Материалдар / Презентация "Педагогикалық шеберхана"

Презентация "Педагогикалық шеберхана"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2021
960
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шеберхана студиясы Дайындаған : Е.С. Зейнелсадыкова

1 слайд
Шеберхана студиясы Дайындаған : Е.С. Зейнелсадыкова

1 слайд

Шеберхана студиясы Дайындаған : Е.С. Зейнелсадыкова

Мария М о нтессори (1870-1952) Италияда дүниеге келген, сол елдегі медицина докторы дәрежесіналған алғашқы әйел адам болды.

2 слайд
Мария М о нтессори (1870-1952) Италияда дүниеге келген, сол елдегі медицина докторы дәрежесіналған алғашқы әйел адам болды. Монтессори өз әдісін «өмірдің көмегі» деп атаған. Баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы өзіндік көзқарасының қалыптасуы, ой — өрісінің кеңеюі балабақша қабырғасында басталатыны белгілі.    Мақсаты — балалардың табиғи мінезін, қабілетін, тәрбиешінің нұсқауымен емес, өз еркімен тәуелсіздік рухында тәрбиелеу. М. Монтессори жүйесінің ең басты принципі: әрбір бала жеке жоспар бойынша арнайы дайындалған ортада жеке өз бетінше дамиды, жетіледі, ал негізгі ұраны: «Мен өзім жасауыма көмектес». Ересек адамның атқаратын қызметі: әрбір балаға жеке даму жолын тауып беріп, олардың табиғи қабілеттерін ашу. М. Монтессоридің жүйесінің негізгі құрамдас бөлігі: ересектер дамитын орта, дидактикалық құралдар. Педагогтің міндеті: Ең негізгі міндеті — балаларға өзін-өзі дамыту жұмыстарында көмек беру, оның өз бетімен білім алуына жағдай жасау. Балаларды топта сақталатын ережелермен таныстыру. Балалардыңіс-әрекетін бақылау, тек кезенде көмек көрсетеді. Дидактикалық материалдарды қалай дұрыс қолдану керектігін үйрету. Топтағы жағымды атмосфераны қалыптастыру, келіспеушілікті шешу. Баланың әрі қарай өзін дамытуда бағыт береді. «Бала дүниеге келгеннен бастап өзін-өзі дамытуға және жеке адам ретінде қалыптасуға қабілетті. Оның ішкі жан дүниесінде ерекше күш бар,  ал үлкендердің міндеті сол энергияның дамуына жағдай жасау». М.Монтессори

2 слайд

Мария М о нтессори (1870-1952) Италияда дүниеге келген, сол елдегі медицина докторы дәрежесіналған алғашқы әйел адам болды. Монтессори өз әдісін «өмірдің көмегі» деп атаған. Баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы өзіндік көзқарасының қалыптасуы, ой — өрісінің кеңеюі балабақша қабырғасында басталатыны белгілі.    Мақсаты — балалардың табиғи мінезін, қабілетін, тәрбиешінің нұсқауымен емес, өз еркімен тәуелсіздік рухында тәрбиелеу. М. Монтессори жүйесінің ең басты принципі: әрбір бала жеке жоспар бойынша арнайы дайындалған ортада жеке өз бетінше дамиды, жетіледі, ал негізгі ұраны: «Мен өзім жасауыма көмектес». Ересек адамның атқаратын қызметі: әрбір балаға жеке даму жолын тауып беріп, олардың табиғи қабілеттерін ашу. М. Монтессоридің жүйесінің негізгі құрамдас бөлігі: ересектер дамитын орта, дидактикалық құралдар. Педагогтің міндеті: Ең негізгі міндеті — балаларға өзін-өзі дамыту жұмыстарында көмек беру, оның өз бетімен білім алуына жағдай жасау. Балаларды топта сақталатын ережелермен таныстыру. Балалардыңіс-әрекетін бақылау, тек кезенде көмек көрсетеді. Дидактикалық материалдарды қалай дұрыс қолдану керектігін үйрету. Топтағы жағымды атмосфераны қалыптастыру, келіспеушілікті шешу. Баланың әрі қарай өзін дамытуда бағыт береді. «Бала дүниеге келгеннен бастап өзін-өзі дамытуға және жеке адам ретінде қалыптасуға қабілетті. Оның ішкі жан дүниесінде ерекше күш бар,  ал үлкендердің міндеті сол энергияның дамуына жағдай жасау». М.Монтессори

М. Монтессори әдістемесінің маңыздылығы: Балалардың жас ерекшеліктері әр түрлі, өз қалауларымен жұмыс жасайды. Бұл жастың қабіле

3 слайд
М. Монтессори әдістемесінің маңыздылығы: Балалардың жас ерекшеліктері әр түрлі, өз қалауларымен жұмыс жасайды. Бұл жастың қабілетін ашуға, үлкеннің кішіге мейірім, қамқорлығын сезінуге мүмкіндік береді. Қай салада жұмыс жасау бала қалауында. Еркін жұмыс жасау барысында жетістігін өзі көріп, қатесін де өзі жөндеуі ішкі дүниесін тәртіпке баулып, жеке адамгершілік қасиеттерін дамытады. Пайдаланған заттардың ең басында қалай тұрғанын бақылаған бала жұмыс аяғында тап солай жинастырып, тазартып қояды. Бұл әдіс негізінен таным процестерін, есте сақтау, ойлау, қабылдау, зейін сияқты қабілеттерге бағытталған. Баланың психологиялық дамуына, саусақ бұлшық еттерінің дамуына жақсы әсер етеді.  Баланың саусақ бұлшық еттері дамыған кезде баланың тілі дамиды. Құрастырмалық ойындар баланың логикалық ойлауын жақсы дамытады. Танымдық және шығармашылық қабілеттері дамиды. Балалардың қимыл үйлесімділігіне жақсы әсер ету үшін тұрмыстағы пайдаланатын заттармен жаттықтыру жұмыстары жүргізіледі. Көру, есту, сипап сезіну арқылы заттарды бағдарлауға бейімдеу әдісі кеңінен қолданылады. Түйме, шашбау, ілгек, сырма сияқты заттарды пайдалану арқылы балаларды өздігінен киінуге тәрбиелейді. Күріш, дәнек, өзге де бұршақ тектес тағамдардың арасынан жасырылған заттарды іздету арқылы сезімталдық қабілеттері жетіледі. Жауапкершілікті сезінуге, өздігінен шешім қабылдауына, топта да, жеке де жұмыс жасауына, өз уақытын ұйымдастыра білуіне, өзіне сеніммен қарауына мүмкіндіктер береді.       Күтілетін нәтиже : Монтессори әдістемесімен тәрбиеленген баланың оқуға деген ынтасы, жұмыста ықылас көрсету қабілеті артады, балада дербестік пайда болады,  қарым-қатынастардың жақсы әдеттерін және ішкі тәртіпті меңгереді. Әдіс ерік-жігерді жаттықтырады, саналы білім, сапалы тәрбие,  ашық жоғары сезім, еңбек сүйгіштік және өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық қабілетін  дамытуға белсенділігін қалыптастырады. Қандай жағдай болмасын, бала өзі көмек сұрағанша оған  тиіспе,баланың жақсы қасиеттерін  дамытуға бағыттау.

3 слайд

М. Монтессори әдістемесінің маңыздылығы: Балалардың жас ерекшеліктері әр түрлі, өз қалауларымен жұмыс жасайды. Бұл жастың қабілетін ашуға, үлкеннің кішіге мейірім, қамқорлығын сезінуге мүмкіндік береді. Қай салада жұмыс жасау бала қалауында. Еркін жұмыс жасау барысында жетістігін өзі көріп, қатесін де өзі жөндеуі ішкі дүниесін тәртіпке баулып, жеке адамгершілік қасиеттерін дамытады. Пайдаланған заттардың ең басында қалай тұрғанын бақылаған бала жұмыс аяғында тап солай жинастырып, тазартып қояды. Бұл әдіс негізінен таным процестерін, есте сақтау, ойлау, қабылдау, зейін сияқты қабілеттерге бағытталған. Баланың психологиялық дамуына, саусақ бұлшық еттерінің дамуына жақсы әсер етеді.  Баланың саусақ бұлшық еттері дамыған кезде баланың тілі дамиды. Құрастырмалық ойындар баланың логикалық ойлауын жақсы дамытады. Танымдық және шығармашылық қабілеттері дамиды. Балалардың қимыл үйлесімділігіне жақсы әсер ету үшін тұрмыстағы пайдаланатын заттармен жаттықтыру жұмыстары жүргізіледі. Көру, есту, сипап сезіну арқылы заттарды бағдарлауға бейімдеу әдісі кеңінен қолданылады. Түйме, шашбау, ілгек, сырма сияқты заттарды пайдалану арқылы балаларды өздігінен киінуге тәрбиелейді. Күріш, дәнек, өзге де бұршақ тектес тағамдардың арасынан жасырылған заттарды іздету арқылы сезімталдық қабілеттері жетіледі. Жауапкершілікті сезінуге, өздігінен шешім қабылдауына, топта да, жеке де жұмыс жасауына, өз уақытын ұйымдастыра білуіне, өзіне сеніммен қарауына мүмкіндіктер береді.       Күтілетін нәтиже : Монтессори әдістемесімен тәрбиеленген баланың оқуға деген ынтасы, жұмыста ықылас көрсету қабілеті артады, балада дербестік пайда болады,  қарым-қатынастардың жақсы әдеттерін және ішкі тәртіпті меңгереді. Әдіс ерік-жігерді жаттықтырады, саналы білім, сапалы тәрбие,  ашық жоғары сезім, еңбек сүйгіштік және өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық қабілетін  дамытуға белсенділігін қалыптастырады. Қандай жағдай болмасын, бала өзі көмек сұрағанша оған  тиіспе,баланың жақсы қасиеттерін  дамытуға бағыттау.

«Жіп сурет» технологиясы Сурет салу өнері – жер бетіндегі өнердің ең көне түрі. Өнер тарихына үңіліп қарасақ... Алғашқ

4 слайд
«Жіп сурет» технологиясы Сурет салу өнері – жер бетіндегі өнердің ең көне түрі. Өнер тарихына үңіліп қарасақ... Алғашқы қоғам даму кезіндегі суретшілер әр түрлі бұйымдар мен жануарларды, тіпті адамдар бейнесін аса шеберлікпен тас бетіне немесе сүйекке қашап, ою арқылы айқын сызықтармен түсіре білген Осылай тараған көне өнердің бір түрі –жіппен сурет салу. «Жіп сурет техникасын халық арасында «жіп графикасы» немесе «жіп дизайны» деп те атайды. «Жіп сурет» техникасымен жұмыс жасау сәндік - қолданбалы өнер түріне жатады. Бұл өнер көне заманнан бері қарапайым еңбек құрал жабдықтарын пайдаланып, шикізаттардан әр түрлі дайын бұйымдар жасайтын қолөнер өндірісі екендігі белгілі. Сәндік-қолданбалы өнер туындылары деп эстетикалық сапаларға ие, өзінің әдемілігімен адам көзін қуантатын заттармен, суреттерді, көркем туындыларды айтамыз. Сонымен бірге сәндік өнерді меңгеру нәтижесінде балалардың бойында өзінің ұлттық мәдени тарихына үңілуге, этнографиялық ерекшелігін білуге ынталандырып, ұлттық өнерге деген қызығушылығы артып, жалпы өнерге деген құрмет сезімі пайда болады.

4 слайд

«Жіп сурет» технологиясы Сурет салу өнері – жер бетіндегі өнердің ең көне түрі. Өнер тарихына үңіліп қарасақ... Алғашқы қоғам даму кезіндегі суретшілер әр түрлі бұйымдар мен жануарларды, тіпті адамдар бейнесін аса шеберлікпен тас бетіне немесе сүйекке қашап, ою арқылы айқын сызықтармен түсіре білген Осылай тараған көне өнердің бір түрі –жіппен сурет салу. «Жіп сурет техникасын халық арасында «жіп графикасы» немесе «жіп дизайны» деп те атайды. «Жіп сурет» техникасымен жұмыс жасау сәндік - қолданбалы өнер түріне жатады. Бұл өнер көне заманнан бері қарапайым еңбек құрал жабдықтарын пайдаланып, шикізаттардан әр түрлі дайын бұйымдар жасайтын қолөнер өндірісі екендігі белгілі. Сәндік-қолданбалы өнер туындылары деп эстетикалық сапаларға ие, өзінің әдемілігімен адам көзін қуантатын заттармен, суреттерді, көркем туындыларды айтамыз. Сонымен бірге сәндік өнерді меңгеру нәтижесінде балалардың бойында өзінің ұлттық мәдени тарихына үңілуге, этнографиялық ерекшелігін білуге ынталандырып, ұлттық өнерге деген қызығушылығы артып, жалпы өнерге деген құрмет сезімі пайда болады.

Болашақта осындай композициялармен үй ішін, мектеп, балабақша дәліздерін немесе офистерге арналған безендіру жұмыста

5 слайд
Болашақта осындай композициялармен үй ішін, мектеп, балабақша дәліздерін немесе офистерге арналған безендіру жұмыстарына пайдалануға болады. Бұл туындылар адамдарға жақсы көңіл күй, әдемі сезімдер сыйлайды.

5 слайд

Болашақта осындай композициялармен үй ішін, мектеп, балабақша дәліздерін немесе офистерге арналған безендіру жұмыстарына пайдалануға болады. Бұл туындылар адамдарға жақсы көңіл күй, әдемі сезімдер сыйлайды.

Квиллинг технологиясы Квиллинг - қазақ тілімен айтқанда қағаз орау. Квиллинг алғаш рет Қытайда б.з.д 105 жылы пайда бол

6 слайд
Квиллинг технологиясы Квиллинг - қазақ тілімен айтқанда қағаз орау. Квиллинг алғаш рет Қытайда б.з.д 105 жылы пайда болды деген болжам бар. Басқа мәліметтер бойынша осы өнер түрі ежелгі Египетте пайда болды дейді. Квиллингтің тарихы өте бай. 300 - 400 жылдары күміс және алтын жолақтармен құмыраларды безендірген және осы техниканы пайдалана отырып әшекей-бұйымдар ойлап шығарған. 1200 жылы квиллинг өте әйгілі болған. 1600-1700 жылдары әйелдер көңіл көтеру үшін қолданған. Европа мен Англияда 1700-1800 жылдары әйгілі болған. Тіпті мектептерде квиллинг үшін сабақтар да арналған болатын. Квиллинг жұмыс табындағы әйелдер үшін көңіл көтеру үшін қолданылмаған. Ол аса құрметті әйелдердің сандық,айна, құты, рамка безендіру үшін қолданған. Тек ақшасы бар адамдар ғана квиллингті жасау үшін құралдарды сатып ала алған.

6 слайд

Квиллинг технологиясы Квиллинг - қазақ тілімен айтқанда қағаз орау. Квиллинг алғаш рет Қытайда б.з.д 105 жылы пайда болды деген болжам бар. Басқа мәліметтер бойынша осы өнер түрі ежелгі Египетте пайда болды дейді. Квиллингтің тарихы өте бай. 300 - 400 жылдары күміс және алтын жолақтармен құмыраларды безендірген және осы техниканы пайдалана отырып әшекей-бұйымдар ойлап шығарған. 1200 жылы квиллинг өте әйгілі болған. 1600-1700 жылдары әйелдер көңіл көтеру үшін қолданған. Европа мен Англияда 1700-1800 жылдары әйгілі болған. Тіпті мектептерде квиллинг үшін сабақтар да арналған болатын. Квиллинг жұмыс табындағы әйелдер үшін көңіл көтеру үшін қолданылмаған. Ол аса құрметті әйелдердің сандық,айна, құты, рамка безендіру үшін қолданған. Тек ақшасы бар адамдар ғана квиллингті жасау үшін құралдарды сатып ала алған.

Қағаз – біреулер үшін тек жазу не сызу құралы болса, енді біреулер үшін қолөнерде таптырмас материал екенін айттық. Қағаздан с

7 слайд
Қағаз – біреулер үшін тек жазу не сызу құралы болса, енді біреулер үшін қолөнерде таптырмас материал екенін айттық. Қағаздан сан түрлі дүние жасауға болады. Қағаздың қыр-сырын білетіндер оны кәдеге асыру жолдарын да жақсы меңгерген. Қағазды қалай болса, солай тастамай, оны өз орнымен жұмсай білу – үлкен өнер. Ал оны керегіне жаратып, жаңа дүние жасап шығару – нағыз шеберліктің белгісі. Қолөнердің квиллинг, оригами, скрапбукинг (ағыл. scrapbooking – « құрақкітап»), папье-маше (фр. papier mâché – шайналған қағаз), аппликация (лат. а pplication – жалғау, жабыстыру) сияқты және тағы басқа түрлері дәл осы қағазға байланысты. Демек мұнда пайдаланылатын негізгі материал – қарапайым қағаз. Қағаздың қыр-сырын қанық білетіндердің қатары – қолөнердің квиллинг деген түрімен айналысатындар. Қағазды жіңішке әрі ұзыншалап қиып, оны шиыршықтап (спираль тәрізді), түрлі формаға келтіріп жаңа дүние жасайтын қолөнерді квиллинг деп атайды. Шиыршықталған қағаздан әдемі гүлдерден бастап, сан түрлі ою-өрнекті ғажап дүниелерді жасауға болады. Тек қиялыңызға ерік беріп, жаныңызға жақынды тани алсаңыз болғаны.

7 слайд

Қағаз – біреулер үшін тек жазу не сызу құралы болса, енді біреулер үшін қолөнерде таптырмас материал екенін айттық. Қағаздан сан түрлі дүние жасауға болады. Қағаздың қыр-сырын білетіндер оны кәдеге асыру жолдарын да жақсы меңгерген. Қағазды қалай болса, солай тастамай, оны өз орнымен жұмсай білу – үлкен өнер. Ал оны керегіне жаратып, жаңа дүние жасап шығару – нағыз шеберліктің белгісі. Қолөнердің квиллинг, оригами, скрапбукинг (ағыл. scrapbooking – « құрақкітап»), папье-маше (фр. papier mâché – шайналған қағаз), аппликация (лат. а pplication – жалғау, жабыстыру) сияқты және тағы басқа түрлері дәл осы қағазға байланысты. Демек мұнда пайдаланылатын негізгі материал – қарапайым қағаз. Қағаздың қыр-сырын қанық білетіндердің қатары – қолөнердің квиллинг деген түрімен айналысатындар. Қағазды жіңішке әрі ұзыншалап қиып, оны шиыршықтап (спираль тәрізді), түрлі формаға келтіріп жаңа дүние жасайтын қолөнерді квиллинг деп атайды. Шиыршықталған қағаздан әдемі гүлдерден бастап, сан түрлі ою-өрнекті ғажап дүниелерді жасауға болады. Тек қиялыңызға ерік беріп, жаныңызға жақынды тани алсаңыз болғаны.

«Айрис фолдинг» техникасы Голландия аумағында шыққан. Бұл техника өте қарапайым және қызықты, кез келген жастағы

8 слайд
«Айрис фолдинг» техникасы Голландия аумағында шыққан. Бұл техника өте қарапайым және қызықты, кез келген жастағы адам, әсіресе балаларға ұнайды. Жасалу жолы қарапайым, ыңғайлы, көп нәрсе қажет етпейді. Қазіргі уақытта кеңінен қолданылады. Заттарды жасау үшін әртүрлі таспалар, барқыт қағаздар, сыйлық қағаз және картон, жай ғана түрлі- түсті қағаздар қолданылады. «Айрис фолдинг» техникасы «Айрис фолдинг» техникасының барлық түрімен айналысуды балабақша тәрбиешілері айналысып жатыр, сонымен қатар балаларға да үйретуде. Бұдан күтілетін нәтиже: Айрис-фолдинг техникасымен жұмыс істеген кезде балалардың логикалық және абстрактілі ойлауы, ұсақ моторикасы дамиды. Және де шыдамдылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.

8 слайд

«Айрис фолдинг» техникасы Голландия аумағында шыққан. Бұл техника өте қарапайым және қызықты, кез келген жастағы адам, әсіресе балаларға ұнайды. Жасалу жолы қарапайым, ыңғайлы, көп нәрсе қажет етпейді. Қазіргі уақытта кеңінен қолданылады. Заттарды жасау үшін әртүрлі таспалар, барқыт қағаздар, сыйлық қағаз және картон, жай ғана түрлі- түсті қағаздар қолданылады. «Айрис фолдинг» техникасы «Айрис фолдинг» техникасының барлық түрімен айналысуды балабақша тәрбиешілері айналысып жатыр, сонымен қатар балаларға да үйретуде. Бұдан күтілетін нәтиже: Айрис-фолдинг техникасымен жұмыс істеген кезде балалардың логикалық және абстрактілі ойлауы, ұсақ моторикасы дамиды. Және де шыдамдылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.

Қамырдан жасалған бұйымдар ежелгі дәстүр болғанымен, заманауи әлемде де өзінің сұранысын азайтқан жоқ, өйткені қол

9 слайд
Қамырдан жасалған бұйымдар ежелгі дәстүр болғанымен, заманауи әлемде де өзінің сұранысын азайтқан жоқ, өйткені қолдан жасалған бұйымдар экологиялық тазалыққа тән деп бағаланады. Тұзды қамырдан бұйымдар жасау – адамға қызығушылықпен қуаныш сыйлайды, әр отбасына, әр дастарханға байлық пен сәттілік әкеледі деп ырымдаған. Қамыр бейнелер балалар өнеріне де шығармашылық бола алады. Ермексазбен салыстырғанда қамыр қолды бүлдірмейді. Қамыр құрамы дұрыс болған жағдайда бұл бейнелер жарылып кетпейді, ұзақ сақталады. Қамырдан бұйым жасау үлкенге де, кішіге де қызықты. Қамырдан әртүрлі композициялар жасауға болады. Бұған арнаулы құрал-саймандардың қажеттігі жоқ. Ұн мен тұздан су араластыру арқылы қамыр дайындалады. Қамырды дайындау үшін белгіленген пропорциялар сақталуы шарт. Басқа қосымша материалдар жапсыру үшін «Мастер» желімі қолданылады. Шағын композиция құрастыру үшін: ұн – 400 гр, тұз – 200 гр, су – 1 стакан. Тұзды қамыр технологиясы

9 слайд

Қамырдан жасалған бұйымдар ежелгі дәстүр болғанымен, заманауи әлемде де өзінің сұранысын азайтқан жоқ, өйткені қолдан жасалған бұйымдар экологиялық тазалыққа тән деп бағаланады. Тұзды қамырдан бұйымдар жасау – адамға қызығушылықпен қуаныш сыйлайды, әр отбасына, әр дастарханға байлық пен сәттілік әкеледі деп ырымдаған. Қамыр бейнелер балалар өнеріне де шығармашылық бола алады. Ермексазбен салыстырғанда қамыр қолды бүлдірмейді. Қамыр құрамы дұрыс болған жағдайда бұл бейнелер жарылып кетпейді, ұзақ сақталады. Қамырдан бұйым жасау үлкенге де, кішіге де қызықты. Қамырдан әртүрлі композициялар жасауға болады. Бұған арнаулы құрал-саймандардың қажеттігі жоқ. Ұн мен тұздан су араластыру арқылы қамыр дайындалады. Қамырды дайындау үшін белгіленген пропорциялар сақталуы шарт. Басқа қосымша материалдар жапсыру үшін «Мастер» желімі қолданылады. Шағын композиция құрастыру үшін: ұн – 400 гр, тұз – 200 гр, су – 1 стакан. Тұзды қамыр технологиясы

10 слайд

10 слайд

Назарларыңызға рахмет

11 слайд
Назарларыңызға рахмет

11 слайд

Назарларыңызға рахмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ