Презентация Жарасымды киім сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаты
5.О2 Лексиканың ауызекі
сөйлеу және жазба стильдік
айырмашылықтарын мәтіндер
арқылы тану.
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 5.О2 Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.
3 слайд
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: лексикалық ауызекі сөйлеу
және жазба стильдік айырмашылықтарын
мәтіндер арқылы таниды.
Оқушылардың басым бөлігі: ауызекі сөйлеу тілі
мен жазба тілінің айырмашылықтарын мәтіндер
арқылы мысал келтіреді.
Кейбір оқушылар: ауызекі сөйлеу тілі мен жазба
тіл арқылы айырмашылықтарын дәлелдей
отырып, түрлі мысалдар келтіре отырып өмірмен
байланыстырады.
3 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: лексикалық ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы таниды. Оқушылардың басым бөлігі: ауызекі сөйлеу тілі мен жазба тілінің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы мысал келтіреді. Кейбір оқушылар: ауызекі сөйлеу тілі мен жазба тіл арқылы айырмашылықтарын дәлелдей отырып, түрлі мысалдар келтіре отырып өмірмен байланыстырады.
4 слайд
Бағалау критерийі
*Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
*Мәтіннен ауызекі сөйлеу мен жазба
стильдік айырмасын біледі.
*Тапсырмалар бойынша түйінді ой
қорытады.
*Мәтінді оқи отырып, мысалдар келтіреді.
4 слайд
Бағалау критерийі *Мәтіннің мазмұнын түсінеді. *Мәтіннен ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмасын біледі. *Тапсырмалар бойынша түйінді ой қорытады. *Мәтінді оқи отырып, мысалдар келтіреді.
5 слайд
Тілдік мақсат
•
Термин сөздер мен тіркестер:
•
Аксессуар, стиль, фольклор, романтика
•
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған
пайдалы тіркестер:
•
Сән неге өзгеріп отырады деп ойлайсың?
•
Талқылауға арналған сұрақтар:
•
Сәнді аксессуарларға не жатады?
•
Не себепті... деп ойлайсыз?
•
Адам не үшін әдемі киінеді?
5 слайд
Тілдік мақсат • Термин сөздер мен тіркестер: • Аксессуар, стиль, фольклор, романтика • Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: • Сән неге өзгеріп отырады деп ойлайсың? • Талқылауға арналған сұрақтар: • Сәнді аксессуарларға не жатады? • Не себепті... деп ойлайсыз? • Адам не үшін әдемі киінеді?
6 слайд
Сабақтың басы
Шаттық шеңберін құру.
"Жүректен-жүрекке" жылы лебіздер
айту.
Топтастыру: суреттер арқылы топқа бөлу
•
1.Сәукеле
•
2.Кимешек
•
3.Бөрік
6 слайд
Сабақтың басы Шаттық шеңберін құру. "Жүректен-жүрекке" жылы лебіздер айту. Топтастыру: суреттер арқылы топқа бөлу • 1.Сәукеле • 2.Кимешек • 3.Бөрік
7 слайд
Сабақтың ортасы
•
1-тапсырма.
ТЖ. «Ой қозғау» әдісі.
Жарасымды киім
Талғаммен киіну үшін стильден қалмау, өз тұлғасының
ерекшеліктерін ескеру жеткіліксіз. Бұған қоса қай жерде не кию керек
екенін біліп, жас ерекшеліктерімен санасу қажет.
Түнгі киімді - көйлек пен пижаманы тек ұйықтағанда ғана киеді.
Таңертеңгі киім – халатты таңертең жуынып, таранғанда ғана киеді.
Үйде киетін киім қандай болуы керек? Көптеген адамдар үй ішінде
ешкім көрмейді ғой деп, қалай болса солай, салақ киініп жүруге
болады деп есептейді. Ол дұрыс емес. Үйде мақта матадан
қарапайым, бірақ әдемі халат - көйлек киіп жүрген дұрыс болады.
Үйге киетін киім қолайлы, әдемі, таза және жарасымды болуға тиіс.
•
Дескриптор
•
1.Мәтінен ауызекі сөйлеу стилін ажырату.
•
2. Жарасымды киім кию мәдениетін қалыптастыратын тірек сөздерді
табу.
7 слайд
Сабақтың ортасы • 1-тапсырма. ТЖ. «Ой қозғау» әдісі. Жарасымды киім Талғаммен киіну үшін стильден қалмау, өз тұлғасының ерекшеліктерін ескеру жеткіліксіз. Бұған қоса қай жерде не кию керек екенін біліп, жас ерекшеліктерімен санасу қажет. Түнгі киімді - көйлек пен пижаманы тек ұйықтағанда ғана киеді. Таңертеңгі киім – халатты таңертең жуынып, таранғанда ғана киеді. Үйде киетін киім қандай болуы керек? Көптеген адамдар үй ішінде ешкім көрмейді ғой деп, қалай болса солай, салақ киініп жүруге болады деп есептейді. Ол дұрыс емес. Үйде мақта матадан қарапайым, бірақ әдемі халат - көйлек киіп жүрген дұрыс болады. Үйге киетін киім қолайлы, әдемі, таза және жарасымды болуға тиіс. • Дескриптор • 1.Мәтінен ауызекі сөйлеу стилін ажырату. • 2. Жарасымды киім кию мәдениетін қалыптастыратын тірек сөздерді табу.
8 слайд
2- тапсырма " Суреттер сөйлейді" әдісі
8 слайд
2- тапсырма " Суреттер сөйлейді" әдісі
9 слайд
Дескриптор
•
Сурет бойынша киім стильдерін ажыратады.
•
Таңдап алған киім үлгісі бойынша
мәтін құрастырады.
•
Құрастырылған мәтінді оқып талдайды.
Саралау тапсырмалары:
1. Талдың көркі жапырақ, адам көркі шүберек
мақал төңірегінде ойтолғау жазу.
2. Сәнді киім заман талабы ма немесе
қажеттілік пе? пікіріңді білдір.
3. Қандай сән үлгісін білесің? атап бер.
9 слайд
Дескриптор • Сурет бойынша киім стильдерін ажыратады. • Таңдап алған киім үлгісі бойынша мәтін құрастырады. • Құрастырылған мәтінді оқып талдайды. Саралау тапсырмалары: 1. Талдың көркі жапырақ, адам көркі шүберек мақал төңірегінде ойтолғау жазу. 2. Сәнді киім заман талабы ма немесе қажеттілік пе? пікіріңді білдір. 3. Қандай сән үлгісін білесің? атап бер.
10 слайд
Кері байланыс
•
БББ кестесі.
•
Сабақты стикерлер арқылы
қорытындылаймын.
Білемін Білемін Білгім келеді
10 слайд
Кері байланыс • БББ кестесі. • Сабақты стикерлер арқылы қорытындылаймын. Білемін Білемін Білгім келеді
11 слайд
Жалпы бағалау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1."Суреттер сөйлейді“ әдістері табысты болды.
2. Топтық жұмыспен атқарғанда "Ой қозғау " әдісі тиімді болды.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. Топтық және жұптық жұмыстың сабақ барысында оң ықпал
ететінін түсіндім.
2. Әр сабақта тілдік дағдыларға тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануды
жөн көрдім.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы нені анықтадым, келесі сабатарда не нәрсеге
назар аудару қажет?
Келесі сабаққа кері байланыс арқылы топтық жұмыс пен жұптық
жұмысқа назар аудару тиімді екенін білдім .
11 слайд
Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1."Суреттер сөйлейді“ әдістері табысты болды. 2. Топтық жұмыспен атқарғанда "Ой қозғау " әдісі тиімді болды. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Топтық және жұптық жұмыстың сабақ барысында оң ықпал ететінін түсіндім. 2. Әр сабақта тілдік дағдыларға тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануды жөн көрдім. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабатарда не нәрсеге назар аудару қажет? Келесі сабаққа кері байланыс арқылы топтық жұмыс пен жұптық жұмысқа назар аудару тиімді екенін білдім .