Презентация. Жаратылыстану . Адам қалай есейеді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаратылыстану :
Адам қалай есейеді?
Оқу
мақсаты:
Сабақ
мақсаты:
Бағалау
критерийлері: Адам өмірінің жас кезеңдерін атайды және
сипаттайды. Адам өмірінің жас кезеңдерінің
ретін анықтайды.1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін сипаттау.
Барлық оқушылар: Адамның өсу кезеңдерімен танысады.
Көптеген оқушылар: Адамның өсу кезеңдерін әңгімелеп береді.
Кейбір оқушылар: Адамның есеюі арқылы өзгеретінін біліп, сипаттап,
салыстырады. Адам сәби кезінде тез өсіп дамитынын аңғарып , өз сөзімен
әңгімелеп бере алады. Қызылорда облысы, Шиелі ауданы.
№ 158 орта мектеп
Дүйсенбекқызы Ақтоты
Бастауыш сынып мұғалімі
1 слайд
Жаратылыстану : Адам қалай есейеді? Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері: Адам өмірінің жас кезеңдерін атайды және сипаттайды. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ретін анықтайды.1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін сипаттау. Барлық оқушылар: Адамның өсу кезеңдерімен танысады. Көптеген оқушылар: Адамның өсу кезеңдерін әңгімелеп береді. Кейбір оқушылар: Адамның есеюі арқылы өзгеретінін біліп, сипаттап, салыстырады. Адам сәби кезінде тез өсіп дамитынын аңғарып , өз сөзімен әңгімелеп бере алады. Қызылорда облысы, Шиелі ауданы. № 158 орта мектеп Дүйсенбекқызы Ақтоты Бастауыш сынып мұғалімі
2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдерім
Топқа б өлу
Суреттерді таңдау
арқылы
(Т)«Қатені ұстап ал!» әдісі .
Сәбиге, бүлдіршінге және
оқушыға не керек?
Суреттерді дұрыс
орналастырып,
қате суретті анықта. Әр топ өз
аттарына байланысты жұмыс
жасайды
.
Шеңберде
бір-біріне
ыстық
ықыластарын
айтқызу 1-топ «Сәби»
2-топ «Бүлдіршін»
3-топ «Оқушы» Қызығушылықты ояту.
«Ой қозғау» стратегиясы
Адамның есеюі туралы
бейнероликті көрсету
арқылы тақырыпты ашу.
«Миға шабуыл»
Кіріспе тапсырма . Сұрақтар:
-Жаңа туған сәби қандай болады?
-Қалай ойлайсың, ол не істей
алады?
-Бала уақыт өтісімен қалай
өзгереді? Ол не істеуді үйренеді?
Суретке қараңдаршы, суреттерді
бір-бірімен салыстырғанда
қандай ерекшелікті
байқадыңдар? Бағалау.
.
«Смайликтер» арқылы өзара
бағалау.
Критерийлер:
Суреттерді толық емес
орналастырды. қатені
тапты.Суреттерді дұрыс
орналастырып, қате
суретті анықтайды.
сұрақтарға жауап берді
Суреттерді дұрыс
орналастырып, қате суретті
анықтады. https : // www.youtube.
com/watch?v=zL
FbutfZdTk
«Сәби» тобы «Бүлдіршін»
тобы
«Оқушы» тобы
2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдерім Топқа б өлу Суреттерді таңдау арқылы (Т)«Қатені ұстап ал!» әдісі . Сәбиге, бүлдіршінге және оқушыға не керек? Суреттерді дұрыс орналастырып, қате суретті анықта. Әр топ өз аттарына байланысты жұмыс жасайды . Шеңберде бір-біріне ыстық ықыластарын айтқызу 1-топ «Сәби» 2-топ «Бүлдіршін» 3-топ «Оқушы» Қызығушылықты ояту. «Ой қозғау» стратегиясы Адамның есеюі туралы бейнероликті көрсету арқылы тақырыпты ашу. «Миға шабуыл» Кіріспе тапсырма . Сұрақтар: -Жаңа туған сәби қандай болады? -Қалай ойлайсың, ол не істей алады? -Бала уақыт өтісімен қалай өзгереді? Ол не істеуді үйренеді? Суретке қараңдаршы, суреттерді бір-бірімен салыстырғанда қандай ерекшелікті байқадыңдар? Бағалау. . «Смайликтер» арқылы өзара бағалау. Критерийлер: Суреттерді толық емес орналастырды. қатені тапты.Суреттерді дұрыс орналастырып, қате суретті анықтайды. сұрақтарға жауап берді Суреттерді дұрыс орналастырып, қате суретті анықтады. https : // www.youtube. com/watch?v=zL FbutfZdTk «Сәби» тобы «Бүлдіршін» тобы «Оқушы» тобы
3 слайд
(Ж) Есею кезеңдері.
«Топтастыру» әдісі
.
1. Суреттерді кестеге топтастыру.
2. Айырмашылықтарын атап ату.
3. Сұрақтар техникасы:
Адам өмірінде тағы қандай өзгерістер
болады?
Кім жүз метрлік қашықтықты тез
жүгіріп өтеді? Атасы ма әлде
немересі ме?
-Адамдар кімнен ақыл сқрайды.
Әжесінен бе әлдде немересінен бе?
- Кім тауға тез көтеріледі? Атасы ма
әлде немересі ме? Неліктен? жасөспірімдік
кезең
жастық шақ Кемелдену
кезеңі
Қарттық шақ
Ақыл айту,
үйрету, көмек
беру жүгіру,
домалау, оқу Күш,
денсаулық,
белсенділік
Қызыл түс- суреттерді дұрыс топтастырады, сөздерді
сәйкестендіреді.
Сары түс- суреттерді топтастырады, сөздерді сәйкестендіреді,
адам бойының өзгерісін айтады.
Жасыл түс- суреттерді дұрыс топтастырады, сөздерді
сәйкестендіреді,
Адамның жас ерекшелігінде болатын өзгерістерді жіктеп айтып
береді. Бағалау.
3 слайд
(Ж) Есею кезеңдері. «Топтастыру» әдісі . 1. Суреттерді кестеге топтастыру. 2. Айырмашылықтарын атап ату. 3. Сұрақтар техникасы: Адам өмірінде тағы қандай өзгерістер болады? Кім жүз метрлік қашықтықты тез жүгіріп өтеді? Атасы ма әлде немересі ме? -Адамдар кімнен ақыл сқрайды. Әжесінен бе әлдде немересінен бе? - Кім тауға тез көтеріледі? Атасы ма әлде немересі ме? Неліктен? жасөспірімдік кезең жастық шақ Кемелдену кезеңі Қарттық шақ Ақыл айту, үйрету, көмек беру жүгіру, домалау, оқу Күш, денсаулық, белсенділік Қызыл түс- суреттерді дұрыс топтастырады, сөздерді сәйкестендіреді. Сары түс- суреттерді топтастырады, сөздерді сәйкестендіреді, адам бойының өзгерісін айтады. Жасыл түс- суреттерді дұрыс топтастырады, сөздерді сәйкестендіреді, Адамның жас ерекшелігінде болатын өзгерістерді жіктеп айтып береді. Бағалау.
4 слайд
(Ө) Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.
А деңгей. «Сөйлемді аяқта» әдісі . Менің кішкентай кезімде ...
Дескриптор: өзінің сәби кезіндегі әрекеттері туралы әңгімлейді.
В деңгей . «Ойлан, тап» әдісі. Адам өмірінің өсу ретімен белгіле.
(цифрмен жаз)
Дескриптор: Адам өмірі кезеңдерінің ретін белгілейді.
С деңгей . Суреттерді адамның жас кезеңдерімен сәйкестендір.
Дескриптор: адам өмірінің жас ерекшелігін анықтайды,
сәйкестендіреді.
А деңгей «Екі жұлдыз, бір тілек»
В деңгей – «Көршіңді тексер» әдісі. А
деңгейдегі білім алушы В деңгейдің жұмысын
тексеріп, баға береді.
Әр дұрыс жауап 1 баллмен саналады.
С деңгей – «Өзіңді тексер». Интерактивті
тақтадан дұрыс жауабы көрсетіледі, білім
алушы өз жұмысын салыстырып, өзін- өзі
бағалайды. Бағалау.
1.Ресурстық қолдау көрсету.
2. Мақтау, мадақтау,
қолпаштау арқылы
ынталандыру.
3. Деңгейлік тапсырмалар
беру.
4. Тапсырманы орындау
деңгейіне қарай бағалау. Саралау.
Кері байланыс.
Жетістік баспалдағы.
4 слайд
(Ө) Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. А деңгей. «Сөйлемді аяқта» әдісі . Менің кішкентай кезімде ... Дескриптор: өзінің сәби кезіндегі әрекеттері туралы әңгімлейді. В деңгей . «Ойлан, тап» әдісі. Адам өмірінің өсу ретімен белгіле. (цифрмен жаз) Дескриптор: Адам өмірі кезеңдерінің ретін белгілейді. С деңгей . Суреттерді адамның жас кезеңдерімен сәйкестендір. Дескриптор: адам өмірінің жас ерекшелігін анықтайды, сәйкестендіреді. А деңгей «Екі жұлдыз, бір тілек» В деңгей – «Көршіңді тексер» әдісі. А деңгейдегі білім алушы В деңгейдің жұмысын тексеріп, баға береді. Әр дұрыс жауап 1 баллмен саналады. С деңгей – «Өзіңді тексер». Интерактивті тақтадан дұрыс жауабы көрсетіледі, білім алушы өз жұмысын салыстырып, өзін- өзі бағалайды. Бағалау. 1.Ресурстық қолдау көрсету. 2. Мақтау, мадақтау, қолпаштау арқылы ынталандыру. 3. Деңгейлік тапсырмалар беру. 4. Тапсырманы орындау деңгейіне қарай бағалау. Саралау. Кері байланыс. Жетістік баспалдағы.
5 слайд
\ Рефлексия
. БІлім беру бағдарламасының мазмұны, педагогикалық тәсілдер және бағалау
тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылғанда үйлесімділік тауып, оқушының білім алуда
табысы артатаынын білдім.
. Оқу бағдарламасынан- оқу мақсаттарын, оқу жоспарынан- оқу мақсаттарына
негізделіп ұсылылған жаттығуларды, қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар жинағынан – оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалауға қатыстты
шешімдерді қуаттауды үйрендім.
.Оқу бағдарламасы, оқу жоспары , қалыптастырушы бағалауды бір-бірімен
байланыстырып , тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушының белсенді оқуын
ұйымдастыруға болатынын білдім.
. Оқушылардың бастапқы білімін жетілдіру және дағдыларын дамыту мақсатында
тиімді оқытуды ұйымдастыруға болатынын аңғардым.
5 слайд
\ Рефлексия . БІлім беру бағдарламасының мазмұны, педагогикалық тәсілдер және бағалау тәсілдері бір мақсатқа жұмылдырылғанда үйлесімділік тауып, оқушының білім алуда табысы артатаынын білдім. . Оқу бағдарламасынан- оқу мақсаттарын, оқу жоспарынан- оқу мақсаттарына негізделіп ұсылылған жаттығуларды, қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағынан – оқу мақсаттарын қалыптастырушы бағалауға қатыстты шешімдерді қуаттауды үйрендім. .Оқу бағдарламасы, оқу жоспары , қалыптастырушы бағалауды бір-бірімен байланыстырып , тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушының белсенді оқуын ұйымдастыруға болатынын білдім. . Оқушылардың бастапқы білімін жетілдіру және дағдыларын дамыту мақсатында тиімді оқытуды ұйымдастыруға болатынын аңғардым.