Презентация: Оқушылардың география пәніне деген қызығушылығын арттыру мақсатындағы ғылыми-ізденушілік жұмыстардың маңызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
L/O/G/OБаяндама: Баяндама:
«Оқушылардың география пәніне деген «Оқушылардың география пәніне деген
қызығушылығын арттыру мақсатындағы ғылыми-қызығушылығын арттыру мақсатындағы ғылыми-
ізденушілік жұмыстардың маңызы және ғылыми ізденушілік жұмыстардың маңызы және ғылыми
жұмыстарды тәжірибе жүзінде пайдалану»жұмыстарды тәжірибе жүзінде пайдалану»
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ
БОРОДУЛИХА АУДАНЫ
«ЖЕЗКЕНТ ОРТА МЕКТЕБІ» КММ
Баяндама авторы: Маратқызы Эльмира, география пәнінің мұғаліміБаяндама авторы: Маратқызы Эльмира, география пәнінің мұғалімі
1 слайд
L/O/G/OБаяндама: Баяндама: «Оқушылардың география пәніне деген «Оқушылардың география пәніне деген қызығушылығын арттыру мақсатындағы ғылыми-қызығушылығын арттыру мақсатындағы ғылыми- ізденушілік жұмыстардың маңызы және ғылыми ізденушілік жұмыстардың маңызы және ғылыми жұмыстарды тәжірибе жүзінде пайдалану»жұмыстарды тәжірибе жүзінде пайдалану» ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ БОРОДУЛИХА АУДАНЫ «ЖЕЗКЕНТ ОРТА МЕКТЕБІ» КММ Баяндама авторы: Маратқызы Эльмира, география пәнінің мұғаліміБаяндама авторы: Маратқызы Эльмира, география пәнінің мұғалімі
2 слайд
Ғылым – бұл табиғат, қоғам және ойлау
туралы жаңа білімдерді алуға бағытталған
зерттеу ортасы. Балаға өз бетімен зерттеуге
мүмкіндік туғызған сайын
одан
әрі жақсы оқи түседі .
Питер Клайн
2 слайд
Ғылым – бұл табиғат, қоғам және ойлау туралы жаңа білімдерді алуға бағытталған зерттеу ортасы. Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі . Питер Клайн
3 слайд
Оқушылармен ғылыми-ізденушілік Оқушылармен ғылыми-ізденушілік
жұмыстарды жүргізудің негізгі мақсаттары: жұмыстарды жүргізудің негізгі мақсаттары:
Оқушылардың табиғатпен
байланыс жасай отырып,
табиғаттың пен Отанына
деген сүйіспеншілікті
арттыру;
Күнделікті сабақ
үдерісінен бөлек
қызығушылық тудырған
тақырып бойынша ізденіс
жұмыстарын
ұйымдастыру;
Оқушының
шығармашылық
қабілетін арттыру;
Туған өлкесі жайлы
зерттеу жұмыстары
арқылы құнды
ақпараттар жинау,
танысу және бөлісу;
Оқушылардың қызығушылығын қанағаттандыру, туған ел
табиғатының байлығы мен сырларын тануға көмектесу, әлемдегі
және өз елі халықтарының өмірі жайлы ақпараттар беру,
балалардың ойы мен сезіміне нәр беру-географиядан ғылыми
жұмыстардың басты мақсаты. Оқушылармен ғылыми-ізденушілік Оқушылармен ғылыми-ізденушілік
жұмыстарды жүргізудің негізгі мақсаттары: жұмыстарды жүргізудің негізгі мақсаттары:
Оқушылардың табиғатпен
байланыс жасай отырып,
табиғаттың пен Отанына
деген сүйіспеншілікті
арттыру;
Күнделікті сабақ
үдерісінен бөлек
қызығушылық тудырған
тақырып бойынша ізденіс
жұмыстарын
ұйымдастыру;
Оқушының
шығармашылық
қабілетін арттыру;
Туған өлкесі жайлы
зерттеу жұмыстары
арқылы құнды
ақпараттар жинау,
танысу және бөлісу;
Оқушылардың қызығушылығын қанағаттандыру, туған ел
табиғатының байлығы мен сырларын тануға көмектесу, әлемдегі
және өз елі халықтарының өмірі жайлы ақпараттар беру,
балалардың ойы мен сезіміне нәр беру-географиядан ғылыми
жұмыстардың басты мақсаты.
3 слайд
Оқушылармен ғылыми-ізденушілік Оқушылармен ғылыми-ізденушілік жұмыстарды жүргізудің негізгі мақсаттары: жұмыстарды жүргізудің негізгі мақсаттары: Оқушылардың табиғатпен байланыс жасай отырып, табиғаттың пен Отанына деген сүйіспеншілікті арттыру; Күнделікті сабақ үдерісінен бөлек қызығушылық тудырған тақырып бойынша ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру; Оқушының шығармашылық қабілетін арттыру; Туған өлкесі жайлы зерттеу жұмыстары арқылы құнды ақпараттар жинау, танысу және бөлісу; Оқушылардың қызығушылығын қанағаттандыру, туған ел табиғатының байлығы мен сырларын тануға көмектесу, әлемдегі және өз елі халықтарының өмірі жайлы ақпараттар беру, балалардың ойы мен сезіміне нәр беру-географиядан ғылыми жұмыстардың басты мақсаты. Оқушылармен ғылыми-ізденушілік Оқушылармен ғылыми-ізденушілік жұмыстарды жүргізудің негізгі мақсаттары: жұмыстарды жүргізудің негізгі мақсаттары: Оқушылардың табиғатпен байланыс жасай отырып, табиғаттың пен Отанына деген сүйіспеншілікті арттыру; Күнделікті сабақ үдерісінен бөлек қызығушылық тудырған тақырып бойынша ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру; Оқушының шығармашылық қабілетін арттыру; Туған өлкесі жайлы зерттеу жұмыстары арқылы құнды ақпараттар жинау, танысу және бөлісу; Оқушылардың қызығушылығын қанағаттандыру, туған ел табиғатының байлығы мен сырларын тануға көмектесу, әлемдегі және өз елі халықтарының өмірі жайлы ақпараттар беру, балалардың ойы мен сезіміне нәр беру-географиядан ғылыми жұмыстардың басты мақсаты.
4 слайд
•
оқушылардың ұсыныстарын
қабылдай отырып, бағыт беру және
жауапкершілік сезімдерін арттыру
•
оқушы шығармашылығын
бірінші жолға қоюды жоспарлау
керек
•
Оқушылардың географияға
қызығушылығы мен сұранысын
ояту
мұғалімнің педагогикалық шеберлігін арттыру құралы және көп
жағдайда оның ғылыми-зерттеу еңбегінің бастамасы болып
табылады.
4 слайд
• оқушылардың ұсыныстарын қабылдай отырып, бағыт беру және жауапкершілік сезімдерін арттыру • оқушы шығармашылығын бірінші жолға қоюды жоспарлау керек • Оқушылардың географияға қызығушылығы мен сұранысын ояту мұғалімнің педагогикалық шеберлігін арттыру құралы және көп жағдайда оның ғылыми-зерттеу еңбегінің бастамасы болып табылады.
5 слайд
Ғылыми‑ізденушілік жұмыстардың
формалары
Тапсырма
Әр бір тақырып
соңындағы оқушының
өзіндік ізденіс
жұмыстарын
ұйымдастыру Оқушы өздігімен
оқулықсыз АКТ
құзіреттілігі мен
атласты, картаны
пайдаланып, бір
нысанға кешенді
сипаттама беру Өтілген тақырып
бойынша сабақтан
тыс уақытта
презентация жасау Топ серуен, саяхат
жасау арқылы туған
жердің табиғат
кешенінен коллекция
жинау және зерттеу;
Зерттеген тақырыбы
бойынша ауқымды
ғылыми жобалар
сайысына қатысу. Оқулықсыз жұмыс Презентация,
реферат, баяндама Ғылыми жобаҒылыми‑ізденушілік жұмыстардың
формалары
5 слайд
Ғылыми‑ізденушілік жұмыстардың формалары Тапсырма Әр бір тақырып соңындағы оқушының өзіндік ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру Оқушы өздігімен оқулықсыз АКТ құзіреттілігі мен атласты, картаны пайдаланып, бір нысанға кешенді сипаттама беру Өтілген тақырып бойынша сабақтан тыс уақытта презентация жасау Топ серуен, саяхат жасау арқылы туған жердің табиғат кешенінен коллекция жинау және зерттеу; Зерттеген тақырыбы бойынша ауқымды ғылыми жобалар сайысына қатысу. Оқулықсыз жұмыс Презентация, реферат, баяндама Ғылыми жобаҒылыми‑ізденушілік жұмыстардың формалары
6 слайд
География сабағында оқушыларға
қызығушылық туғызатын тақырыптар:
Алыс және зерттелмеген елдер
Географ саяхатшылардың қызықты
оқиғалары
Материктердің биогеографиясы
Жер астында болып жатқан
құбылыстар және т.б.41
2
3География сабағында оқушыларға
қызығушылық туғызатын тақырыптар:
6 слайд
География сабағында оқушыларға қызығушылық туғызатын тақырыптар: Алыс және зерттелмеген елдер Географ саяхатшылардың қызықты оқиғалары Материктердің биогеографиясы Жер астында болып жатқан құбылыстар және т.б.41 2 3География сабағында оқушыларға қызығушылық туғызатын тақырыптар:
7 слайд
Вариативті
сабақтар
5 сынып
«ТУҒАН ЖЕР» 7 сынып
«ӨЛКЕТАНУ»
10 сынып
«ЕЛТАНУ»География пәнінде ғылыми-ізденушілік жұмыстарды жүргізудің
бастамасы вариативті сабақтардан басталады. Вариативті
сабақтарда оқушыларға пәннен тыс тақырыптар мен
тапсырмалар беріліп, оқушыны іздену жұмысына жетелейді.
7 слайд
Вариативті сабақтар 5 сынып «ТУҒАН ЖЕР» 7 сынып «ӨЛКЕТАНУ» 10 сынып «ЕЛТАНУ»География пәнінде ғылыми-ізденушілік жұмыстарды жүргізудің бастамасы вариативті сабақтардан басталады. Вариативті сабақтарда оқушыларға пәннен тыс тақырыптар мен тапсырмалар беріліп, оқушыны іздену жұмысына жетелейді.
8 слайд
ЖАС ҒЫЛЫМТАНУШЫЛАР...ЖАС ҒЫЛЫМТАНУШЫЛАР...
Мұздыбаева Арайлым (аудандық – 3 орын): «Жезкент
кенті мен Үржар ауданының топырақ жамылғысына
салыстырмалы сипаттама». И льяс Диас (аудандық –І орын, облыст ық-
серт ификат ): «Ж езкент кент і бойынш а 2014-2016
ж ылдар аралығындағы ауа т емперат урасының
өзгерісі ж әне халық өміріне әсері». ЖАС ҒЫЛЫМТАНУШЫЛАР...ЖАС ҒЫЛЫМТАНУШЫЛАР...
8 слайд
ЖАС ҒЫЛЫМТАНУШЫЛАР...ЖАС ҒЫЛЫМТАНУШЫЛАР... Мұздыбаева Арайлым (аудандық – 3 орын): «Жезкент кенті мен Үржар ауданының топырақ жамылғысына салыстырмалы сипаттама». И льяс Диас (аудандық –І орын, облыст ық- серт ификат ): «Ж езкент кент і бойынш а 2014-2016 ж ылдар аралығындағы ауа т емперат урасының өзгерісі ж әне халық өміріне әсері». ЖАС ҒЫЛЫМТАНУШЫЛАР...ЖАС ҒЫЛЫМТАНУШЫЛАР...
9 слайд
1. География пәніне деген оқушының көзқарасы өзгерді. Енді
дарынды оқушы баға алу үшін емес, көп білу үшін ұмтылатын
дәрежеге жетті.
2. Әр оқушы өз ойын жүйелі айтумен қатар өз бетінше «ғылыми»
ұсыныстар жасауға және оны қорғауға мүмкіндігі туды.
3. Құнды ұсыныстар айтып қана қоймай, оны қорғау үшін
қисымды ойлау қажеттілігі артты (оған әр сабақта өткізілетін
«проблемалық сұрақ» өз ықпалын тигізді).
4. Оқушы үшін оқулықтан тыс ізденіп, шығармашылықпен жұмыс
істеу қажеттілігі пайда болды. Жұмыс нәтижесі :
9 слайд
1. География пәніне деген оқушының көзқарасы өзгерді. Енді дарынды оқушы баға алу үшін емес, көп білу үшін ұмтылатын дәрежеге жетті. 2. Әр оқушы өз ойын жүйелі айтумен қатар өз бетінше «ғылыми» ұсыныстар жасауға және оны қорғауға мүмкіндігі туды. 3. Құнды ұсыныстар айтып қана қоймай, оны қорғау үшін қисымды ойлау қажеттілігі артты (оған әр сабақта өткізілетін «проблемалық сұрақ» өз ықпалын тигізді). 4. Оқушы үшін оқулықтан тыс ізденіп, шығармашылықпен жұмыс істеу қажеттілігі пайда болды. Жұмыс нәтижесі :