Презентация: Педагогтің кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп негіздері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түркістан облысы Қазығұрт ауданы
«Сәкен Сейфуллин атындағы жалпы орта
білім беретін мектеп»
Әлеуметтік педагог Р.Арипжанова Педагогтің кәсіби іс-әрекетіндегі
педагогикалық әдеп негіздері
1 слайд
Түркістан облысы Қазығұрт ауданы «Сәкен Сейфуллин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» Әлеуметтік педагог Р.Арипжанова Педагогтің кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп негіздері
2 слайд
2М ақсаты:
Мұғалім мен
оқушының, мұғалім
мен мұғалімнің
қарым-
қатынасындағы
педагогикалық
этиканың рөлі
туралы түсінік беру;
Интеллектуалдық
мәдениетті
қалыптастыру.Тыңдаушылардың
педагогикалық
этика мен мәдениет
туралы білімдерін
көтеру;
2 слайд
2М ақсаты: Мұғалім мен оқушының, мұғалім мен мұғалімнің қарым- қатынасындағы педагогикалық этиканың рөлі туралы түсінік беру; Интеллектуалдық мәдениетті қалыптастыру.Тыңдаушылардың педагогикалық этика мен мәдениет туралы білімдерін көтеру;
3 слайд
3Қазақстан Республикасының
Білім туралы Заңы 2007 жылы 27 шілде
№319
51-бап. Педагог қызметкердің құқықтары,
міндеттері мен жауапкершілігі
7) педагогтік әдеп нормаларын сақтауға
міндетті
3 слайд
3Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы 2007 жылы 27 шілде №319 51-бап. Педагог қызметкердің құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі 7) педагогтік әдеп нормаларын сақтауға міндетті
4 слайд
4Этика
Әдеп мәдениетін
теориялық тұрғыдан
сараптайтын
философиялық
ұғым
4 слайд
4Этика Әдеп мәдениетін теориялық тұрғыдан сараптайтын философиялық ұғым
5 слайд
5Педагогикалық әдеп дегеніміз не?
5 слайд
5Педагогикалық әдеп дегеніміз не?
6 слайд
6Педагогикалық әдеп этика ғылымының
бөлігі болып табылады және
педагогикалық адамгершіліктің
ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық
еңбектегі адамгершіліктің ортақ
қағидаларының жүзеге асырылуын
қадағалайды, оның негізгі қызметтерін
және этикалық категорияларды
қарастырады.
6 слайд
6Педагогикалық әдеп этика ғылымының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық еңбектегі адамгершіліктің ортақ қағидаларының жүзеге асырылуын қадағалайды, оның негізгі қызметтерін және этикалық категорияларды қарастырады.
7 слайд
7Педагогикалық
әдептіліктің көрсеткіштері
балаларды жақсы көру,
өзара сыйластық,
қолдау көрсету
өзін-өзі және
баланы құрметтеу
мейірімділік
7 слайд
7Педагогикалық әдептіліктің көрсеткіштері балаларды жақсы көру, өзара сыйластық, қолдау көрсету өзін-өзі және баланы құрметтеу мейірімділік
8 слайд
8Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі үшін
атқарылатын кәсіптік жауапкершіліктің
көрсеткіштері
кәсіпке, қоғамға
деген қарым-қатынас
Тәртіпті болу,
өзіне және балаларға
қаталдықпен
қарау
Эмоцияналдық
байсалдылық,
әдептілік Ұжымдағы
әріптестермен
жақсы
қарым-қатынас
8 слайд
8Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі үшін атқарылатын кәсіптік жауапкершіліктің көрсеткіштері кәсіпке, қоғамға деген қарым-қатынас Тәртіпті болу, өзіне және балаларға қаталдықпен қарау Эмоцияналдық байсалдылық, әдептілік Ұжымдағы әріптестермен жақсы қарым-қатынас
9 слайд
9Педагогтың өзінің алдына қойған
жоғарғы талаптардың көрсеткіштері
Әділ болу,
балалардың
бәрінің бірдей
екендігін
мойындау
Өзін-өзі
үзбей
жетілдіріп
тұруӨз мінез
-құлықтарына
баға беру,
өзін-өзі сынау
9 слайд
9Педагогтың өзінің алдына қойған жоғарғы талаптардың көрсеткіштері Әділ болу, балалардың бәрінің бірдей екендігін мойындау Өзін-өзі үзбей жетілдіріп тұруӨз мінез -құлықтарына баға беру, өзін-өзі сынау
10 слайд
10Педагогикалық әдеп
тілдесу, қарым-қатынас
жасау кезінде
сөйлесу икемділігінде
оқушылардың іс-әрекеттерін
ұйымдастыра алу икемділігінде
өзін-өзі ұстай алу және
талап ету икемділігінде
10 слайд
10Педагогикалық әдеп тілдесу, қарым-қатынас жасау кезінде сөйлесу икемділігінде оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыра алу икемділігінде өзін-өзі ұстай алу және талап ету икемділігінде
11 слайд
11Педагогикалық әдеп
ескерту
жасаған
кезде баланың
мінез-
құлқына
баға берген
кезде
дауыс
ырғағындамадақтау
және жазалай
білу
икемділігінде
11 слайд
11Педагогикалық әдеп ескерту жасаған кезде баланың мінез- құлқына баға берген кезде дауыс ырғағындамадақтау және жазалай білу икемділігінде
12 слайд
12Педагогикалық әдептің ерекшеліктері
ұстаздың
кәсіби мінез-
құлығындағы,
іс-әрекетіндегі
өлшем ықпал етудегі
және өзара
әрекеттесудегі
әдістерді, түрлерді,
тәсілдерді таңдау
өлшемі
12 слайд
12Педагогикалық әдептің ерекшеліктері ұстаздың кәсіби мінез- құлығындағы, іс-әрекетіндегі өлшем ықпал етудегі және өзара әрекеттесудегі әдістерді, түрлерді, тәсілдерді таңдау өлшемі
13 слайд
13Әдептілік - педагогтың мінез-
құлығындағы ерекшелікке
айналу керек
13 слайд
13Әдептілік - педагогтың мінез- құлығындағы ерекшелікке айналу керек
14 слайд
14Педагог қызметінде өз пәнін жетік
білу және оқытудың әдіс-тәсілдерін
жақсы меңгеру маңызды ма, әлде
оның педагогикалық мәдениеті мен
өмірлік ұстанымы маңызды ма?
14 слайд
14Педагог қызметінде өз пәнін жетік білу және оқытудың әдіс-тәсілдерін жақсы меңгеру маңызды ма, әлде оның педагогикалық мәдениеті мен өмірлік ұстанымы маңызды ма?
15 слайд
15«Педагогика теориясын қаншама
жетік білгенмен, педагогикалық
әдептің қыр – сырын
меңгермейінше, педагог ұстаздық
шеберлікке қолы жетпейді».
К.Д.Ушинский
15 слайд
15«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр – сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді». К.Д.Ушинский
16 слайд
16Педагогикалық әдеп
– мұғалімнің ең етене кәсіптік белгісі
Педагогикалық шеберлікПедагогикалық әдеп
– мұғалімнің ең етене кәсіптік белгісі Педагогикалық шеберлік
16 слайд
16Педагогикалық әдеп – мұғалімнің ең етене кәсіптік белгісі Педагогикалық шеберлікПедагогикалық әдеп – мұғалімнің ең етене кәсіптік белгісі Педагогикалық шеберлік
17 слайд
17Педагогикалық шеберлік дегеніміз:
педагогтың пәнді жетік білуі
оқыту мен тәрбиелеудің әдіс-
тәсілдерін міндетті түрде білуі
педагогтың өмірге деген
көзқарасы
педагогикалық әдеп
17 слайд
17Педагогикалық шеберлік дегеніміз: педагогтың пәнді жетік білуі оқыту мен тәрбиелеудің әдіс- тәсілдерін міндетті түрде білуі педагогтың өмірге деген көзқарасы педагогикалық әдеп
18 слайд
18Педагогикалық шеберліктің
негізгі белгілері
Кәсіптік білім
Біліктілік
Дағды
Кәсіптік қабілет
Педагогикалық әдеп
Педагогикалық техника
18 слайд
18Педагогикалық шеберліктің негізгі белгілері Кәсіптік білім Біліктілік Дағды Кәсіптік қабілет Педагогикалық әдеп Педагогикалық техника
19 слайд
19Педагогтың бойында қандай этикалық
қасиеттер болуы керек?
19 слайд
19Педагогтың бойында қандай этикалық қасиеттер болуы керек?
20 слайд
20Педагогты ң бойында болу керек қасиеттер:
(оқушылардың пайымдауы бойынша)
1. Мейірімділік
2. Балаларға деген шынайы махаббат
3. Эмоционалдық байсалдылық
4. Әділдік
5. Балаларға деген зейін
6. Қайырымдылық
7. Сергектік
8. Өмірді сүйгіштік
9. Тіл табыса білу, бәрімен араласа білу
10. Жігер
20 слайд
20Педагогты ң бойында болу керек қасиеттер: (оқушылардың пайымдауы бойынша) 1. Мейірімділік 2. Балаларға деген шынайы махаббат 3. Эмоционалдық байсалдылық 4. Әділдік 5. Балаларға деген зейін 6. Қайырымдылық 7. Сергектік 8. Өмірді сүйгіштік 9. Тіл табыса білу, бәрімен араласа білу 10. Жігер
21 слайд
21Педагогты ң бойында болмау керек қасиеттер:
(оқушылардың пайымдауы бойынша)
1. Дөрекілік
2. Оқушыны жеке тұлға ретінде қабылдамау,
сыйламау
3. Әділетсіздік
4. Өзін-өзі ұстай білмеу
5. Әдепсіздік
6. Балаларға немқұрайлы қарау
7. Өзінің пәніне немқұрайлы қарау
21 слайд
21Педагогты ң бойында болмау керек қасиеттер: (оқушылардың пайымдауы бойынша) 1. Дөрекілік 2. Оқушыны жеке тұлға ретінде қабылдамау, сыйламау 3. Әділетсіздік 4. Өзін-өзі ұстай білмеу 5. Әдепсіздік 6. Балаларға немқұрайлы қарау 7. Өзінің пәніне немқұрайлы қарау
22 слайд
22Педагогикалық этикада ұстаздың адамгершілік
қасиеттері қоғамдық құндылыққа айналады, бұл
қасиеттерсіз мұғалімнің басқа да кәсіби
қасиеттері мен икемділіктердің құндылықтары
жойылады. Зияткерлік және психологиялық
қасиеттермен бірге жауапкершілік, абырой,
әділеттілік, шынайылылық, ар-ұят,
қарапайымдылық сияқты қасиеттер
педагогикалық беделдің негізгі құрауыштары
болып табылады.
22 слайд
22Педагогикалық этикада ұстаздың адамгершілік қасиеттері қоғамдық құндылыққа айналады, бұл қасиеттерсіз мұғалімнің басқа да кәсіби қасиеттері мен икемділіктердің құндылықтары жойылады. Зияткерлік және психологиялық қасиеттермен бірге жауапкершілік, абырой, әділеттілік, шынайылылық, ар-ұят, қарапайымдылық сияқты қасиеттер педагогикалық беделдің негізгі құрауыштары болып табылады.
23 слайд
23 «Нағыз тәрбиеші ұстаз бойында он
екі тума табиғи қасиетті меңгерген
дана адам болу керек».
Әл-Фараби
23 слайд
23 «Нағыз тәрбиеші ұстаз бойында он екі тума табиғи қасиетті меңгерген дана адам болу керек». Әл-Фараби
24 слайд
24
өнер-білімге құштар
мүшелері мүлде мінсіз
жаратылысынан өзіне айтқанның бәрін жете
түсінетін
өзі естіген, көрген, түсінген және аңғарған
нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын,
алғыр да аңғарымпаз
өткір сөз иесі және ойына түйгенінің бәрін анық
бере алатын
тағамға, ішімдік ішуге, сыр-сұқбат құруға
қанағатшыл
жаны асқақ және ар-намысын ардақтайтын
24 слайд
24 өнер-білімге құштар мүшелері мүлде мінсіз жаратылысынан өзіне айтқанның бәрін жете түсінетін өзі естіген, көрген, түсінген және аңғарған нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын, алғыр да аңғарымпаз өткір сөз иесі және ойына түйгенінің бәрін анық бере алатын тағамға, ішімдік ішуге, сыр-сұқбат құруға қанағатшыл жаны асқақ және ар-намысын ардақтайтын
25 слайд
25
жаратылысынан игі істерге ынтызар
әділеттілік пен әділеттілерді сүйіп, әділетсіздік
пен озбырлықты жек көретін
жақындарына да, жат адамдарға да әділ , пасықтық
атаулыға мүлде рақымсыз қорқыныш пен
жасқану дегенді білмейтін батыл, ер жүрек
бойына туа біткен он екі қасиетке ие
болған, бұларды бір-бірімен сәтті ұштастырған
адам ғана нағыз ұстаз, жұртқа жақсы басшы бола
алады
25 слайд
25 жаратылысынан игі істерге ынтызар әділеттілік пен әділеттілерді сүйіп, әділетсіздік пен озбырлықты жек көретін жақындарына да, жат адамдарға да әділ , пасықтық атаулыға мүлде рақымсыз қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ер жүрек бойына туа біткен он екі қасиетке ие болған, бұларды бір-бірімен сәтті ұштастырған адам ғана нағыз ұстаз, жұртқа жақсы басшы бола алады
26 слайд
26Педагог пен оқушының жеке
әлеуметтік-психологиялық өзара
қарым-қатынасындағы
педагогикалық әдептің алатын орны
26 слайд
26Педагог пен оқушының жеке әлеуметтік-психологиялық өзара қарым-қатынасындағы педагогикалық әдептің алатын орны
27 слайд
27Қатынас жасау, тілдесу өнері
өз мінез-құлқын, сезімдерін басқара алу
бақылай, қадағалай алу
назарды басқа жаққа аудара білу
тәрбиеленушілердің ішкі жан дүниесін
түсіне білу және оны ескере білу
“ жүзіне қарап оқи алу”
оқушылармен байланыс жасай алу
27 слайд
27Қатынас жасау, тілдесу өнері өз мінез-құлқын, сезімдерін басқара алу бақылай, қадағалай алу назарды басқа жаққа аудара білу тәрбиеленушілердің ішкі жан дүниесін түсіне білу және оны ескере білу “ жүзіне қарап оқи алу” оқушылармен байланыс жасай алу
28 слайд
28Педагогикалық іс-әрекетте қарым-қатынас
жасаудың барлық түрлерін қолдану керек
(ақпарат алмасу, өзара әрекеттестікті
ұйымдастыру, баланың тұлғалық
қасиеттерін аша білу,
оған ықпал ету және т.б.)
Қарым-қатынас жасау арқылы шешетін
мәселеңізді айқын және нақты
тұжырымдап алыңыз
Қарым-қатынас жасаудың стратегиясы мен
әдіс, жолдарын ойластырып алыңыз,
баланың санасы мен мінез-құлқына ықпал
ететін әдістерді таңдап алыңыз
28 слайд
28Педагогикалық іс-әрекетте қарым-қатынас жасаудың барлық түрлерін қолдану керек (ақпарат алмасу, өзара әрекеттестікті ұйымдастыру, баланың тұлғалық қасиеттерін аша білу, оған ықпал ету және т.б.) Қарым-қатынас жасау арқылы шешетін мәселеңізді айқын және нақты тұжырымдап алыңыз Қарым-қатынас жасаудың стратегиясы мен әдіс, жолдарын ойластырып алыңыз, баланың санасы мен мінез-құлқына ықпал ететін әдістерді таңдап алыңыз
29 слайд
29Тәрбиеленушілермен қарым-қатыста
тілдесуді “тік”, жоғарыдан төменге
қарай емес (педагог баладан биік),
керісінше, “көлденең” (педагог пен оқушы
бірдей) дәрежесінде ұйымдастырған жөн
Балалармен қарым-қатынас жасауда
олардың көңіл-күйін түсінуге талпыныңыз,
сыныптағы климаттың кішкентай болса да
өзгерістеріне назар аударып тұрыңыз
Тәрбиеленушілермен қарым-қатынастағы
бастаманы өз қолыңызға алыңыз, есіңізде
болсын, өзіндік бастама оқушылармен
ынтымақтастықты жасауға Сізге көмектеседі
29 слайд
29Тәрбиеленушілермен қарым-қатыста тілдесуді “тік”, жоғарыдан төменге қарай емес (педагог баладан биік), керісінше, “көлденең” (педагог пен оқушы бірдей) дәрежесінде ұйымдастырған жөн Балалармен қарым-қатынас жасауда олардың көңіл-күйін түсінуге талпыныңыз, сыныптағы климаттың кішкентай болса да өзгерістеріне назар аударып тұрыңыз Тәрбиеленушілермен қарым-қатынастағы бастаманы өз қолыңызға алыңыз, есіңізде болсын, өзіндік бастама оқушылармен ынтымақтастықты жасауға Сізге көмектеседі
30 слайд
30Тілдесу кезінде өзіңізді еркін ұстаңыз,
ешқандай бөгеліп қалушылық,
бейберекет қозғалыс, бос күлкі болмау керек
Балалармен сөйлесуде белгілі бір
қалыпты ұстанудан алыс болыңыз:
өзіңізді өзіңіз ұстай білуде, оқушылардың
мінез-құлқына деген таптаурындық
қарсы шығуларда, алдын ала жасалынған
жоспар бойынша тілдесуде және т.б.
Кейбір оқушыларға деген келеңсіз
ойларыңызды, қарым-қатынасыңызды
көрсетпеуге тырысыңыз
30 слайд
30Тілдесу кезінде өзіңізді еркін ұстаңыз, ешқандай бөгеліп қалушылық, бейберекет қозғалыс, бос күлкі болмау керек Балалармен сөйлесуде белгілі бір қалыпты ұстанудан алыс болыңыз: өзіңізді өзіңіз ұстай білуде, оқушылардың мінез-құлқына деген таптаурындық қарсы шығуларда, алдын ала жасалынған жоспар бойынша тілдесуде және т.б. Кейбір оқушыларға деген келеңсіз ойларыңызды, қарым-қатынасыңызды көрсетпеуге тырысыңыз
31 слайд
31Оқушылармен қарым-қатынаста
мақтауды, мадақтауды,
қолдау көрсетуді, мақұлдауды
қолданыңыз
Оқушыларды ести және тыңдай
алу керек
Жиі-жиі күліп жүріңіз, күлкі балалармен
тілдесуге, қарым-қатынас жасауға
көмектеседі
31 слайд
31Оқушылармен қарым-қатынаста мақтауды, мадақтауды, қолдау көрсетуді, мақұлдауды қолданыңыз Оқушыларды ести және тыңдай алу керек Жиі-жиі күліп жүріңіз, күлкі балалармен тілдесуге, қарым-қатынас жасауға көмектеседі
32 слайд
32Мұғалім келесі қағидаларды
басшылыққа алуы тиіс
Балаларға
әрқашан
сенім
көрсетуБалаларға
әрқашан
сенім
көрсету Оқушыларға
оқытудың
мақсаттары
мен
міндеттерін
белгілеп,
нақтылауға
көмектесуОқушыларға
оқытудың
мақсаттары
мен
міндеттерін
белгілеп,
нақтылауға
көмектесу
32 слайд
32Мұғалім келесі қағидаларды басшылыққа алуы тиіс Балаларға әрқашан сенім көрсетуБалаларға әрқашан сенім көрсету Оқушыларға оқытудың мақсаттары мен міндеттерін белгілеп, нақтылауға көмектесуОқушыларға оқытудың мақсаттары мен міндеттерін белгілеп, нақтылауға көмектесу
33 слайд
33Оқушылардың
оқуға деген
ішкі
қызығушылы
ғына
мән беруОқушылардың
оқуға деген
ішкі
қызығушылы
ғына
мән беру Әр түрлі
тәжірибенің
қайнар көзі
ретінде,
оқушы
қиындыққа
кездескенде
әрқашан
кеңес алуға
болатын
тұлға болу Әр түрлі
тәжірибенің
қайнар көзі
ретінде,
оқушы
қиындыққа
кездескенде
әрқашан
кеңес алуға
болатын
тұлға болу
33 слайд
33Оқушылардың оқуға деген ішкі қызығушылы ғына мән беруОқушылардың оқуға деген ішкі қызығушылы ғына мән беру Әр түрлі тәжірибенің қайнар көзі ретінде, оқушы қиындыққа кездескенде әрқашан кеңес алуға болатын тұлға болу Әр түрлі тәжірибенің қайнар көзі ретінде, оқушы қиындыққа кездескенде әрқашан кеңес алуға болатын тұлға болу
34 слайд
34Балалардың,
әріптестердің
ішінде өз
сезімін ашық
білдіруБалалардың,
әріптестердің
ішінде өз
сезімін ашық
білдіру Әрбір
оқушының
сезімі мен
көңіл
толқуларын
түсінуге
мүмкіндік
беретін
эмпатиялық
дәрежеге
ұмтылуӘрбір
оқушының
сезімі мен
көңіл
толқуларын
түсінуге
мүмкіндік
беретін
эмпатиялық
дәрежеге
ұмтылу
34 слайд
34Балалардың, әріптестердің ішінде өз сезімін ашық білдіруБалалардың, әріптестердің ішінде өз сезімін ашық білдіру Әрбір оқушының сезімі мен көңіл толқуларын түсінуге мүмкіндік беретін эмпатиялық дәрежеге ұмтылуӘрбір оқушының сезімі мен көңіл толқуларын түсінуге мүмкіндік беретін эмпатиялық дәрежеге ұмтылу
35 слайд
35Бірінші бағамда оқитын Айдын сабақтан
кейін мұғалімнің үстеліне таянып: “Білесіз
бе, мен Сізден кеңес алайын деп едім....”
деп сөзін бастап еді, мұғалім: “Сен
мұғалімнің алдында қалай тұрсың?” – деп
ашуланады, содан кейін ғана: “Менен не
сұрайын деп едің?” – “Жоқ, ешнәрсе” – деп
Айдын түнере жауап береді де, сыныптан
шығып кетеді.Педагогикалық жағдайлар
35 слайд
35Бірінші бағамда оқитын Айдын сабақтан кейін мұғалімнің үстеліне таянып: “Білесіз бе, мен Сізден кеңес алайын деп едім....” деп сөзін бастап еді, мұғалім: “Сен мұғалімнің алдында қалай тұрсың?” – деп ашуланады, содан кейін ғана: “Менен не сұрайын деп едің?” – “Жоқ, ешнәрсе” – деп Айдын түнере жауап береді де, сыныптан шығып кетеді.Педагогикалық жағдайлар
36 слайд
36Екінші бағамда оқитын Айгүлге келген хат
мұғалімнің қолына тиеді. “Төлегеннің түрі!”
– деп, ұстаз хаттағы қателерді түзей
бастайды. “Төлеген” сыныптан атып
шығады да, мектепке келмей қояды.
36 слайд
36Екінші бағамда оқитын Айгүлге келген хат мұғалімнің қолына тиеді. “Төлегеннің түрі!” – деп, ұстаз хаттағы қателерді түзей бастайды. “Төлеген” сыныптан атып шығады да, мектепке келмей қояды.
37 слайд
37Педагогикалық техника - педагогтың
бойындағы
тәрбиеленушілерге ықпал
жасайтын икемділіктер кешені
37 слайд
37Педагогикалық техника - педагогтың бойындағы тәрбиеленушілерге ықпал жасайтын икемділіктер кешені
38 слайд
38Педагогикалық техника дегеніміз:
дұрыс және мәнерлі сөйлеу икемділігі (сөйлеу
мәдениеті, оның эмоционалдық мінездемесі,
интонация, сенім туғызуы);
жест және мимиканы, пантомимиканы қолдана білу
икемділігі;
өзінің психикалық жағдайын – сезімдерін, көңіл-
күйін - басқара алу икемділігі;
өзін-өзі сырттай көре алу икемділігі (әлеуметтік
перцепция).
38 слайд
38Педагогикалық техника дегеніміз: дұрыс және мәнерлі сөйлеу икемділігі (сөйлеу мәдениеті, оның эмоционалдық мінездемесі, интонация, сенім туғызуы); жест және мимиканы, пантомимиканы қолдана білу икемділігі; өзінің психикалық жағдайын – сезімдерін, көңіл- күйін - басқара алу икемділігі; өзін-өзі сырттай көре алу икемділігі (әлеуметтік перцепция).
39 слайд
39Сөйлесу кезінде қолыңызды айқастырмаңыз,
аудиторияға бетіңізбен бұрылып тұрыңыз,
араларыңыздағы қашықтық үлкен болмауы
керек. Сөйлеу кезінде оңға, солға емес,
керісінше алдыға, артқа қозғалған дұрыс.
Алдыға қозғалғанда айтып
тұрған ақпаратыңыздың маңыздылығы
күшейеді,
ал артқа қозғалсаңыз тыңдаушыларға кішкене
дем алуға мүмкіндік бересіз
39 слайд
39Сөйлесу кезінде қолыңызды айқастырмаңыз, аудиторияға бетіңізбен бұрылып тұрыңыз, араларыңыздағы қашықтық үлкен болмауы керек. Сөйлеу кезінде оңға, солға емес, керісінше алдыға, артқа қозғалған дұрыс. Алдыға қозғалғанда айтып тұрған ақпаратыңыздың маңыздылығы күшейеді, ал артқа қозғалсаңыз тыңдаушыларға кішкене дем алуға мүмкіндік бересіз
40 слайд
40Мимика – беттің қимылдары
арқылы өз сезіміңізді, ойларыңызды,
көңіл-күйіңізді көрсету өнері.
Сөзге қарағанда бет әлпет, көзқарас
адамдарға көп әсер береді.
Мимика ақпараттарды
жақсы қабылдатуға
көмектеседі
40 слайд
40Мимика – беттің қимылдары арқылы өз сезіміңізді, ойларыңызды, көңіл-күйіңізді көрсету өнері. Сөзге қарағанда бет әлпет, көзқарас адамдарға көп әсер береді. Мимика ақпараттарды жақсы қабылдатуға көмектеседі
41 слайд
41Педагогикалық техника педагог іс-әрекетінің ішкі
мазмұны мен сыртқы көрінісінің үйлесімді бірігуіне
ықпал жасайды
Педагогтың
киімі
эстетикалық
жағынан
әсерлі, әдемі,
жарасымды
болу керек Педагогтың шаш
үлгісі де,
киген киімі де,
таққан
әшекейлері де
балаға ықпал ету
мақсатында
таңдалу керек Педагогтың
жүзі жайдарлы,
қозғалыстары
жинақы болғаны
дұрыс.
Педагог
өзіне-өзі сенімді
болуы керек
41 слайд
41Педагогикалық техника педагог іс-әрекетінің ішкі мазмұны мен сыртқы көрінісінің үйлесімді бірігуіне ықпал жасайды Педагогтың киімі эстетикалық жағынан әсерлі, әдемі, жарасымды болу керек Педагогтың шаш үлгісі де, киген киімі де, таққан әшекейлері де балаға ықпал ету мақсатында таңдалу керек Педагогтың жүзі жайдарлы, қозғалыстары жинақы болғаны дұрыс. Педагог өзіне-өзі сенімді болуы керек
42 слайд
42 Түзу дене күй – сенімділік, зеректік,
кішіпейілділік
Оқушыларға теріс қарап тұрып сөйлеу –
қызығушылықтың жоқтығы
Қырымен тұру – теріс, негативті қарым-
қатынас
Сұрақ қойғанда алдыға қарай еңкею – дұрыс,
оң қарым-қатынасПедагогтың дене күйі, тұрған тұрысы
42 слайд
42 Түзу дене күй – сенімділік, зеректік, кішіпейілділік Оқушыларға теріс қарап тұрып сөйлеу – қызығушылықтың жоқтығы Қырымен тұру – теріс, негативті қарым- қатынас Сұрақ қойғанда алдыға қарай еңкею – дұрыс, оң қарым-қатынасПедагогтың дене күйі, тұрған тұрысы
43 слайд
43Егер кез келген мұғалім ынта – ықылас қойып,
табандылық танытатын болса, өз бетімен көп
еңбектенсе , идеялық жағынан сенімді, саяси
жағынан есейген азамат болса, өз пәнін жақсы
білсе, оқытудың әдістемесін меңгеріп, бала
психологиясын жете білсе, педагогикалық
техниканы қалыптастыра алса, педагогикалық
шеберлікке жету қасиеттеріне ие бола отырып,
педагогикалық кәсіпті меңгерсе, педагогикалық
әдепті бойына сіңірсе, онда талантты, шебер
ұстаз бола алады.
43 слайд
43Егер кез келген мұғалім ынта – ықылас қойып, табандылық танытатын болса, өз бетімен көп еңбектенсе , идеялық жағынан сенімді, саяси жағынан есейген азамат болса, өз пәнін жақсы білсе, оқытудың әдістемесін меңгеріп, бала психологиясын жете білсе, педагогикалық техниканы қалыптастыра алса, педагогикалық шеберлікке жету қасиеттеріне ие бола отырып, педагогикалық кәсіпті меңгерсе, педагогикалық әдепті бойына сіңірсе, онда талантты, шебер ұстаз бола алады.
44 слайд
44Зейін қойып
тыңдағандарыңыз үшін
үлкен рахмет!
44 слайд
44Зейін қойып тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет!