жақшасы бар өрнектердегі
амалдар реті
Тыңдаушы: Шаймерденова Салтанат Макимовна
Мектеп: Шідерті орта мектебі
1 слайд
Пәні: Математика Бөлім: Алгебра элементтері Тақырыбы: Жақшасы бар өрнектердегі амалдар реті Тыңдаушы: Шаймерденова Салтанат Макимовна Мектеп: Шідерті орта мектебі
2 слайд
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
Оқу мақсаты:
1.2.1.6. Екі амал
арқылы орындалатын
жақшамен және
жақшасыз берілген
өрнектердің мәнін
табу, амалдардың
ретін анықтау
.
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: Жақшалы
өрнектегіі амалдардың орындалу
ретін біледі.
Көптеген оқушылар: Екі амалды
жақшалы және жақшасыз
өрнектердің мәнін табады.
Кейбір оқушылар: Жақшалы және
жақшасыз өрнектерді өздігінен
құрастыра алады.
Бағалау критерийлері:
Екі амалды жақшалы және
жақшасыз өрнектерде
арифметикалық амалдардың
орындалу тәртібін анықтау,
олардың мәнін есептеу
2 слайд
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Оқу мақсаты: 1.2.1.6. Екі амал арқылы орындалатын жақшамен және жақшасыз берілген өрнектердің мәнін табу, амалдардың ретін анықтау . Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жақшалы өрнектегіі амалдардың орындалу ретін біледі. Көптеген оқушылар: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің мәнін табады. Кейбір оқушылар: Жақшалы және жақшасыз өрнектерді өздігінен құрастыра алады. Бағалау критерийлері: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін есептеу
3 слайд
Белсенді
оқыту
әдістері
Зерттеу барысында
бірлесіп жұмыс
істеудегі
“Миға шабуыл” әдісі
Проблема шешу
мақсатында топта жұмыс
істеуде
“Жоғалған жақшалар”
әдісі
Орындау арқылы білім
алудағы
“Ойлан, жұптас, бөліс”
әдісі
Зерттеуге негізделген
оқудағы
“Ойды жинақтау” әдісі
Оқушылар мәселені жеке
өзі шешуге бағытталады.
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері Зерттеу барысында бірлесіп жұмыс істеудегі “Миға шабуыл” әдісі Проблема шешу мақсатында топта жұмыс істеуде “Жоғалған жақшалар” әдісі Орындау арқылы білім алудағы “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Зерттеуге негізделген оқудағы “Ойды жинақтау” әдісі Оқушылар мәселені жеке өзі шешуге бағытталады.
4 слайд
“Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі
Тапсырма №3
Оқушылар себеттерден сандар, жақша, тең таңбасы бар
парақшалар және арифметикалық амалдарды таңдап алып,
жақшамен берілген санды өрнек құрастыру.
Дескрипторы:
1. Жақшалы санды өрнек құрастырады.
2. Амалдардың орындалу ретін біледі.
3. Өрнектің мәнін табады.
Бағалау: “Сәттілік баспалдағы” әдісі
4 слайд
“Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Тапсырма №3 Оқушылар себеттерден сандар, жақша, тең таңбасы бар парақшалар және арифметикалық амалдарды таңдап алып, жақшамен берілген санды өрнек құрастыру. Дескрипторы: 1. Жақшалы санды өрнек құрастырады. 2. Амалдардың орындалу ретін біледі. 3. Өрнектің мәнін табады. Бағалау: “Сәттілік баспалдағы” әдісі
5 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Тапсырма
тәсілі
Тапсырма арқылы саралау-
мұның құрамына білім деңгейі
әртүрлі оқушыларға арналған
тапсырмалар кіреді.Оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай түрлі
кестелерді немесе
жаттығулар мен тапсырмаларды
жасау
“Ойды жинақтау” әдісі
арқылы жүзеге асады.
Оқушылар өрнектегі
амалдардың орындалу
ретін көрсетіп, алгоритм
құрастырады.
Дескриптор:
* Жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды.
* Өрнектің мәнін есептейді.
• Өрнекті шешу алгоритмін құрастыра алады.
Тапсырма арқылы саралау.
А: Жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін көрсетеді.
В: Жақшалы өрнектің мәнін есептеу.
С: Жақшалы өрнекті шешу алгоритмін құрастыр.
БАҒАЛАУ
“Жұдырық - алақан” әдісі
5 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Тапсырма тәсілі Тапсырма арқылы саралау- мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау “Ойды жинақтау” әдісі арқылы жүзеге асады. Оқушылар өрнектегі амалдардың орындалу ретін көрсетіп, алгоритм құрастырады. Дескриптор: * Жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды. * Өрнектің мәнін есептейді. • Өрнекті шешу алгоритмін құрастыра алады. Тапсырма арқылы саралау. А: Жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу ретін көрсетеді. В: Жақшалы өрнектің мәнін есептеу. С: Жақшалы өрнекті шешу алгоритмін құрастыр. БАҒАЛАУ “Жұдырық - алақан” әдісі
6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Бағалау критерийлері:
Екі амалды жақшалы және
жақшасыз өрнектерде
арифметикалық амалдардың
орындалу тәртібін анықтау,
олардың мәнін есептеу
“Жоғалған жақшалар” әдісі
4 - тапсырма. (Т)
Жақшаларды қой. Жақшаларды
орнына қойғанда өрнектің алдын ала
берілген мәні шығатындай етіп қою
керек.
Дескриптор.
1. Санды өрнектегі жақшаның
мағынасын түсінеді.
2. Өрнектегі тиісті жерге жақшаны
қояды.
Бағалау. “Мадақтау сэндвичі” әдісі
6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийлері: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін есептеу “Жоғалған жақшалар” әдісі 4 - тапсырма. (Т) Жақшаларды қой. Жақшаларды орнына қойғанда өрнектің алдын ала берілген мәні шығатындай етіп қою керек. Дескриптор. 1. Санды өрнектегі жақшаның мағынасын түсінеді. 2. Өрнектегі тиісті жерге жақшаны қояды. Бағалау. “Мадақтау сэндвичі” әдісі
7 слайд
Ықшамсабақ
Ықшамсабақ кезінде оқу мақсаттары арқылы сабақ
мақсаттары құрылатынын, соған сәйкес бағалау
критерийлері жасалатынын үйрендім. Әріптестеріммен
тәжірибе алмасу барысында пән бойынша қажетті
ресурстарды жасауды, қалыптастырушы бағалаудың
әдістерін тиімді пайдалануды игердім. Ықшамсабақты
жоспарлауда қолданылатын, оқушылардың
қызығушылығын арттыратын “Жүгіртпе стикер”, “Миға
шабуыл”, “Сұрақ ілмегі”, “Ойды жинақтау” атты белсенді
оқу әдіс – тәсілдерін қалай қолдану керектігін меңгердім.
Алдағы уақытта жаңартылған бағдарлама бойынша теория
мен практиканы ұштастыра отырып, белсенді оқу
әдістерін, саралау тәсілдерін жүйелі қолдануды
жоспарлап отырмын.
7 слайд
Ықшамсабақ Ықшамсабақ кезінде оқу мақсаттары арқылы сабақ мақсаттары құрылатынын, соған сәйкес бағалау критерийлері жасалатынын үйрендім. Әріптестеріммен тәжірибе алмасу барысында пән бойынша қажетті ресурстарды жасауды, қалыптастырушы бағалаудың әдістерін тиімді пайдалануды игердім. Ықшамсабақты жоспарлауда қолданылатын, оқушылардың қызығушылығын арттыратын “Жүгіртпе стикер”, “Миға шабуыл”, “Сұрақ ілмегі”, “Ойды жинақтау” атты белсенді оқу әдіс – тәсілдерін қалай қолдану керектігін меңгердім. Алдағы уақытта жаңартылған бағдарлама бойынша теория мен практиканы ұштастыра отырып, белсенді оқу әдістерін, саралау тәсілдерін жүйелі қолдануды жоспарлап отырмын.
8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!