Материалдар / презентация Мамадықты таңдау кезінде және тұлға ерекшеліктерін ескеру.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

презентация Мамадықты таңдау кезінде және тұлға ерекшеліктерін ескеру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары мұғалімдер көмек ретінде қолданса сабақтары жемісті болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2020
600
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Мамандықты таңдау кезінде жеке тұлға ерекшеліктерін ескеру .

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мамандықты таңдау кезінде жеке тұлға ерекшеліктерін ескеру .

Мамандық түрлері

2 слайд
Мамандық түрлері

Мамандық таңдау-белгілі бір даярлықты қажет ететін іс-әрекет түрі , тіршілік көзі, дағды жүйесі және жасөспірімдік кезеңде қ

3 слайд
Мамандық таңдау-белгілі бір даярлықты қажет ететін  іс-әрекет түрі , тіршілік көзі, дағды жүйесі және жасөспірімдік кезеңде қабылданатын жауапты шешімдердің біреуі. Осы арада мамандық таңдауға ықпал ететін  негізгі  7 факторы  ескере кеткен жөн.

Икемділік Мағлұматтылық Тартылу деңгейі Мүмкіншілік Ата-аналардың көзқарасы Құрдастарының көзқарастары Нарық қажеттілігі

4 слайд
Икемділік Мағлұматтылық Тартылу деңгейі Мүмкіншілік Ата-аналардың көзқарасы Құрдастарының көзқарастары Нарық қажеттілігі

 Икемділік.  Икемділік дегеніміз – ол адамның қоршаған ортада өзін-өзі асқан ептілікпен жаңадан құрылып жатқан заманауи талаб

5 слайд
 Икемділік.  Икемділік дегеніміз – ол адамның қоршаған ортада өзін-өзі асқан ептілікпен жаңадан құрылып жатқан заманауи талабына сай адам болуы; адаспай өз жолын дұрыс таңдай білуі және заман талабына сай азамат болып өсуі.  Мағлұматтылық  Мағлұматтылық дегеніміз – ол адамның өзі таңдаған және жан-жақты білімді болуына, әр нәрседен хабардар болуы; әрдайым ізденісте және жаңа заман талабын дер кезінде дұрыс түсіне білуі.  Тартылу деңгейі.  Тартылу деңгейі дегеніміз – бұл елімізде болып жатқан өзгерістер, нәтижелі еңбек жемісін, одан әрі дамытуға өз жанын аямай  еңбек етсе және халқының мүддесін жоғарылатуға өз үлесін қосып, одан әрі мықты мемлекет болуына ықпал ету.  Мүмкіншілік.  Мүмкіншілік дегеніміз – қазіргі таңда Елбасымыз Н.Назарбаевтың қолдауымен көптеген жаңалықтар және бұрын  соңды болмаған жаңа заман талабына сай азамат болуға зор мүмкіншіліктердің  болуы; өзінің ішкі –жан дүниесін үңіліп, өз қабілеттілігін дұрыс жолға қою, бар мүмкіншілігін одан әрі арттыру.

 Ата-аналардың көзқарасы.  Қай ата-ана болмасын өз баласының жақсы болғанын қалайды. Бұл жерде отбасының да өнегелі сөздеріне

6 слайд
 Ата-аналардың көзқарасы.  Қай ата-ана болмасын өз баласының жақсы болғанын қалайды. Бұл жерде отбасының да өнегелі сөздеріне  құлақ аспауға болмайды. Осыны ескерген жеткіншектің  қалаған мамандыққа баруына құқығы бар екендігін ұмытпаған жөн.  Құрдастарының көзқарастары  Мұнда айтыла кететін жәйт, ол құрбы –құрдастардың да айтқан ақыл кеңестерін ескере отырып, өз бойындағы мүмкіншілікті сарапқа салып, ой елегінен өткізу, белгілі бір мамандықты тек таңдап қана қоймай, оның белгілі бір шыңдарға жетелейтіндігіне және еліне   орасан зор пайда әкелетіндігіне көз  жеткізу. Дана халқымыз айтқандай: «Бірлесе пішкен тоң, келте болмас», -деген дана сөзі осыған дәлел.  Нарық қажеттілігі.  Нарық қажеттілігі дегеніміз – қай мамандықты болмасын таңдау – әр жасөспірімнің  өз еркінде . Бірақ тағдаған мамандық заман талабына сай, еліміздің болашағын одан әрі дамытуға, әрі нығайтуға жұмаслып жатса, міне, осыны нарық қажеттілігі  деп білуге болады. Нарықтық қоғамда өзіне  қажетті  саланы терең оқып және жаһандану кезеңінде салауатты өмір сұру үшін жан-жақты бәсекеге  қабілетті азамат болу.   

 Жоғары оқу орындар – экономиканың , ғылым мен мәдениеттің түрлі салалары үшін жоғары білімді мамандар, ғыл. және педагог

7 слайд
 Жоғары оқу орындар  –  экономиканың , ғылым мен мәдениеттің түрлі салалары үшін жоғары білімді мамандар, ғыл. және  педагог мамандар  даярлайтын, жоғары білімді мамандар даярлау ісін жетілдіруге бағытталған  ғылыми-зерттеу жұмыстарын  жүргізетін, өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, мәдениет, т.б. салаларда еңбек ететін мамандардың біліктілігін жетілдіретін оқу орындары. Жоғары оқу орындарына  академиялар ,  университеттер ,  институттар , т.б. жатады. Сонымен қатар бұлардан тыс түрлі әскери, діни, т.б. Жоғары оқу орындары да бар.   

 Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығымен 8 Жоғары оқу орындарына ерекше мәртебе берілді. Олар:  1) Қазақ ұлтты

8 слайд
 Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығымен  8 Жоғары оқу орындарына ерекше мәртебе берілді. Олар:  1) Қазақ ұлттық ун-ті;  2) Еуразия ұлттық ун-ті;  3) Қазақ ұлттық агр. ун-ті;  4) Қазақ ұлттық тех. ун-ті;  5) Қазақ ұлттық медицина ун-ті;  6) Қазақ ұлттық өнер академиясы;  7) Қазақ ұлттық консерваториясы;  8) Қазақ ұлттық музыка академиясы.   

Сұрақтарға жауап беріңдер !  Қазіргі таңда қай мамандық сұранысқа ие деп ойлайсыздар?  Мамандық таңдауда нені ескеру қаж

9 слайд
Сұрақтарға жауап беріңдер !  Қазіргі таңда қай мамандық сұранысқа ие деп ойлайсыздар?  Мамандық таңдауда нені ескеру қажет?

ТАПСЫРМА!  Өздерің таңдаған мамандықтар туралы ақпарат көздерінен деректер жинақтаңдар  Жоғарңы оқу орындарының мәртебелері

10 слайд
ТАПСЫРМА!  Өздерің таңдаған мамандықтар туралы ақпарат көздерінен деректер жинақтаңдар  Жоғарңы оқу орындарының мәртебелерін салыстырыңдар